25 mei mogen ze stemmen. De Rada vertegenwoordigt hun belangen. De Partij van de Regio's die sterk is in het Oosten en Zuiden, steunt, als grootste partij nota bene, de regering in Kiev.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo gek, vanuit Donetsk is het 600km naar Kiev.
Als dezelfde rebellen dus naar Kiev trekken, de regering vervangen en dan hun eigen regio onafhankelijk verklaren is het wel toegestaan?
Men wil wel degelijk het gezag in Kiev veranderen. Het verkleinen of wegnemen van het gezag is namelijk ook een verandering.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:28 schreef SureD1 het volgende:
[..]
25 mei mogen ze stemmen. De Rada vertegenwoordigt hun belangen. De Partij van de Regio's die sterk is in het Oosten en Zuiden, steunt, als grootste partij nota bene, de regering in Kiev.
Het is niet zozeer dat Kiev ver is, ze willen alleen verder, niet het gezag in Kiev veranderen, daar ligt het (toegegeven subtiele) verschil.
Hooligans uit drie steden naar Odessa gebracht om de pro-Russen af te maken?quote:Not only Kharkiv Metallist ultras, but also Dinamo Dnepropetrovsk jerseys and sweaters on display along with some Chernomorec scarves.
Dan zal ik daar op oefenenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:33 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Men wil wel degelijk het gezag in Kiev veranderen. Het verkleinen of wegnemen van het gezag is namelijk ook een verandering.
Ik snap wat je bedoelt, maar het formuleren moet echt beter.
De westerse pers schreef eerder over haar:twitter:Kateryna_Kruk twitterde op zaterdag 03-05-2014 om 00:29:21#Odessa cleaned itself from terrorists, proud for city fighting for its identity.glory to fallen heroes.. reageer retweet
http://www.ceu.hu/article(...)sthash.CPG9pXKe.dpufquote:“Euro-Maidan is a revolution of dignity,” said Kateryna Kruk, an activist who spent months living on the Maidan, where she tweeted about developments in the square. “Euro-Maidan is not just about European values, about changing the government, it’s about survival. We want a better life for our families, a president who doesn’t have the blood of our people on his hands.”
twitter:Kateryna_Kruk twitterde op zaterdag 03-05-2014 om 00:34:2243 killed in #Odessa today, next three days- mourning in the city . reageer retweet
Waar je hem wil zien is er natuurlijk ook altijd een samenzwering te vinden...en ik krijg steeds meer de indruk dat jij dat graag wil zien...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:39 schreef meth1745 het volgende:
Lees op andere fora:
[..]
Hooligans uit drie steden naar Odessa gebracht om de pro-Russen af te maken?
Toevallig samenvallend met een offensief in Slaviansk?
En jij wil overal graag Russische militairen zien, nee? En daarvoor waren het betaalde betogers, aangevoerde betogers, "toeristen"...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:55 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Waar je hem wil zien is er natuurlijk ook altijd een samenzwering te vinden...en ik krijg steeds meer de indruk dat jij dat graag wil zien...
Deze speculatieve manier van analyseren leidt gemakkelijk tot onjuiste conclusies. Het is verstandig om je te realiseren dat een gewone burger nooit kan doorgronden wat er gebeurd. Dat kunnen professionele partijen al vaak niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:39 schreef meth1745 het volgende:
Lees op andere fora:
[..]
Op de Krim was dat ook zo...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:00 schreef meth1745 het volgende:
[..]
En jij wil overal graag Russische militairen zien, nee? En daarvoor waren het betaalde betogers, aangevoerde betogers, "toeristen"...
Altijd is er wel iets mis met de pro-Russische betogers, of ze zijn met zo weinig, of ze zijn zo agressief, of dit of dat. Altijd vind je wel iets om ze te kunnen afdoen als negeerbaar.
Meest waarschijnlijk direct aangestuurd door de rechtse sector als wraak op de assassinatie (door de eu maar dat terzijde) van haar leider.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:39 schreef meth1745 het volgende:
Lees op andere fora:
[..]
Valse hoer :/quote:Wat een Maidan held...
Natuurlijk prima om extremisten met elkaar te laten knokken. De gekken uit Odessa en de Russische fascisten.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:39 schreef meth1745 het volgende:
Lees op andere fora:
[..]
Mocht je het niet doorhebben, dat was een "parodie" op posts van jullie kant, waarin Putin alles orchestreert, iedere protester een betaalde Russische toerist is. etc.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:05 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Op de Krim was dat ook zo...
Die pro-Russische betogingen en overnames worden georkestreerd jazeker. In ultimo door Rusland, ongetwijfeld.
Ik negeer niemand: iedereen heeft zijn stem, 25 mei. Dat is je sterkste wapen in een democratie.
Kijk nou eens naar dat filmpje van Vice... Pro Russische demonstratie, veel normale mensen, prima. We gaan ff een kleine rally doen zegt er een tegen een politieman... Vervolgens proberen ze de politie te lynchen daar... Die gewone mensen zijn dan overigens nergens meer te bekennen en de mannen in het groen voeren de meute aan...
Ik ben maar in mijn eentje hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:12 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Mocht je het niet doorhebben, dat was een "parodie" op posts van jullie kant, waarin Putin alles orchestreert, iedere protester een betaalde Russische toerist is. etc.
Jullie spreken over niets anders dan "Putins plan, maar de minste suggestie dat de andere zijde zoiets zou doen wordt weggewuift met aluhoedje etc.
Want blijkbaar is Putin uniek volgens jullie, de heerser van Mordor...
Het zijn kinderenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:37 schreef meth1745 het volgende:
Zou niet in hun schoenen willen staan, met je kop op internet zichtbaar voor iedereen...
Zeker niet in een land waar bounties worden uitgeloofd.
en dwazen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:49 schreef BaajGuardian het volgende:
Volgens de westerse nieuwszendertjes is 'niet bekend wie de brand heeft aangestoken'Zag zelfs een zweedse krant die zei "wie of wat de brand heeft veroorzaakt is niet bekend", alsof een kortsluiting ook tot de mogelijkheden behoorde...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |