quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:32 schreef Chawi het volgende:
. Nog wel eens lastig omdat mijn beste seks vaak met de grootste varkens was. Dus liever eerst even het varkentje uit de boom kijken.
quote:
Beetje rare vergelijking mijns inziens, maar goed.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:50 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Eens hoor. Maar dat iemand dat wel doet begrijp ik dus wel. Ik snap best dat iemand per definitie niet een relatie wil met iemand die direct sext op de 1e date. Dat is het zelfde als dat iemand per definitie niet een relatie wil hebben met een borderliner. Het kan goed gaan maar het kan ook fout aflopen. Maar het feit dat je per definitie niet een relatie met een borderliner wil zegt dat elke borderliner even "sick" is.
Het is mij om het even overigens. Wel of niet 1e date sex, zal me een rotzorg zijn.
Oh ik had iets spannenders verwacht, omdat ik een notificatie kreeg.quote:
Achteraf vond ik het een stomme opmerking van me.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh ik had iets spannenders verwacht, omdat ik een notificatie kreeg.
Het punt is dat in veel gevallen de emotionele verbondenheid die nodig is voor een relatie nog niet gerijpt is bij de eerste date. Als je dan al meteen seks hebt dan willen beide partners geen moeite meer voor elkaar doen. Ja dan valt een eventuele relatie al als los zand uit elkaar eer deze begonnen is.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom de kans op een stabiele relatie kleiner zou zijn. Een relatie steunt op meer dan een hunkering die er wel of niet is. Dus als je daarvan uit zou gaan maakt het juist niet uit of je op de eerste date of de vijfde date seks hebt. Slechts een uitstel van executie.
Klinkklare onzin. Als je na de seks al geen moeite meer wilt doen om er meer van te maken, dan zat er sowieso al niets meer in.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:00 schreef jaha het volgende:
[..]
Het punt is dat in veel gevallen de emotionele verbondenheid die nodig is voor een relatie nog niet gerijpt is bij de eerste date. Als je dan al meteen seks hebt dan willen beide partners geen moeite meer voor elkaar doen. Ja dan valt een eventuele relatie al als los zand uit elkaar eer deze begonnen is.
Ik weet soms niet of ik moet lachen of huilen in dit topic. Hoe zie je dat voor je in een relatie die, zeg, dertig jaar duurt?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:00 schreef jaha het volgende:
[..]
Het punt is dat in veel gevallen de emotionele verbondenheid die nodig is voor een relatie nog niet gerijpt is bij de eerste date. Als je dan al meteen seks hebt dan willen beide partners geen moeite meer voor elkaar doen. Ja dan valt een eventuele relatie al als los zand uit elkaar eer deze begonnen is.
nonsens. Ik had met mijn vriendin seks op de eerste date en we zijn dit jaar 8 jaar samen. Als er een klik is is die er nog steeds als je seks hebt gehad.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:00 schreef jaha het volgende:
[..]
Ja leuk! Voor jou misschien, maar voor iedere persoon die sex had op de 1e date en al 8 jaar bij elkaar is heb je er ook mensen die sex op de 1e date hadden en binnen 8 jaar uit elkaar zijn gegaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
nonsens. Ik had met mijn vriendin seks op de eerste date en we zijn dit jaar 8 jaar samen. Als er een klik is is die er nog steeds als je seks hebt gehad.
Geen idee, ik date alleen met meiden als ik een relatie wens en dan duik ik niet direct het bed in. Direct seks gebeurt hier enkel als one night stand eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:04 schreef wanderlusttrip het volgende:
Als je met een meisje aan het daten bent en er is direct op de eerste of tweede date al seks geweest, is dit een afknapper voor jullie? Zien jullie het dan direct als ''gewooon'' een scharrel of is er nog kans op iets serieus?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:18 schreef Lastpost het volgende:
Potentie van een relatie zit 'm niet in de tijd die je wacht tot je seks hebt lijkt me.
Het is geen onzin, het is mijn ervaringquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkklare onzin. Als je na de seks al geen moeite meer wilt doen om er meer van te maken, dan zat er sowieso al niets meer in.
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt? Als je na vier dates seks hebt kun je toch ook een relatie van 30 jaar aangaan? Dat hoeft echt niet de eerste dag te gebeuren.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik weet soms niet of ik moet lachen of huilen in dit topic. Hoe zie je dat voor je in een relatie die, zeg, dertig jaar duurt?
Om op basis van een slechte ervaring aan jouw kant iets als klinkklaar feit te presenteren is natuurlijk wel onzin. Misschien moet je eens met iemand daten die geestelijk wat meer volwassen is.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:22 schreef jaha het volgende:
[..]
Het is geen onzin, het is mijn ervaringMisschien is er een andere reden dat kan natuurlijk ook. Daarnaast ben ik sowieso geen persoon die snel seks heeft met iemand.
Dat hangt van je uitgangspunt af. Ik heb ooit eens 6 maand gewacht. Dat was niet erg snuggerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:18 schreef Lastpost het volgende:
Potentie van een relatie zit 'm niet in de tijd die je wacht tot je seks hebt lijkt me.
Mijn ervaring zegt anders, ik heb seks wanneer het voor mij goed voelt. Wanneer dat is kan verschillen, maar meestal doe ik daar niet heel lang over. Maar dan nog bloeit er vaak een relatie uit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:22 schreef jaha het volgende:
[..]
Het is geen onzin, het is mijn ervaringMisschien is er een andere reden dat kan natuurlijk ook. Daarnaast ben ik sowieso geen persoon die snel seks heeft met iemand.
This goes both ways natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Om op basis van een slechte ervaring aan jouw kant iets als klinkklaar feit te presenteren is natuurlijk wel onzin. Misschien moet je eens met iemand daten die geestelijk wat meer volwassen is.
Misschien is het ook wel een karaktertrek. Daarnaast ben ik sowieso erg slecht in mensenkennis. Daarom wil ik mensen eerst echt leren kennen voordat ik een relatie neem. Zeker omdat ik al een paar keer goed op mijn bek ben gegaan op dat gebied. En voor mij is het hebben van seks toch wel een beetje het startpunt van een relatie. Maar goed, dat is ook een kwestie van opvoeding natuurlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ervaring zegt anders, ik heb seks wanneer het voor mij goed voelt. Wanneer dat is kan verschillen, maar meestal doe ik daar niet heel lang over. Maar dan nog bloeit er vaak een relatie uit.Eén keer dat het niet zo was, maar toen zat het er eigenlijk ook al niet in ... Dus wel of geen seks veranderde daar weinig aan.
Dat is zonder meer waar, maar toch denk ik dat er in mijn leeftijdscategorie wat minder benauwd tegenaan gekeken wordt en is seks op de eerste plaats iets waar je van moet genieten zonder dat het direct als het heiligst der heiligdommen bezien wordt en er dus een bepaalde tijdspanne voor zou moeten staan. Ik heb het idee dat dat vooral bij de wat jongere users hier een issue is.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
This goes both ways natuurlijk.
Opvoeding heeft er naar mijn inziens ook weinig mee te maken. Maar ik kan prima seks hebben in de date fase, voordat ik een relatie aanga. Misschien juist nog wel fijner. Kun je ook meteen elkaar ontdekken op seksueel vlak, kijken of er op dat gebied ook een goede klik is.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:29 schreef jaha het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel een karaktertrek. Daarnaast ben ik sowieso erg slecht in mensenkennis. Daarom wil ik mensen eerst echt leren kennen voordat ik een relatie neem. Zeker omdat ik al een paar keer goed op mijn bek ben gegaan op dat gebied. En voor mij is het hebben van seks toch wel een beetje het startpunt van een relatie. Maar goed, dat is ook een kwestie van opvoeding natuurlijk
Eens hoor :-)quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is zonder meer waar, maar toch denk ik dat er in mijn leeftijdscategorie wat minder benauwd tegenaan gekeken wordt en is seks op de eerste plaats iets waar je van moet genieten zonder dat het direct als het heiligst der heiligdommen bezien wordt en er dus een bepaalde tijdspanne voor zou moeten staan. Ik heb het idee dat dat vooral bij de wat jongere users hier een issue is.
Hoezo heeft opvoeding er weinig te maken?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Opvoeding heeft er naar mijn inziens ook weinig mee te maken. Maar ik kan prima seks hebben in de date fase, voordat ik een relatie aanga. Misschien juist nog wel fijner. Kun je ook meteen elkaar ontdekken op seksueel vlak, kijken of er op dat gebied ook een goede klik is.Dat stickertje relatie hoeft er niet meteen op te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |