Dat heb ik dus niet.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gewoon een klein tafeltje voor vlees, drinken, sausjes etc.
Oh jammerquote:Op zondag 4 mei 2014 16:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet.
Ik was net een woordje vergeten.
(3 dagen later)quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moira past vanavond/morgen de OP aan met verzoekjes voor rijden. Dan zie je in één oogopslag wie vanaf waar mee wil/kan rijden
Vanaf het station ja. Daar pik ik Trollscience ook op.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, maar kom je ook uit Groningen dan?
Of bedoel je vanaf het station?
Denk dat we met kakdieusernameisalbezet vanaf 't station meerijden (is vriend van ons), maar anders sure
Mono maakt loze beloftes namens mijquote:
JA nou, ik denk: Die Moira die houdt alles mooi bij, topvrouw ditdat!quote:Op zondag 4 mei 2014 20:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono maakt loze beloftes namens mij
Iemand anders mag vragen/opschrijven/bijhouden wie er vanaf waar met de auto gaan
Ik denk dat ik dat nu beter kan doen.. Ik begin meteen.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono maakt loze beloftes namens mij
Iemand anders mag vragen/opschrijven/bijhouden wie er vanaf waar met de auto gaan
blijkt dus toch gewoon weer een kuthoer.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JA nou, ik denk: Die Moira die houdt alles mooi bij, topvrouw ditdat!
Beter gewoon wederhelften dumpen en samen verder?quote:Op zondag 4 mei 2014 21:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
blijkt dus toch gewoon weer een kuthoer.
ahw broeder ik wil jequote:Op zondag 4 mei 2014 21:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Beter gewoon wederhelften dumpen en samen verder?
Kutmoiraquote:Op zondag 4 mei 2014 21:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
blijkt dus toch gewoon weer een kuthoer.
Je bent niet de enigequote:Op zondag 4 mei 2014 21:53 schreef Murdera het volgende:
Ik word vannacht verkracht ik weet het zeker, red mij
Waar was dat?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit intellectuele gesprek
[ afbeelding ]
Moet je horen wie het zegt, hoertje van Assen.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit intellectuele gesprek
[ afbeelding ]
Ik heb een hotel geregeld in Zwolle en daar afgesproken met een FOK!ster. Zal haar ff vragen of ze in is voor een trio.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:31 schreef Trollscience het volgende:
ey wie heeft zijn bed openstaan op de meet¿ heb eigenlijk echt geen zin om al om 19:45 te moeten vertrekken om nét de laatste trein te halen
ben bereid om in natura te betalen voor mn slaapplek
Hey boiiiiquote:Op zondag 4 mei 2014 11:23 schreef PassThatShit het volgende:
Komt mijn boy anti-loper met wiet ????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
Jammer mattie. Ja ik zit met het zelfde gedachten manquote:Op maandag 5 mei 2014 11:05 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Neejoh ben 15 mattie . Mijn ouders zullen wel denken ja FOK meeting![]()
huh jij kwam togquote:Op maandag 5 mei 2014 11:07 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Jammer mattie. Ja ik zit met het zelfde gedachten man
Ja ik ben nog van plan om te komen. Maar ik denk wel bij me zelf van Fok meetingquote:
2hot2handlequote:Op maandag 5 mei 2014 11:12 schreef Trollscience het volgende:
Gaat wel leuk worden hoor, ik ben echt benieuwd hoe Nikonlover eruitziet.
Ik kom vanuit Den Haag. Ik neem OllieWilliams mee en pik BlueJeans halverwege op. Murdera wist nog niet of ie met mij mee ging. Dus misschien een plekje over.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:28 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat nu beter kan doen.. Ik begin meteen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |