Ik houd je niet tegen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:31 schreef minthy het volgende:
Nu moet iedereen zijn broek uit, anders voelen zij zich zo zelfbewust.
Ik weiger.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:31 schreef minthy het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:31 schreef minthy het volgende:
BROEK UIT BROEK UITquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:31 schreef minthy het volgende:
quote:
Verliefde Piñoquote:
Yoquote:
Volgende week herkansingquote:
quote:
quote:
quote:
Oh, het was gewoon ongeschoold werk tijdelijk om ondertussen naar iets passends te zoeken.quote:
Al die 12-jarige meisjes en jongensquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:54 schreef alors het volgende:
Jammer dat die lijst zo vervuild wordt met de troep van tegenwoordig
Tienermeisjes zijn van alle tijden en ze luisteren allemaal altijd naar grote hoeveelheden troep met hier en daar een topnummer. Dat was zo, dat is zo, dat blijft zo.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:54 schreef alors het volgende:
Jammer dat die lijst zo vervuild wordt met de troep van tegenwoordig
ja dikke topshow, ff sjorren op dit nieuwtje jwzquote:
Mijn zus van destijds 14 leerde mij Metallica kennenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tienermeisjes zijn van alle tijden en ze luisteren allemaal altijd naar grote hoeveelheden troep met hier en daar een topnummer. Dat was zo, dat is zo, dat blijft zo.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja dikke topshow, ff sjorren op dit nieuwtje jwz
http://nl.wikipedia.org/wiki/3FM_Megahitquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar zonder gekheid, dit kan de beste MH ooit zijn. Al heb ik geen lijst van alle MHs ter verificatie
Where the Wild Roses Grow is iets beter. Marginaal.quote:
ik vond Manic street preachers - your love alone is not enough een van de weinige MH's tot nu toe die mij nooit is gaan vervelen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar zonder gekheid, dit kan de beste MH ooit zijn. Al heb ik geen lijst van alle MHs ter verificatie
Over die lavalamp?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vond Manic street preachers - your love alone is not enough een van de weinige MH's tot nu toe die mij nooit is gaan vervelen.
Deze MH gaat daar overheen.
Something in the Water is dat voor mij, qua MH's die ik mee heb gemaakt. En in mindere mate dat nummer van Voicstquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vond Manic street preachers - your love alone is not enough een van de weinige MH's tot nu toe die mij nooit is gaan vervelen.
Deze MH gaat daar overheen.
ik heb dan ook een echte lavalamp thuis. Gloeilampen hamsteren daarvoor.quote:
"Heat bulbs" bestellenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb dan ook een echte lavalamp thuis. Gloeilampen hamsteren daarvoor.
Wilbertgod niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat nummer van Eamon was vooral echt slechtDat is een van de slechtste engelstalige nummers ooit. Welke gek bedacht om dat MH te maken?
Dit is wel een klassieker.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat nummer van Eamon was vooral echt slechtDat is een van de slechtste engelstalige nummers ooit. Welke gek bedacht om dat MH te maken?
Dit is wel een klassieker.
Welke is `t? #teluiomzelftezoekenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Something in the Water is dat voor mij, qua MH's die ik mee heb gemaakt. En in mindere mate dat nummer van Voicst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |