Ik houd je niet tegen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:31 schreef minthy het volgende:
Nu moet iedereen zijn broek uit, anders voelen zij zich zo zelfbewust.
Ik weiger.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:31 schreef minthy het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:31 schreef minthy het volgende:
BROEK UIT BROEK UITquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:31 schreef minthy het volgende:
quote:
Verliefde Piñoquote:
Yoquote:
Volgende week herkansingquote:
quote:
quote:
quote:
Oh, het was gewoon ongeschoold werk tijdelijk om ondertussen naar iets passends te zoeken.quote:
Al die 12-jarige meisjes en jongensquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:54 schreef alors het volgende:
Jammer dat die lijst zo vervuild wordt met de troep van tegenwoordig
Tienermeisjes zijn van alle tijden en ze luisteren allemaal altijd naar grote hoeveelheden troep met hier en daar een topnummer. Dat was zo, dat is zo, dat blijft zo.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:54 schreef alors het volgende:
Jammer dat die lijst zo vervuild wordt met de troep van tegenwoordig
ja dikke topshow, ff sjorren op dit nieuwtje jwzquote:
Mijn zus van destijds 14 leerde mij Metallica kennenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tienermeisjes zijn van alle tijden en ze luisteren allemaal altijd naar grote hoeveelheden troep met hier en daar een topnummer. Dat was zo, dat is zo, dat blijft zo.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja dikke topshow, ff sjorren op dit nieuwtje jwz
http://nl.wikipedia.org/wiki/3FM_Megahitquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar zonder gekheid, dit kan de beste MH ooit zijn. Al heb ik geen lijst van alle MHs ter verificatie
Where the Wild Roses Grow is iets beter. Marginaal.quote:
ik vond Manic street preachers - your love alone is not enough een van de weinige MH's tot nu toe die mij nooit is gaan vervelen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar zonder gekheid, dit kan de beste MH ooit zijn. Al heb ik geen lijst van alle MHs ter verificatie
Over die lavalamp?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vond Manic street preachers - your love alone is not enough een van de weinige MH's tot nu toe die mij nooit is gaan vervelen.
Deze MH gaat daar overheen.
Something in the Water is dat voor mij, qua MH's die ik mee heb gemaakt. En in mindere mate dat nummer van Voicstquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vond Manic street preachers - your love alone is not enough een van de weinige MH's tot nu toe die mij nooit is gaan vervelen.
Deze MH gaat daar overheen.
ik heb dan ook een echte lavalamp thuis. Gloeilampen hamsteren daarvoor.quote:
"Heat bulbs" bestellenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb dan ook een echte lavalamp thuis. Gloeilampen hamsteren daarvoor.
Wilbertgod niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat nummer van Eamon was vooral echt slechtDat is een van de slechtste engelstalige nummers ooit. Welke gek bedacht om dat MH te maken?
Dit is wel een klassieker.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat nummer van Eamon was vooral echt slechtDat is een van de slechtste engelstalige nummers ooit. Welke gek bedacht om dat MH te maken?
Dit is wel een klassieker.
Welke is `t? #teluiomzelftezoekenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Something in the Water is dat voor mij, qua MH's die ik mee heb gemaakt. En in mindere mate dat nummer van Voicst
Oeh nice! eindelijk een goede megahit?quote:
had `t gezien jaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je even terugleest krijg je daar een antwoord op.
Heerlijk nummer toch alors?quote:
Ik vind dat echt puur genot dat liedje. Zo lief, zo vrolijkquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:08 schreef alors het volgende:
[..]
Wat Hey Ho voor jou is, is dat nummer voor mij.
Nog progressie geboekt met je collega?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:55 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb mijn broek gewoon aan hoor.
maar net wel genoten van Hoesten als Bejaarden!
ik heb gisteren haar verloren sleutels op haar bureau gekwakt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:02 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nog progressie geboekt met je collega?
chatje! wat doe je nou voor werkiewerkie?quote:
Tijd om wat anders op haar bureau te kwakkenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb gisteren haar verloren sleutels op haar bureau gekwakt.
kans gemist
Klantenservice & webshopquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
chatje! wat doe je nou voor werkiewerkie?
man man manquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Tijd om wat anders op haar bureau te kwakken
/sc
roel vond ik dat mijn leuter ernaast had moeten leggenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Tijd om wat anders op haar bureau te kwakken
/sc
ah. kinkyquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
roel vond ik dat mijn leuter ernaast had moeten leggen
sersj vind dit ik haar op t kopieerapparaat moet uitwonen.
Zo spannend is het allemaal niet hoorquote:[..]
ah. kinky
Hartelijk Stendersquote:
nja, ik ben bang dat het bureau doorzakt als ik mijn purperen floret op het bureau leg en het kopieerapparaat staat midden op de belvloer....quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Zo spannend is het allemaal niet hoor
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik ben bang dat het bureau doorzakt als ik mijn purperen floret op het bureau leg en het kopieerapparaat staat midden op de belvloer....
ach, wellicht kan ik de terugbezorgde sleutels nog als gespreksonderwerp gebruiken....
quote:
Voor het eerste gedeelte.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]voor alles of alleen voor een specifiek onderdeel?
ah, gelukkigquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Voor het eerste gedeelte.
Voor het tweede gedeelte een
Omdat "dancing in snowboots in the snow' zo'n afknapper isquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
"dancing in stilletto's in the snow"
mooie zin
och, als ze verder niks aan heeftquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Omdat "dancing in snowboots in the snow' zo'n afknapper is
Weet je wel hoe koud dat is?quote:
daarna warm ik je lekker op op een berenvel bij de openhaardquote:
En je collega dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daarna warm ik je lekker op op een berenvel bij de openhaard
ik draai mijn hand niet om voor 2 leuke dames hoor.quote:
gratuliere!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik draai mijn hand niet om voor 2 leuke dames hoor.
of nou ehm.......1 al bijna teveel
zou me niks verbazen. Sirolfquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:41 schreef Qunix het volgende:
Gebruiken ze hiervoor de 3fmfan site toevallig? (goed en potentieel item)
of:quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:43 schreef Qunix het volgende:
3FM zou dit bijvoorbeeld kunnen draaien (nog nooit gedraaid) ^ typisch een 3fm plaat eigenlijk
Of maximum the hormone oid.
lekker glad papierquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Rukken met de playboy is dat niet erg pijnlijk?
Iemand die nu al met z'n broek op de enkels zit.quote:
ik ben bang van wel....quote:
Bij jou ram ik er graag een vuist in.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:59 schreef Evertjan het volgende:
zijn er hier ook nog vrouwen die het lekker vinden om een vinger in kont te doen?
ik vind het heerlijk!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:59 schreef Evertjan het volgende:
zijn er hier ook nog vrouwen die het lekker vinden om een vinger in kont te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Alors, subtiel is haar middlenamequote:
om 20u ff m'n bek houden, maar verder niks eigenlijk....quote:
geen 4 mei tompoucen kopen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
om 20u ff m'n bek houden, maar verder niks eigenlijk....
wat??? is die room erin doodgeslagen?quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
ik zag trouwens vandaag iemand met een v for vendatta-masker fietsen
en het is niet eens 5 november!quote:
* 3rdRock gaat aan wolfrolfs purperen floret hangenquote:
Doe je dat thuis ook?quote:
quote:
leukquote:
niet gehoord, maar waarsch welquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:31 schreef ChatGirl het volgende:
Is dit dezelfde vrouw als gisteren bij C&S?
ja wolf! heet je Marcel??quote:
jupquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:31 schreef ChatGirl het volgende:
Is dit dezelfde vrouw als gisteren bij C&S?
Met een vinger?quote:
posten!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:35 schreef ChatGirl het volgende:
Trouwens, die profielfoto van die Engelse vrouw
sorry, ik zit klem onder mijn bureauquote:
Wat kan er ook mis gaan?quote:
prachtig toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:37 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Dit gaat echt helemaal nergens over
trusten met je sabel!quote:
klopt. ik vond het prachtigquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:50 schreef minthy het volgende:
Wát een gezever over dat konijn zeg, zo tof klonk die Nederlandse vrouw ook niet
Zoveel spraak zit er vanavond niet inquote:
tisserdan? niet gaan sippen hoor!quote:
Omdat ik moe ben, daarom.quote:
owja, dat is ook goede reden. lekker gaan tukken zo. nog bijzondere plannen morgen? anders lekker uitslapen en rondlummelenquote:
Ja, boodschappen doen en hardlopen. Maar of dat laatste nou zo'n goed idee isquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
owja, dat is ook goede reden. lekker gaan tukken zo. nog bijzondere plannen morgen? anders lekker uitslapen en rondlummelen
had ik dinsdag. zat een beetje duf op de bank en toen was het ineens droog en toen zou het droog blijven en ben ik gaan hardlopen. daarna had ik iig ff wat meer energie. en t was best lekker om ff te lopen. hoofd een beetje leeg makenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, boodschappen doen en hardlopen. Maar of dat laatste nou zo'n goed idee is
nee, met Ed Sheeranquote:
ik maakt een grapje. ik vind dat die plaat van Ed Sheeran erg op Justin Timberlakequote:
Ik maak geen grapjes hier hoor. Ik ben bloed serieus!!!!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik maakt een grapje. ik vind dat die plaat van Ed Sheeran erg op Justin Timberlake
potdorie! jij geeft mij een koekje van eigen deeg! spreekwoordelijk natuurlijk want ik helemaal geen koekje gekregenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik maak geen grapjes hier hoor. Ik ben bloed serieus!!!!
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
potdorie! jij geeft mij een koekje van eigen deeg! spreekwoordelijk natuurlijk want ik helemaal geen koekje gekregen
hihi, nu kan ik mijn oreo in melk dopenquote:
Live gezienquote:
wat leuk. ik nietquote:
Trustequote:
Lekker wakker wordenquote:
gewoon paar keer backspacen en dan ben je vast wel op tijd in Enter! have funquote:Op zaterdag 3 mei 2014 08:58 schreef MarijeH het volgende:
Vandaag de ronde van Overijssel. Ik ga eerst naar de start in Rijssen, dan naar de doorkomst in Enter, even wat eten. Na het eten ga ik naar de Holterberg en dan naar de finish in Rijssen.
Ik hoop wel dat ik op tijd in Enter ben. Vorige keer was ik te laat
ga je zelf ook nog fietsen?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 08:58 schreef MarijeH het volgende:
Vandaag de ronde van Overijssel. Ik ga eerst naar de start in Rijssen, dan naar de doorkomst in Enter, even wat eten. Na het eten ga ik naar de Holterberg en dan naar de finish in Rijssen.
Ik hoop wel dat ik op tijd in Enter ben. Vorige keer was ik te laat
quote:Zondag zijn Coen Swijnenberg (34) en Sander Lantinga (38) bij ons te gast. Zij presenteren al een hele poos De Coen & Sander show, en met succes! Naast hun gezamenlijke prestatie gaan scheiden hun wegen tijdelijk. Coen zit namelijk op 5 mei in de helikopter voor Bevrijdingsdag en Sander zit in de Nederlandse jury voor het Eurovisie Songfestival.
De Coen & Sander show is al sinds 2006 een fenomeen binnen het radiosegment. Het duo presenteert allerlei hilarische items van 16.00 uur tot 19.00 uur op 3FM. In 2012 en 2013 was de Coen & Sander Show marktleider in de middag als het gaat om luistercijfers. Ze versloegen bijv. Ruuddewild.nl op 538. Tegenwoordig gaat het nog steeds heel goed. Het duo is nog steeds erg populair en er wordt met veel plezier naar hen geluisterd.
Sander gaat volgende week dinsdag van start als jurylid bij het Eurovisie Songfestival. Samen met vier andere juryleden geeft hij namens Nederland punten aan alle acts die optreden. Deze punten tellen uiteindelijk voor 50 procent mee. Er is al een hele loopbaan vooraf gegaan nadat hij bij 3FM terecht is gekomen. Zo maakte hij ook televisie voor BNN. Hij was zoal te zien in Try Before You Die, Doe Maar Normaal en De Klusjesmannen.
Coen Swijnenberg zal op 5 mei meevliegen in één van de helikopters van defensie die artiesten naar de verschillende bevrijdingsfestivals zullen vliegen. In 2013 deed hij dat ook al en vloog hij mee met Miss Montreal in het noorden van het land. Dit jaar zal hij met Kensington naar Haarlem en Utrecht vliegen. Het verslag is live te horen op 3FM. Naast dat hij radiodj bij 3FM is, is hij ook de vaste stem voor onder andere ‘Over mijn lijk’, ‘Spuiten en Slikken’ en ‘Je Zal Het Maar Hebben’.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |