.
.

Klopt. Maar je leest wat lastiger af waar hij op staat. En ik vind het fijner om op wattage in te stellen. Dan krijg je geen geeikel als je tussen ohms wisselt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:04 schreef Anne het volgende:
Alsof de Spinner V2 rocket science is wat betreft voltage instellen, zelfs ik weet hoe dat ding werkt.

De protank mini 3 is ook net nieuw. De aerotank mini heeft airflow control. Maar is dat 20 euro meer waard....quote:

En werkt perfect. Nog niet 1 seconde spijt gehad van die aankoop. Wát een verschil met die goedkope rommel die ik eerst had. Niet normaal... Ik gebruik nu eigenlijk ook alleen maar een Spinner 1600mah bij dit ding op 3.6v en dat is sterk genoeg. Doe ongeveer een week met een coil.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:27 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou nog steeds de 2 nemen. Scheelt ook in de coils

Als je wat katoen of silica haalt kan je ze zelf heel makkelijker rewicken. Dat is echt schijtsimpel en dan kan je er nog veel langer mee doen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
En werkt perfect. Nog niet 1 seconde spijt gehad van die aankoop. Wát een verschil met die goedkope rommel die ik eerst had. Niet normaal... Ik gebruik nu eigenlijk ook alleen maar een Spinner 1600mah bij dit ding op 3.6v en dat is sterk genoeg. Doe ongeveer een week met een coil.

Ze kosten 6 euro voor 5 stuks. Da's 1.20 euro per week. Geen zin om te knoeien met nicotine voor die paar rotcenten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Als je wat katoen of silica haalt kan je ze zelf heel makkelijker rewicken. Dat is echt schijtsimpel en dan kan je er nog veel langer mee doen.
 .
. 

Zelf weten. Ik vind het wel handig. Daarbij dampt hij nog beter ook op katoen.
 Zelf weten. Ik vind het wel handig. Daarbij dampt hij nog beter ook op katoen. Veel meer power ga je niet snel krijgen of nodig hebben
 Veel meer power ga je niet snel krijgen of nodig hebben 

Goede gear doet een hoop.
 Goede gear doet een hoop.

Na een terugval op analogen nu ook dezelfde combi. Vooral de protank mini 3 vind ik erg fijn en stuk beter dan de mini 2.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:15 schreef GeorgeMichael het volgende:
Zit nu op de Spinner 2 met een protank mini 3. Beste dampervaring tot nu toe

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |