SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meet
We gaan in Utrecht meeten. De vaste bezoekers van dit topic hebben een PM van sylvesterrr ontvangen met daarin een link naar een datumprikkertje. Mocht je geen PM hebben ontvangen en toch wil langskomen, stuur dan een PM/DM naar sylvesterrr.
Sertap Erenerquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:42 schreef Copthorne het volgende:
Ik kan Turkse muziek erg waarderen. Zo luister ik vaak naar:
Kennen jullie meer nummers in deze stijl? Ik zou graag meer artiesten / nummers leren kennen.
Alles van Candan Ercetin.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:42 schreef Copthorne het volgende:
Ik kan Turkse muziek erg waarderen. Zo luister ik vaak naar:
Kennen jullie meer nummers in deze stijl? Ik zou graag meer artiesten / nummers leren kennen.
Topic is dood...quote:
ha nu erken je het zelf!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:51 schreef sylvesterrr het volgende:
Er valt helemaal niets te vieren hoor, ik word oud...
Als iedereen begint te roepen dat ik oud ben/word, dan begin ik dat langzaam maar zeker te geloven ja...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als iedereen begint te roepen dat ik oud ben/word, dan begin ik dat langzaam maar zeker te geloven ja...
Een stagiare op het werk schatte mij 4 jaar ouder. Mijn wraak zal zoet zijn. Heel erg zoet zelfs.ik zou die truttebel niks meer gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou... Als die halve vlaai ervoor zorgt dat ze na haar stageperiode hier wil blijven werken, waarom niet? Ze is een leuk meisje dat voor gezelligheid zorgt op de afdeling met overwegend saaie oude mannen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zou die truttebel niks meer geven
hoe "oud"?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:51 schreef sylvesterrr het volgende:
Er valt helemaal niets te vieren hoor, ik word oud...
ben jij één van de mannen die de afdeling saai en oud maakt?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nou... Als die halve vlaai ervoor zorgt dat ze na haar stageperiode hier wil blijven werken, waarom niet? Ze is een leuk meisje dat voor gezelligheid zorgt op de afdeling met overwegend saaie oude mannen.
pfffff broekie...quote:
Saai? Kom op, ik zorg dagelijks voor drama op de werkvloer...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
ben jij één van de mannen die de afdeling saai en oud maakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud?![]()
weet ik veelquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Saai? Kom op, ik zorg dagelijks voor drama op de werkvloer...![]()
quote:wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud?Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
ik ben de jongste van mijn directe collega's. met de jongste na mij begin 40 is. echter maken we er een gezellige boel vanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gemiddelde leeftijd is 45+ ...Op een afdeling met nagenoeg alleen techneuten.
ik snap dat druppelen niet zoquote:
De Turkse buurman (begin 40) op het werk is ook wel gezellig. Wel irritant dat ie soms in het Turks begint te lullen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik ben de jongste van mijn directe collega's. met de jongste na mij begin 40 is. echter maken we er een gezellige boel van
waarom is dat irri?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De Turkse buurman (begin 40) op het werk is ook wel gezellig. Wel irritant dat ie soms in het Turks begint te lullen.
Moeizaam gesprek met directeur + (kunst)tranen... Collega's die denken dat het gesprek zó vervelend was dat ik moest huilen.quote:
waarom die kunsttranen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Moeizaam gesprek met directeur + (kunst)tranen... Collega's die denken dat het gesprek zó vervelend was dat ik moest huilen.
Ik vind het niet prettig om Turks te spreken en houd er niet echt van om in het Nederlands antwoord te geven...quote:
drama queenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind het niet prettig om Turks te spreken en houd er niet echt van om in het Nederlands antwoord te geven...
ach sooooquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb m'n ogen in november laten laseren, en moest 2-3 maanden druppelen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik dagelijks voor drama op de werkvloer zorg?
Het leverde wel wat hilarische momenten op. Collega's die mij kwamen troosten, of die aan de directeur vroegen waarom hij zo streng was...quote:
Wees niet bang, op de werkvloer ben ik niet zo'n drama queen als hier op FOK!.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:35 schreef WammesWaggel het volgende:
Der ergste Turken dat is de Duitse variant, mijn aversie jegens die variant is algemeen bekend.
Dus er mag er eentje op uitwisseling in VS, gaat hij andermans eigendom betredenboem
![]()
http://m.bbc.com/news/world-us-canada-27243115
Hallo kleinzoon.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ok. Nu mis ik de Turkse verhalen die hier gepost werden wel.
quote:
Dit.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:26 schreef krokusje31 het volgende:
Echt vreselijk. Kan alleen maar huilen
welk onderdeel van de verhalen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ok. Nu mis ik de Turkse verhalen die hier gepost werden wel.
Alleen boeren gaan naar Centerparcs.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:18 schreef xaban06 het volgende:
Zijn jullie wel eens naar Centerparcs (of iets in die richting) geweest? Ervaringen?
NWS / Doden en vermisten door mijnramp Turkijequote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:48 schreef johnson555 het volgende:
Opvallend genoeg gaat t hier niet over soma?
Begrijp ik maar ik dacht dat turken dit ook onderling bespraken maar.waarschijnlijk daar danquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
NWS / Doden en vermisten door mijnramp Turkije
Who de fuck zijn zij, ik ken ze nietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:05 schreef sylvesterrr het volgende:
http://www.turks.nl/nieuw(...)-s.html#.U3Xwk3KSyPt
Ik ben benieuwd hoe men hierop zal reageren.
Ik ook niet.quote:
Serdar ziet er wel uit als een player, past zo met een boek van een Duitse filosoof onder de arm in een hip parkje te Izmirquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Later, wanneer ik groot en volwassen ben ga ik ook alleen maar domme clubjes/verenigingen oprichten om subsidie te vangen de Turkse gemeenschap te helpen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Gewoon inspringen op vrouwenbesnijdenis van Koerdische vrouwenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:37 schreef expans het volgende:
[..]
Later, wanneer ik groot en volwassen ben ga ik ook alleen maar domme clubjes/verenigingen oprichten om subsidie te vangen de Turkse gemeenschap te helpen.
Nu alleen nog even afwachten op een of ander vaag onderzoek en daar dan direct op inspringen.
Eerwraak, LGBT, vrouwenonderdrukking. Genoeg te vinden.
En die domme politici maar denken dat het echt invloed heeft
Zoals die huppelkutjes van de bekende partijen die tegen hoofddoeken zijn om een paar jaar later vrouwen met hoofddoeken gaan helpen ''emanciperen'' en participeren in de samenleving.
Alsof vrouwen met hoofddoek vastgeketend worden
Hebben zij dat dan? Nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:05 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Gewoon inspringen op vrouwenbesnijdenis van Koerdische vrouwen
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ouwen-besneden.dhtmlquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:17 schreef expans het volgende:
[..]
Hebben zij dat dan? Nog nooit van gehoord.
Meh, Noord-Irak = over de grens = zero fucks given.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ouwen-besneden.dhtml
Echt niet? Het heeft een tijdje sensatie veroorzaakt van 'islam besnijdt vrouwen'.
Ik geloof dat het in Indonesië ook hip zou zijn om vrouwen te besnijden. Het komt erop neer dat in de regio's waar de Shafi madhab populair is, vrouwenbesnijdenis ook populair is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:22 schreef expans het volgende:
[..]
Meh, Noord-Irak = over de grens = zero fucks given.
Ik ken het wel vanuit Afrika zeg maar maar wist niet dat het zo vaak (+dichtbij) voortkwam
Waarom wachten? Ga zelf iets "onderzoeken"!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:37 schreef expans het volgende:
[..]
Later, wanneer ik groot en volwassen ben ga ik ook alleen maar domme clubjes/verenigingen oprichten om subsidie te vangen de Turkse gemeenschap te helpen.
Nu alleen nog even afwachten op een of ander vaag onderzoek en daar dan direct op inspringen.
Eerwraak, LGBT, vrouwenonderdrukking. Genoeg te vinden.
En die domme politici maar denken dat het echt invloed heeft
Zoals die huppelkutjes van de bekende partijen die tegen hoofddoeken zijn om een paar jaar later vrouwen met hoofddoeken gaan helpen ''emanciperen'' en participeren in de samenleving.
Alsof vrouwen met hoofddoek vastgeketend worden
Hoe weet jij dat ze betaald krijgen voor seks?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:07 schreef Dibble het volgende:
Wat ik dus haat. Ik heb een paar van die turkse hoeren in de whatsapp lijst.
Geef nou maar gewoon toe dat je het jammer vindt dat je fapmateriaal is verdwenen.quote:Alleen hebben de selfies die elke uur ververst worden plaats moeten malen voor 'Pray for Soma' en 'Milletimiz blablabla' aandachts geilerij plaatjes en teksten.
Zo van, zie mij medelevend en hip zijn.
Afschuwelijk. Het is ver van mijn bed. Ik hoef erniet continu mee geconfronteerd te worden. 300 mijnwerkers doet me NIKS. Sorry.
Gewoon het feit alleen al dat de users hier actievet waren en dus af en toe wat turks lieten vallen.quote:
Zijn wij een soort van Truman show voor je?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon het feit alleen al dat de users hier actievet waren en dus af en toe wat turks lieten vallen.
Omdat Turkse cultuur = 99% islamitische cultuurquote:Op zondag 18 mei 2014 00:10 schreef hafez1234 het volgende:
Waarom hechten Turken geen waarde aan hun Anatolische cultuur? De Anatolische cultuur is inheems aan de 'Turkse' bevolking. Daarentegen is het cultuur wat de 'Turken' nu hebben niet inheems. Het is de cultuur van de Mongolen die Anatolië had veroverd. Het is best jammer om een cultuur zien te verdwijnen. Misschien zal er een soort opbloei komen van de Anatolische cultuur in de toekomst.
'Turks' is niet inheems voor Anatolië. Daarnaast spreken de 'Turken' ook een niet inheemse taal. En taal is de belangrijkste factor voor een cultuur.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:14 schreef expans het volgende:
[..]
Omdat Turkse cultuur = 99% islamitische cultuur
En er zijn genoeg voorbeelden van ''inheemse'' Turkse cultuur, valt alleen niet op.
Hoewel de (Anatolische) Turken zich hebben gemengd met de Anatolische inheemse bevolkingen, komen ze oorspronkelijk uit Siberië/Mongolië.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:10 schreef hafez1234 het volgende:
Waarom hechten Turken geen waarde aan hun Anatolische cultuur? De Anatolische cultuur is inheems aan de 'Turkse' bevolking. Daarentegen is het cultuur wat de 'Turken' nu hebben niet inheems. Het is de cultuur van de Mongolen die Anatolië had veroverd. Het is best jammer om een cultuur zien te verdwijnen. Misschien zal er een soort opbloei komen van de Anatolische cultuur in de toekomst.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:43 schreef expans het volgende:
[..]
Zijn wij een soort van Truman show voor je?
Nijntje? Vliegende rat?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:54 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb net een frontale botsing gehad op de fiets. De tegenpartij heeft het niet overleefd.
Ik hoop dat dit een grapje is? Wtf.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:54 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb net een frontale botsing gehad op de fiets. De tegenpartij heeft het niet overleefd.
Bron: ikkequote:Utrecht - Maandagavond omstreeks 19:30u heeft een dodelijk verkeersongeval plaatsgevonden op de xxx in Utrecht. Hierbij raakte een fietser gewond aan zijn nek. De tegenligger heeft het niet overleefd. De exacte identiteit van het dodelijke slachtoffer is nog niet vastgesteld. Wel is inmiddels duidelijk dat het een Vespula vulgaris is.
ikke als bron telt niet... maar vertel...quote:
20 jaar?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:39 schreef expans het volgende:
20(!) jaar verder maar de lyrics zijn nog steeds (deels) van toepassing
Denk veel? Ik lurk ook meer hoor dan ik daadwerkelijk post.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:35 schreef expans het volgende:
[..]
Jij post nog mee, vraag me af hoeveel mensen stiekem meelurken
quote:
quote:
Wammes is that you?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:45 schreef MeneerTablet het volgende:
hij is half turks en zijn familie connect met grijze wolven dus.....dubbel trubble!!!!
sin cos tanquote:
A mathematician is a blind man in a dark room looking for a black cat which isn't there.quote:
Dan doe ik het nog steeds beter dan niet-wiskundigen (en jij)quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
A mathematician is a blind man in a dark room looking for a black cat which isn't there.
algebraquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
leukste aan wiskunde vond ik dat
En algebra
Algebra![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
algebra![]()
Liever goniometrie dan algebra.
Differentiëren hoort bij infinitesimaalrekening en niet bij algebra XDquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
a² + b² = c²
Algebra vond ik echt k*t, vooral met het differentiëren enzo. Bleh.
Sorry, ik bedoelde abracadabra.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Differentiëren hoort bij infinitesimaalrekening en niet bij algebra XD
Sorry voor mijn late reactie berekende hoeveel animes ik kan kijken, voordat ik dood ga.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:33 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dan doe ik het nog steeds beter dan niet-wiskundigen (en jij)
Ik heb inmiddels wat gehoord van vrienden die nu in Çanakkale zijn. Het was even schrikken toen ik het nieuws hoorde.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:40 schreef Eagle_99 het volgende:
Zware aardbeving in Turkije.
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/26478784.asp
Gelukkig is het rond Bozcaada gebeurd en niet rond het vasteland, anders zouden we Van taferelen hebben.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels wat gehoord van vrienden die nu in Çanakkale zijn. Het was even schrikken toen ik het nieuws hoorde.
Wow, ze is wel heel rustig gebleven.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:13 schreef Eagle_99 het volgende:
Deze is wel erg, live tijdens het nieuws: http://webtv.radikal.com.(...)yinda-yakalandi.aspx
een CAPquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Halo wie heeft hier ook ooit een CAP moeten schrijven
Om te huilen inderdaad,quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahahaha, net op het laatste moment doelpunt tegen. Hahahaha
Zou grappig zijn als ie toch niet komt.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)ndelpark-met-concert
heftige shit
CAP?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Halo wie heeft hier ook ooit een CAP moeten schrijven
Ja maar ik denk wel hoor dat hij daar isquote:Op zondag 25 mei 2014 13:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als ie toch niet komt.
Critically Appraised Paper - light-CATquote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar ik denk wel hoor dat hij daar is
[..]
Critically Appraised Paper - light-CAT
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 @ 17:37 schreef Syd het volgende:
[..]
Haha gast Turken die zielsveel van pakistanen houden, nog nooit hebben Turken van pakistanen gehouden, nu niet en eeuwen geleden ook al niet.
Och och kijk hem naar zn vriendjes rennen. Nee Turken mogen pakistanen niet is me zelf door hun verteld. Dus kun je wel lekker zo gaandoen triestmannetje.quote:
Dag meneer, doe eens niet zo irritant.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:31 schreef Syd het volgende:
Ja mensen, ik geloof jullie hier in Nederland geboren "Turken", wat die geboren Turken uit Mamaris tegenf mij zeggen klopt niet die hebben geen kijk op hoe het in Turkije aan toe gaat dat kan alleen als je in Nederland geboren bent en beter Nederlands praat dan je moedertaal en op FOK! een account hebt, toch ?
Sorry zal ze het de volgende keer als ik ooit in mijn volgend leven daar nog naar toe ga vermelden dat dit niet klopt.
Doe die naam eens weg en wie ben jij.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:49 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dag meneer, doe eens niet zo irritant.
Ohja omdat jullie blijkbaar geen fatsoenlijke tegenwoord kunnen bedenken is het irritant ?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:49 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dag meneer, doe eens niet zo irritant.
Turken houden dan ook alleen van andere Turkachtigen onder het voorbehoud dat de mannen ook wel een blonde Oekrainse lustenquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:06 schreef Syd het volgende:
[..]
Och och kijk hem naar zn vriendjes rennen. Nee Turken mogen pakistanen niet is me zelf door hun verteld. Dus kun je wel lekker zo gaandoen triestmannetje.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:06 schreef Syd het volgende:
[..]
Och och kijk hem naar zn vriendjes rennen. Nee Turken mogen pakistanen niet is me zelf door hun verteld. Dus kun je wel lekker zo gaandoen triestmannetje.
Trieste gast, Marmaris is een toeristische oord waar mensen achterlijke mensen als jou dagelijks ontmoeten. Dat een aantal mensen daar Pakistanen die op jouw soort lijken hebben ontmoet en ze dus daarom haten betekent niet dat alle Turken Pakistanen haten. Je hebt geen flauw idee over de historische betrekkingen tussen de twee volkeren en zit hier puur door je zure ervaringen in een vakantieoord achterlijk te praten.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 @ 18:14 schreef Syd het volgende:
[..]
Je maakt de vooroordeel wel weer waar. Altijd de hele familie erbij halen als alleen niet lukt. Triest weer.
Erdo goes Nuclear, net wat de wereld nodig heeftquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:10 schreef expans het volgende:
Als wij ooit nukes fixen gaat dat door Pakistan komen
Ik denk wel dat we het in de toekomst nodig gaan hebben. Vooral als Iran doorgaat met hun programma.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Erdo goes Nuclear, net wat de wereld nodig heeft
Lijkt mij ook ja, en niet zoals Saoedie-Arabie die mede-eigenaar zou zijn van de nukes van Pakistan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:12 schreef expans het volgende:
[..]
Ik denk wel dat we het in de toekomst nodig gaan hebben. Vooral als Iran doorgaat met hun programma.
Zoals ik zei gast ik geloof jouw eerder hier in Nederland geboren nep turk dan Turken uit Turkije. Dat jij het zo opvat als een belediging meteen naar jouw toe dat mag, maar mij persoonlijk te beledigen is gewoon een punt van zwakte.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:06 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
[..]
Trieste gast, Marmaris is een toeristische oord waar mensen achterlijke mensen als jou dagelijks ontmoeten. Dat een aantal mensen daar Pakistanen die op jouw soort lijken hebben ontmoet en ze dus daarom haten betekent niet dat alle Turken Pakistanen haten. Je hebt geen flauw idee over de historische betrekkingen tussen de twee volkeren en zit hier puur door je zure ervaringen in een vakantieoord achterlijk te praten.
Dat ik je hier heb geciteerd heeft niks met jou domme vooroordelen te maken, je kan het aan andere Turken vragen als je mij niet gelooft, maar blijkbaar is dat te veel gevraagd aan jou.
Je bent letterlijk dom. Denk de volgende keer twee maal voordat je onzin uitkraamt over Turken.
Toeristische oord waar ze alleen maar uit zijn op geld vergelijken met heel Turkije
Zie mijn edit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja, en niet zoals Saoedie-Arabie die mede-eigenaar zou zijn van de nukes van Pakistan.
Aan de andere kant, Turkije is onderdeel van de NAVO en Iran is niet bijster sterk conventioneel en niet gericht op expansie.
Daar staan leuke speeltjes tussenquote:
Ik denk Turksquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Daar staan leuke speeltjes tussen
Wat is de afkomst van die vierde van links? Is dat zo'n nazaat van een slaaf?
Laat ik het nog een keer zeggen, aan de hand van wat je in een vakantiebestemming hebt gehoord kan je niet concluderen dat Turken niet van Pakistanen houden. Dat is net zoiets als de drugsgebruik in Volendam als de Nederlandse gemiddelde nemenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:16 schreef Syd het volgende:
[..]
Zoals ik zei gast ik geloof jouw eerder hier in Nederland geboren nep turk dan Turken uit Turkije. Dat jij het zo opvat als een belediging meteen naar jouw toe dat mag, maar mij persoonlijk te beledigen is gewoon een punt van zwakte.
Dat de hogere machten leuke banden hebben klopt maar dat is puur strategische belangen wat mij verteld is door menig turk daar dus de echte Turken komt geloofwaardiger over dan jouw internethelden verhalen.
Ik denk een kwartbloedje ofzoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Laten wij het historisch besef van de gemiddelde Turk ook weer niet al te hoog inschatten.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:33 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Laat ik het nog een keer zeggen, aan de hand van wat je in een vakantiebestemming hebt gehoord kan je niet concluderen dat Turken niet van Pakistanen houden. Dat is net zoiets als de drugsgebruik in Volendam als de Nederlandse gemiddelde nemenBeetje krappe vergelijking maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Aan de kust zijn ze uit op geld, wie weet hoeveel keer jij alleen al bent opgelicht daar, die mensen komen met meerdere bevolkingsgroepen in contact, als je aan hen vraagt wat ze over Russen vinden zullen ze ook niets goeds zeggen omdat de Russische toeristen zich absoluut niet gedragen. Dat betekent niet dat de gemiddelde Turk niet van Russen houdt(oké, Turkse vrouwen houden niet van Russen maar dat heeft een totaal andere reden), integendeel, Turken zijn gek op Russen, met namen op de vrouwen
![]()
En wij Turken hebben vaak nauwere banden met Turkije dan met Nederland. Bijna elk Turks huis in Nederland heeft wel een schotel hangen op het balkon. Ik kijk bijna geen NLse zender, m.u.v. voetbalwedstrijden enz. Ik zit meer op Turkse nieuwssites dan Nederlandse. Qua gedachtegang verschillen ze hier dus niet veel van Turkije.
Turken houden veel van Pakistanen, vooral om hun(toen Brits-Indië) hulp en donaties tijdens ons onafhankelijkheidsoorlog. Indische moslims zijn meer geliefd dan welk ander moslim groep ook(behalve de Bosniakken) onder de Turken.
Mwah, je hoeft geen genius te zijn om in te zien dat wij goede banden onderhouden met Pakistan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Laten wij het historisch besef van de gemiddelde Turk ook weer niet al te hoog inschatten.
Je doet denigrerend over Israël, maar in werkelijkheid lacht Israël Turkije uit. Vergeet niet dat Israël in 2010 9 Turken had vermoord waarna Turkije helemaal niets deed. Daarnaast is Turkije in verschillende sectoren van defensie afhankelijk van Israël.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:17 schreef expans het volgende:
[..]
Zie mijn edit.
Onze regionale 'vijanden' (of beter gezegd concurrenten) zijn Iran en Israël.
Net als Turkije pompt Israël geld in de vernieuwing van haar marine, om eventuele gasvelden te beschermen en dominantie te vertonen.
[ afbeelding ]
Griekenland-Cyprus-Israël wouden samen boren maar nu staat daar een Israël-Egypte-Turkije pijplijn tegenover. En ik denk dat alle partijen daarmee meer winnen.
Nazaat van een slaafquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Excuse my Frenchquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nazaat van een slaafBeetje lomp imo meneer waggel.
Beetje mannelijke wenkbrauwen maar dat schijnt tegenwoordig ook weer wat hip te zijn..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
De winnaar:
https://www.facebook.com/photo.php?v=248550818681884
Een Zweedse.
Ik doe helemaal niet denigrerend over zequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:00 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Je doet denigrerend over Israël, maar in werkelijkheid lacht Israël Turkije uit. Vergeet niet dat Israël in 2010 9 Turken had vermoord waarna Turkije helemaal niets deed. Daarnaast is Turkije in verschillende sectoren van defensie afhankelijk van Israël.
een schande ben je voor ons turken met je racistisch gedrag. je moeder had je door moeten slikken idioot.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Excuse my Frenchmaar dat zijn die donkere luitjes in bv de omgeving van Dalyan nou eenmaal
Jep, één van mijn 2 favorieten, andere favoriet, Gamze Koçak is 4de geworden. Ze lijkt een beetje op Berrak Tüzünataç: http://instagram.com/gizemkockquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
De winnaar:
https://www.facebook.com/photo.php?v=248550818681884
Een Zweedse.
Jammer hoe subjectief hij is. Super negatief en denigrerend.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:44 schreef Eagle_99 het volgende:
Mooi stuk van Armand Sag, hij gaat op reis naar Armenië![]()
http://www.turks.nl/opini(...)10.html#.U4UEC_l_vvY
Deel 2 is interessant: http://www.turks.nl/opini(...)ts.html#.U4UFO_l_vvY
Van wie ben jij nou weer een kloon?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:57 schreef Eyip het volgende:
[..]
een schande ben je voor ons turken met je racistisch gedrag. je moeder had je door moeten slikken idioot.
Lees deel 2 ook, hij zegt meteen al na zijn komst dat hij waarschijnlijk onterecht vooroordelen over het land heeft. Dus het komt nog goed.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:02 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Jammer hoe subjectief hij is. Super negatief en denigrerend.
Dat stukje over die knoopjes en autosleutels is wel herkenbaar jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:35 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Lees deel 2 ook, hij zegt meteen al na zijn komst dat hij waarschijnlijk onterecht vooroordelen over het land heeft. Dus het komt nog goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat stukje over die knoopjes en autosleutels is wel herkenbaar ja![]()
Toen ik 18 was liep ik ook zo met mijn autosleutels met BMW sleutelhanger rondhoe oud ben je nu en heb je nu wel je rijbewijs en auto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:57 schreef Eyip het volgende:
[..]
een schande ben je voor ons turken met je racistisch gedrag. je moeder had je door moeten slikken idioot.
Heul erg oud, ja en een Honda Civic uit 1998quote:Op woensdag 28 mei 2014 06:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoe oud ben je nu en heb je nu wel je rijbewijs en auto?
Ik zag gister op het nieuws dat ze camera's gaan hangen bij zebrapaden en kentekens gaan opnemen van auto's die niet stoppen voor een voetganger met al gevolg een boetequote:Op woensdag 28 mei 2014 10:12 schreef zarGon het volgende:
.
Zoiets zou werkelijk waar een verademing zijn in Turkije. Los van het feit dat het verkeer dan eindelijk eens wel veilig kan zijn, zal het aantal doden ook dalen. Dodental per jaar ligt namelijk rond de 4000/5000,.
Zelfs de politie rijdt door bij een zebrapad. En als je er wat van zegt, schreeuwen ze naar je.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:00 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik zag gister op het nieuws dat ze camera's gaan hangen bij zebrapaden en kentekens gaan opnemen van auto's die niet stoppen voor een voetganger met al gevolg een boeteWant je weet, zebrapad kennen ze niet in Turkije
![]()
Goed idee, als er per dag een paar honderd, zo niet duizend boetes wordt uitgedeeld zullen ze uitkijken
hahah, tja, dat is Turkije, wees blij dat ze geen tijd hadden om je weg te voeren voor een pak slaagquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:15 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Zelfs de politie rijdt door bij een zebrapad. En als je er wat van zegt, schreeuwen ze naar je.![]()
Gewoon wegrennen, fitte reguliere agenten zie je in Turkije zeldenquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:20 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
hahah, tja, dat is Turkije, wees blij dat ze geen tijd hadden om je weg te voeren voor een pak slaag
Zionist detected.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:16 schreef Eagle_99 het volgende:
TUR Koç, Mustafa Chairman, Koç Holding A.S.
volgenz mij was ik ouderquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Heul erg oud, ja en een Honda Civic uit 1998
turken zijn bij voorbaat al racistisch tochquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:57 schreef Eyip het volgende:
[..]
Als je nummer Bir, Turken altijd nummer 1, bent is het niet zo gek dat je dat soms profileert..quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:28 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
turken zijn bij voorbaat al racistisch toch
wordt met de paplepel ingegoten
Trollquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Als je nummer Bir, Turken altijd nummer 1, bent is het niet zo gek dat je dat soms profileert..
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:46 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Troll
De eigenlijke oorzaak van racisme is dat het grotendeels voortkomt uit minderwaardigheidscomplex. Tja turken lijden daar heel erg onder
Die grootheidswaanzin is zo lachwekkend trollewammes. Dan ben je niet meer dan een product van de Turkse propaganda. Maar dat weet jij ook welquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat minderwaardigheidscomplex is het gevolg van een gebrek aan kennis betreffende de Turkse grootheid, me dunkt.
Ehm nee, het is gewoon xenofobie.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:46 schreef Unlabeled het volgende:
Troll
De eigenlijke oorzaak van racisme is dat het grotendeels voortkomt uit minderwaardigheidscomplex. Tja turken lijden daar heel erg onder
Grootheid in precies wat?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat minderwaardigheidscomplex is het gevolg van een gebrek aan kennis betreffende de Turkse grootheid, me dunkt.
Dat klopt ook wel ja, maar hoe wil je de haat binnen de turkse gemeenschap verklaren? Luitjes die mensen uit de regio 38 als inferieur zien, 35 en 34 huppelkutjes die derest van Turkai als een stuk woestijn beschouwen, CHPers die AKPers analfabeet noemen, AKPers die CHPers afvallige ketters vinden, ambtenaren die zich vaak verheven voelen boven andere turkmenschen, artsen die denken dat ze het intellectuele hoogtepunt hebben bereikt en doen alsof ze lord zijn, die misgunnende blikken van turkmenschen als je in een betere auto rijdt, andersom ben je natuurlijk een stuk stront als je niet minstens een porsche cayenne in bezit hebt en oweeej als je gebruik maakt van het openbaar vervoer...quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:00 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel ja, maar hoe wil je de haat binnen de turkse gemeenschap verklaren? Luitjes die mensen uit de regio 38 als inferieur zien, 35 en 34 huppelkutjes die derest van Turkai als een stuk woestijn beschouwen, CHPers die AKPers analfabeet noemen, AKPers die CHPers afvallige ketters vinden, ambtenaren die zich vaak verheven voelen boven andere turkmenschen, artsen die denken dat ze het intellectuele hoogtepunt hebben bereikt en doen alsof ze lord zijn, die misgunnende blikken van turkmenschen als je in een betere auto rijdt, andersom ben je natuurlijk een stuk stront als je niet minstens een porsche cayenne in bezit hebt en oweeej als je gebruik maakt van het openbaar vervoer...
Xenofobie? Misschien op microniveau. Toch vind ik minderwaardigheidscomplex een betere verklaring.
Ken jij mensen die gediagnosticeerd zijn met een minderwaardigheidscomplex, of vind je het gewoon een leuk woord om te gebruiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Turken hebben een zwaar doorgeslagen aanzien-cultuur, die al bij kleine kinderen ingepeperd wordt. En dat iedereen shit over elkaar praat, dat doen Nederlanders ook.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Het is niet gebruikelijk dat zoiets als minderwaardigheidscomplex als diagnose wordt gesteld. Het is in de volksmond een vaak gebruikt woord net als xenofobie, niet? Of ken jij wel mensen die diagnosticeerd zijn met xenofobie?quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:03 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ken jij mensen die gediagnosticeerd zijn met een minderwaardigheidscomplex, of vind je het gewoon een leuk woord om te gebruiken?
Turken hebben een zwaar doorgeslagen aanzien-cultuur, die al bij kleine kinderen ingepeperd wordt. En dat iedereen shit over elkaar praat, dat doen Nederlanders ook.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:43 schreef Stimorol- het volgende:
Turken zijn kutvolkvooral die nog op AKP stemmen.
Oweej als we het over alevieten of koerden hebben.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:43 schreef Stimorol- het volgende:
Turken zijn kutvolkvooral die nog op AKP stemmen.
baanbrekende theorie me dunkt, is er al een wetenschappelijke publicatie over?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:46 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Troll
De eigenlijke oorzaak van racisme is dat het grotendeels voortkomt uit minderwaardigheidscomplex.
die zijn anadan dogma KUT, hoeven zij geen AKP stemmer voor te zijnquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:42 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oweej als we het over alevieten of koerden hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
De volk lult vaker, dus dat moet geen reden zijn om zo een zwaar geladen woord zomaar te gebruiken. Een minderwaardigheidscomplex ligt meer tegen een persoonlijkheidsstoornis aan en xenofobie niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:26 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Het is niet gebruikelijk dat zoiets als minderwaardigheidscomplex als diagnose wordt gesteld. Het is in de volksmond een vaak gebruikt woord net als xenofobie, niet? Of ken jij wel mensen die diagnosticeerd zijn met xenofobie?
Ja, dat ze op hetzelfde grond leefden betekent niet dat ze met elkaar omgingen. Ik ken genoeg Nederlanders voor wie ik de eerste moslim en Turk ben die ze persoonlijk kennen. Dan ben ik ook redelijk uniek in het hebben van Nederlandse vrienden met wie ik redelijk close omga.quote:In de eerste instantie had ik het dus over het racistisch gedrag van turken welk mijns inziens voortkomt uit minderwaardigheidscomplex. Nu zijn er (tot zover ik weet) drie vormen van racisme. Ten eerste om economisch, politiek danwel religieus macht uit te oefenen ten behoeve van het eigen belang. (Deze eerste vorm hou ik voor het gemak buiten beschouwing omdat het iets van marco-schaal is.) Ten tweede, de onbekendheid met de andere en daaruit voortvloeiende angst voor vreemden (xenofobie dus). Als laatste hebben we de derde vorm van racisme die het gevolg is van nationalisme gecombineerd met arrogante superieure houding welke weer – in de meeste gevallen onbewust – ontstaat door jawel --> het minderwaardigheidscomplex.
Hoe je het wendt of keert, het zijn voornamelijk de armenen, joden, grieken en koerden die worden gehaat (ja echt gehaat, niet te vergelijken met die onschuldige afkeer van nederlanders jegens moslims) door turken. Etnische minderheden die al eeuwen lang op hetzelfde grondgebied leven samen met de turken. Dus zoiets als angst voor 'onbekenden', oftewel xenofobie kan dus niet van toepassing zijn, althans als we spreken over haat tegen de bovengenoemde minderheden.
Als het waar is wat je zegt, dan zouden Turken ook andere symptomen van minderwaardigheidscomplex moeten vertonen. Dus ik vind dat je te ver gaat om te spreken van een minderwaardigheidscomplex (dat heel veel gevolgen heeft) om zo weinig te verklaren.quote:Nee, ik kan eigenlijk geen betere verklaring vinden dan dat sommige turken kampen met het minderwaardigheidscomplex en dit overcompenseren door zich voor te doen alsof ze superieure genen in bezit hebben met racisme als gevolg.
Dat overcompensatie gedrag zie je ook weer terug bij turken die in auto's rijden die ze niet kunnen betalen. Juist, die doorgeslagen aanzien-cultuur. Ook het product van het minderwaardigheidscomplex. Negatief zelfbeeld --> overcompensatie gedrag --> you do the math.
Je kunt het met me eens zijn of niet, maar zo zie ik het
Edit: Uiteraard ben ik open voor andere verklaringen.
Geen idee, maar als ik nou psychologie had gestudeerd had het best een interessant onderwerp voor m'n thesis kunnen zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
baanbrekende theorie me dunkt, is er al een wetenschappelijke publicatie over?
Dat zijn jouw woorden. Bovendien is minderwaardigheidscomplex niet per definitie een persoonlijkheidsstoornis. Als je in zekere mate last hebt van minderwaardigheidscomplex misschien, maar dat is bij xenofobie net zo.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:54 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
De volk lult vaker, dus dat moet geen reden zijn om zo een zwaar geladen woord zomaar te gebruiken. Een minderwaardigheidscomplex ligt meer tegen een persoonlijkheidsstoornis aan en xenofobie niet.
En die Nederlanders haatten de moslims en turken in de eerste instantie ook? Dan heb ik het over het haat-niveau welk turken hebben jegens koerden? Lijkt me niet he...quote:dat ze op hetzelfde grond leefden betekent niet dat ze met elkaar omgingen. Ik ken genoeg Nederlanders voor wie ik de eerste moslim en Turk ben die ze persoonlijk kennen. Dan ben ik ook redelijk uniek in het hebben van Nederlandse vrienden met wie ik redelijk close omga.
Zoals?quote:Als het waar is wat je zegt, dan zouden Turken ook andere symptomen van minderwaardigheidscomplex moeten vertonen. Dus ik vind dat je te ver gaat om te spreken van een minderwaardigheidscomplex (dat heel veel gevolgen heeft) om zo weinig te verklaren.
Siktir lan. Stel racisten. En t nog goed praten ook. Typisch voor jullie volk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:42 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oweej als we het over alevieten of koerden hebben.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
die zijn anadan dogma KUT, hoeven zij geen AKP stemmer voor te zijnBizim anamiz yine belli. Dit itt tot jullie mongolen volkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahahahahhahaquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Siktir lan. Stel racisten. En t nog goed praten ook. Typisch voor jullie volk.
Turken is een nationaliteit en omvat geen geloof. Turken, Mongolenvolk, dat valt onder te verdelen in moslims en anders gelovigen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:19 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hahahahahahhaha
Zo mooi dit. Turken kutvolk noemen vind je oké. Zoals ik zei 1 woord over alevieten en de wereld is te klein voor je. Whehehe
Ik ben niet de volk.quote:
Dat klopt.quote:Bovendien is minderwaardigheidscomplex niet per definitie een persoonlijkheidsstoornis.
Ehm niet helemaal. Xenofobie gaat je niet hinderen in je werk en sociaal leven.quote:Als je in zekere mate last hebt van minderwaardigheidscomplex misschien, maar dat is bij xenofobie net zo.
Wat versta je nu precies onder haat?quote:[..]
En die Nederlanders haatten de moslims en turken in de eerste instantie ook? Dan heb ik het over het haat-niveau welk turken hebben jegens koerden? Lijkt me niet he...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:[..]
Zoals?
En wat voor gevolgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is overhaastig geconcludeerd en het heeft gaten.quote:Ik ben zeker niet de eerste die met de verklaring minderwaardigheidscomplex komt aanzetten, dus wat is je punt?Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Dat minderwaardigheidscomplex zwaar beladen woord is zijn jouw woorden as in jouw mening.quote:
Niet mee eens.quote:Ehm niet helemaal. Xenofobie gaat je niet hinderen in je werk en sociaal leven.
Kom op nou. Je weet heus wel waar ik het over heb.quote:Wat versta je nu precies onder haat?
Overhaastige conclusie? Zeker niet.quote:Het is overhaastig geconcludeerd en het heeft gaten.
Nu ik inmiddels in bezit ben van een adonis lichaam, kan/wil ik mij alsnog niet blootgeven aan de medemens van de zomer, mede door het feit dat het gros van mijn lichaamsbeharing zich op mijn benen bevindt. Hierdoor kan ik mijn rode 2eros niet aantrekken om mijn quadriceps optimaal te showen aan (skinny)fat Nederland. Het is gewoon niet Aesthetic met een vachtje eroverheen, eerder fursthetic.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je naast je lengte ook problemen met je beharing?
: (
Geen idee meer waar dit stukje eigenlijk over gaatquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:03 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dat minderwaardigheidscomplex zwaar beladen woord is zijn jouw woorden as in jouw mening.
Een minderwaardigheidscomplex heeft meer met zelfbeeld te maken, dus gaat het ook tot uitdrukking komen bij elke relatie en omgang met mensen. Xenofobie gaat alleen invloed uitoefenen op je relatie met een specifiek groep (niet alle mensen).quote:[..]
Niet mee eens.
Niet precies, want Nederlanders zijn ook vies van wat ik weet.quote:[..]
Kom op nou. Je weet heus wel waar ik het over heb.
Jawel, want de aanname dat Turken aan een minderwaardigheidscomplex leiden is te algemeen, want het moet ook andere zichtbare gevolgen hebben dan alleen racisme, nationalisme en elkaar-zwart-maak-gedrag.quote:[..]
Overhaastige conclusie? Zeker niet.
Ga weg! Waarvoor?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omg jou had ik net nodiiiiiig
SD = Standard deviation, a mathematical statistical measurequote:
geef me een minuut xquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SD = Standard deviation, a mathematical statistical measure
Hoe kan ik dat ook alweer berekenenen? heb geen grafische rekenmachine meer en in mn artikel word ik doodgegooid met die cijfers en ik heb die cijfers nodig en alskdgjasl;dg help
ik weet niet eens of ik het echt moet berekenen, maar ik snap er geen drol van jeeeutjequote:
ik heb geen inlogcode :$ maar bedankt, ik ga niet rekenenquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
weet niet of dit helpt, maar: https://leren.saxion.nl/b(...)-HC-Week2%281%29.pdf
Sorry als je niet wilt gaan rekenen kan ik je niet helpenquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb geen inlogcode :$ maar bedankt, ik ga niet rekenendoe geen wiskundestudie ofsowww
Hangt er van afquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb geen inlogcode :$ maar bedankt, ik ga niet rekenendoe geen wiskundestudie ofsowww
denk ook niet dat het heel belangrijk is om het te berekenen
Het staat wel allemaal beschreven, maar op deze manier bv:quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het staat wel allemaal beschreven, maar op deze manier bv:
balallalalal, on the other hand, did show a significant,medium effect (effect size .47) in favour of strategy training, F(1, 92) = 7.31, p < .01.wat moet ik daar mee
daaruit kan ik geen SD halenquote:
oh klopt die SD staat in het schema met gemiddeldenquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:33 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
daaruit kan ik geen SD halen!!!
Maar het klinkt als een hoop *poep*quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh klopt die SD staat in het schema met gemiddelden
Klopt, ben blij dat ik vandaag begonnen ben met mn literatuur studiequote:Op donderdag 29 mei 2014 23:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Maar het klinkt als een hoop *poep*!
Succes!
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klopt, ben blij dat ik vandaag begonnen ben met mn literatuur studiegeweldig
Spss doet dit soort shit toch?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat ook alweer berekenenen? heb geen grafische rekenmachine meer en in mn artikel word ik doodgegooid met die cijfers en ik heb die cijfers nodig en alskdgjasl;dg help
Weet jannemans het niet dan?quote:
Gemiddelde berekenen van je waardes bij elkaar. Daarna van iedere gegeven de wortel nemen van je waarde minus gemiddelde. Vervolgens tel je dit allemaal bij elkaar op, deel je door de aantal waardes en neemt hier de wortel van.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wie?quote:
ehm ja, ik weet niet hoequote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Gemiddelde berekenen van je waardes bij elkaar. Daarna van iedere gegeven de wortel nemen van je waarde minus gemiddelde. Vervolgens tel je dit allemaal bij elkaar op, deel je door de aantal waardes en neemt hier de wortel van.
denk niequote:Op donderdag 29 mei 2014 23:42 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Weet jannemans het niet dan?
http://www.phys.tue.nl/TU(...)oorbeeldstandev.htmlquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wie?
[..]
ehm ja, ik weet niet hoe
[..]
denk nie
Jij zei dat minderwaardigheidscomplex een zwaar beladen woord is en ik reageerde met "dat zijn jou woorden" waarna jij kwam met "ik ben niet de volk". Je had me verkeerd begrepen. Even nogmaals uitgelegd wat ik bedoelde.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:59 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Geen idee meer waar dit stukje eigenlijk over gaat
Oh is dat zo? Je begrijpt natuurlijk wel dat xenofobie ook niet zomaar uit de lucht komt vallen, of wel? Nu heb ik twee papers gevonden waarin verklaard wordt welke factoren ten grondslag liggen aan het ontstaan van xenofobie: Nationalisme en Etnocentrisme, beide gekarakteriseerd door misplaatste superioriteitsgevoelens (quote:Een minderwaardigheidscomplex heeft meer met zelfbeeld te maken, dus gaat het ook tot uitdrukking komen bij elke relatie en omgang met mensen. Xenofobie gaat alleen invloed uitoefenen op je relatie met een specifiek groep (niet alle mensen).
Zoals ik eerder zei, die afkeer van nederlanders is toch zo onschuldig vergeleken met die haat van veel turken jegens bepaalde minderheden. Is echt niet te vergelijken. Ik heb zelf een über racistische huisgenote gehad. PVV-er en zulks. Toch zo onschuldig als ik haar moet vergelijken met een random racistische turk.quote:Niet precies, want Nederlanders zijn ook vies van wat ik weet.
Je komt met abstracte argumenten waardoor ik niet weet wat ik ermee aan moet. Maar lees die bovengenoemde papers zou ik zeggen, want je spreekt jezelf nu heel erg tegen.quote:Jawel, want de aanname dat Turken aan een minderwaardigheidscomplex leiden is te algemeen, want het moet ook andere zichtbare gevolgen hebben dan alleen racisme, nationalisme en elkaar-zwart-maak-gedrag.
Dan haal je dat weg. Of laat je het weghalen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nu ik inmiddels in bezit ben van een adonis lichaam, kan/wil ik mij alsnog niet blootgeven aan de medemens van de zomer, mede door het feit dat het gros van mijn lichaamsbeharing zich op mijn benen bevindt.
Bedoel je 'skinny(fat) of echt "(skinny)fat"?quote:Hierdoor kan ik mijn rode 2eros niet aantrekken om mijn quadriceps optimaal te showen aan (skinny)fat Nederland. Het is gewoon niet Aesthetic met een vachtje eroverheen, eerder fursthetic.
lulzquote:Eenheidsworst
Eenheidsworst was een worst die een door de regering vastgestelde samenstelling en prijs kende in tijden waarin de grondstoffen schaars waren. In onder andere Duitsland en Nederland heeft er een eenheidsworst bestaan. Deze worsten stonden bekend om hun slechte kwaliteit.
(...)
Tijdens de Eerste Wereldoorlog werd er in Nederland een eenheidsworst gemaakt. Voedsel werd steeds schaarser en de regering besloot op een gegeven moment dat slagers niet meer allerlei soorten vlees mochten verkopen. In plaats daarvan moesten ze al dat vlees door de gehaktmolen draaien. Op die manier kreeg iedereen hetzelfde. De eenheidsworst was net als het regeringsbrood op de bon.
In maart 1918 werd door Folkert Posthuma, de minister van Landbouw, Handel en Nijverheid, vlees gerantsoeneerd. Men kon toen alleen nog de eenheidsworst van 25 cent krijgen.
dit is echt te lang geledenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
http://www.phys.tue.nl/TU(...)oorbeeldstandev.html
Geen van beide. Ik moet wel zeggen dat ik post-workout, vlak voor het douchen, mijzelf van top tot teen bekijk met mijn zojuist vers verkregen pump.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:34 schreef zarGon het volgende:
Is je zelfbeeld eigenlijk beter dan voordat je begon met sporten/fit worden? Of is het juist slechter omdat je niet bereikt wat je wil bereiken en niet hebt wat je wil hebben, ondanks al die inspanningen?
Fat + skinnyfat ja.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:34 schreef zarGon het volgende:
Bedoel je 'skinny(fat) of echt "(skinny)fat"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is leuk toch, contrast is zo groot op het strand bv, kan echt niet wachten om met mijn FOK!-maatjes Scheveningen strand op stelten te zetten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:34 schreef zarGon het volgende:
Wat ga je eigenlijk bereiken door je vleesgeworden perfectie te tonen?
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Geen van beide. Ik moet wel zeggen dat ik post-workout, vlak voor het douchen, mijzelf van top tot teen bekijk met mijn zojuist vers verkregen pump.
[..]
Fat + skinnyfat ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Is leuk toch, contrast is zo groot op het strand bv, kan echt niet wachten om met mijn FOK!-maatjes Scheveningen strand op stelten te zetten.!
Wacht ff... Je wil dat (skinny)fat-Nederland onder de indruk raakt van jou? Is het niet juist de bedoeling om meiden van je eigen klasse aan te trekken?quote:
Een dagje Scheveningen betekent dus voor jou vooral showen en vooral bezig zijn met wat anderen van jou vinden, in plaats van daadwerkelijk genieten van de strand en zee?quote:Is leuk toch, contrast is zo groot op het strand bv, kan echt niet wachten om met mijn FOK!-maatjes Scheveningen strand op stelten te zetten.
Nee gewoon voetballen, volleyballen, ijsje eten, arcadehal. En tegelijkertijd gemirred worden is toch fantastisch.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:10 schreef zarGon het volgende:
Een dagje Scheveningen betekent dus voor jou vooral showen en vooral bezig zijn met wat anderen van jou vinden, in plaats van daadwerkelijk genieten van de strand en zee? .
Wat schiet je er per saldo nou eigenlijk mee op - met dat gemirred worden?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee gewoon voetballen, volleyballen, ijsje eten, arcadehal. En tegelijkertijd gemirred worden is toch fantastisch.
Je kan met meer dingen wegkomen zeg maar. Als je aesthetic als fuck bent. Bv heel onverzorgd er bij lopen, ongeschoren etc. Dat moet je als ectoskinnyfat Nederland niet proberen. Dan is dat vies, maar als je shredded bent maakt het niet uit.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat schiet je er per saldo nou eigenlijk mee op - met dat gemirred worden?
- Ik ben serieus benieuwd naar wat zoiets nou uiteindelijk oplevert. -
Wegkomen waarmee? En wat is er nou weer mis met ongeschoren rondlopen? Of bedoel je daarmee meer de 'zwerverlook'?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je kan met meer dingen wegkomen zeg maar. Als je aesthetic als fuck bent. Bv heel onverzorgd er bij lopen, ongeschoren etc. Dat moet je als ectoskinnyfat Nederland niet proberen. Dan is dat vies, maar als je shredded bent maakt het niet uit.
jaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:19 schreef zarGon het volgende:
Ik durf te wedden dat 'vieze ectoskinnyfat'-Nederland een stukje tevredener is dan jij.
Nou ik had me een keertje 2 weken niet geschoren, familie was op bezoek. Krijg ik opeens de wind van voren, wtf heb jij nou op je gezicht? Ga je scheren man viezerik, je lijkt net op die heroïnejunkies.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:19 schreef zarGon het volgende:
Wegkomen waarmee? En wat is er nou weer mis met ongeschoren rondlopen? Of bedoel je daarmee meer de 'zwerverlook'?
Lan olm. Accepteer jezelf gewoon eens ipv compensatiegedrag.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Daarom gebrek aan lengte compenseren met muscles.
Van je familie moet je het hebben.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja
[..]
Nou ik had me een keertje 2 weken niet geschoren, familie was op bezoek. Krijg ik opeens de wind van voren, wtf heb jij nou op je gezicht? Ga je scheren man viezerik, je lijkt net op die heroïnejunkies.
En dit terwijl ik zwarte chino en xs stretch donkerblauw overhemd aan had.
Terwijl ik gewoon mooie baardgroei heb.
Tja, een neef was het wel oneens met hen en zei: "het staat je wel, je lijkt wel model zo."quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Van je familie moet je het hebben.
Hoe zag dat eruit? Als ik me twee weken niet aan mijn baardgroei kom, dan ziet het er onverzorgd uit namelijk. Dat moet je dan natuurlijk bijhouden/bijknippen/trimmen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Nou ik had me een keertje 2 weken niet geschoren, familie was op bezoek. Krijg ik opeens de wind van voren, wtf heb jij nou op je gezicht? Ga je scheren man viezerik, je lijkt net op die heroïnejunkies.
En dit terwijl ik zwarte chino en xs stretch donkerblauw overhemd aan had.
Terwijl ik gewoon mooie baardgroei heb.
Maar het raakte je dus wel wat ze over je zeiden?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Tja, een neef was het wel oneens met hen en zei: "het staat je wel, je lijkt wel model zo."
Zo ongeveer, heb vanochtend mijn baardje weer getrimmed naar 1mm dus kan geen recente pic maken helaas.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe zag dat eruit? Als ik me twee weken niet aan mijn baardgroei kom, dan ziet het er onverzorgd uit namelijk. Dat moet je dan natuurlijk bijhouden/bijknippen/trimmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was meer van wtf, ik kom beneden om handen te schudden krijg ik dit opeens te horen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar het raakte je dus wel wat ze over je zeiden?![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zo ongeveer, heb vanochtend mijn baardje weer getrimmed naar 1mm dus kan geen recente pic maken helaas.Ik zie je foto niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik was meer van wtf, ik kom beneden om handen te schudden krijg ik dit opeens te horen.![]()
Ja, maar dat krijg je altijd te horen. Familie die altijd kritisch is en denkt te vinden hoe jij eruit moet zien.![]()
1.70 is niet kort. Je bent dan een gemiddelde Turkquote:
Ik heb tot 1.58 minuten vertaald. De rest moet maar iemand anders doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |