quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:29 schreef Mani89 het volgende:
Ok bij deze mijn commentaar op de overwinning van Kittel op de Champs Elysee. Like comment retweet en subscribe
http://25live.eurosport.com/575
quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het er in verwerkt, werkt deze link?
http://25live.eurosport.com/574
Ik ben jvermeer3
Vergeet niet een duimpje omhoog te geven.
We doen anders wel duo-commentaar, ik voor het herkennen van de renners en hij voor de sterfgevallen.quote:
Ja moeten jullie doen! En dan ruzie krijgenquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We doen anders wel duo-commentaar, ik voor het herkennen van de renners en hij voor de sterfgevallen.
Dan geef ik 'm een koek!quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja moeten jullie doen! En dan ruzie krijgen
Je deed het zelf ook best aardig hoor. Chapeau, een tien met een griffel.quote:
Lang aftellen voor jou.quote:
quote:Sinds augustus 2013 is Nederland een nieuwe talkshow rijker: RTL Late Night. Elke avond presenteert Humberto Tan, live vanuit het vanuit Hotel Americain in Amsterdam, deze talkshow op RTL 4. De kijkers wisten het programma al snel te vinden en de kijkcijfers werden al gauw hoger. Het eerste seizoen is nu bijna ten einde. Tijd om de balans op te maken. Hoe kijkt Humberto terug op dit eerste seizoen van RTL Late Night?
Crackweazle.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:36 schreef OProg het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is niet om te lachen mensen.
quote:Media-uitzending: Hans Klok over Dynamo
Hij kwam al veel voorbij in DWDD: de Britse illusionist Dynamo. We zagen hem over het water van de Theems lopen, Harrison Ford in de maling nemen, aan een rijdende dubbeldekker hangen en een mobiele telefoon in een glazen fles toveren. Afgelopen week werd de eerste aflevering van zijn serie Dynamo: Magician Impossible uitgezonden. En wederom stonden we versteld. Hoe doet hij dat? Is het nep en wordt er in de montage geknipt. We vragen Hans Klok om een heel klein tipje van de magische sluier op te lichten.
Ja zeker jammerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:45 schreef Karina het volgende:
Jammer dat hij gay isAardige kerel ook trouwens lijkt me.
Zijn haren wapperen altijdquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:46 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
Hans komt altijd wel sympathiek over.
gisteren: de moeder van premquote:
Eet een boterham-bandquote:
De Kik.quote:
quote:
Nee anders kom je de uitzending niet in.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:08 schreef Stickertje het volgende:
is hans ervoor betaald om toren c te promoten
Die moet die Parijs-homo gewoon terug een kast in gochelen.quote:
Jij vindt Toren C leuk?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat zijn we weer lekker positief in dit topic.
ik heb de gtst aflevering gekeken waar ferry's personage klappen krijgt, voelde goed ook al was het nepquote:
Ferry Doedens...dat is mij fysiek onmogelijk om positief over te zijn....dan krijg ik toevallen, schuimbekkend alles.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat zijn we weer lekker positief in dit topic.
Ik hoorde dat die scene er was...ik heb geyoutube'dquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb de gtst aflevering gekeken waar ferry's personage klappen krijgt, voelde goed ook al was het nep
Zou ik downloaden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
dan krijg ik toevallen, schuimbekkend alles.
Jij wel jaquote:
wat, wil je zeggen dat mensen doormidden zagen niet echt is?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:14 schreef Specularium het volgende:
Ja het is allemaal fake.
Jammer dat ze shit van een jaar oud gingen herhalen.
Gister was Prem en Frenk, dus ook kutquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zo geweldig als DWDD gisteren was, zo kut is het nu.
Dat doet Dynamo niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat, wil je zeggen dat mensen doormidden zagen niet echt is?
Ik had Ferry al willen sturenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat, wil je zeggen dat mensen doormidden zagen niet echt is?
Vind je?quote:
Hele konijnen verdwijnen erin.quote:
Eerst even oefenen op Volendam.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:19 schreef Specularium het volgende:
Ja Hans, doen.
Gewoon heel Amsterdam laten verdwijnen.
Flevoland.quote:
Anders weet je niet wie wie is.quote:
Als jij 1x per maand zou eten, zou je ook weinig energie hebben.quote:
Het hele seizoen al.quote:
normale mensen geven zich niet op voor zo'n programmaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:25 schreef Monolith het volgende:
Deze mensen zijn randje zwakzinnig volgens mij.
Zij ook niet, hoor.quote:
Zaten op perron 0 naast de band.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:26 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hebben ze die twee van een straathoek geplukt
Ze hebben er allebei een halve te veel.quote:
Zowel op het podium als aan tafel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toch mooi dat ze een podium geven aan zwervers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |