Het gaat hier toch ook niet om vreemdgaan? Maar om seks op de eerste date. En ik had een garpje kunnen verzinnen over dat heel erg ruk zijn, maar er schoot me niks te binnenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Vreemdgaan gaat vaak niet eens om de seks, of het moet thuis wel heel erg ruk zijn.
Langste weet ik niet precies, maar het zal nooit langer dan een maand-6 weken geweest zijn gok ik. En dat was dan ook wel het uiterste.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, sinds ik seksueel actief ben heeft er nooit langer tussen gezeten dan 8 weken of zo, na 6 maanden zou ik geloof ik alles gaan bespringen in mijn zicht.
Ik weet het omdat dat het langste is dat ik mijn vriend niet heb gezien.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Het gaat hier toch ook niet om vreemdgaan? Maar om seks op de eerste date. En ik had een garpje kunnen verzinnen over dat heel erg ruk zijn, maar er schoot me niks te binnen
[..]
Langste weet ik niet precies, maar het zal nooit langer dan een maand-6 weken geweest zijn gok ik. En dat was dan ook wel het uiterste.
Meneer heeft het over dat de drempel lager is om vreemd te gaan als je op de eerste date seks met iemand hebt. FF bij de les blijven.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Het gaat hier toch ook niet om vreemdgaan? Maar om seks op de eerste date. En ik had een garpje kunnen verzinnen over dat heel erg ruk zijn, maar er schoot me niks te binnen
[..]
Langste weet ik niet precies, maar het zal nooit langer dan een maand-6 weken geweest zijn gok ik. En dat was dan ook wel het uiterste.
Oh ja kloptquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Meneer heeft het over dat de drempel lager is om vreemd te gaan als je op de eerste date seks met iemand hebt. FF bij de les blijven.
Deze reden dus.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, sinds ik seksueel actief ben heeft er nooit langer tussen gezeten dan 8 weken of zo, na 6 maanden zou ik geloof ik alles gaan bespringen in mijn zicht.
Met andere woorden er zit totaal geen verband tussen seks 1e date en 'makkelijker' vreemdgaan? 0,0? Zelfs de mensen die ik ken die vreemdgaan zijn het type 'bed induiken met jan en alleman op de 1e date.'. Het gaat me er niet om dat iedereen die makkelijk seks heeft vreemdgaat (want men is hier toch wel gepikeerd), het gaat me er om dat er wel degelijk mensen zijn die en makkelijk vreemdgaan en direct sex op de 1e date hebben. Men doet net alsof die groep er niet is. Kom ik in de verkeerde clubs ofzo? Ik ben niet de enige die die groep ziet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Meneer heeft het over dat de drempel lager is om vreemd te gaan als je op de eerste date seks met iemand hebt. FF bij de les blijven.
Mijn huidige vriendin weet dat ik hier zo over denk. Die staat hier ook achter en die denkt hetzelfde.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:58 schreef eefje801 het volgende:
En van Sitting_Elfling vraag ik me dit af:
Stel, je ontmoet de vrouw van je dromen. Helemaal heppie de peppie en dikke vette relatie. Op een dag zit ze wat te surfen en bedenkt ze zich dat ze nog een fokaccount heeft. Bijzonder genoeg blijkt bij aankomst op deze website dat er al iemand ingelogd is en zo stuit ze op dit topic. Wat wil je dan dat ze van je vindt? Wil je dat ze bedenkt dat het bij je jeugdige onbezonnenheid hoorde dat je de door jou zelfbenoemde "sletjes" neukte in Oost-Europa en ze ondertussen van tafel veegde als relatiemateriaal, daarbij geen rekening houdend met je eigen rol in dit geheel? Of dat ze je keihard aan de kant zet als zijnde "geen relatiemateriaal?" En kom gerust met: Dit is fok, dit is anders! Ik snap je, maar als je er echt zo over denkt vind ik het enorm boeiend waarom je jezelf eigenlijk niet veroordeelt?
Natuurlijk is die groep er...maar jij doet alsof er een direct verband is tussen het een en het ander, en da's gewoon onzin. Het is niet onwaarschijnlijk dat er statistisch gezien meer kans is op een vreemdganger binnen een groep mensen die makkelijker omgaat met sex, maar daarmee kun je nog niet direct over iemand oordelen als deze op de eerste date met iemand naar bed gaat.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Met andere woorden er zit totaal geen verband tussen seks 1e date en 'makkelijker' vreemdgaan? 0,0? Zelfs de mensen die ik ken die vreemdgaan zijn het type 'bed induiken met jan en alleman op de 1e date.'. Het gaat me er niet om dat iedereen die makkelijk seks heeft vreemdgaat (want men is hier toch wel gepikeerd), het gaat me er om dat er wel degelijk mensen zijn die en makkelijk vreemdgaan en direct sex op de 1e date hebben. Men doet net alsof die groep er niet is. Kom ik in de verkeerde clubs ofzo? Ik ben niet de enige die die groep ziet.
Eens hoor. Maar dat iemand dat wel doet begrijp ik dus wel. Ik snap best dat iemand per definitie niet een relatie wil met iemand die direct sext op de 1e date. Dat is het zelfde als dat iemand per definitie niet een relatie wil hebben met een borderliner. Het kan goed gaan maar het kan ook fout aflopen. Maar het feit dat je per definitie niet een relatie met een borderliner wil zegt dat elke borderliner even "sick" is.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Natuurlijk is die groep er...maar jij doet alsof er een direct verband is tussen het een en het ander, en da's gewoon onzin. Het is niet onwaarschijnlijk dat er statistisch gezien meer kans is op een vreemdganger binnen een groep mensen die makkelijker omgaat met sex, maar daarmee kun je nog niet direct over iemand oordelen als deze op de eerste date met iemand naar bed gaat.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:32 schreef Chawi het volgende:
. Nog wel eens lastig omdat mijn beste seks vaak met de grootste varkens was. Dus liever eerst even het varkentje uit de boom kijken.
quote:
Beetje rare vergelijking mijns inziens, maar goed.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:50 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Eens hoor. Maar dat iemand dat wel doet begrijp ik dus wel. Ik snap best dat iemand per definitie niet een relatie wil met iemand die direct sext op de 1e date. Dat is het zelfde als dat iemand per definitie niet een relatie wil hebben met een borderliner. Het kan goed gaan maar het kan ook fout aflopen. Maar het feit dat je per definitie niet een relatie met een borderliner wil zegt dat elke borderliner even "sick" is.
Het is mij om het even overigens. Wel of niet 1e date sex, zal me een rotzorg zijn.
Oh ik had iets spannenders verwacht, omdat ik een notificatie kreeg.quote:
Achteraf vond ik het een stomme opmerking van me.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh ik had iets spannenders verwacht, omdat ik een notificatie kreeg.
Het punt is dat in veel gevallen de emotionele verbondenheid die nodig is voor een relatie nog niet gerijpt is bij de eerste date. Als je dan al meteen seks hebt dan willen beide partners geen moeite meer voor elkaar doen. Ja dan valt een eventuele relatie al als los zand uit elkaar eer deze begonnen is.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom de kans op een stabiele relatie kleiner zou zijn. Een relatie steunt op meer dan een hunkering die er wel of niet is. Dus als je daarvan uit zou gaan maakt het juist niet uit of je op de eerste date of de vijfde date seks hebt. Slechts een uitstel van executie.
Klinkklare onzin. Als je na de seks al geen moeite meer wilt doen om er meer van te maken, dan zat er sowieso al niets meer in.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:00 schreef jaha het volgende:
[..]
Het punt is dat in veel gevallen de emotionele verbondenheid die nodig is voor een relatie nog niet gerijpt is bij de eerste date. Als je dan al meteen seks hebt dan willen beide partners geen moeite meer voor elkaar doen. Ja dan valt een eventuele relatie al als los zand uit elkaar eer deze begonnen is.
Ik weet soms niet of ik moet lachen of huilen in dit topic. Hoe zie je dat voor je in een relatie die, zeg, dertig jaar duurt?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:00 schreef jaha het volgende:
[..]
Het punt is dat in veel gevallen de emotionele verbondenheid die nodig is voor een relatie nog niet gerijpt is bij de eerste date. Als je dan al meteen seks hebt dan willen beide partners geen moeite meer voor elkaar doen. Ja dan valt een eventuele relatie al als los zand uit elkaar eer deze begonnen is.
nonsens. Ik had met mijn vriendin seks op de eerste date en we zijn dit jaar 8 jaar samen. Als er een klik is is die er nog steeds als je seks hebt gehad.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:00 schreef jaha het volgende:
[..]
Ja leuk! Voor jou misschien, maar voor iedere persoon die sex had op de 1e date en al 8 jaar bij elkaar is heb je er ook mensen die sex op de 1e date hadden en binnen 8 jaar uit elkaar zijn gegaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
nonsens. Ik had met mijn vriendin seks op de eerste date en we zijn dit jaar 8 jaar samen. Als er een klik is is die er nog steeds als je seks hebt gehad.
Geen idee, ik date alleen met meiden als ik een relatie wens en dan duik ik niet direct het bed in. Direct seks gebeurt hier enkel als one night stand eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:04 schreef wanderlusttrip het volgende:
Als je met een meisje aan het daten bent en er is direct op de eerste of tweede date al seks geweest, is dit een afknapper voor jullie? Zien jullie het dan direct als ''gewooon'' een scharrel of is er nog kans op iets serieus?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:18 schreef Lastpost het volgende:
Potentie van een relatie zit 'm niet in de tijd die je wacht tot je seks hebt lijkt me.
Het is geen onzin, het is mijn ervaringquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkklare onzin. Als je na de seks al geen moeite meer wilt doen om er meer van te maken, dan zat er sowieso al niets meer in.
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt? Als je na vier dates seks hebt kun je toch ook een relatie van 30 jaar aangaan? Dat hoeft echt niet de eerste dag te gebeuren.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik weet soms niet of ik moet lachen of huilen in dit topic. Hoe zie je dat voor je in een relatie die, zeg, dertig jaar duurt?
Om op basis van een slechte ervaring aan jouw kant iets als klinkklaar feit te presenteren is natuurlijk wel onzin. Misschien moet je eens met iemand daten die geestelijk wat meer volwassen is.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:22 schreef jaha het volgende:
[..]
Het is geen onzin, het is mijn ervaringMisschien is er een andere reden dat kan natuurlijk ook. Daarnaast ben ik sowieso geen persoon die snel seks heeft met iemand.
Dat hangt van je uitgangspunt af. Ik heb ooit eens 6 maand gewacht. Dat was niet erg snuggerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:18 schreef Lastpost het volgende:
Potentie van een relatie zit 'm niet in de tijd die je wacht tot je seks hebt lijkt me.
Mijn ervaring zegt anders, ik heb seks wanneer het voor mij goed voelt. Wanneer dat is kan verschillen, maar meestal doe ik daar niet heel lang over. Maar dan nog bloeit er vaak een relatie uit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:22 schreef jaha het volgende:
[..]
Het is geen onzin, het is mijn ervaringMisschien is er een andere reden dat kan natuurlijk ook. Daarnaast ben ik sowieso geen persoon die snel seks heeft met iemand.
This goes both ways natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Om op basis van een slechte ervaring aan jouw kant iets als klinkklaar feit te presenteren is natuurlijk wel onzin. Misschien moet je eens met iemand daten die geestelijk wat meer volwassen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |