Kan wel betalen maar festivalseizoen is comingquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
[..]
Mja, dat dacht ik ook. Tot dat ik op een avond hem toch maar bestelde
ahwquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:05 schreef AF_ het volgende:
[..]
Kan wel betalen maar festivalseizoen is coming
nouja festivalletjes pakken is ook wel goeiequote:
Vreselijkquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:07 schreef AF_ het volgende:
[..]
nouja festivalletjes pakken is ook wel goeie
Welke ga je?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:07 schreef AF_ het volgende:
[..]
neejohquote:
Waar ga je allemaal heen dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:07 schreef AF_ het volgende:
[..]
Tomorrowlandquote:
Tommorowland boeit me niks, maar defqon en decibel wil ik zoooo graag heen..... Mensen waar ik mee om ga vinden die muziek echter niksquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:09 schreef AF_ het volgende:
[..]
Tomorrowlanddefqon mysteryland wat festivalletjes in belgie evt decibel
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Tommorowland boeit me niks, maar defqon en decibel wil ik zoooo graag heen..... Mensen waar ik mee om ga vinden die muziek echter niks
Hij gaat pinkpop jonguh .quote:
Vooral hardstyle dus?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:09 schreef AF_ het volgende:
[..]
Tomorrowlanddefqon mysteryland wat festivalletjes in belgie evt decibel
Technoquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vooral hardstyle dus?
Kermismuziek zeg, man man man![]()
Techno![]()
Inb4 eentonige muziek zonder climax
Maar je geeft het wel al aan. Das lievquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vooral hardstyle dus?
Kermismuziek zeg, man man man![]()
Techno![]()
Inb4 eentonige muziek zonder climax
quote:
Nou vooruitquote:
ja eigenlijk wel. Het heeft niet veel en is allemaal maar hetzelfde. Kan er niet een avond naar luisteren neequote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nou vooruit![]()
Maar de kenmerken die ik noemde, daar ben jij het mee eens? Saai een geen climax enzo ?
Gelijk aan WcPot denken iddquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:58 schreef AF_ het volgende:
http://m.fok.nl/nieuws/650389
Wilde eerst vragen of pot nog leefde
Maar toen zag ik geleen en dacht
Daarna zag ik spanje en ik wist
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:58 schreef AF_ het volgende:
http://m.fok.nl/nieuws/650389
Wilde eerst vragen of pot nog leefde
Maar toen zag ik geleen en dacht
Daarna zag ik spanje en ik wist
Ninja edit omquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:00 schreef Starm het volgende:
[..]
Gelijk aan WcPot denken idd![]()
Lijkt mij ook niet prettig om 24 uur lang met een collega in een kleine ruimte te zitten....
Eerder een inkoppertjequote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]![]()
Man man man Potje zit diep in onze harten
Insert huillachlachpoppetjequote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:06 schreef Starm het volgende:
Wat nou als WcPot eigenlijk een Spaanse vrachtwagenchauffeur is met een C1000 vrachtwagen fetish. Toen Alberto hem hiermee wilde confronteren ging het mis en vond er een steekpartij plaats
Man man man wat een complottheorieen. Open een TRU topicquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:06 schreef Starm het volgende:
Wat nou als WcPot eigenlijk een Spaanse vrachtwagenchauffeur is met een C1000 vrachtwagen fetish. Toen Alberto hem hiermee wilde confronteren ging het mis en vond er een steekpartij plaats
Bnw ftwquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Man man man wat een complottheorieen. Open een TRU topic
Ga je morgen?quote:
Ik twijfelde wat lang en toen was het uitverkochtquote:
Wel uitkaart dus?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik twijfelde wat lang en toen was het uitverkocht
Enorm klein uitvak. Nouja ik zet Ajaks op TV op en Roda op de stream op PC (want niet live op TV). Nu al de nerven kapot though.
Ja, wel pas laatst aangevraagd. Maat van me is al vaak zonder meegeweest, zelfs in de fanshop zeiden ze dat het niet vaak gecontroleerd werdquote:
Daar denkt fortuna heel anders overquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:59 schreef appelen het volgende:
Man man man, ik hoop voor Banaan en Limburg dat Roda er in blijft
Stil in mei.quote:
quote:
Eensch.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:02 schreef appelen het volgende:
[..]
Ja maarFortuna
is dan ook een
grafclub
En nog gekwalificeerd voor nacompetitie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Eensch.
Als je bij de derby (Shittard-MVV) meer bezig bent tégen Roda dan je eigen club te steunen ben je gewoon triest![]()
Spandoeken ophangen langs de snelweg anti Roda, in plaats van de eigen club steunen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |