Alison Brie kameraad.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wie is dat lekker mokkeltje in je ava, goede vriend?
Alisonquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wie is dat lekker mokkeltje in je ava, goede vriend?
Absinth ben je half dood.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:23 schreef Specularium het volgende:
1 fles Absinth en 20 biertjes per dag.
Right.
Oja sorry, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik las "goede vriend". Dan slaat op mij.
Ullrich dieet. Bier en Sauerkraut.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ullrich kwam idd ook vaak zo de winter uit.
Ik wil Haxball, ik ben verslaafd, ik kan niet slapen straks.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Grifte ook in dit topic? Hij is vandaag nogal irritant.
Hou op ik ook alquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wil Haxball, ik ben verslaafd, ik kan niet slapen straks.
Je bouwt een tolerantie op. Gascoigne schijnt 4 flessen whiskey per dag naar binnen te gieten. Dat gaat ook prima.quote:
Start een server in het topic, en dan komen we.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wil Haxball, ik ben verslaafd, ik kan niet slapen straks.
Nee ik ben alleen maar posts in dit topic aan het lezen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:28 schreef marcodej het volgende:
Luistert er nog iemand? Wat een gezwets.
Nee joh ik ben nuchter anders had ik niet zo episch kunnen spelen hequote:Op donderdag 1 mei 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
, zei ze, terwijl ze half-struikelend over de sherry flessen naar de laptop struinde.
Ik ben die verveel ook kwijt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:28 schreef marcodej het volgende:
Luistert er nog iemand? Wat een gezwets.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ik ben alleen maar posts in dit topic aan het lezen.
zie topic, De Nor was me voor.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Start een server in het topic, en dan komen we.
Hij vertelt altijd dat hij maar heel kort verslaafd was.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je bouwt een tolerantie op. Gascoigne schijnt 4 flessen whiskey per dag naar binnen te gieten. Dat gaat ook prima.
Mist dat nog zou komen? Ben je dichter geworden?quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Toegeven aan je eerste verlangen zorgt dat je mist wat daarna nog zou komen. Vaak veel mooier. Gemiste kans.
Ik ben aan het Blendlen. Er staat niet veel in de kranten vandaag.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ik ben alleen maar posts in dit topic aan het lezen.
Iedere keer zeker je geld terug vragen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ben aan het Blendlen. Er staat niet veel in de kranten vandaag.
Dat was toch de moeder van Alors?quote:
Oh ik dacht dat Alors een koelie wasquote:
Klepquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:36 schreef luxerobots het volgende:
Christ Klep was toch wel erg kritisch.
Wie is deze vrouw, ze lult en lult maar en geeft voorbeelden wat alles alleen maar ingewikkeld maakt. Waarom laten ze dit soort taken niet aan mannen over, zij kan beter uitleggen waarom de bonte was van de witte was gescheiden moet worden.quote:
Ah zo ken ik je weerquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie is deze vrouw, ze lult en lult maar en geeft voorbeelden wat alles alleen maar ingewikkeld maakt. Waarom laten ze dit soort taken niet aan mannen over, zij kan beter uitleggen waarom de bonte was van de witte was gescheiden moet worden.
Teksten, dit.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie is deze vrouw, ze lult en lult maar en geeft voorbeelden wat alles alleen maar ingewikkeld maakt. Waarom laten ze dit soort taken niet aan mannen over, zij kan beter uitleggen waarom de bonte was van de witte was gescheiden moet worden.
Het is nog grotendeels onzin ook. Hoe weet je wat Assad precies heeft? Assad heeft lang niet meer controle over het hele land. Veel installaties kunnen ook voor andere doeleinden gebruikt worden. Etc.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is nog grotendeels onzin ook. Hoe weet je wat Assad precies heeft? Assad heeft lang niet meer controle over het hele land. Veel installaties kunnen ook voor andere doeleinden gebruikt worden. Etc.
We moeten blij zijn, want Nederlands.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:41 schreef superniger het volgende:
Zo een belangrijke functie aan een vrouw geven
vies lelijkquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:40 schreef Karina het volgende:
Enge gozer trouwens daarachter. Met die rare ogen.
Welke docu?quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand die docu gister gezien? Vond hem echt aangrijpendMet al die handycam beelden van aanvallen tegen de demonstranten
Jij bent toch ook persvoorlichter?quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit is gewoon een persvoorlichter. Veel lullen, geen inhoud.
Hilarisch ook hoe ze steeds zeg: ''Ik denk'' terwijl ze dat als vrouw niet eens kan.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit is gewoon een persvoorlichter. Veel lullen, geen inhoud.
OK dit ga ik onthouden he?quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hilarisch ook hoe ze steeds zeg: ''Ik denk'' terwijl ze dat als vrouw niet eens kan.
xdquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hilarisch ook hoe ze steeds zeg: ''Ik denk'' terwijl ze dat als vrouw niet eens kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |