SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meet
We gaan in Utrecht meeten. De vaste bezoekers van dit topic hebben een PM van sylvesterrr ontvangen met daarin een link naar een datumprikkertje. Mocht je geen PM hebben ontvangen en toch wil langskomen, stuur dan een PM/DM naar sylvesterrr.
Sertap Erenerquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:42 schreef Copthorne het volgende:
Ik kan Turkse muziek erg waarderen. Zo luister ik vaak naar:
Kennen jullie meer nummers in deze stijl? Ik zou graag meer artiesten / nummers leren kennen.
Alles van Candan Ercetin.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:42 schreef Copthorne het volgende:
Ik kan Turkse muziek erg waarderen. Zo luister ik vaak naar:
Kennen jullie meer nummers in deze stijl? Ik zou graag meer artiesten / nummers leren kennen.
Topic is dood...quote:
ha nu erken je het zelf!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:51 schreef sylvesterrr het volgende:
Er valt helemaal niets te vieren hoor, ik word oud...
Als iedereen begint te roepen dat ik oud ben/word, dan begin ik dat langzaam maar zeker te geloven ja...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als iedereen begint te roepen dat ik oud ben/word, dan begin ik dat langzaam maar zeker te geloven ja...
Een stagiare op het werk schatte mij 4 jaar ouder. Mijn wraak zal zoet zijn. Heel erg zoet zelfs.ik zou die truttebel niks meer gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou... Als die halve vlaai ervoor zorgt dat ze na haar stageperiode hier wil blijven werken, waarom niet? Ze is een leuk meisje dat voor gezelligheid zorgt op de afdeling met overwegend saaie oude mannen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zou die truttebel niks meer geven
hoe "oud"?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:51 schreef sylvesterrr het volgende:
Er valt helemaal niets te vieren hoor, ik word oud...
ben jij één van de mannen die de afdeling saai en oud maakt?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nou... Als die halve vlaai ervoor zorgt dat ze na haar stageperiode hier wil blijven werken, waarom niet? Ze is een leuk meisje dat voor gezelligheid zorgt op de afdeling met overwegend saaie oude mannen.
pfffff broekie...quote:
Saai? Kom op, ik zorg dagelijks voor drama op de werkvloer...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
ben jij één van de mannen die de afdeling saai en oud maakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud?![]()
weet ik veelquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Saai? Kom op, ik zorg dagelijks voor drama op de werkvloer...![]()
quote:wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud?Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
ik ben de jongste van mijn directe collega's. met de jongste na mij begin 40 is. echter maken we er een gezellige boel vanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gemiddelde leeftijd is 45+ ...Op een afdeling met nagenoeg alleen techneuten.
ik snap dat druppelen niet zoquote:
De Turkse buurman (begin 40) op het werk is ook wel gezellig. Wel irritant dat ie soms in het Turks begint te lullen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik ben de jongste van mijn directe collega's. met de jongste na mij begin 40 is. echter maken we er een gezellige boel van
waarom is dat irri?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De Turkse buurman (begin 40) op het werk is ook wel gezellig. Wel irritant dat ie soms in het Turks begint te lullen.
Moeizaam gesprek met directeur + (kunst)tranen... Collega's die denken dat het gesprek zó vervelend was dat ik moest huilen.quote:
waarom die kunsttranen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Moeizaam gesprek met directeur + (kunst)tranen... Collega's die denken dat het gesprek zó vervelend was dat ik moest huilen.
Ik vind het niet prettig om Turks te spreken en houd er niet echt van om in het Nederlands antwoord te geven...quote:
drama queenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind het niet prettig om Turks te spreken en houd er niet echt van om in het Nederlands antwoord te geven...
ach sooooquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb m'n ogen in november laten laseren, en moest 2-3 maanden druppelen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik dagelijks voor drama op de werkvloer zorg?
Het leverde wel wat hilarische momenten op. Collega's die mij kwamen troosten, of die aan de directeur vroegen waarom hij zo streng was...quote:
Wees niet bang, op de werkvloer ben ik niet zo'n drama queen als hier op FOK!.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:35 schreef WammesWaggel het volgende:
Der ergste Turken dat is de Duitse variant, mijn aversie jegens die variant is algemeen bekend.
Dus er mag er eentje op uitwisseling in VS, gaat hij andermans eigendom betredenboem
![]()
http://m.bbc.com/news/world-us-canada-27243115
Hallo kleinzoon.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ok. Nu mis ik de Turkse verhalen die hier gepost werden wel.
quote:
Dit.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:26 schreef krokusje31 het volgende:
Echt vreselijk. Kan alleen maar huilen
welk onderdeel van de verhalen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ok. Nu mis ik de Turkse verhalen die hier gepost werden wel.
Alleen boeren gaan naar Centerparcs.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:18 schreef xaban06 het volgende:
Zijn jullie wel eens naar Centerparcs (of iets in die richting) geweest? Ervaringen?
NWS / Doden en vermisten door mijnramp Turkijequote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:48 schreef johnson555 het volgende:
Opvallend genoeg gaat t hier niet over soma?
Begrijp ik maar ik dacht dat turken dit ook onderling bespraken maar.waarschijnlijk daar danquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
NWS / Doden en vermisten door mijnramp Turkije
Who de fuck zijn zij, ik ken ze nietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:05 schreef sylvesterrr het volgende:
http://www.turks.nl/nieuw(...)-s.html#.U3Xwk3KSyPt
Ik ben benieuwd hoe men hierop zal reageren.
Ik ook niet.quote:
Serdar ziet er wel uit als een player, past zo met een boek van een Duitse filosoof onder de arm in een hip parkje te Izmirquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Later, wanneer ik groot en volwassen ben ga ik ook alleen maar domme clubjes/verenigingen oprichten om subsidie te vangen de Turkse gemeenschap te helpen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Gewoon inspringen op vrouwenbesnijdenis van Koerdische vrouwenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:37 schreef expans het volgende:
[..]
Later, wanneer ik groot en volwassen ben ga ik ook alleen maar domme clubjes/verenigingen oprichten om subsidie te vangen de Turkse gemeenschap te helpen.
Nu alleen nog even afwachten op een of ander vaag onderzoek en daar dan direct op inspringen.
Eerwraak, LGBT, vrouwenonderdrukking. Genoeg te vinden.
En die domme politici maar denken dat het echt invloed heeft
Zoals die huppelkutjes van de bekende partijen die tegen hoofddoeken zijn om een paar jaar later vrouwen met hoofddoeken gaan helpen ''emanciperen'' en participeren in de samenleving.
Alsof vrouwen met hoofddoek vastgeketend worden
Hebben zij dat dan? Nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:05 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Gewoon inspringen op vrouwenbesnijdenis van Koerdische vrouwen
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ouwen-besneden.dhtmlquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:17 schreef expans het volgende:
[..]
Hebben zij dat dan? Nog nooit van gehoord.
Meh, Noord-Irak = over de grens = zero fucks given.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ouwen-besneden.dhtml
Echt niet? Het heeft een tijdje sensatie veroorzaakt van 'islam besnijdt vrouwen'.
Ik geloof dat het in Indonesië ook hip zou zijn om vrouwen te besnijden. Het komt erop neer dat in de regio's waar de Shafi madhab populair is, vrouwenbesnijdenis ook populair is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:22 schreef expans het volgende:
[..]
Meh, Noord-Irak = over de grens = zero fucks given.
Ik ken het wel vanuit Afrika zeg maar maar wist niet dat het zo vaak (+dichtbij) voortkwam
Waarom wachten? Ga zelf iets "onderzoeken"!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:37 schreef expans het volgende:
[..]
Later, wanneer ik groot en volwassen ben ga ik ook alleen maar domme clubjes/verenigingen oprichten om subsidie te vangen de Turkse gemeenschap te helpen.
Nu alleen nog even afwachten op een of ander vaag onderzoek en daar dan direct op inspringen.
Eerwraak, LGBT, vrouwenonderdrukking. Genoeg te vinden.
En die domme politici maar denken dat het echt invloed heeft
Zoals die huppelkutjes van de bekende partijen die tegen hoofddoeken zijn om een paar jaar later vrouwen met hoofddoeken gaan helpen ''emanciperen'' en participeren in de samenleving.
Alsof vrouwen met hoofddoek vastgeketend worden
Hoe weet jij dat ze betaald krijgen voor seks?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:07 schreef Dibble het volgende:
Wat ik dus haat. Ik heb een paar van die turkse hoeren in de whatsapp lijst.
Geef nou maar gewoon toe dat je het jammer vindt dat je fapmateriaal is verdwenen.quote:Alleen hebben de selfies die elke uur ververst worden plaats moeten malen voor 'Pray for Soma' en 'Milletimiz blablabla' aandachts geilerij plaatjes en teksten.
Zo van, zie mij medelevend en hip zijn.
Afschuwelijk. Het is ver van mijn bed. Ik hoef erniet continu mee geconfronteerd te worden. 300 mijnwerkers doet me NIKS. Sorry.
Gewoon het feit alleen al dat de users hier actievet waren en dus af en toe wat turks lieten vallen.quote:
Zijn wij een soort van Truman show voor je?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon het feit alleen al dat de users hier actievet waren en dus af en toe wat turks lieten vallen.
Omdat Turkse cultuur = 99% islamitische cultuurquote:Op zondag 18 mei 2014 00:10 schreef hafez1234 het volgende:
Waarom hechten Turken geen waarde aan hun Anatolische cultuur? De Anatolische cultuur is inheems aan de 'Turkse' bevolking. Daarentegen is het cultuur wat de 'Turken' nu hebben niet inheems. Het is de cultuur van de Mongolen die Anatolië had veroverd. Het is best jammer om een cultuur zien te verdwijnen. Misschien zal er een soort opbloei komen van de Anatolische cultuur in de toekomst.
'Turks' is niet inheems voor Anatolië. Daarnaast spreken de 'Turken' ook een niet inheemse taal. En taal is de belangrijkste factor voor een cultuur.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:14 schreef expans het volgende:
[..]
Omdat Turkse cultuur = 99% islamitische cultuur
En er zijn genoeg voorbeelden van ''inheemse'' Turkse cultuur, valt alleen niet op.
Hoewel de (Anatolische) Turken zich hebben gemengd met de Anatolische inheemse bevolkingen, komen ze oorspronkelijk uit Siberië/Mongolië.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:10 schreef hafez1234 het volgende:
Waarom hechten Turken geen waarde aan hun Anatolische cultuur? De Anatolische cultuur is inheems aan de 'Turkse' bevolking. Daarentegen is het cultuur wat de 'Turken' nu hebben niet inheems. Het is de cultuur van de Mongolen die Anatolië had veroverd. Het is best jammer om een cultuur zien te verdwijnen. Misschien zal er een soort opbloei komen van de Anatolische cultuur in de toekomst.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:43 schreef expans het volgende:
[..]
Zijn wij een soort van Truman show voor je?
Nijntje? Vliegende rat?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:54 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb net een frontale botsing gehad op de fiets. De tegenpartij heeft het niet overleefd.
Ik hoop dat dit een grapje is? Wtf.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:54 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb net een frontale botsing gehad op de fiets. De tegenpartij heeft het niet overleefd.
Bron: ikkequote:Utrecht - Maandagavond omstreeks 19:30u heeft een dodelijk verkeersongeval plaatsgevonden op de xxx in Utrecht. Hierbij raakte een fietser gewond aan zijn nek. De tegenligger heeft het niet overleefd. De exacte identiteit van het dodelijke slachtoffer is nog niet vastgesteld. Wel is inmiddels duidelijk dat het een Vespula vulgaris is.
ikke als bron telt niet... maar vertel...quote:
20 jaar?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:39 schreef expans het volgende:
20(!) jaar verder maar de lyrics zijn nog steeds (deels) van toepassing
Denk veel? Ik lurk ook meer hoor dan ik daadwerkelijk post.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:35 schreef expans het volgende:
[..]
Jij post nog mee, vraag me af hoeveel mensen stiekem meelurken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |