abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 2 mei 2014 @ 13:14:55 #26
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_139485321
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 13:11 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

kun je die coils voor die PT3 dan ook niet zelf fiksen? /n00b.

Had ook al gezien dat ze fiks duurder zijn, is op zich niet héél dramatisch, maar het verhoogt wel de drempel om zoiets te kopen.
Jawel, maar dat is veel gepiel. En daarbij; een zelfgebouwde goede coil in een PT2 doet er niet voor onder.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 2 mei 2014 @ 13:40:06 #27
297177 DrParanoid
U made bro!?
pi_139486146
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 13:11 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

kun je die coils voor die PT3 dan ook niet zelf fiksen? /n00b.

Had ook al gezien dat ze fiks duurder zijn, is op zich niet héél dramatisch, maar het verhoogt wel de drempel om zoiets te kopen.
Kan wel hoor, dual coilen is alleen iets irritanter :P en een single coil in de aerotank / protank 3 zorgde bij mij voor meer lekkage zodat ie meer regelmatig gorgelde en ik dus het luchtbuisje uit moest blazen

/edit: Wat Catch22- zegt :P

/edit2: Heb de TT even naar jou laten verwijzen :P
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
  Official ESF Kreviewer vrijdag 2 mei 2014 @ 15:55:46 #28
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_139491022
Bam! Om tien uur vanmorgen besteld, kan straks al ophalen. 8-).
  vrijdag 2 mei 2014 @ 15:58:48 #29
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_139491148
Nice, lekker klooien dit weekend :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Official ESF Kreviewer vrijdag 2 mei 2014 @ 16:08:15 #30
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_139491516
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 15:58 schreef Catch22- het volgende:
Nice, lekker klooien dit weekend :)
Hopelijk een wat echtere smaak ook. Wordt knettergek van de vieze smaak, brandsmaak, lekkend mondstuk en algeheel gebrek aan kracht van mijn huidige. :').
  vrijdag 2 mei 2014 @ 16:09:36 #31
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_139491574
Dat is ook de reden dat ik zelfs beginners een vv aanraadt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Official ESF Kreviewer vrijdag 2 mei 2014 @ 16:32:10 #32
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_139492298
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:09 schreef Catch22- het volgende:
Dat is ook de reden dat ik zelfs beginners een vv aanraadt.
Mja, ik kende maar 1 persoon die er 1 had (had ook een kloon) en die was er tevreden over. Dan koop je zo'n ding en dan ben je er wel blij mee. IN het begin werken ze ook wel redelijk. Maar als je dan een maand verder bent zie je dat het troep is.
Heb er nu 3 versleten (alle 3 gratis vervangen) en dat was ik wel zat. Dus ik zou het ook nooit aanraden aan een beginner. Dan kun je beter 5 tientjes uitgeven ipv 25. Zou je anders aan sigaretten hebben uitgegeven tenslotte.
pi_139492869
Ik zit hier dus te dampen met een Ego-T met 950mAh batterij. Maar nog immer zie ik door de bomen het bos niet. En echt een sigaret vervangen, mweh nee je mist het gevoel wel echt (nicotine merk ik niet veel van, dus dat is bij mij niet de factor, wel het gevoel van de rook)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  vrijdag 2 mei 2014 @ 16:55:26 #34
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_139493035
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:50 schreef Ordos20 het volgende:
Ik zit hier dus te dampen met een Ego-T met 950mAh batterij. Maar nog immer zie ik door de bomen het bos niet. En echt een sigaret vervangen, mweh nee je mist het gevoel wel echt (nicotine merk ik niet veel van, dus dat is bij mij niet de factor, wel het gevoel van de rook)
Itaste vv is de beste volgende stap. Met een protank 2 mini
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_139495252
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:55 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Itaste vv is de beste volgende stap. Met een protank 2 mini
beter dan de zwoofs vv neem ik aan? Ben ook toe aan een nieuwe batterij
Kindness
  Official ESF Kreviewer vrijdag 2 mei 2014 @ 18:31:57 #36
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_139495991
Ben zeer tevreden!! Protank mini 2 is echt een grote stap vooruit. Veel meer damp, betere smaak, geen brandsmaak, makkelijk vullen.

Aanrader.
pi_139496052
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 18:31 schreef Kreator het volgende:
Ben zeer tevreden!! Protank mini 2 is echt een grote stap vooruit. Veel meer damp, betere smaak, geen brandsmaak, makkelijk vullen.

Aanrader.
Mooi man! Ik ben er ook erg blij mee. Met dank aan catch22 B-)
Kindness
  vrijdag 2 mei 2014 @ 18:39:00 #38
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_139496176
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 18:07 schreef GeorgeMichael het volgende:

[..]

beter dan de zwoofs vv neem ik aan? Ben ook toe aan een nieuwe batterij
jep. In china voor 18 euro te koop bij fasttech als je 2-4 weken geduld hebt
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_139526384
Ik wil nieuwe coils kopen voor in mn PT mini 3, maar zal ik voor 1,5 of 2 ohm gaan, weet eerlijk gezegd ´t verschil niet zo :@

Meer ohm is meer damp en batterijgebruik ofzoiets?
Ook te boeken voor feestjes en partijen
  zaterdag 3 mei 2014 @ 22:10:51 #40
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_139535468
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 18:40 schreef Onorgineel het volgende:
Ik wil nieuwe coils kopen voor in mn PT mini 3, maar zal ik voor 1,5 of 2 ohm gaan, weet eerlijk gezegd ´t verschil niet zo :@

Meer ohm is meer damp en batterijgebruik ofzoiets?
Lagere weerstand is meer damp uit je sig met dezelfde spanning.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 3 mei 2014 @ 22:22:26 #41
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_139535884
Vraag aan de ervaren damperts alhier; ik heb vandaag 2 testflesjes met Pink Spot liquid gekregen om te reviewen, lekker spul, veel lekkerder als de goedkopere liquids, geen twijfel over mogelijk. Is ook een klappie duurder als de gewone smaakjes, komt voor mijn gevoel ook op lagere voltages meer damp vanaf. :Y Nou pruttel ik normaliter dagelijks diverse smaken en wissel met regelmaat willekeurig clearo's (heb er meestal 4 bij me) met variërend smaakjes van Diamond flavours en Dekang, maar ook 2 duurdere 100% VG's van Virgin Vapor, en daarvan krijg ik bijna nooit mijn clearo leeg binnen een dag.

Nu heb ik ergens rond de middag mijn EVOD clearo vol gekiept met die Pink Spot (Jamaican me crazy), en die heb ik nu leeg, en ik heb er echt niet zo veel meer van gerookt als ik normaal zou doen voor mijn gevoel.. kan het zijn dat de ene liquid gewoon sneller opdampt als de andere?

Ben nu met de 2e bezig (Raspberry Lemonade), ook lekker, maar best zoet, en het smaakt ook echt serieus alsof je een slokje frambozensiroop neemt bij elke hijs _O_ _O-

[ Bericht 4% gewijzigd door Sounddragon op 03-05-2014 22:31:34 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 3 mei 2014 @ 23:01:11 #42
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_139537208
Het kan sneller gaan afhankelijk van de pg/vg ratio.

Wel typisch dat iemand met een evod reviewsamples krijgt :p

Ik heb 1 diamondflavour gehad, maar die smaak is niet echt je van het. Het goedkope spat er van af. Maar voor 2.70 per 10ml goed genoeg als backup
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_139538580
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 22:10 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Lagere weerstand is meer damp uit je sig met dezelfde spanning.
Gewoon voor de 1,5 gaan dus
Ook te boeken voor feestjes en partijen
  zaterdag 3 mei 2014 @ 23:48:22 #44
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_139538883
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 23:39 schreef Onorgineel het volgende:

[..]

Gewoon voor de 1,5 gaan dus
Niet per se als je een vv device hebt
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 4 mei 2014 @ 00:33:34 #45
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_139540187
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 23:01 schreef Catch22- het volgende:
Het kan sneller gaan afhankelijk van de pg/vg ratio.

Wel typisch dat iemand met een evod reviewsamples krijgt :p

Ik heb 1 diamondflavour gehad, maar die smaak is niet echt je van het. Het goedkope spat er van af. Maar voor 2.70 per 10ml goed genoeg als backup
Ik damp net een maandje ofzo, sorry dat ik nog geen kast vol pro-hardware heb. 8)7
EVOD had ik als basis/startset, inmiddels geïnvesteerd in 2 T2 Clearo's, andere coils, en nu sinds een week een VV Spinner 1650, en dat allemaal binnen een maand. Ik heb de samples toevallig in de EVOD clearo's gekiept omdat ik die steadier vind dampen als de T2's en ik daar toevallig net nieuwe coils in heb zitten. Tevens had ik de T2's net volgegooid met Virgin 100% VG, en die is duur, dus die trek ik dan niet door de gootsteen.Tevens inmiddels ongeveer 15 smaakjes staan, en die zijn niet allemaal cheapass. Niet te snel oordelen, ik ben nog maar een starter, en ja ik kreeg 'toevallig' die samples, so what? :)

Ben jij meteen met de dure zooi begonnen om te kijken of je het wat vond? :?

Verhouding is 40PG/60VG, maar noch de 100% VG, noch de goedkoopjes gingen zo hard als dit spul, hoe kan de verhouding dan van invloed zijn?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 4 mei 2014 @ 00:39:30 #46
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_139540329
Je kan ook gewoon meer dampen :)

Ik begon met een evic en protank 2s :P ben ook blij dat ik die goedkope dingen heb overgeslagen. Heb t wel eens in handen gehad maar daar word ik niet blij van.

Ik bedoelde te zeggen dat een review wat nuttiger is als iemand wat meer ervaring en gear heeft :) liquids smaken namelijk anders in verschillende tanks (dripper, rta, protank of evod scheelt nogal) ga je een review schrijven voor fok?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 4 mei 2014 @ 01:01:24 #47
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_139540893
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 00:39 schreef Catch22- het volgende:
Je kan ook gewoon meer dampen :)

Ik begon met een evic en protank 2s :P ben ook blij dat ik die goedkope dingen heb overgeslagen. Heb t wel eens in handen gehad maar daar word ik niet blij van.

Ik bedoelde te zeggen dat een review wat nuttiger is als iemand wat meer ervaring en gear heeft :) liquids smaken namelijk anders in verschillende tanks (dripper, rta, protank of evod scheelt nogal) ga je een review schrijven voor fok?
Ik kreeg deze set, grattisjh en voor nop van mijn liefje, want die wilde graag dat ik stopte met analoog paffen, dus ik had weinig keus. Tevens wisten we ook niet of ik het langer als een week vol zou gaan houden :+ :')

Ik ben dus een soort van vrijwillig verplicht onderaan de ladder aan het beginnen (al denk ik dat ik al een paar treden omhoog ben begonnen, want een EVOD is al bovengemiddeld volgens mij als je kijkt naar waar de gemiddelde beginner mee instapt), en ik ben al omhoog aan het klimmen, maar ik probeer wel om een beetje de gulden middenweg te houden.
Eerst maar eens op zoek naar een clearo waar ik wat mee kan in combi met de Spinner, ik weet nog niet of het een T3 moet worden inclusief de dure coils, of meteen een ding waarvoor ik moet gaan zelf bouwen; dat lijkt me meteen wel een erg grote stap als n00b, en ik heb ook weinig zin om straks een hele etalage aan één week gebruikt spul te hebben liggen wat weliswaar stuk voor stuk niet de wereld kost, maar alles bij elkaar wel een flinke zakcent.
Ik weet wat ik wil, heb een dure smaak, en eindig meestal met de dure shit, dus de verleiding is groot om daar meteen naartoe te springen, maar het moet ook aan redelijk wat eisen voldoen en ik heb geen trek om een vermogen te spenderen aan zooi die het net niet is en in een lade verdwijnt :)

En nee, niet voor FOK! ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 4 mei 2014 @ 01:05:50 #48
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_139541000
Dont get me wrong; ik vind t alleen maar mooi als mensen overstappen :) alleen kan je meer zeggen over materiaal als je wat meer hebt geprobeerd.

Ik heb t zelfde hoor. Enige wat ik nu wel heb, is dat een rebuildable niet eens zon slecht idee is als je handig bent. Scheelt je uiteindelijk veel geld omdat je veel coils bespaard omdat je ze zelf maakt. Ook als je van een evod komt. Een taifun of kayfun heb je voor 15-20 euro. Materiaal verder is nog geen tientje. En daar kan je erg lang mee doen.

Enige is dat je wel een vamo/sigelei/whatever device nodig hebt die 10-20 watt kan doen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_139541173
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 22:22 schreef Sounddragon het volgende:
Vraag aan de ervaren damperts alhier; ik heb vandaag 2 testflesjes met Pink Spot liquid gekregen om te reviewen, lekker spul, veel lekkerder als de goedkopere liquids, geen twijfel over mogelijk. Is ook een klappie duurder als de gewone smaakjes, komt voor mijn gevoel ook op lagere voltages meer damp vanaf. :Y Nou pruttel ik normaliter dagelijks diverse smaken en wissel met regelmaat willekeurig clearo's (heb er meestal 4 bij me) met variërend smaakjes van Diamond flavours en Dekang, maar ook 2 duurdere 100% VG's van Virgin Vapor, en daarvan krijg ik bijna nooit mijn clearo leeg binnen een dag.

Nu heb ik ergens rond de middag mijn EVOD clearo vol gekiept met die Pink Spot (Jamaican me crazy), en die heb ik nu leeg, en ik heb er echt niet zo veel meer van gerookt als ik normaal zou doen voor mijn gevoel.. kan het zijn dat de ene liquid gewoon sneller opdampt als de andere?

Ben nu met de 2e bezig (Raspberry Lemonade), ook lekker, maar best zoet, en het smaakt ook echt serieus alsof je een slokje frambozensiroop neemt bij elke hijs _O_ _O-
Tja, het kan allemaal he. Als ik zo even kijk is de soortelijke warmte van propyleenglycol anders dan van glycerol. Dus de verhoudingen daarin zullen vast de dynamieken van verdamping bepalen. Daarbij is het iets wat je volgens mij makkelijk kan meten. Jij weet hoeveel je dampt en welke energie je daarbij in de liquid stopt. Misschien iets voor in je review?
  zondag 4 mei 2014 @ 01:14:38 #50
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_139541177
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 01:05 schreef Catch22- het volgende:
Dont get me wrong; ik vind t alleen maar mooi als mensen overstappen :) alleen kan je meer zeggen over materiaal als je wat meer hebt geprobeerd.

Ik heb t zelfde hoor. Enige wat ik nu wel heb, is dat een rebuildable niet eens zon slecht idee is als je handig bent. Scheelt je uiteindelijk veel geld omdat je veel coils bespaard omdat je ze zelf maakt.
Ik ben druk bezig, en ik wil op zich wel een rebuildable, maar ik hik er een beetje tegenaan dat die dingen in de regel vrij groot zijn, en ik het ook buiten moet/wil gebruiken zonder meteen met zo'n kruisraket in je hoofd te lopen. Tevens ben ik gemakzuchtig, en wil ik ook nog een paar smaakjes bij me hebben om af en toe te kunnen wisselen, dus 'even' overstappen op rebuildable gaat geld kosten. :+
Die T2's zijn 2.4ml, en daar deed ik nu vrij lang mee, maar ik ben er nu ook achter dat als je er 4 van 1 in je zak hebt, je de dag ook prima doorkomt en je ook elke dag wat anders bij je kunt hebben. De vraag is dan nu weer met dat hogere verbruik (en ik lees dat het met dualcoils en rebuilds icm mods nóg harder kan gaan) of ik daarmee uit ga komen op termijn :+

Watt's kan ik niks van zeggen, maar heeft die spinner die ik nu heb daar niet genoeg prik voor dan? :? Of mis ik iets anders?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')