ik heb een spinner II vv batterij onder de EVOD tanks, en dat bevalt prima eigenlijk. Als je 2 clearo's bij je hebt red je het wel een dag toch? Die Spinner krijg je echt niet leeg op een dag, dat lijkt me heel sterk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:31 schreef Sorella het volgende:
[..]
Ik heb deze set sinds een maand en bevalt prima, coils doen het nog steeds en geen lekkage.
Toch wil ik gaan kijken voor een ander met een zwaardere batterij, iets meer tank inhoud en batterij indicator, voor een ex zware roker als ik was is dit setje net even te weinig om de dag door te komen.
Dat is ook waarquote:Op woensdag 14 mei 2014 08:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Is ook ideaal. Maar als je voordelig kennis wil maken met dampen. Een tweede is zo gekocht.
Probeer en gij zult vinden - het is zo verschillend, ik mix geen smaakjes, en al helemaal niet van verschillende merken. Sommige doen het wel om idd wat fruit of vanille bij hun tabak te krijgen, of wat tabak bij hun fruit of vanille etc. Gewoon veel verschillende bestellen en denken wat lekker zou zijn (of los of met elkaar) en probeer hetquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:33 schreef Amarantha het volgende:
Wow bedankt voor alle reactie´sVolgende week maar even bestellen. Dan heb ik nog één vraagje.. Hoe doen jullie dat met smaakjes? Doen jullie smaakjes er 'puur' in of mengen jullie het met tabakssmaak?
Zag bij de reviews op de webshops dat mensen dat doen namelijk
Ik heb het over die flesjes liquid jaquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:36 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Probeer en gij zult vinden - het is zo verschillend, ik mix geen smaakjes, en al helemaal niet van verschillende merken. Sommige doen het wel om idd wat fruit of vanille bij hun tabak te krijgen, of wat tabak bij hun fruit of vanille etc. Gewoon veel verschillende bestellen en denken wat lekker zou zijn (of los of met elkaar) en probeer hetIn het begin zul je veel kwijt zijn aan liquids omdat je je smaak aan het zoeken bent.
/edit: ik neem nu wel aan dat je het over kant en klare liquids hebt, en niet smaakloze of tabaks base + smaakstof zelf mengen.
Dan is alles boven "/edit:" etc waar het op neer komtquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het over die flesjes liquid ja
Thanks!quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:41 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Dan is alles boven "/edit:" etc waar het op neer komt
Koop 1 of 2 van die probeerpakketten. 6x10ml voor X euro. DAn krijg je wel een idee. Ik vind persoonlijk mango gemixt met sigarettensmaak heel erg lekker. Maar er zit nogal wat verschil tussen de merken en tussen jouw smaak en de mijne.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:33 schreef Amarantha het volgende:
Wow bedankt voor alle reactie´sVolgende week maar even bestellen. Dan heb ik nog één vraagje.. Hoe doen jullie dat met smaakjes? Doen jullie smaakjes er 'puur' in of mengen jullie het met tabakssmaak?
Zag bij de reviews op de webshops dat mensen dat doen namelijk
Ah dat is wel een goede tip ja. Dankjewel! Ik zal idd zo'n probeerpakketje erbij nemenquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Koop 1 of 2 van die probeerpakketten. 6x10ml voor X euro. DAn krijg je wel een idee. Ik vind persoonlijk mango gemixt met sigarettensmaak heel erg lekker. Maar er zit nogal wat verschil tussen de merken en tussen jouw smaak en de mijne.
Allang, alle 6 al geprobeerd ook; 2 van de 6 zijn wel ok, de rest is niet mijn ding.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:04 schreef Sorella het volgende:
Heeft 1 van jullie de rocket fuel al binnen ?
12 euro zijn meestal de verzendkosten. Onder de 22 euro hoef je nooit belasting te betalen, daarboven wel, als je er tussenuit wordt gepakt. Die kosten zijn 12,50 + 20% van je orderbedrag inc verzendkosten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:57 schreef Sounddragon het volgende:
12¤ is voor een pakket? En wat is 22¤ dan? Voor invoerrechten of btw of wat? Heb wel eens autoparts laten over komen voor de Lincoln en de Chevy toendertijd, maar da's lang geleden en ik keek toen altijd wel of ik moest bijbetalen of niet..
Welke US site? *nieuwsgierig*quote:Op vrijdag 16 mei 2014 06:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Allang, alle 6 al geprobeerd ook; 2 van de 6 zijn wel ok, de rest is niet mijn ding.
Iemand een adresje in de EU voor Pink Spot liquids die ze bij E-smokedeal (nog) niet hebben? Ik zie op de US site dat ze nog best veel smaakjes hebben die ik zou willen checken, maar verzenden hierheen lijkt me een kostbare zaak. Of valt dat wel mee?
Ah shit net gisteren een voorraadje glv besteldquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:24 schreef G.Fawkes het volgende:
Vandaag 15% korting op Good Life Vapors. Iemand zin om mee te bestellen?
Ik zou ff mailen. Lijkt me heel zonde om dat te laten gaan, toch?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:29 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Ah shit net gisteren een voorraadje glv besteld
tja hij is ook al verzonden. Waar was die korting dan? Ik had gewoon in NL besteld bij vaperloungequote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:29 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik zou ff mailen. Lijkt me heel zonde om dat te laten gaan, toch?
Op de website van goodlifevapor zelf. Vaperlounge is vrij duur, zeker als je aardig wat wil bestellen ben je al snel goedkoper in USA. Ze vragen bij Vaperlounge 7 euro verzendkosten. De verzendkosten uit amerika komen om rond de 13 a 15 dollar...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:33 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
tja hij is ook al verzonden. Waar was die korting dan? Ik had gewoon in NL besteld bij vaperlounge
Thanks.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:26 schreef Catch22- het volgende:
http://www.smokesmarter.nl/eliquids.html
10% korting met de code 10LIQUID . Ze hebben o.a. Halo en Virgin
SD is er heel blij meequote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:47 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Thanks.
Toevallig iemand ervaring met deze?
http://www.smokesmarter.n(...)nner-v2-1650mah.html
Ik moet een nieuwe batterij hebben
Als je zo'n kleine wil is dat wel een leukequote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:47 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Thanks.
Toevallig iemand ervaring met deze?
http://www.smokesmarter.n(...)nner-v2-1650mah.html
Ik moet een nieuwe batterij hebben
Waar je naar linkt is kleiner (in afmeting) heurquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Als je zo'n kleine wil is dat wel een leukeAls je geduld hebt, zou ik een itaste op fasttech bestellen. Of op dampertje http://www.dampertje.nl/vv3
Klopt, dat was een opmerking of het apparaat goed was. Dat is hij wel, voor een kleine (dus geen vamo-formaat). Ik zou zelf die itaste boven die spinner verkiezen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Waar je naar linkt is kleiner (in afmeting) heur.
Klopt. Maar je leest wat lastiger af waar hij op staat. En ik vind het fijner om op wattage in te stellen. Dan krijg je geen geeikel als je tussen ohms wisselt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:04 schreef Anne het volgende:
Alsof de Spinner V2 rocket science is wat betreft voltage instellen, zelfs ik weet hoe dat ding werkt.
De protank mini 3 is ook net nieuw. De aerotank mini heeft airflow control. Maar is dat 20 euro meer waard....quote:
En werkt perfect. Nog niet 1 seconde spijt gehad van die aankoop. Wát een verschil met die goedkope rommel die ik eerst had. Niet normaal... Ik gebruik nu eigenlijk ook alleen maar een Spinner 1600mah bij dit ding op 3.6v en dat is sterk genoeg. Doe ongeveer een week met een coil.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:27 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou nog steeds de 2 nemen. Scheelt ook in de coils
Als je wat katoen of silica haalt kan je ze zelf heel makkelijker rewicken. Dat is echt schijtsimpel en dan kan je er nog veel langer mee doen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
En werkt perfect. Nog niet 1 seconde spijt gehad van die aankoop. Wát een verschil met die goedkope rommel die ik eerst had. Niet normaal... Ik gebruik nu eigenlijk ook alleen maar een Spinner 1600mah bij dit ding op 3.6v en dat is sterk genoeg. Doe ongeveer een week met een coil.
Ze kosten 6 euro voor 5 stuks. Da's 1.20 euro per week. Geen zin om te knoeien met nicotine voor die paar rotcenten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Als je wat katoen of silica haalt kan je ze zelf heel makkelijker rewicken. Dat is echt schijtsimpel en dan kan je er nog veel langer mee doen.
Na een terugval op analogen nu ook dezelfde combi. Vooral de protank mini 3 vind ik erg fijn en stuk beter dan de mini 2.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:15 schreef GeorgeMichael het volgende:
Zit nu op de Spinner 2 met een protank mini 3. Beste dampervaring tot nu toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |