hoelaat aanrijden?quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:40 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nee anders kan ik hem morgen niet tussen de lijntjes houden
Ik studeer voor een kantoorbaanquote:
Dan post je hier een bericht en komen wij allemaal naar je toe en duwen we met de gezamelijke SCquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:40 schreef WcPot het volgende:
[..]
Klopt je gaat de tank niet helemaal leeg rijden duwen is wat zwaar. meestal zo;n 500 a 600 liter
6 uur beginnen kreeg net een uur geleden per sms dat het 9 uur geworden is dus morgen een ambtenaren ritjequote:
Ah joh, dat valt toch wel meequote:Op donderdag 1 mei 2014 23:40 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nee anders kan ik hem morgen niet tussen de lijntjes houden
Laat thuis dus?quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:42 schreef WcPot het volgende:
[..]
6 uur beginnen kreeg net een uur geleden per sms dat het 9 uur geworden is dus morgen een ambtenaren ritje
Gisteren had ik er wel moeite mee. Bijna nog in slaap gevallen tijdens het rijden wasquote:
Bijna een berm?quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
Gisteren had ik er wel moeite mee. Bijna nog in slaap gevallen tijdens het rijden wastrue story
Snelweg vluchtstrookje en op eens een stukje links ging allemaal wel goed maar ik was niet helemaal scherp meerquote:
Foei...quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:44 schreef WcPot het volgende:
[..]
Snelweg vluchtstrookje en op eens een stukje links ging allemaal wel goed maar ik was niet helemaal scherp meer
Jullie houden mij wakkerquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:45 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Foei...
Ging je niet 5 minuten geleden al weg?
Zeg dat nou nietquote:
ok doei ik zal niks meer plaatsen vandaagquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
ok doei ik zal niks meer plaatsen vandaag
xdoosquote:
Mijn ps3 is overledenquote:
Nee op een of andere manier vind ik er niks aanquote:
Man man man wat dan?quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:53 schreef AF_ het volgende:
[..]
Nee op een of andere manier vind ik er niks aan
Beetje onlinequote:
4quote:
ik spaar ervoorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:00 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nog steeds in bestelling hebben staan
Ik wacht gewoon tot die wat goedkoper isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |