Vast welquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:53 schreef SiIk het volgende:
Is er iemand die over Arnhem komt ofzo waarmee ik mee kan rijden?
Ik kan toch wel
Kunnen jullie ok bij mij in de auto. Past wel. Met de bagage vast ook wel, en zo niet dan zal ik moeten pendelen haha.quote:
Genoteerd. Wat ben je van plan mee te nemen? Dan kan ik dat bij je naam zetten.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:53 schreef SiIk het volgende:
Is er iemand die over Arnhem komt ofzo waarmee ik mee kan rijden?
Ik kan toch wel
Hetzelfde als de vorige keer dat ik in de lijst stond.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:58 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Genoteerd. Wat ben je van plan mee te nemen? Dan kan ik dat bij je naam zetten.
Wat was dat? Ik heb dat niet meegekregenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hetzelfde als de vorige keer dat ik in de lijst stond.
Oh. Dat was mezelfquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:02 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Wat was dat? Ik heb dat niet meegekregen
OK, verander ik het weer.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh. Dat was mezelf
Maar wat ik serieus meeneem weet ik nog niet.
Eerst maar eens kijken of ik ergens een lift kan hosselen, want anders wordt het ook wel weer een dure bedoening, en een idioot lange reistijd. Laat voorlopig dus maar even op misschien.
jullie? Ik kom met de trein vanuit Groningen, en naderhand blijven we wss bij vrienden in Zwolle slapen, die hebben dan ook een feestquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:56 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Kunnen jullie ok bij mij in de auto. Past wel. Met de bagage vast ook wel, en zo niet dan zal ik moeten pendelen haha.
Alle antwoorden: zie OP.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:55 schreef WebHawk het volgende:
Ik kom ook nog steeds (hoogstwaarschijnlijk)
Twee zaken.
1) Hoe kom ik vanaf station bijvoorbeeld station Zwolle naar de meetlocatie?
2) tot hoelaat gaan we door? Als het tot diep in de nacht is, waardeer ik een slaapplaats in de omgeving bij een medefok(st?)er of een lift naar bijvoorbeeld TilburgAnders spring ik in de laatste trein richting het zuiden. (Heb nog een crashplek bij Arnhem)
Ik kom heen in ieder geval met de trein (tenzij er mensen met de auto gaan vanuit Tilburg). Dit betekent dat ik 3 mensen met 40% korting mee mag nemen tussen Tilburg en Zwolle (Dat is een directe trein, de intercity vanuit Roosendaal naar Zwolle). Afhankelijk van de vraag kan ik ook misschien nog iemand volledig gratis meenemen met de trein.
Zijn er specifieke dingen die ik mee kan nemen?
1) checkquote:
Kortom, we overleven het wel.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:42 schreef Monopoly het volgende:
Ik denk dat we met vervoer terug naar het station niet zo heel moeilijk hoeven te doen. Op een bepaald moment komt de bewaking en dan moet iedereen hem smeren. Als je al met x aantal auto's bent is vast iedereen (als nuchtere chauffeur) bereid om even naar het station te rijden om daar nog wat volk uit de auto te zetten
En anders kom je met taxi's ook een heel eind. Die dingen kosten amper als je deelt
Ja oke, maar jullie komen toch samen(Jij en Monopoly)?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
jullie? Ik kom met de trein vanuit Groningen, en naderhand blijven we wss bij vrienden in Zwolle slapen, die hebben dan ook een feest
Ja, maar kom je ook uit Groningen dan?quote:Op zondag 4 mei 2014 14:05 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Ja oke, maar jullie komen toch samen(Jij en Monopoly)?
Beetje stokbrood ofzo?quote:Op zondag 4 mei 2014 16:16 schreef RockNijntje het volgende:
Wat moet er behalve vlees nog meegenomen worden?
Hoeveel is een beetje? En moet ik dan een broodsnijzaagmes meenemen? Ik wil niet opgepakt wordenquote:
Je kan bij de winkel voorgesneden stokbrood kopenquote:Op zondag 4 mei 2014 16:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoeveel is een beetje? En moet ik dan een broodmes meenemen? Ik wil niet opgepakt worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |