Hmm. Nja, zal kijken wat in mijn tas pastquote:Op zondag 4 mei 2014 16:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kan bij de winkel voorgesneden stokbrood kopenEn hoeveel is een beetje? Geen idee haha
Het was ook maar een idee hoorquote:Op zondag 4 mei 2014 16:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmm. Nja, zal kijken wat in mijn tas past.
Voorgesneden kennen ze niet?quote:Op zondag 4 mei 2014 16:27 schreef RockNijntje het volgende:
Nee nee, is goed, ik neem wel pain de stoque mee. Maar voorgesneden kennen ze hier niet. Gewoon stukken afscheuren als bruten.
Vlees & Drinkenquote:Op zondag 4 mei 2014 16:26 schreef JJH het volgende:
Ik woon om de hoek hè, mochten jullie echt iets te kort komen neem ik dat gewoon mee.
In in/opklapbaar.quote:
Ja gewoon een klein tafeltje voor vlees, drinken, sausjes etc.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:30 schreef JJH het volgende:
[..]
In in/opklapbaar.
En om nou mijn eetkamertafel uit elkaar te halen en in de auto te schuiven is ook weer zo wat...
Dat heb ik dus niet.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gewoon een klein tafeltje voor vlees, drinken, sausjes etc.
Oh jammerquote:Op zondag 4 mei 2014 16:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet.
Ik was net een woordje vergeten.
(3 dagen later)quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moira past vanavond/morgen de OP aan met verzoekjes voor rijden. Dan zie je in één oogopslag wie vanaf waar mee wil/kan rijden
Vanaf het station ja. Daar pik ik Trollscience ook op.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, maar kom je ook uit Groningen dan?
Of bedoel je vanaf het station?
Denk dat we met kakdieusernameisalbezet vanaf 't station meerijden (is vriend van ons), maar anders sure
Mono maakt loze beloftes namens mijquote:
JA nou, ik denk: Die Moira die houdt alles mooi bij, topvrouw ditdat!quote:Op zondag 4 mei 2014 20:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono maakt loze beloftes namens mij
Iemand anders mag vragen/opschrijven/bijhouden wie er vanaf waar met de auto gaan
Ik denk dat ik dat nu beter kan doen.. Ik begin meteen.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono maakt loze beloftes namens mij
Iemand anders mag vragen/opschrijven/bijhouden wie er vanaf waar met de auto gaan
blijkt dus toch gewoon weer een kuthoer.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JA nou, ik denk: Die Moira die houdt alles mooi bij, topvrouw ditdat!
Beter gewoon wederhelften dumpen en samen verder?quote:Op zondag 4 mei 2014 21:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
blijkt dus toch gewoon weer een kuthoer.
ahw broeder ik wil jequote:Op zondag 4 mei 2014 21:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Beter gewoon wederhelften dumpen en samen verder?
Kutmoiraquote:Op zondag 4 mei 2014 21:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
blijkt dus toch gewoon weer een kuthoer.
Je bent niet de enigequote:Op zondag 4 mei 2014 21:53 schreef Murdera het volgende:
Ik word vannacht verkracht ik weet het zeker, red mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |