Eerder een inkoppertjequote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]![]()
Man man man Potje zit diep in onze harten
Insert huillachlachpoppetjequote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:06 schreef Starm het volgende:
Wat nou als WcPot eigenlijk een Spaanse vrachtwagenchauffeur is met een C1000 vrachtwagen fetish. Toen Alberto hem hiermee wilde confronteren ging het mis en vond er een steekpartij plaats
Man man man wat een complottheorieen. Open een TRU topicquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:06 schreef Starm het volgende:
Wat nou als WcPot eigenlijk een Spaanse vrachtwagenchauffeur is met een C1000 vrachtwagen fetish. Toen Alberto hem hiermee wilde confronteren ging het mis en vond er een steekpartij plaats
Bnw ftwquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Man man man wat een complottheorieen. Open een TRU topic
Ga je morgen?quote:
Ik twijfelde wat lang en toen was het uitverkochtquote:
Wel uitkaart dus?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik twijfelde wat lang en toen was het uitverkocht
Enorm klein uitvak. Nouja ik zet Ajaks op TV op en Roda op de stream op PC (want niet live op TV). Nu al de nerven kapot though.
Ja, wel pas laatst aangevraagd. Maat van me is al vaak zonder meegeweest, zelfs in de fanshop zeiden ze dat het niet vaak gecontroleerd werdquote:
Daar denkt fortuna heel anders overquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:59 schreef appelen het volgende:
Man man man, ik hoop voor Banaan en Limburg dat Roda er in blijft
Stil in mei.quote:
quote:
Eensch.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:02 schreef appelen het volgende:
[..]
Ja maarFortuna
is dan ook een
grafclub
En nog gekwalificeerd voor nacompetitie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Eensch.
Als je bij de derby (Shittard-MVV) meer bezig bent tégen Roda dan je eigen club te steunen ben je gewoon triest![]()
Spandoeken ophangen langs de snelweg anti Roda, in plaats van de eigen club steunen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |