dan gewoon je accudrager houden, en alleen een aerotank/nautilus/protank/taifun/kayfun erbij kopen. Al die tanks (behalve de taifun / kayfun) "lekken" regelmatig een beetje - als in het kan gaan gorgelen, en je moet het lucht kanaal uitblazen als je hem bijvult etc. Maar als je dat niet erg vind bij het bijvullen dan heb je daarna een prima setupquote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, ik kan in principe gewoon de hele dag dampen met mijn kutkloon. Electronica hoeft voor mij niet zo. Enige wat voor mij belangrijk is is dat ze degelijk zijn en niet gaan lekken. Die ik nu heb is van flinterdun 'metaal'. Als er gewoon 1 zou zijn die wat degelijker was, was ik al tevreden.
Klopt. Ik zat al te kijken naar een Ego twist ofzo, maar dan nét ff iets mooier. Ik wil er dan een zo klein mogelijke tank op (heb nu 1.6ml en die hoef ik maar 1x per dag bij te vullen: dwz ik rook zo'n 3 tot 4ml per dag).quote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:59 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
dan gewoon je accudrager houden, en alleen een aerotank/nautilus/protank/taifun/kayfun erbij kopen. Al die tanks (behalve de taifun / kayfun) "lekken" regelmatig een beetje - als in het kan gaan gorgelen, en je moet het lucht kanaal uitblazen als je hem bijvult etc. Maar als je dat niet erg vind bij het bijvullen dan heb je daarna een prima setup
dat lekken ligt toch aan je tank en niet aan je accu(drager)
Geen probleemquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Klopt. Ik zat al te kijken naar een Ego twist ofzo, maar dan nét ff iets mooier. Ik wil er dan een zo klein mogelijke tank op (heb nu 1.6ml en die hoef ik maar 1x per dag bij te vullen).
Bedankt voor alle info zover!
Zoiets idd.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:04 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Geen probleemals ik in je schoenen zou staan zou ik wachten tot deze verkrijgbaar is:
http://www.szkanger.com/p(...)tID=42&id=42&ord=100
Die is kleiner, pas perfect op een ego twist bijf. De airotank en protanks zijn net een maatje groter waardoor je een beauty ring moet gebruiken.
Ook heeft de aerotank mini een nieuw coil systeem wat lekken (nog meer) zou moeten verminderen
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zoiets idd.. Gewoon een wat betere kop op een kleine batterij. We komen er wel!
.
Zou je nog eens je licht willen laten schijnen over mijn -edit-? De protank mini (2) ? Zat net een review te kijken en dat ziet er eigenlijk ook wel prima uit.quote:
Bottom loader en bottom coil - heerlijk vind ik. PT2 en PT3 mini zijn primaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zou je nog eens je licht willen laten schijnen over mijn -edit-? De protank mini (2) ? Zat net een review te kijken en dat ziet er eigenlijk ook wel prima uit.
Ik zie sowieso al het voordeel dat het een bottom-loader is. Bij die van mij moet elke keer het mondstuk eraf.
Ah ok.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:46 schreef Catch22- het volgende:
Ja, dat is in principe gewoon een Ego C Twist
iTaste VV v3 ook al bekeken?quote:
Ik heb er ook eentje, was er erg tevreden mee. Maar wilde nog een tweede batterij voor bij mijn twist en heb daar een pt 3 mini bij besteld, die is echt vele malen fijner. Gebruik mijn 2 helemaal niet meer en wissel alleen nog de batterijen.quote:
Ja die is natuurlijk dualcoil. Ik heb zelf een microcoil in mijn PT2 mini gedraaid met katoenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:24 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje, was er erg tevreden mee. Maar wilde nog een tweede batterij voor bij mijn twist en heb daar een pt 3 mini bij besteld, die is echt vele malen fijner. Gebruik mijn 2 helemaal niet meer en wissel alleen nog de batterijen.
ik heb sinds eergisteren de spinner II, die is 1650Ma, gisteren na een hele dag nog niet half leeg, en verstelbaar van 3.3 tot 4.8volt. Nu nog een toffe clearo erop, en ik kan effe vooruitquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:46 schreef Kreator het volgende:
Nog één vraagje..
Is een Spinner 1300 een beetje een goede batterij? Hoeft niet top te zijn, maar gewoon iets beter dan wat ik nu heb.
PT3 is dual coil, dus meer damp en meer smaak (maar niet in ieder beleving) - wel slurpt hij een stuk meer zoals ik zei, dus die 1.6 ml die je normaal hebt, zal er 25-50% sneller doorheen gaan - weet niet of dat genoeg voor je is op een dag.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:46 schreef Kreator het volgende:
Ja en dan net als ik besteld heb komen er 2 tips dat de pt3 beter is en er een 2e versie van de Spinner.![]()
![]()
. Maakt niet uit. Ik kijk het wel even aan. Als het niet bevalt is er geen man over boord met die 5 tientjes.
kun je die coils voor die PT3 dan ook niet zelf fiksen? /n00b.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:19 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
PT3 is dual coil, dus meer damp en meer smaak (maar niet in ieder beleving) - wel slurpt hij een stuk meer zoals ik zei, dus die 1.6 ml die je normaal hebt, zal er 25-50% sneller doorheen gaan - weet niet of dat genoeg voor je is op een dag.
Coils zijn ook bijna 2x zo duur.
Beide zijn gewoon goed, ik vond de normale protank 2 met aerotank ring en eigen coil beter dampen dan de aerotank met standaard (of eigen) dual coil.
Jawel, maar dat is veel gepiel. En daarbij; een zelfgebouwde goede coil in een PT2 doet er niet voor onder.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kun je die coils voor die PT3 dan ook niet zelf fiksen? /n00b.
Had ook al gezien dat ze fiks duurder zijn, is op zich niet héél dramatisch, maar het verhoogt wel de drempel om zoiets te kopen.
Kan wel hoor, dual coilen is alleen iets irritanterquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kun je die coils voor die PT3 dan ook niet zelf fiksen? /n00b.
Had ook al gezien dat ze fiks duurder zijn, is op zich niet héél dramatisch, maar het verhoogt wel de drempel om zoiets te kopen.
Hopelijk een wat echtere smaak ook. Wordt knettergek van de vieze smaak, brandsmaak, lekkend mondstuk en algeheel gebrek aan kracht van mijn huidige.quote:
Mja, ik kende maar 1 persoon die er 1 had (had ook een kloon) en die was er tevreden over. Dan koop je zo'n ding en dan ben je er wel blij mee. IN het begin werken ze ook wel redelijk. Maar als je dan een maand verder bent zie je dat het troep is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:09 schreef Catch22- het volgende:
Dat is ook de reden dat ik zelfs beginners een vv aanraadt.
Itaste vv is de beste volgende stap. Met een protank 2 miniquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:50 schreef Ordos20 het volgende:
Ik zit hier dus te dampen met een Ego-T met 950mAh batterij. Maar nog immer zie ik door de bomen het bos niet. En echt een sigaret vervangen, mweh nee je mist het gevoel wel echt (nicotine merk ik niet veel van, dus dat is bij mij niet de factor, wel het gevoel van de rook)
beter dan de zwoofs vv neem ik aan? Ben ook toe aan een nieuwe batterijquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Itaste vv is de beste volgende stap. Met een protank 2 mini
Mooi man! Ik ben er ook erg blij mee. Met dank aan catch22quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:31 schreef Kreator het volgende:
Ben zeer tevreden!! Protank mini 2 is echt een grote stap vooruit. Veel meer damp, betere smaak, geen brandsmaak, makkelijk vullen.
Aanrader.
jep. In china voor 18 euro te koop bij fasttech als je 2-4 weken geduld hebtquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:07 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
beter dan de zwoofs vv neem ik aan? Ben ook toe aan een nieuwe batterij
Lagere weerstand is meer damp uit je sig met dezelfde spanning.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:40 schreef Onorgineel het volgende:
Ik wil nieuwe coils kopen voor in mn PT mini 3, maar zal ik voor 1,5 of 2 ohm gaan, weet eerlijk gezegd ´t verschil niet zo
Meer ohm is meer damp en batterijgebruik ofzoiets?
Gewoon voor de 1,5 gaan dusquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lagere weerstand is meer damp uit je sig met dezelfde spanning.
Niet per se als je een vv device hebtquote:
Ik damp net een maandje ofzo, sorry dat ik nog geen kast vol pro-hardware heb.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:01 schreef Catch22- het volgende:
Het kan sneller gaan afhankelijk van de pg/vg ratio.
Wel typisch dat iemand met een evod reviewsamples krijgt :p
Ik heb 1 diamondflavour gehad, maar die smaak is niet echt je van het. Het goedkope spat er van af. Maar voor 2.70 per 10ml goed genoeg als backup
Ik kreeg deze set, grattisjh en voor nop van mijn liefje, want die wilde graag dat ik stopte met analoog paffen, dus ik had weinig keus. Tevens wisten we ook niet of ik het langer als een week vol zou gaan houdenquote:Op zondag 4 mei 2014 00:39 schreef Catch22- het volgende:
Je kan ook gewoon meer dampen
Ik begon met een evic en protank 2sben ook blij dat ik die goedkope dingen heb overgeslagen. Heb t wel eens in handen gehad maar daar word ik niet blij van.
Ik bedoelde te zeggen dat een review wat nuttiger is als iemand wat meer ervaring en gear heeftliquids smaken namelijk anders in verschillende tanks (dripper, rta, protank of evod scheelt nogal) ga je een review schrijven voor fok?
Tja, het kan allemaal he. Als ik zo even kijk is de soortelijke warmte van propyleenglycol anders dan van glycerol. Dus de verhoudingen daarin zullen vast de dynamieken van verdamping bepalen. Daarbij is het iets wat je volgens mij makkelijk kan meten. Jij weet hoeveel je dampt en welke energie je daarbij in de liquid stopt. Misschien iets voor in je review?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:22 schreef Sounddragon het volgende:
Vraag aan de ervaren damperts alhier; ik heb vandaag 2 testflesjes met Pink Spot liquid gekregen om te reviewen, lekker spul, veel lekkerder als de goedkopere liquids, geen twijfel over mogelijk. Is ook een klappie duurder als de gewone smaakjes, komt voor mijn gevoel ook op lagere voltages meer damp vanaf.Nou pruttel ik normaliter dagelijks diverse smaken en wissel met regelmaat willekeurig clearo's (heb er meestal 4 bij me) met variërend smaakjes van Diamond flavours en Dekang, maar ook 2 duurdere 100% VG's van Virgin Vapor, en daarvan krijg ik bijna nooit mijn clearo leeg binnen een dag.
Nu heb ik ergens rond de middag mijn EVOD clearo vol gekiept met die Pink Spot (Jamaican me crazy), en die heb ik nu leeg, en ik heb er echt niet zo veel meer van gerookt als ik normaal zou doen voor mijn gevoel.. kan het zijn dat de ene liquid gewoon sneller opdampt als de andere?
Ben nu met de 2e bezig (Raspberry Lemonade), ook lekker, maar best zoet, en het smaakt ook echt serieus alsof je een slokje frambozensiroop neemt bij elke hijs![]()
Ik ben druk bezig, en ik wil op zich wel een rebuildable, maar ik hik er een beetje tegenaan dat die dingen in de regel vrij groot zijn, en ik het ook buiten moet/wil gebruiken zonder meteen met zo'n kruisraket in je hoofd te lopen. Tevens ben ik gemakzuchtig, en wil ik ook nog een paar smaakjes bij me hebben om af en toe te kunnen wisselen, dus 'even' overstappen op rebuildable gaat geld kosten.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:05 schreef Catch22- het volgende:
Dont get me wrong; ik vind t alleen maar mooi als mensen overstappenalleen kan je meer zeggen over materiaal als je wat meer hebt geprobeerd.
Ik heb t zelfde hoor. Enige wat ik nu wel heb, is dat een rebuildable niet eens zon slecht idee is als je handig bent. Scheelt je uiteindelijk veel geld omdat je veel coils bespaard omdat je ze zelf maakt.
Whehe, dat is nou precies waar catch op doelt denk ik met dat 'weinig ervaren'quote:Op zondag 4 mei 2014 01:14 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Tja, het kan allemaal he. Als ik zo even kijk is de soortelijke warmte van propyleenglycol anders dan van glycerol. Dus de verhoudingen daarin zullen vast de dynamieken van verdamping bepalen. Daarbij is het iets wat je volgens mij makkelijk kan meten. Jij weet hoeveel je dampt en welke energie je daarbij in de liquid stopt. Misschien iets voor in je review?
Je kunt de weerstand dan toch gewoon laag houden? of is dat te kort door de bocht? Spinner is ook 1650Ma hequote:Op zondag 4 mei 2014 01:18 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb onderweg meestal gewoon een protank bij me. Thuis of op kantoor gebruik ik altijd mijn rebuildables omdat dat gewoon veel lekkerder dampt. Een standaard protank doet t nu niet meer voor me. Die heb ik dus inmiddels ook voorzien van zelfgebouwde microcoils, maar echt een onwijs verschil.
Een rebuildable op een spinner gaat niet lekker werken gok ik. Die batterij krijgt het daar moeilijk mee. En daarbij wordt hij onwijs topheavy.
Ja maar hij moet nogal wat power leveren, weet niet hoe dat zal gaan. Ik zou t niet aanraden. Daarbij lijkt het nergens naar (zon clunky tank op zon spriet) en kan je het niet rechtop zetten.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je kunt de weerstand dan toch gewoon laag houden? of is dat te kort door de bocht? Spinner is ook 1650Ma heis nog wel geen 2400+, maar toch niet echt licht te noemen lijkt me.
Je moet alles een keer proberenquote:Op zondag 4 mei 2014 01:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja maar hij moet nogal wat power leveren, weet niet hoe dat zal gaan. Ik zou t niet aanraden. Daarbij lijkt het nergens naar (zon clunky tank op zon spriet) en kan je het niet rechtop zetten.
Maar je moet ook niet te snel willen natuurlijkgewoon eerst hieraan wennen. Dan eens wat reviews kijken, wat coiling tutorials en als je het dan nog interessant vindt ga je naar de volgende stap
misschien in de tussentijd een protank 2/3/aerotank mini scoren
Die t2 is lastig bij te vullen zeker? En die topcoil maakt het schoonmaken ook niet makkelijker.
Capaciteit zegt daarin niets. De vermogenscurve van zo'n accu is heel anders dan van een LMR (18650) of iets dergelijks. Als je op zo'n accu serieus stroom gaat trekken dan wordt de interne weerstand zo hoog dat de spanning inzakt als een kaartenhuis. Kortom je effectieve vermogen blijft niets van over. Lekker gewoon rond de 1.8 ofzo blijven zitten, hou je nog wat bedrijfstijd over ook.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je kunt de weerstand dan toch gewoon laag houden? of is dat te kort door de bocht? Spinner is ook 1650Ma heis nog wel geen 2400+, maar toch niet echt licht te noemen lijkt me.
Ehm, nee; de ene zegt dat het goed is, de ander zegt dat je dan je wick verklooit.. dus ik doe het maar nietquote:Op zondag 4 mei 2014 01:47 schreef Catch22- het volgende:
Een fullsize protank op een ego batterij is al niet echt handig. En rebuildables zijn zwaarder.
Doe je wel eens een dry burn?
Vullen via de bovenkant?
Als je het goed doet dan is t alleen maar goed.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ehm, nee; de ene zegt dat het goed is, de ander zegt dat je dan je wick verklooit.. dus ik doe het maar niet![]()
De EVOD clearo's vul ik via de onderkant, de T2 via de bovenkant.
Ik zal het eens proberen. Ik moet ook nog eens zo'n coil uit elkaar peuteren om te zien hoe dat nou precies werkt; ik denk dat dat met de bottom coils van de EVOD het makkelijkste isquote:Op zondag 4 mei 2014 12:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Als je het goed doet dan is t alleen maar goed.
Dus uitspoelen, droog blazen, monteren, en dan elke keer vier seconden vuren, afkoelen, repeat.
Tot je coil mooi schoon is en snel opgloeit
Ok, will do.quote:Op zondag 4 mei 2014 12:14 schreef Catch22- het volgende:
Op je normale voltage, dan kan je het beter regelen. Je moet eea niet te lang laten gloeien. Als de coil helemaal gloeit moet je stoppen. En de bursts nooit te lang doen. er zitten nl rubbers in je coilhead die je anders kan verbranden.
Waarom dan? Want ik zit er aan te denken binnenkort zo'n itaste vv aan te schaffenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Niet per se als je een vv device hebt
Omdat je je voltage kan regelen en je dus kan regelen hoeveel power er door gaat. In principe maakt t dan niets uit of je 1.5 of 2.2 ohm hebt.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:05 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Waarom dan? Want ik zit er aan te denken binnenkort zo'n itaste vv aan te schaffen
Okee, bedanktquote:Op zondag 4 mei 2014 22:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Omdat je je voltage kan regelen en je dus kan regelen hoeveel power er door gaat. In principe maakt t dan niets uit of je 1.5 of 2.2 ohm hebt.
Sick device hierboven! Nice
Taifun zou ik aanrader. Erg simpel. Bouwen is schijtsimpelquote:Op maandag 5 mei 2014 00:11 schreef GeorgeMichael het volgende:
Ik wil over een maandje ofzo ook wel eens zelf gaan bouwen. Iemand die een goede tutorial weet aan te raden? En is de Fogger v4+ een goeie om mee te beginnen?
quote:Op maandag 5 mei 2014 08:38 schreef Kreator het volgende:
Zo. De Protank Mini 2 bevalt echt als een tierelier. Geen gezeik meer met lekken en branderige smaak.
Had alleen zaterdag onmeunig koppijn omdat ik teveel had gedampt..
Ik moet straks naar de gamma. Is er nog spul wat ik daarvandaan mee kan nemen hiervoor? Of is het allemaal specifiek spul voor dampen?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Taifun zou ik aanrader. Erg simpel. Bouwen is schijtsimpel
Die fogger ken ik niet. Zal eens kijken
Fogger ziet er leuk uit. Ik zou alleen met een singlecoil als de taifun of kayfun beginnen.
Wat ik gebruikquote:Op maandag 5 mei 2014 13:58 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Ik moet straks naar de gamma. Is er nog spul wat ik daarvandaan mee kan nemen hiervoor? Of is het allemaal specifiek spul voor dampen?
top man. Bedanktquote:Op maandag 5 mei 2014 15:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Wat ik gebruik
Kniptang met zo'n platte bek, of een nagelschaar
schroevendraaier met kleine kruiskop
Borensetje 1-10mm in stappen van 0.5mm (blauw doosje, 10 euro)
Kanthal kan je kopen bij dampertje, katoen (zigzag watten) haal je bij deonlinedrogist.
1 2 3 4 5 6 | Bottle #1 Flavor: Lychee Delight Bottle #2 Flavor: Blue Honey Bottle #3 Flavor: Strawzilla Bottle #4 Flavor: Smitten Bottle #5 Flavor: Pixie Dust Bottle #6 Flavor: Black Honey Cream |
Afdicht rubbertje er wel op te zitten? om de coil?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:07 schreef Onorgineel het volgende:
Protank was wat aan het gorgelen, wil die luchtbuis leegblazen, blaas ik de complete tank leeg
Geen Paypal...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:17 schreef DrParanoid het volgende:
https://www.strixelixirs.com/
(6 pack kiezen + 1 gratis bottle + strix25 code voor 25% korting) = 7x 10ml e-liquid voor 11.20 inclusief shipment naar NL.
die heeft een vriend van mij ook besteldquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:36 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Geen Paypal...
EDIT: Ik kan iedereen de Gaia dripper van Fasttech aanbevelen. Prima ding zonder mankementen. In ieder geval de beste dripper die ik van Fasttech heb gekocht tot nu toe.
Boven op mijn brass Nemesis met hybrid connector:
[ afbeelding ]
Ja uiteraard, maar vandaag lagen 5 nieuwe coils op de deurmat, prima timingquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:22 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Afdicht rubbertje er wel op te zitten? om de coil?
je wilt niet weten hoeveel mensen dat rubbertje eraf halen als ze de coil vervangenquote:Op woensdag 7 mei 2014 05:39 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar vandaag lagen 5 nieuwe coils op de deurmat, prima timing
Doe ik ook bijna altijd, laat het rubbertje er alleen om bij hele dunne vloeistof.quote:Op woensdag 7 mei 2014 07:42 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
je wilt niet weten hoeveel mensen dat rubbertje eraf halen als ze de coil vervangen
Als je probleem hebt met vloeistof toevoer kun je beter de flavourwicks eruit halen en het rubbertje erop latenquote:Op woensdag 7 mei 2014 08:35 schreef Deshain het volgende:
[..]
Doe ik ook bijna altijd, laat het rubbertje er alleen om bij hele dunne vloeistof.
Heb een paar smaakjes Suprem-e binnen nu, echt wel een stapje hoger dan wat ik gewend was met de King Leaves van Flavourtech die ik al heel goed te doen vond.
Idd, als ie te vol of op de kop zit, of te dunne liquid, niet vol gaat wel met mate maar hij gaat erg snel gorgelen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:14 schreef GeorgeMichael het volgende:
Huh stroomt het zonder rubbertje niet gewoon rechtstreeks de luchtweg in? Als ie te vol of op de kop zit?
hoe heb je dit gedaan?quote:Op maandag 5 mei 2014 21:06 schreef Sounddragon het volgende:
Hihi, ik heb net met de dremel mijn EVOD clearo voorzien van een beetje meer flow, en dat werkt als een raket
Met 2 dremel tooltjes, een accuboor en een vaste handquote:
gaatje uitborenquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Met 2 dremel tooltjes, een accuboor en een vaste hand
jep, alle gaatjes ietsje opgeruimd, maakt een duidelijk merkbaar verschilquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:54 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
gaatje uitborenom het samengevat te zeggen
terechtquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:30 schreef Onorgineel het volgende:
Nieuwe propaganda present
[ afbeelding ]
nog steeds goede ervaringen? geen lekkingen oid?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Met 2 dremel tooltjes, een accuboor en een vaste hand
Jep, werkt naar behorenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:25 schreef 0315CASUAL het volgende:
[..]
nog steeds goede ervaringen? geen lekkingen oid?
oke nice! wil je misschien fototje posten?:Dquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, werkt naar behoren
Ik heb alleen de aanzuig gaatjes maar opgeruimd he, niet de passtrough naar de coil
Hmmz, mjah, op zich wel, maar ik heb geen 'before' foto, en het is am sich maar minimaal.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:39 schreef 0315CASUAL het volgende:
[..]
oke nice! wil je misschien fototje posten?:D
Psies, en daar zit dus de restrictie in de airflow, dat was mij ook opgevallen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:29 schreef Sorella het volgende:
O je hebt dus de gaatjes verbreed in de ring waar de batterij en de coil opgeschroefd zitten.
Ik vroeg het me eigen al af.
Eigenlijk wel logisch nu want als ik per ongeluk een vinger op zo,n gaatje hou moet ik harder zuigen
Thanks! Heb besteldquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:10 schreef Onorgineel het volgende:
Bij rookesigaret.nl een rocketfuel samplepack van 6 liquids a 10ml voor 20 euro met kortingscode 'rocketfuel20'
Razz My Berries was niet echt mijn ding, peach cobbler en ol river daarintegenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:37 schreef Catch22- het volgende:
Niceik heb nog veel te veel liquids en ook nog 200ml strix elixers onderweg dus ik laat hem aan me voorbij gaan. Damp nu wel veel rocket (lemon en razz my berries), zijn goede liquids
Heb je deze al eens geprobeerd? http://www.dampwinkel.nu/Inawera-Gold-Ducatquote:Op zondag 11 mei 2014 16:59 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Razz My Berries was niet echt mijn ding, peach cobbler en ol river daarintegen
Top smaak, ik damp er 100ml per maand van.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:19 schreef GJonline het volgende:
[..]
Heb je deze al eens geprobeerd? http://www.dampwinkel.nu/Inawera-Gold-Ducat
Ik kreeg 3 flesjes true tobacco smaak bij mijn EVOD, vond het niet wat. Nu doe ik een paar druppies bij sommige smaken, dan vind ik het wel lekker, maar puur vind ik het niks.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:00 schreef Catch22- het volgende:
Ik vind het toch wel grappig dat tabak echt zon hate it or love it smaak is
Ja, is idd effe wennen, zei het gisteren nog tegen Anne; bij een normale liquid inhaleer je tot je hem in je keel voelt, maar met VV's trek ik hem elke keer de beveiliging inquote:Op zondag 11 mei 2014 20:59 schreef Catch22- het volgende:
Das wel fors ja.
Als je van muntliquid houdt dan is kringles curse van halo lekker. Smaakt echt naar pepermunt. Vind ik zelfs lekker.
Virgin vapor komt nu op smaak. Goede smaak, alleen is het ontbreken van thoathit wel apart. Niets voor mij
Ik heb ook zo,n packet besteld.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:50 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb trouwens ook zo'n rocketfuel samplepack besteld; leuk voor de collectie
Je hoort wel eens dat mensen last krijgen van hun tandvlees als ze stoppen met rokenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:06 schreef Kreator het volgende:
Ik heb vrij veel last van mijn tandvlees sinds ik damp. Zou dat gerelateerd kunnen zijn met dampen of is dat toeval? Het is wel tegelijkertijd begonnen.
Ik heb ze ook binnen; erg apart spulquote:Op maandag 12 mei 2014 16:45 schreef GeorgeMichael het volgende:
[ afbeelding ]
Net opgehaald bij rookesigaret.nl. ben benieuwd. Ze hebben wel allemaal eenzelfde soort geur op de achtergrond
Dit heb ik dus ook, maar kan ook aan mijn coil liggen zoals Catch zegt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:19 schreef GeorgeMichael het volgende:
Ik vind ze maar apart die rocketfuel. Er zit geen 1 bij die ik lekker vind. Zou ze het liefst weggooien. Alleen de love potion is wel te doen
ik doe er ook zoiets mee volgens mij, heb er nu na 2 maanden in bijna al mijn clearo's al 2 verbruikt. De T2's waren eerder aan de beurt als de originele EVOD coils, ik vond de T2 ook een minder fijne clearo om te dampen to be honest. Ik heb nu vaak de EVOD clearomizers op de Spinner zitten; die zijn met de modificatie best erg goed te doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:33 schreef michiel_merk het volgende:
Hoelang doen jullie hier gemiddeld met een atomizer ? en hoe zijn die dingen het beste te reinigen ?
merk nu wel na 3 weken dat de atomizer aan zn eind is .maar dat is de normale levensduur toch ?
Nja ik heb ook dat de rocketfuels snel verbrand smaken maar ook als ze goed zijn vind ik ze niet lekkerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:39 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dit heb ik dus ook, maar kan ook aan mijn coil liggen zoals Catch zegt.
De Evod is een perfecte beginner set. Ik damp al een tijdje en gebruik de evod nog steeds regelmatig.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:42 schreef Amarantha het volgende:
Volgende week toch eens overwegen één te kopen. Welke is het beste aan te raden voor een beginner? Ik ben zo bang dat ik één koop die niet goed isIk heb momenteel de Kanger eVod starter set op het oog (in het roze
).
[ afbeelding ]
Is dat wat om mee te beginnen?
Prima startersdingetje.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:42 schreef Amarantha het volgende:
Volgende week toch eens overwegen één te kopen. Welke is het beste aan te raden voor een beginner? Ik ben zo bang dat ik één koop die niet goed isIk heb momenteel de Kanger eVod starter set op het oog (in het roze
).
[ afbeelding ]
Is dat wat om mee te beginnen?
Ik zou juist geen single set kopen. Twee esigaretten is best ideaal juist.quote:Op woensdag 14 mei 2014 07:15 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
De Evod is een perfecte beginner set. Ik damp al een tijdje en gebruik de evod nog steeds regelmatig.
Hier ook als single set in het roze te koop:
http://www.dampwinkel.nu/Kangertech-Evod-C-starterset
Is ook ideaal. Maar als je voordelig kennis wil maken met dampen. Een tweede is zo gekocht.quote:Op woensdag 14 mei 2014 07:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zou juist geen single set kopen. Twee esigaretten is best ideaal juist.
Koop dan een PT mini 3, is echt een paar stappen plezieriger imo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 07:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Prima startersdingetje.
Als je bang bent om er 1 te kopen die niet goed is, doe hetzelfde als ik:
Koop voor 5 tientjes een Kanger ProTank Mini 2, een paar touwtjes (coils) en een batterij.
Is nét niet helemaal kant-en-klaar, maar je hebt wel iets dat gelijk lang mee kan.
Je moet maar net dual coil willen, single coil zelf bouwen in een PT2 gaat toch wat lekkerder in mijn ervaring + dual coil slurpt veel, terwijl de smaak niet zo heel veel beter wordquote:Op woensdag 14 mei 2014 08:04 schreef Deshain het volgende:
[..]
Koop dan een PT mini 3, is echt een paar stappen plezieriger imo.
En goedkoper in aanschafquote:Op woensdag 14 mei 2014 08:04 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ik wil geen dual coil. Kost je veel meer vloeistof en de coils zijn duurder en lastiger verkrijgbaar.quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:04 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ik heb deze set sinds een maand en bevalt prima, coils doen het nog steeds en geen lekkage.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:42 schreef Amarantha het volgende:
).
ik heb een spinner II vv batterij onder de EVOD tanks, en dat bevalt prima eigenlijk. Als je 2 clearo's bij je hebt red je het wel een dag toch? Die Spinner krijg je echt niet leeg op een dag, dat lijkt me heel sterk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:31 schreef Sorella het volgende:
[..]
Ik heb deze set sinds een maand en bevalt prima, coils doen het nog steeds en geen lekkage.
Toch wil ik gaan kijken voor een ander met een zwaardere batterij, iets meer tank inhoud en batterij indicator, voor een ex zware roker als ik was is dit setje net even te weinig om de dag door te komen.
Dat is ook waarquote:Op woensdag 14 mei 2014 08:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Is ook ideaal. Maar als je voordelig kennis wil maken met dampen. Een tweede is zo gekocht.
Probeer en gij zult vinden - het is zo verschillend, ik mix geen smaakjes, en al helemaal niet van verschillende merken. Sommige doen het wel om idd wat fruit of vanille bij hun tabak te krijgen, of wat tabak bij hun fruit of vanille etc. Gewoon veel verschillende bestellen en denken wat lekker zou zijn (of los of met elkaar) en probeer hetquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:33 schreef Amarantha het volgende:
Wow bedankt voor alle reactie´sVolgende week maar even bestellen. Dan heb ik nog één vraagje.. Hoe doen jullie dat met smaakjes? Doen jullie smaakjes er 'puur' in of mengen jullie het met tabakssmaak?
Zag bij de reviews op de webshops dat mensen dat doen namelijk
Ik heb het over die flesjes liquid jaquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:36 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Probeer en gij zult vinden - het is zo verschillend, ik mix geen smaakjes, en al helemaal niet van verschillende merken. Sommige doen het wel om idd wat fruit of vanille bij hun tabak te krijgen, of wat tabak bij hun fruit of vanille etc. Gewoon veel verschillende bestellen en denken wat lekker zou zijn (of los of met elkaar) en probeer hetIn het begin zul je veel kwijt zijn aan liquids omdat je je smaak aan het zoeken bent.
/edit: ik neem nu wel aan dat je het over kant en klare liquids hebt, en niet smaakloze of tabaks base + smaakstof zelf mengen.
Dan is alles boven "/edit:" etc waar het op neer komtquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het over die flesjes liquid ja
Thanks!quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:41 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Dan is alles boven "/edit:" etc waar het op neer komt
Koop 1 of 2 van die probeerpakketten. 6x10ml voor X euro. DAn krijg je wel een idee. Ik vind persoonlijk mango gemixt met sigarettensmaak heel erg lekker. Maar er zit nogal wat verschil tussen de merken en tussen jouw smaak en de mijne.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:33 schreef Amarantha het volgende:
Wow bedankt voor alle reactie´sVolgende week maar even bestellen. Dan heb ik nog één vraagje.. Hoe doen jullie dat met smaakjes? Doen jullie smaakjes er 'puur' in of mengen jullie het met tabakssmaak?
Zag bij de reviews op de webshops dat mensen dat doen namelijk
Ah dat is wel een goede tip ja. Dankjewel! Ik zal idd zo'n probeerpakketje erbij nemenquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Koop 1 of 2 van die probeerpakketten. 6x10ml voor X euro. DAn krijg je wel een idee. Ik vind persoonlijk mango gemixt met sigarettensmaak heel erg lekker. Maar er zit nogal wat verschil tussen de merken en tussen jouw smaak en de mijne.
Allang, alle 6 al geprobeerd ook; 2 van de 6 zijn wel ok, de rest is niet mijn ding.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:04 schreef Sorella het volgende:
Heeft 1 van jullie de rocket fuel al binnen ?
12 euro zijn meestal de verzendkosten. Onder de 22 euro hoef je nooit belasting te betalen, daarboven wel, als je er tussenuit wordt gepakt. Die kosten zijn 12,50 + 20% van je orderbedrag inc verzendkosten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:57 schreef Sounddragon het volgende:
12¤ is voor een pakket? En wat is 22¤ dan? Voor invoerrechten of btw of wat? Heb wel eens autoparts laten over komen voor de Lincoln en de Chevy toendertijd, maar da's lang geleden en ik keek toen altijd wel of ik moest bijbetalen of niet..
Welke US site? *nieuwsgierig*quote:Op vrijdag 16 mei 2014 06:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Allang, alle 6 al geprobeerd ook; 2 van de 6 zijn wel ok, de rest is niet mijn ding.
Iemand een adresje in de EU voor Pink Spot liquids die ze bij E-smokedeal (nog) niet hebben? Ik zie op de US site dat ze nog best veel smaakjes hebben die ik zou willen checken, maar verzenden hierheen lijkt me een kostbare zaak. Of valt dat wel mee?
Ah shit net gisteren een voorraadje glv besteldquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:24 schreef G.Fawkes het volgende:
Vandaag 15% korting op Good Life Vapors. Iemand zin om mee te bestellen?
Ik zou ff mailen. Lijkt me heel zonde om dat te laten gaan, toch?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:29 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Ah shit net gisteren een voorraadje glv besteld
tja hij is ook al verzonden. Waar was die korting dan? Ik had gewoon in NL besteld bij vaperloungequote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:29 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik zou ff mailen. Lijkt me heel zonde om dat te laten gaan, toch?
Op de website van goodlifevapor zelf. Vaperlounge is vrij duur, zeker als je aardig wat wil bestellen ben je al snel goedkoper in USA. Ze vragen bij Vaperlounge 7 euro verzendkosten. De verzendkosten uit amerika komen om rond de 13 a 15 dollar...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:33 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
tja hij is ook al verzonden. Waar was die korting dan? Ik had gewoon in NL besteld bij vaperlounge
Thanks.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:26 schreef Catch22- het volgende:
http://www.smokesmarter.nl/eliquids.html
10% korting met de code 10LIQUID . Ze hebben o.a. Halo en Virgin
SD is er heel blij meequote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:47 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Thanks.
Toevallig iemand ervaring met deze?
http://www.smokesmarter.n(...)nner-v2-1650mah.html
Ik moet een nieuwe batterij hebben
Als je zo'n kleine wil is dat wel een leukequote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:47 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Thanks.
Toevallig iemand ervaring met deze?
http://www.smokesmarter.n(...)nner-v2-1650mah.html
Ik moet een nieuwe batterij hebben
Waar je naar linkt is kleiner (in afmeting) heurquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Als je zo'n kleine wil is dat wel een leukeAls je geduld hebt, zou ik een itaste op fasttech bestellen. Of op dampertje http://www.dampertje.nl/vv3
Klopt, dat was een opmerking of het apparaat goed was. Dat is hij wel, voor een kleine (dus geen vamo-formaat). Ik zou zelf die itaste boven die spinner verkiezen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Waar je naar linkt is kleiner (in afmeting) heur.
Klopt. Maar je leest wat lastiger af waar hij op staat. En ik vind het fijner om op wattage in te stellen. Dan krijg je geen geeikel als je tussen ohms wisselt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:04 schreef Anne het volgende:
Alsof de Spinner V2 rocket science is wat betreft voltage instellen, zelfs ik weet hoe dat ding werkt.
De protank mini 3 is ook net nieuw. De aerotank mini heeft airflow control. Maar is dat 20 euro meer waard....quote:
En werkt perfect. Nog niet 1 seconde spijt gehad van die aankoop. Wát een verschil met die goedkope rommel die ik eerst had. Niet normaal... Ik gebruik nu eigenlijk ook alleen maar een Spinner 1600mah bij dit ding op 3.6v en dat is sterk genoeg. Doe ongeveer een week met een coil.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:27 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou nog steeds de 2 nemen. Scheelt ook in de coils
Als je wat katoen of silica haalt kan je ze zelf heel makkelijker rewicken. Dat is echt schijtsimpel en dan kan je er nog veel langer mee doen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
En werkt perfect. Nog niet 1 seconde spijt gehad van die aankoop. Wát een verschil met die goedkope rommel die ik eerst had. Niet normaal... Ik gebruik nu eigenlijk ook alleen maar een Spinner 1600mah bij dit ding op 3.6v en dat is sterk genoeg. Doe ongeveer een week met een coil.
Ze kosten 6 euro voor 5 stuks. Da's 1.20 euro per week. Geen zin om te knoeien met nicotine voor die paar rotcenten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Als je wat katoen of silica haalt kan je ze zelf heel makkelijker rewicken. Dat is echt schijtsimpel en dan kan je er nog veel langer mee doen.
Na een terugval op analogen nu ook dezelfde combi. Vooral de protank mini 3 vind ik erg fijn en stuk beter dan de mini 2.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:15 schreef GeorgeMichael het volgende:
Zit nu op de Spinner 2 met een protank mini 3. Beste dampervaring tot nu toe
Dat lost nog steeds niet mijn probleem op. Koko Black is 50/50 maar kwa smaak vind ik momenteel Rocket Fuels lekkerder (al wel allemaal vrij zoet kwa smaak) die 70/30 zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:54 schreef Anne het volgende:
100 % VG smaakjes kopen en die mixen met een PG/VG smaak.
Of Pink Spot eens proberen, die zijn 40 % PG en 60 % VG.
haha best prijzig ding inderdaad. Ben benieuwd hoe ie bevaltquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:27 schreef Catch22- het volgende:
Een, helaas vrij prijzige, rebuildable atomizer
https://www.erlkoenigin.com/en/the_erlkoenigin
Maar het is wel de allerbeste. Alle zwaktes van anderen zijn verholpen en de goede dingen samengevoegd. Veel smaak, makkelijk vullen en coilen.
[ afbeelding ]
Mijn broer had de Erlkonigin een tijdje geleden voor me meegenomen uit Duitsland maar ik gebruik 'm niet meer. De Kayfun geeft een betere smaak (maar dat is subjectief natuurlijk), is makkelijker op te bouwen en ik heb echt nooit een dryhit. Het enige voordeel van de Erlkonigin is dat die makkelijker te vullen is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:27 schreef Catch22- het volgende:
Een, helaas vrij prijzige, rebuildable atomizer
https://www.erlkoenigin.com/en/the_erlkoenigin
Maar het is wel de allerbeste. Alle zwaktes van anderen zijn verholpen en de goede dingen samengevoegd. Veel smaak, makkelijk vullen en coilen.
[ afbeelding ]
hmm oke. Nou, ik ga t meemaken. Waar had je hem op?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:59 schreef PalmRoyale het volgende:
Voor jou smaakt ie misschien beter maar voor mij niet. En ja, ik heb 'm goed opgebouwd. Ik vind de smaak gewoon veel te sterk wat komt door de kleine verdampingskamer. De Kayfun is wat "vriendelijker" van smaak. Dat ik toch steeds weer naar de Kayfun grijp zegt genoeg lijkt mij. De Erlkonigin is een zeer goed gebouwde RBA maar voor mij is het ook niet meer dan dat.
Meer weerstand?? Wat heb je nou aan een dripper als de Quasar als je er geen enorme wolken mee kan dampen?quote:
In de Kayfun en de Erlkonigin een 1.6 ohm microcoil en beide gedampt op 3.8 volt dan vind ik de Kayfun gewoon beter smaken. Klaar, punt uit. Dat is mijn mening, deal with it. Leuk hoor dat jij de Erlkonigin super vind maar ga nou niet de fanboy uithangen over een RBA.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:01 schreef Catch22- het volgende:
Waarom doe je dan niet meer weerstand?
[..]
hmm oke. Nou, ik ga t meemaken. Waar had je hem op?
Doe rustig man, heb je zand in je kutje ofzo? Ik vraag alleen wat je er in had. Ik hang toch nergens de fanboy uit.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:13 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
In de Kayfun en de Erlkonigin een 1.6 ohm microcoil en beide gedampt op 3.8 volt dan vind ik de Kayfun gewoon beter smaken. Klaar, punt uit. Dat is mijn mening, deal with it. Leuk hoor dat jij de Erlkonigin super vind maar ga nou niet de fanboy uithangen over een RBA.
ik zou t niet handig vinden, zo'n driptip. Maar wat heb je aan zon build als je hem niet lekker kan vapen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:06 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Meer weerstand?? Wat heb je nou aan een dripper als de Quasar als je er geen enorme wolken mee kan dampen?Dit is juist een mooi compromis. Ik vind die drip tip trouwens ook gewoon geniaal.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:13 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
In de Kayfun en de Erlkonigin een 1.6 ohm microcoil en beide gedampt op 3.8 volt dan vind ik de Kayfun gewoon beter smaken. Klaar, punt uit. Dat is mijn mening, deal with it. Leuk hoor dat jij de Erlkonigin super vind maar ga nou niet de fanboy uithangen over een RBA.
Het ligt niet aan mij dusquote:
Met die drip tip kan ik hem juist wel lekker vapen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:15 schreef Catch22- het volgende:
ik zou t niet handig vinden, zo'n driptip. Maar wat heb je aan zon build als je hem niet lekker kan vapen?
Oke, cool. Heb het nog nooit gezien. Zou zelf eerder dan een wat minder hete build maken denk ik. Binnenkort krijg ik een trident dripper binnen, kan ik eindelijk een dualcoildripper testen. Zal op de hana clone wel lekker gaan denk ik.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:26 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Met die drip tip kan ik hem juist wel lekker vapen.Het is trouwens heel normaal om op subohm builds een delrin drip tip of exta lange te gebruiken. Die builds worden gewoon veel heter. Ik heb ook korte delrin tips dus die zou ik er natuurlijk ook op kunnen zetten. Ik vind die lange gewoon heel comfortabel.
Die Hana Clone van Cloupor? Of die van Fasttech? Ik lees behoorlijk gemengde reacties. Meest voorkomende klacht is de enorme volt drop. Als je op 20watt dampt gaat ie in de praktijk niet harder dan 16 bijvoorbeeld en 16watt is maar 1watt meer dan een Vamo... Welke heb jij besteld?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Oke, cool. Heb het nog nooit gezien. Zou zelf eerder dan een wat minder hete build maken denk ik. Binnenkort krijg ik een trident dripper binnen, kan ik eindelijk een dualcoildripper testen. Zal op de hana clone wel lekker gaan denk ik.
Cool! Ben benieuwd naar je ervaringen. Als dat ding echt zo goed presteert importeer ik er ook een.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:42 schreef Catch22- het volgende:
Die cloupor. Heb die dna30 ook nog niet gezien op ft.
Nu 80 euro op goedkoperroken. Moet je ff iets op social media delen, krijg je 5% kortingquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:46 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Cool! Ben benieuwd naar je ervaringen. Als dat ding echt zo goed presteert importeer ik er ook een.
Dat gaat niet werken met een e-cig. Heb je een aparte soort vaporizer voor nodig.quote:
Ik wel, vind rocketfueltjes doorgaans best lekkerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:09 schreef Sorella het volgende:
Ik heb de rocketfuel binnen gekregen maar de smitten smaak gaat me nu al tegenstaan (na een halve clearo), het is vettig, en boterachtig van smaak.
Iemand nog interesse in 1 vol flesje smitten en 1 waar nog geen 1.6 ml uit is ?
Fall for this creamy concoction of white chocolate, strawberry, and a touch of lemon. de lemon en aardbei proef ik eigenlijk niet, ik vind de creme te overheersend.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:04 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik wel, vind rocketfueltjes doorgaans best lekker
ps, wat is smitten eigenlijk?
Dm binnenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:15 schreef Sorella het volgende:
[..]
Fall for this creamy concoction of white chocolate, strawberry, and a touch of lemon. de lemon en aardbei proef ik eigenlijk niet, ik vind de creme te overheersend.
pm of dm me maar even voor je adres als je ze wilt (zonde om weg te gooien)
Eigenlijk altijd via internet, voordeel van in een winkel kopen is wel dat je het in de meeste gevallen allemaal vantevoren kunt proberenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:44 schreef ShevaJB het volgende:
Ik heb naar aanleiding van de review op de frontpage de Kangertech Evod 2 gekocht en hij bevalt uitstekend, ik heb geen sigaret meer aangeraakt sindsdien. Hier in Enschede zit ook zo'n e-liquid store. Heb er nog niet gekeken. Halen jullie in zulk soort winkels de liquids of gewoon via internet?
Zie je dat ook terug in de prijzen?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:48 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Eigenlijk altijd via internet, voordeel van in een winkel kopen is wel dat je het in de meeste gevallen allemaal vantevoren kunt proberen
Daar heb ik geen idee van, heb het zelf nooit in een winkel gehaald, maar weet wel dat dat in de meeste winkels kan, via internet is er dan wel weer veel meer keus natuurlijk, maar heb al vaker smaken gehad die helemaal niet bevallen en da's natuurlijk zonde van 't geldquote:
Duidelijk, ik ga binnenkort wel even kijken.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:52 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Daar heb ik geen idee van, heb het zelf nooit in een winkel gehaald, maar weet wel dat dat in de meeste winkels kan, via internet is er dan wel weer veel meer keus natuurlijk, maar heb al vaker smaken gehad die helemaal niet bevallen en da's natuurlijk zonde van 't geld
Jawel hoor, ik doe het zelf al. Heb wel een aparte pen gekocht die daarvoor geschikt zou zijn, maar het is gewoon een screen van glas of zo'n pipescreen dat ervoor zit en voorkomt dat het direct op het element zou komen te zitten en verbrand daardoor. Werkt prima en geen rook te bekennenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 07:46 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken met een e-cig. Heb je een aparte soort vaporizer voor nodig.
Wat je wel kan doen is wat BHO (butaanhasjolie) smeren op het katoen/silica van je coil en dat zou wel aardig goed moeten werken voor de rest van de dag heb ik vernomen van reddit.
De olie zelf mixed niet goed met e liquid.
Waarom wordt dit topic niet in de review genoemd? Lijkt me wel handig voor beginnersquote:Op maandag 26 mei 2014 09:14 schreef Anne het volgende:
De meeste hadden het al gezien, maar voor wie de review van FOK! nog niet had gezien:
E-sigaret: Kangertech EVOD 2
Waarvoor nog dankquote:Op zondag 25 mei 2014 21:48 schreef Sorella het volgende:
De smitten gaan in ieder geval naar onorigineel, de rest bewaar ik wel als ik helemaal wil stoppen
Dan maakt t elkaar niet zoveel. De 1 is dan misschien wel handiger.quote:
lees de review, ik heb hem niet voor niks gemaaktquote:Op maandag 26 mei 2014 15:03 schreef GeorgeMichael het volgende:
Ik dacht misschien door de dual Coil icm. een standaard batterij
had idd gekund, niet aan gedacht, sowwyquote:Op maandag 26 mei 2014 09:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Waarom wordt dit topic niet in de review genoemd? Lijkt me wel handig voor beginners
Ja maakt mij niet uit hoor, maar het lijkt mij wel handig als je wat meer volk hier wilquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
had idd gekund, niet aan gedacht, sowwy
Je kunt er nog even naar linken in een reactiequote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja maakt mij niet uit hoor, maar het lijkt mij wel handig als je wat meer volk hier wil
Ik ben geen Chief PR Officer..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Je kunt er nog even naar linken in een reactie.
Dampertje.nlquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:18 schreef Fett het volgende:
[..]
Nee, moet ik nog even bestellen. 18650 batterij is wel al onderweg.
2100mah orange torchy, van een verkoper op het uk vapers forumquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dampertje.nl
Welke batterij heb je waar besteld?
Torchy verkoopt op het uk vapers forum veel verschillende en goede baterijenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:38 schreef Catch22- het volgende:
Ah mooiIk ga even wat VCT5 scoren voor mijn Hana en Mech's, net even wat meer mAh's.
zijn dat niet gerebrande Sony VCT4 batterijen? Hebben dezelfde specs. Ergo; ze zijn goed.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:44 schreef Fett het volgende:
[..]
Torchy verkoopt op het uk vapers forum veel verschillende en goede baterijentest resultaten staat er ook bij!
http://www.torchythebatte(...)teries-chargers.htmlquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zijn dat niet gerebrande Sony VCT4 batterijen? Hebben dezelfde specs. Ergo; ze zijn goed.
Nice.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:31 schreef Fett het volgende:
[..]
http://www.torchythebatte(...)teries-chargers.htmlhij heeft een apart verkooptopic op het ukvapers forum. (kan nu even geen link sturen site doet het niet
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |