quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik dacht dat mijn macbook kapot was, ventilatortje tikte als een malle. Toch maar zelf open gemaakt, het was maar een broodkruimel
Opluchting van de week
Apple.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik dacht dat mijn macbook kapot was, ventilatortje tikte als een malle. Toch maar zelf open gemaakt, het was maar een broodkruimel
Opluchting van de week
Kan bij een andere laptop ook hoor.quote:
Dan kom je toch door de week langs.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:52 schreef Fascination het volgende:
I don't wanna be your lover for the weekend.
Alles aan Apple.quote:
Niet?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:52 schreef Fascination het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kom je toch door de week langs.
[..]
Alles aan Apple.
Maar ik vind het goed dat je het zelf gerepareerd hebt in plaats van gedefenestreerd.
Fas, ik ben begonnen aan Orange Is The New Black.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:52 schreef Fascination het volgende:
Och Kaneel, gij charmeur.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kom je toch door de week langs.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Fas, ik ben begonnen aan Orange Is The New Black.
Waarover?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:57 schreef Faxie het volgende:
Bleh, iemand praat poep ergens, maar als ik ze erop wil wijzen moet ik met een A4 aan tekst komen om het uit te leggen. Geen zin in. Laat ze dan maar dom blijven
Tot nu toe bevalt het goed.quote:
geld?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:58 schreef yats het volgende:
Kan iemand mij eraan herinneren waarom ik in vredesnaam ja gezegd heb tegen een vertaalopdracht voor een of ander computerspel? Argh...
Dat was de reden, maar zo goed betaald t helaas nietquote:
O, dan moet je bij mij ook aankomen met een a4 aan uitleg.quote:
Je wilde monies.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:58 schreef yats het volgende:
Kan iemand mij eraan herinneren waarom ik in vredesnaam ja gezegd heb tegen een vertaalopdracht voor een of ander computerspel? Argh...
Laat ze lekker.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:57 schreef Faxie het volgende:
Bleh, iemand praat poep ergens, maar als ik ze erop wil wijzen moet ik met een A4 aan tekst komen om het uit te leggen. Geen zin in. Laat ze dan maar dom blijven
Allemaal op FOK! geleerd.quote:
Gaat eigenlijk om het ripstop. Net als bij tenten enzo. Dat zijn die vlakjes die je ziet in het doek. Om een bepaald interval is er een dikkere draad tussen gewoven, om scheuren af te remmen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:59 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dan moet je bij mij ook aankomen met een a4 aan uitleg.Ik heb er echt geen verstand van.
Ik weet ook niks over tenten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaat eigenlijk om het ripstop. Net als bij tenten enzo. Dat zijn die vlakjes die je ziet in het doek. Om een bepaald interval is er een dikkere draad tussen geworden, om scheuren af te remmen.
Nu is er kwa doek al tijden geen ontwikkeling, beetje de limiet van de grondstof momenteel, en nou is zo'n fabrikant gekomen met double ripstop (en een anders zelfs al met triple) dus ipv 1, 2 dikkere draden kort achter elkaar.
En dan beweren ze dat het bij gelijk gewicht sterker is. Wat onzin is. Het heeft zelfs een paar vervelende nadelen...
Denk maar aan dit:
[ afbeelding ]
Als dat niet strak scheertquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaat eigenlijk om het ripstop. Net als bij tenten enzo. Dat zijn die vlakjes die je ziet in het doek. Om een bepaald interval is er een dikkere draad tussen gewoven, om scheuren af te remmen.
Nu is er kwa doek al tijden geen ontwikkeling, beetje de limiet van de grondstof momenteel, en nou is zo'n fabrikant gekomen met double ripstop (en een anders zelfs al met triple) dus ipv 1, 2 dikkere draden kort achter elkaar.
En dan beweren ze dat het bij gelijk gewicht sterker is. Wat onzin is. Het heeft zelfs een paar vervelende nadelen...
Denk maar aan dit:
[ afbeelding ]
Ik heb geluk met de NS.quote:
Al die scheerreclames.quote:
Soort van ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet ook niks over tenten.Dus het zegt me nog steeds vrij weinig. Iets in de trant van overdaad schaadt?
Is het weer happy hour?quote:
quote:
Scheert je nu extreem glad met dit nieuwe scheermes met 300 mesjesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al die scheerreclames.
NU MET 3 MESJES!
NU MET 4 MESJES!
NU MET 5 MESJES!
Ze komt naar je toe?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je gaat nu weer terug naar Verweggistan om morgen deze kant weer op te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |