quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik dacht dat mijn macbook kapot was, ventilatortje tikte als een malle. Toch maar zelf open gemaakt, het was maar een broodkruimel
Opluchting van de week
Apple.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik dacht dat mijn macbook kapot was, ventilatortje tikte als een malle. Toch maar zelf open gemaakt, het was maar een broodkruimel
Opluchting van de week
Kan bij een andere laptop ook hoor.quote:
Dan kom je toch door de week langs.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:52 schreef Fascination het volgende:
I don't wanna be your lover for the weekend.
Alles aan Apple.quote:
Niet?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:52 schreef Fascination het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kom je toch door de week langs.
[..]
Alles aan Apple.
Maar ik vind het goed dat je het zelf gerepareerd hebt in plaats van gedefenestreerd.
Fas, ik ben begonnen aan Orange Is The New Black.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:52 schreef Fascination het volgende:
Och Kaneel, gij charmeur.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kom je toch door de week langs.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Fas, ik ben begonnen aan Orange Is The New Black.
Waarover?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:57 schreef Faxie het volgende:
Bleh, iemand praat poep ergens, maar als ik ze erop wil wijzen moet ik met een A4 aan tekst komen om het uit te leggen. Geen zin in. Laat ze dan maar dom blijven
Tot nu toe bevalt het goed.quote:
geld?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:58 schreef yats het volgende:
Kan iemand mij eraan herinneren waarom ik in vredesnaam ja gezegd heb tegen een vertaalopdracht voor een of ander computerspel? Argh...
Dat was de reden, maar zo goed betaald t helaas nietquote:
O, dan moet je bij mij ook aankomen met een a4 aan uitleg.quote:
Je wilde monies.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:58 schreef yats het volgende:
Kan iemand mij eraan herinneren waarom ik in vredesnaam ja gezegd heb tegen een vertaalopdracht voor een of ander computerspel? Argh...
Laat ze lekker.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:57 schreef Faxie het volgende:
Bleh, iemand praat poep ergens, maar als ik ze erop wil wijzen moet ik met een A4 aan tekst komen om het uit te leggen. Geen zin in. Laat ze dan maar dom blijven
Allemaal op FOK! geleerd.quote:
Gaat eigenlijk om het ripstop. Net als bij tenten enzo. Dat zijn die vlakjes die je ziet in het doek. Om een bepaald interval is er een dikkere draad tussen gewoven, om scheuren af te remmen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:59 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dan moet je bij mij ook aankomen met een a4 aan uitleg.Ik heb er echt geen verstand van.
Ik weet ook niks over tenten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaat eigenlijk om het ripstop. Net als bij tenten enzo. Dat zijn die vlakjes die je ziet in het doek. Om een bepaald interval is er een dikkere draad tussen geworden, om scheuren af te remmen.
Nu is er kwa doek al tijden geen ontwikkeling, beetje de limiet van de grondstof momenteel, en nou is zo'n fabrikant gekomen met double ripstop (en een anders zelfs al met triple) dus ipv 1, 2 dikkere draden kort achter elkaar.
En dan beweren ze dat het bij gelijk gewicht sterker is. Wat onzin is. Het heeft zelfs een paar vervelende nadelen...
Denk maar aan dit:
[ afbeelding ]
Als dat niet strak scheertquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaat eigenlijk om het ripstop. Net als bij tenten enzo. Dat zijn die vlakjes die je ziet in het doek. Om een bepaald interval is er een dikkere draad tussen gewoven, om scheuren af te remmen.
Nu is er kwa doek al tijden geen ontwikkeling, beetje de limiet van de grondstof momenteel, en nou is zo'n fabrikant gekomen met double ripstop (en een anders zelfs al met triple) dus ipv 1, 2 dikkere draden kort achter elkaar.
En dan beweren ze dat het bij gelijk gewicht sterker is. Wat onzin is. Het heeft zelfs een paar vervelende nadelen...
Denk maar aan dit:
[ afbeelding ]
Ik heb geluk met de NS.quote:
Al die scheerreclames.quote:
Soort van ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet ook niks over tenten.Dus het zegt me nog steeds vrij weinig. Iets in de trant van overdaad schaadt?
Is het weer happy hour?quote:
quote:
Scheert je nu extreem glad met dit nieuwe scheermes met 300 mesjesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al die scheerreclames.
NU MET 3 MESJES!
NU MET 4 MESJES!
NU MET 5 MESJES!
Ze komt naar je toe?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je gaat nu weer terug naar Verweggistan om morgen deze kant weer op te gaan?
Mijn milkshake brengt alle meisjes naar de tuin.quote:
300 mesjes. Zo groot is mijn hoofd niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Scheert je nu extreem glad met dit nieuwe scheermes met 300 mesjes![]()
Overigens, er bestaat al een mesje met diamant coating, 3 maal raden waarom die niet gemaakt wordt.
Ja. Ik moet Bogie even zien.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je gaat nu weer terug naar Verweggistan om morgen deze kant weer op te gaan?
Dat doek heet D2, vanwege de dubbele versterkingsdraad.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al die scheerreclames.
NU MET 3 MESJES!
NU MET 4 MESJES!
NU MET 5 MESJES!
Fuck het milieuquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk, ik denk omdat ze dan nooit meer mesjes verkopen
Dat slijt niet hard genoeg vermoed ikquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Scheert je nu extreem glad met dit nieuwe scheermes met 300 mesjes![]()
Overigens, er bestaat al een mesje met diamant coating, 3 maal raden waarom die niet gemaakt wordt.
Ow ow ow ik denk dat ik het weetquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Slijt helemaal niet
Raad eens wie het patent heeft.
Smokkel hem mee.quote:
Mijn natuurkundige kennis is dusdanig ver weggezakt dat ik er niks meer van begrijp.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat doek heet D2, vanwege de dubbele versterkingsdraad.
Kerel beweert dat het bij gelijk gewicht sterker is, of even sterk bij minder gewicht.
'Sterker maken met zwaarder doek kan iedereen'
Ik wil eigenlijk zeggen: 'Stel over 10 jaar hebben we D25 (om de 20-25 draden komt zo'n verstevigingsdraad in ripstop), waar denk je waar dat op neerkomt? Juist'
Maarja.... die kerel is de beste kiter ter wereld en weet alles.... dus ik ga de discussie niet opzoeken....
Gewoon baard laten staan. Fuck de bedrijven.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Slijt helemaal niet
Raad eens wie het patent heeft.
Ik heb geen bazenbaardgroei zoals jijquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon baard laten staan. Fuck de bedrijven.
Als dat zou kunnen. Bogie en de zee.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Smokkel hem mee.
Is de Hepmeister er ook morgen?
[..]
Mijn natuurkundige kennis is dusdanig ver weggezakt dat ik er niks meer van begrijp.
[..]
Gewoon baard laten staan. Fuck de bedrijven.
Flink balenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:23 schreef Fera het volgende:
Dacht ik eindelijk eens goed betaald te krijgen, was het een fout in de loonstrook.
Ouchquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:23 schreef Fera het volgende:
Dacht ik eindelijk eens goed betaald te krijgen, was het een fout in de loonstrook.
Ik dacht al dat er iets niet klopte, maar ik twijfelde of ik er iets van zou zeggen.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:23 schreef Fera het volgende:
quote:
Tof.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen. Bogie en de zee.
Ja, hij komt morgen ook.
MEER MEER MEERquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn baardgroei is te erg. Ik wil minder.
WILLEN WE MEER OF MINDER BAARDGROEI?
Een ballenjongen meldt zich?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Mijn baardgroei is te erg. Ik wil minder.
WILLEN WE MEER OF MINDER BAARDGROEI?
[..]
Tof.
Met Bogie over het strand rennen en stokken gooien.Ballen uit de zee vissen.
Hoi.quote:
Ik ben behoorlijk streng.quote:
Je bent gewoon jalooeoeeooers.quote:
Sws.quote:
Mag Fera wel een keer lenen.quote:
Jij mag mij van Fas lenen, niet andersom.quote:
Voel ineens een steek in mijn rug.quote:
Hep heeft een betere kont voor strakke jurkjes.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef.
Gelijk duidelijk wie de broek aan heeft.
Staat Kaneel achter je?quote:
Dacht dat je mannen in vrouwenkleding niets vond.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Hep heeft een betere kont voor strakke jurkjes.
Ik was gewoon de juiste nog niet tegengekomen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dacht dat je mannen in vrouwenkleding niets vond.
Neem morgen dan maar extra jurkje mee.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was gewoon de juiste nog niet tegengekomen.
En een kanten string?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Neem morgen dan maar extra jurkje mee.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Hep heeft een betere kont voor strakke jurkjes.
Nee.quote:
Voor jou altijd.quote:
crunchy chicken burgerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:06 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm.. een crunchy chicken burger met frietjes, of een pizza pepperoni..?
daar zeg ik geen nee tegenquote:
Proostquote:
proostquote:
heeyquote:
lang weekendquote:
Helaas moet ik dan gewoon werken. Wat nou Bevrijdingsdagquote:
mja nou ja ik ga het niet vieren er komt niks leuk maar een dag extra vrij is nooit verkeerdquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas moet ik dan gewoon werken. Wat nou Bevrijdingsdag
Dat sowieso, ik zou best een extra dag vrij kunnen gebruiken na de afgelopen 2 weken. Druk op mijn werk en dan nog al het werk moeten doen met 1 man minder.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja ik ga het niet vieren er komt niks leuk maar een dag extra vrij is nooit verkeerd
beter dan je thuis zitten te vervelen lijkt mequote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik zou best een extra dag vrij kunnen gebruiken na de afgelopen 2 weken. Druk op mijn werk en dan nog al het werk moeten doen met 1 man minder.
Klopt, maar hoe het de laatste tijd gaat op mijn werk, druk, bezetting van mijn afdeling, leidinggevende die de werkdruk erger maakt ipv minder. En de waardering die er tegenover staat.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
beter dan je thuis zitten te vervelen lijkt me
mja dan is de lol er snel vanaf inderdaadquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt, maar hoe het de laatste tijd gaat op mijn werk, druk, bezetting van mijn afdeling, leidinggevende die de werkdruk erger maakt ipv minder. En de waardering die er tegenover staat.
Een andere leidinggevende zal al een stuk schelen. Maar helaas zal dit fossiel er wel blijven zitten tot zijn pensioenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dan is de lol er snel vanaf inderdaad
gewoon een keer laten struikelen dattie wat breekt ofzoquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een andere leidinggevende zal al een stuk schelen. Maar helaas zal dit fossiel er wel blijven zitten tot zijn pensioen
hahaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
gewoon een keer laten struikelen dattie wat breekt ofzo
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:21 schreef Myraela het volgende:
De mijne was er al, nu is die van twi er ook.
[ afbeelding ]
Nu wel bewolkt, gaat vast regenen vanmiddag. Maar het is bij mij lente en zomer tegelijk.quote:
Welke Fok! UI komen er nog meer?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:22 schreef Myraela het volgende:
/ignore de watermeloen. Ik had geen ruimte in de keuken, dus toen besloot ik dat die best als decoratie in de kamer kon staan.
Vet!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:21 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, vetquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:21 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
UI van heloef.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:22 schreef Myraela het volgende:
/ignore de watermeloen. Ik had geen ruimte in de keuken, dus toen besloot ik dat die best als decoratie in de kamer kon staan.
Danny en Yvonne?quote:
Wat een heerlijk Nederlandse opmerking...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die zou ik niet uit mijn kut willen persen hoor.
Dan wordt het een keizersneequote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die zou ik niet uit mijn kut willen persen hoor.
Ik zat zo dat "From Russia with love" te kijken he. En nu weet ik dat jij aan een totaal andere kant van de wereld zit. Maar zijn de vrouwen daar ook veel preutser?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat een heerlijk Nederlandse opmerking...
Leuke training gehad dus.quote:
Preutser zou ik ze niet willen noemen, veel verleiderlijker maar minder snel met het bed induiken als de Nederlandse dames.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zat zo dat "From Russia with love" te kijken he. En nu weet ik dat jij aan een totaal andere kant van de wereld zit. Maar zijn de vrouwen daar ook veel preutser?
Jawel. Alleen flinke lowkicks moeten incasserenquote:
Straks blauwe plekken?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel. Alleen flinke lowkicks moeten incasseren
Awww.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:39 schreef artelligence het volgende:
yats heeft ook altijd last van zijn bovenbeen als hij naakt slaapt...
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:39 schreef artelligence het volgende:
Hoe was t kickboksen? Ik weet nu al dat ik morgen spierpijn heb (iets te fanatiek gefitnesst net)quote:
quote:
Waar heb je de camera verstopt art?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:39 schreef artelligence het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:43 schreef yats het volgende:
[..]
Waar heb je de camera verstopt art?Slaap je niet naakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom slapen mensen niet naakt? Naakt slapen.![]()
Koud.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Slaap je niet naakt?![]()
Waarom slapen mensen niet naakt? Naakt slapen.
Omdat ie dan op z'n ballen schijnt te liggen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, lekker.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:42 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe was t kickboksen? Ik weet nu al dat ik morgen spierpijn heb (iets te fanatiek gefitnesst net)
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kusje op je wang, niet je wang die pijn doet natuurlijkquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb pijn, heb medelijden met mij.![]()
(Verstandskies eruit gesloopt vanmorgen)
Sterktequote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb pijn, heb medelijden met mij.![]()
(Verstandskies eruit gesloopt vanmorgen)
Waarom geen naakte seks?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb niet eens naakt seks.
Waarom zou je naakt slapen?
Zal ik mijn lippen tegen je bovenbeen... Oh wachtquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik slaap met boxer. Naakt kan ik niet tegen, dan plakken mn lippen tegen mn bovenbeen
ik maakte een grapje, ik slaap altijd naakt, of hooguit met een slipje.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sterkte
* Vinniiee doosje pillen toe schuift
[..]
Waarom geen naakte seks?
Ohquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik maakte een grapje, ik slaap altijd naakt, of hooguit met een slipje.
Behalve als ik ergens logeer, dan heb ik soms een tshirt aan.
Fuck youquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zal ik mijn lippen tegen je bovenbeen... Oh wacht
Pics van je slaapoutfit.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik maakte een grapje, ik slaap altijd naakt, of hooguit met een slipje.
Behalve als ik ergens logeer, dan heb ik soms een tshirt aan.
Hoeveel verstand heb je nu nog over?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb hier ooit een topic over gemaakt
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het was ook geen leuk grapje, sorry.
Die zocht ik eigenlijk, maar kon ik niet vindenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee. Het is de rest van de wereld die dat niet weet
Ga jij er speciaal voor naar de kapper?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kappertje pakken, shirtje kopen, verjaardag.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ie dan op z'n ballen schijnt te liggen.
Nee, en waarom niet? Omdat ik het niet fijn vind. Met een boxershort aan slaapt het fijner.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar kan ik die op komen halen art? Een drankje gaat er wel in nu.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:47 schreef artelligence het volgende:
Nee geintje yats ;-)
Cheers!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga altijd slapen met pyjama aan, maar wordt altijd wakker zonder.
Morgen stappen, maandag naar Wageningen voor een bevrijdingsfestival.quote:
Neuh. Maar ik moet al 2 weken eigenlijk, alleen te lui.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga jij er speciaal voor naar de kapper?
Moet ik ook naar de kapper?
Dan ga ik dit jaar voor het eerst maar niet naar Zwolle..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef artelligence het volgende:
Oh leuk! Iedereen heeft wat te doen. Nog mensen naar Zwolle? Vast niet, maar als je wel gaat: kans is groot dat je een beschonken artelligence tegenkomt
De gesprekken houden me vaak een beetje tegen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet eigenlijk ook maar weer naar de kapper. Maar geen zin.
Oh, dat boeit me echt niet. Maar dat het weer geld kost en blehquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
De gesprekken houden me vaak een beetje tegen.
Ben met bevrijdingsfestival niet in Zwolle, moet gewoon werkenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan ga ik dit jaar voor het eerst maar niet naar Zwolle..
Misschien een hete kapster uitkiezen zodat je tegen haar boezem aan kunt zitten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dat boeit me echt niet. Maar dat het weer geld kost en bleh
Je zegt net dat je er beschonken rondloopt?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben met bevrijdingsfestival niet in Zwolle, moet gewoon werken
In het weekend ;-) niet op maandagquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je zegt net dat je er beschonken rondloopt?
Oke.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
In het weekend ;-) niet op maandag
Fijn dat je dit met ons deelt.quote:
Tondeusequote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neuh. Maar ik moet al 2 weken eigenlijk, alleen te lui.
Nope, enkel Utrecht en Wageningenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef artelligence het volgende:
Oh leuk! Iedereen heeft wat te doen. Nog mensen naar Zwolle? Vast niet, maar als je wel gaat: kans is groot dat je een beschonken artelligence tegenkomt
Wilde dat alleen even duidelijk hebben. Dankjequote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Eh nee? Ik app niet meer, maar kan me niet overal verstoppen.
No problem :-)quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wilde dat alleen even duidelijk hebben. Dankje
Dat was al algemeen bekend Twi.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:22 schreef twi het volgende:
Och jee, kan er weer iemand op het lijstje van Fas gezet worden?
Stond er al op.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:22 schreef twi het volgende:
Sorry, ik kan het tempo niet echt bijhouden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat was al algemeen bekend Twi.
Wat loop je achter.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:22 schreef twi het volgende:
Dat zei Myra ook al over je.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:24 schreef twi het volgende:
[..]
Sorry, ik kan het tempo niet echt bijhouden.
Ja, Neeltje.quote:
Ik wil niet op lijstjes staanquote:
Als ze FOK!sters zijn wel. Of FOK!kers.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wil niet op lijstjes staankomen dan al die andere veroveringen dan ook achter mijn naam staan?
Of we verzinnen er een paarquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wil niet op lijstjes staankomen dan al die andere veroveringen dan ook achter mijn naam staan?
Maar dat gebeurt hier toch sowieso al?quote:
Ik probeer er ook steeds op te komenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt hier toch sowieso al?
Tijn, wanneer kom jij op de lijst?quote:
Dus je hebt nog steeds niemand verteld van jou en mij?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik probeer er ook steeds op te komenalleen dat geloofd niemand
Als iemand mij erop zetquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus je hebt nog steeds niemand verteld van jou en mij?
Wanneer god dat wil.quote:
Bij de housewarming van feer?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wanneer god dat wil.
En het niet in de randstad is.
Moet je eens naar dat kliekje in Arnhem gaan dat niet wil reizen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wanneer god dat wil.
Wie zijn dat?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:31 schreef twi het volgende:
[..]
Moet je eens naar dat kliekje in Arnhem gaan dat niet wil reizen.
Nee, dat gaat ruzie worden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ah. Ik zie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wanneer god dat wil.
wie?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:31 schreef twi het volgende:
[..]
Met je verjaardag toch hihi.quote:
o ja!quote:
mij nietquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Pas maar op hoor, Fas dumpt je na één date
Ben je single? Op zoek naar een man?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik word btw zó blij van mn paardrijlessen, ik wou dat het nu alweer donderdag was![]()
Vind het echt heel erg fijn
Ik moest ineens aan Marc denken, die is nog op zoek.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat een rare vraag als reactie op deze post
Waar komt hij vandaan?
Hij is nog maagd, vind je dat erg?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat een rare vraag als reactie op deze post
Waar komt hij vandaan?
Auquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:39 schreef Myraela het volgende:
Dat is omdat ze weet dat je na date 2 verliefd word.
Bij elektronica's wist ik, maar maken ze panty's echt bewust slecht? Ik kan er nog geen dag mee lopen zonder overal halen in te trekken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:43 schreef Fascination het volgende:
Wtf, jaren geleden was er al een panty ontwikkeld die een levenlang meegaat, maar tegenwoordig maken ze slechte panty's zodat consumenten ze blijven kopen. Ook bij strijkijzers en tv's is er sprake van geplande slijtage.
Nu is de vraag of dat aan de panty's of aan jou ligt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij elektronica's wist ik, maar maken ze panty's echt bewust slecht? Ik kan er nog geen dag mee lopen zonder overal halen in te trekken.
ik heb hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij elektronica's wist ik, maar maken ze panty's echt bewust slecht? Ik kan er nog geen dag mee lopen zonder overal halen in te trekken.
Sorry, het was een grapje.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Au![]()
Overigens, in my defense, gebeurt me dat normaal nooit, want normaal word ik niet snel verliefd. Hier snapte ik dan zelf ook geen hol van.
Doe jij er eens eentje aan om te testen dan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:45 schreef twi het volgende:
[..]
Nu is de vraag of dat aan de panty's of aan jou ligt.
Ja, was net op tv bij de Vara.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
In her defense: I'm friggin' awesome. En lief.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:39 schreef Myraela het volgende:
Dat is omdat ze weet dat je na date 2 verliefd word.
Daten?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
In her defense: I'm friggin' awesome. En lief.
Geen randstad, hè.quote:
Is dat zo vreemd dan? Dat heeft iedereen toch weleens meegemaakt?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Au![]()
Overigens, in my defense, gebeurt me dat normaal nooit, want normaal word ik niet snel verliefd. Hier snapte ik dan zelf ook geen hol van.
Of verliefd worden op iemand zonder te datenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat zo vreemd dan? Dat heeft iedereen toch weleens meegemaakt?
Wil je ze hebben dan, nutteloze dingen gevoelensquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat de voorwaarde fas? Word het toch verhuizen kaneel. Ik weet een plekje in Arnhem dat binnenkort zoals het er nu uit ziet leeg staatquote:
Au...1-0 voor jou.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Of verliefd worden op iemand zonder te daten
Dat ben je nog nooit geweest?quote:
Top Gear.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wil je ze hebben dan, nutteloze dingen gevoelens
--
Wat een pulp weer op tv trouwens
Haha, Leiden inruilen voor Arnhem. Dat is net zoiets als Katwijk inruilen voor Rotterdam.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:59 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat de voorwaarde fas? Word het toch verhuizen kaneel. Ik weet een plekje in Arnhem dat binnenkort zoals het er nu uit ziet leeg staat
Ik eigenlijk niet, wat is verliefdheid eigenlijk?quote:
Misschien als ik daar een baan kan krijgen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:59 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat de voorwaarde fas? Word het toch verhuizen kaneel. Ik weet een plekje in Arnhem dat binnenkort zoals het er nu uit ziet leeg staat
In dat laatste geval ga je er tenminste een verbetering. Oke Rotterdam is wel eek kutstadquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:02 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, Leiden inruilen voor Arnhem. Dat is net zoiets als Katwijk inruilen voor Rotterdam.
Een nutteloos iets wat je beter kwijt dan rijk bent.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet, wat is verliefdheid eigenlijk?
Ik zie een overeenkomst : vooruitgangquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:02 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, Leiden inruilen voor Arnhem. Dat is net zoiets als Katwijk inruilen voor Rotterdam.
Ik had 'm nog niet gezien. Vond 'm wel leuk, maar er zijn leukere afleveringenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb alle afleveringen al gezien
En deze is minder leuk, challenge is leuker meestal.
Is dat misschien autisme gerelateerd?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet, wat is verliefdheid eigenlijk?
Je weet wat je te doen staat fasquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien als ik daar een baan kan krijgen.
Oh dan mis ik niets. Eigenlijk is dat net zoals alles. Leven is zinloosquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een nutteloos iets wat je beter kwijt dan rijk bent.
Ja, gevoelens zijn niet logisch en hebben geen duidelijk regels.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is dat misschien autisme gerelateerd?
Zoals het er nu uit ziet kom ik binnenkort ook die kant op.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neuh, ik woon liever in het westen.
Voor mij wel. Ik ben nog nooit zo snel verliefd geworden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
Alles > Rotterdam is achteruitgangquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
katwijk-Rotterdam is vooruitgang?
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dan mis ik niets. Eigenlijk is dat net zoals alles. Leven is zinloos
Gelukkig is het leven maar tijdelijkquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alles > Rotterdam is achteruitgang
[..]
Dat sowieso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |