http://www.idfa.nl/nl/tag(...)ea-9905-02a2ec7922b0quote:
Ben ik de enige die vind dat mensen zoals dit zo extreem veel aandacht krijgen dat er wel een lobby achter móet zitten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misplaatste arrogantiequote:Op donderdag 1 mei 2014 23:47 schreef Karina het volgende:
Wat zit hij er uitgezakt bij. Ga rechtop zitten.
tsjaquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://www.idfa.nl/nl/tag(...)ea-9905-02a2ec7922b0
Was gister op tv. Over een meisje wat vanuit de VS demonstranten aanstuurde in Syrië. Heel veel beelden van mensen die het slagveld ingingen om te filmen (en dat vervolgens op yt/fb en media te sturen). 2 van de hoofdpersonen uit de docu zijn tijdens de docu neergesniped
Syrië was voor mij nogal een verhaal zonder beeld, maar door die docu kreeg ik er een daadwerkelijk beeld van wat de krant en praatprogramma's als P&W me niet gevenquote:
Die hele VN-operatie lijkt me ook behoorlijk gunstig voor Assad. Hij kan zich presenteren als de nette fatsoenlijke leider.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://www.idfa.nl/nl/tag(...)ea-9905-02a2ec7922b0
Was gister op tv. Over een meisje wat vanuit de VS demonstranten aanstuurde in Syrië. Heel veel beelden van mensen die het slagveld ingingen om te filmen (en dat vervolgens op yt/fb en media te sturen). 2 van de hoofdpersonen uit de docu zijn tijdens de docu neergesniped
Ok en nu?quote:
Zeker met een gilletje aan. Typisch iemand die dit draagt om soort van hip te zijn. Maar niet weet hoe het te dragenquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:47 schreef Karina het volgende:
Wat zit hij er uitgezakt bij. Ga rechtop zitten.
Net alsofquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:48 schreef marcodej het volgende:
Het leventje van Tim is best wel ingekakt.
Houd gewoon je smoel of je krijgt een permaban.quote:
Net als zijn standaard hippe tondeusekapsel.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zeker met een gilletje aan. Typisch iemand die dit draagt om soort van hip te zijn. Maar niet weet hoe het te dragen
Ik heb nog wel wat achter de hand hoor. Behalve die wijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stoer hoor, mensen bedreigen met je pak wijn.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:52 schreef Karina het volgende:
Of een slecht songfestivalliedje kan ook nog.
Koningslied?quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:54 schreef Mani89 het volgende:
Dit is echt oprecht het slechtste nummer dat ik ooit heb gehoord.
Wat een wijvendreigement weer:quote:
Het is zeker Sebielja?quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:57 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat spreek je verkeerd uit.
gr. gr. MexicanoBakker
Het ging om dat belachelijk opgepompte steroidenlichaam.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 05:32 schreef Intellectueel het volgende:
Even topic doorgelezen. Mensen die Hafid Bouazza niet kenden en dachten dat hij aan de steroïden zat. Sowieso alle figuren in deze topic.Een goede schrijver is het. Was bovendien een knappe man voordat alcohol hem in zijn greep had.
[ afbeelding ]
Een ziekte noem je zoiets. Bovendien ziet een steroidenlichaam er niet zo uit. Dat is veel gespierder en samenhangender. Dit zag er IMO meteen ongezond uit.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 05:41 schreef Specularium het volgende:
Het ging om dat belachelijk opgepompte steroidenlichaam.
Welke ziekte is dat?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 05:47 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Een ziekte noem je zoiets. Bovendien ziet een steroidenlichaam er niet zo uit. Dat is veel gespierder en samenhangender. Dit zag er IMO meteen ongezond uit.
Van welke ziekte krijg je van die opgepompte armen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 05:47 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Een ziekte noem je zoiets. Bovendien ziet een steroidenlichaam er niet zo uit. Dat is veel gespierder en samenhangender. Dit zag er IMO meteen ongezond uit.
En ter vergelijking:quote:
Eens. Leek net of die Hafid een fatsuit aan had, bizar postuur.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:11 schreef Fides het volgende:
Dit was echt een dramatische uitzending overigens.Die vrouw van de OO-PIE-SIE-DABBEL-YOU die alleen lulkoek verkocht alsof ze een een APV-toezichthouder van gemeente Schubbekutterveen was (jammer dat er niet iemand anders met kennis van zaken omtrent wapensystemen/chem. wapens aan tafel zat), Tim Akkermans die heel betrokken wilde doen met een of ander kutnummer en Hafid die nog dronken/high was van zijn eigen boekenfeestje.
Als hij geen mediaverbod had, zou je bijna denken dat Volkert er is.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
Als hij geen mediaverbod had, zou je bijna denken dat Volkert er is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |