abonnement Unibet Coolblue
pi_139508920
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 23:49 schreef Cue_ het volgende:
Echt intense vriendschappen heb ik niet. daarvoor ga ik met te nuchtere mensen om en ben ik hetzelf ook teveel.
Tsja, wat is nou een intense vriendschap?

Denk dat ik daar ook een beetje te nuchter voor ben, doe maar normaal :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 23:28 schreef Mange-tout het volgende:
Ja, probeer maar eens en rapporteer het gebeuren dan hier, alstublieftdankuwel ;).
Werkt denk ik blijkbaar alleen maar bij een bepaald slag vrouwen :P
  vrijdag 2 mei 2014 @ 23:53:41 #102
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139509011
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 23:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tsja, wat is nou een intense vriendschap?

Denk dat ik daar ook een beetje te nuchter voor ben, doe maar normaal :P
Oprechte vraag, wat zou jij intens vinden?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 23:54:37 #103
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139509054
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 23:53 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Oprechte vraag, wat zou jij intens vinden?
Jij bracht de term erin. Ben vooral benieuwd wat jij daaronder verstaat.
pi_139509059
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 23:53 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Oprechte vraag, wat zou jij intens vinden?
Weet ik veel, je stelt mijn vraag aan mij :P
You tell me :+
pi_139509698
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 23:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]


Werkt denk ik blijkbaar alleen maar bij een bepaald slag vrouwen :P
Welke soort dan? :)
pi_139509832
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 00:09 schreef Mange-tout het volgende:

[..]

Welke soort dan? :)
Jouw soort :P
pi_139510217
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 00:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Jouw soort :P
Ja blll, het zou fijn zijn om te weten wat de kenmerken van die soort (ergo: van mij in een dergelijke situatie) zijn, zodat ik weet wat ik fout doe :).
  zaterdag 3 mei 2014 @ 00:24:18 #108
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139510258
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 23:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jij bracht de term erin. Ben vooral benieuwd wat jij daaronder verstaat.
Ha :D.

Intens voor mij is een vriendschap die echt door alles heen kan knallen. Dus wanneer het echt belangrijk is ... of je er dan ook bent. Door dik en dun. No matter what.

Bijv. 3 uur in de ochtend belletje krijgen van een vriendin dat haar moeder als een bezetene door het huis loopt te razen en dat je haar binnenlaat en haar probeert te kalmeren.

Of dat er een vriend/vriendin voor je deur staat en die je direct meetrekt de auto in om wat leuks te doen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_139510450
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 00:24 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ha :D.

Intens voor mij is een vriendschap die echt door alles heen kan knallen. Dus wanneer het echt belangrijk is ... of je er dan ook bent. Door dik en dun. No matter what.

Bijv. 3 uur in de ochtend belletje krijgen van een vriendin dat haar moeder als een bezetene door het huis loopt te razen en dat je haar binnenlaat en haar probeert te kalmeren.

Of dat er een vriend/vriendin voor je deur staat en die je direct meetrekt de auto in om wat leuks te doen.
Voor mij gaan "intens" en "vriendschap" overigens niet echt samen :P
Ik geef de voorkeur aan vrienden die tot op zekere hoogte hun eigen boontjes kunnen doppen en niet om de haverklap om 3u 's nachts voor de deur staan om me mee te sleuren naar waar dan ook :') :P
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 00:22 schreef Mange-tout het volgende:

[..]

Ja blll, het zou fijn zijn om te weten wat de kenmerken van die soort (ergo: van mij in een dergelijke situatie) zijn, zodat ik weet wat ik fout doe :).
Geen idee, maar ik neem aan dat dat te maken heeft waarom je een half uur na zo'n opmerking met iemand gaat liggen seksen..dan zal je echt naar jezelf moeten kijken -waarom- je dat gedaan hebt :+

Ik ben benieuwd naar je antwoord :) (mag ook per dm als je dat liever is :P )
  zaterdag 3 mei 2014 @ 00:38:31 #110
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139510668
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 00:24 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ha :D.

Intens voor mij is een vriendschap die echt door alles heen kan knallen. Dus wanneer het echt belangrijk is ... of je er dan ook bent. Door dik en dun. No matter what.

Bijv. 3 uur in de ochtend belletje krijgen van een vriendin dat haar moeder als een bezetene door het huis loopt te razen en dat je haar binnenlaat en haar probeert te kalmeren.

Of dat er een vriend/vriendin voor je deur staat en die je direct meetrekt de auto in om wat leuks te doen.
Mn vrienden staan voor dat eerste zeker klaar voor me.. maar dat zelden tot nooit gebeuren. Daarvoor idd te nuchter en lossen t eerst zelf op of kalmeren tot de ochtend. Maar mocht er oets zijn zou y zeker kunnen.

Dat tweede kan. Maar zal ook niet echt snel gebeuren want zo spontaan zitten we niet in elkaar.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 00:40:50 #111
47102 Elvi
miemkwien
pi_139510738
Mijn mobiel staat uit 's nachts dus ze mogen me bellen om 3 uur 's nachts. Ze krijgen toch de voicemail 8-)
  zaterdag 3 mei 2014 @ 00:48:05 #112
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139510957
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 00:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Mn vrienden staan voor dat eerste zeker klaar voor me.. maar dat zelden tot nooit gebeuren. Daarvoor idd te nuchter en lossen t eerst zelf op of kalmeren tot de ochtend. Maar mocht er oets zijn zou y zeker kunnen.

Dat tweede kan. Maar zal ook niet echt snel gebeuren want zo spontaan zitten we niet in elkaar.
Naja, heeft niet zo veel met nuchter te maken. Stel die nuchtere persoon heeft een mentaal ziek broertje, zusje of moeder die de boel op stelten kan zetten en jij woont als goede vriend net in de buurt. En ik kan me voor stellen dat als je het alleen niet kan oplossen en je zit met een gestoorde moeder in het huis je toch wel wat company kan gebruiken. Althans dat zou ik zelf doen, vandaar dat mijn vrienden daarin hetzelfde zijn. Overigens vallen die allemaal in dezelfde categorie qua nuchterheid ivg met jou. Alleen hebben ze bijna allen wel een flinke berg crap over hun heen gehad tijdens de youthful years.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 00:49:36 #113
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139511006
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 00:40 schreef Elvi het volgende:
Mijn mobiel staat uit 's nachts dus ze mogen me bellen om 3 uur 's nachts. Ze krijgen toch de voicemail 8-)
Oe nee. Absoluut niet. Mobiel staat altijd aan. Ik heb al eens een telefoontje om 4 uur in de ochtend gemist omdat er iemand was overleden (telefoon stond op stil.... :'( ). Nou, dat is lekker wakker worden om 9 uur..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 01:04:49 #114
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139511496
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 00:48 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Naja, heeft niet zo veel met nuchter te maken. Stel die nuchtere persoon heeft een mentaal ziek broertje, zusje of moeder die de boel op stelten kan zetten en jij woont als goede vriend net in de buurt. En ik kan me voor stellen dat als je het alleen niet kan oplossen en je zit met een gestoorde moeder in het huis je toch wel wat company kan gebruiken. Althans dat zou ik zelf doen, vandaar dat mijn vrienden daarin hetzelfde zijn. Overigens vallen die allemaal in dezelfde categorie qua nuchterheid ivg met jou. Alleen hebben ze bijna allen wel een flinke berg crap over hun heen gehad tijdens de youthful years.
mijn vrienden hebben niet echt een crappy jeugd gehad of hebben geen rare familieperikelen of gestoorde moeders.

Denk dat dat al een hoop scheelt. Ik ken dat soort 'hysterie' gewoon totaal niet.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 01:47:06 #115
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139512566
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 01:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

mijn vrienden hebben niet echt een crappy jeugd gehad of hebben geen rare familieperikelen of gestoorde moeders.

Denk dat dat al een hoop scheelt. Ik ken dat soort 'hysterie' gewoon totaal niet.
Soort zoekt soort denk ik ook wel. Ik ga met name om met mensen die niet heel erg veel verschillen met mijzelf. Moeilijke jeugd, kloterige familie en vaak het buitenbeentje in de familie waarin jij degene bent die wel hersens heeft.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 03:18:14 #116
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139513499
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 11:34:30 #117
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139517206
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 01:47 schreef sitting_elfling het volgende:

Soort zoekt soort denk ik ook wel
Denk dat dat idd zeker zo is. Je zoekt toch vaak gelijkheid, bevestiging en dergelijke zaken.
pi_139517350
Vriendschap, ja, die mensen die blijven terwijl je door een klote periode gaat. Die mensen die je dan een kaartje sturen met 'laat je niet gek maken' :P Ik heb er een paar, eentje voor al 25 jaar, moeten we binnenkort voor de grap eens vieren haha.
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
pi_139517693
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 00:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Geen idee, maar ik neem aan dat dat te maken heeft waarom je een half uur na zo'n opmerking met iemand gaat liggen seksen..dan zal je echt naar jezelf moeten kijken -waarom- je dat gedaan hebt :+

Ik ben benieuwd naar je antwoord :) (mag ook per dm als je dat liever is :P )
:+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou eigenlijk al drie uur bezig moeten zijn met nuttige dingen, maar ben bang dat het weer zo'n passieve dag wordt. Heb een langer been nodig zodat ik mezelf een schop onder mijn hol kan geven.
pi_139519408
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 11:44 schreef zomertje het volgende:
Vriendschap, ja, die mensen die blijven terwijl je door een klote periode gaat. Die mensen die je dan een kaartje sturen met 'laat je niet gek maken' :P Ik heb er een paar, eentje voor al 25 jaar, moeten we binnenkort voor de grap eens vieren haha.
Dat zijn goede mensen en ik vind dat ze dat ook mogen horen af en toe. :Y
pi_139521923
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 13:38 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat zijn goede mensen en ik vind dat ze dat ook mogen horen af en toe. :Y
:Y
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 17:40:03 #122
47102 Elvi
miemkwien
pi_139524987
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 00:49 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Oe nee. Absoluut niet. Mobiel staat altijd aan. Ik heb al eens een telefoontje om 4 uur in de ochtend gemist omdat er iemand was overleden (telefoon stond op stil.... :'( ). Nou, dat is lekker wakker worden om 9 uur..
Dat is inderdaad niet leuk wakker worden ;(
Maar ik denk toch dat men niks aan mij heeft om 4 uur 's nachts :') Ik praat namelijk in mn slaap en ik kan dan nog wel eens vreemde dingen roepen :$ Die ik later niet of heel vaag weet.
pi_139526437
Mensen denken van mij dat ik niet slaap. Alsof ik een blanke "Blade" ben, de 'Daywalker'.

Werd me van het weekend nog letterlijk gezegd. :')
pi_139526760
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 18:42 schreef Gray het volgende:
Mensen denken van mij dat ik niet slaap. Alsof ik een blanke "Blade" ben, de 'Daywalker'.

Werd me van het weekend nog letterlijk gezegd. :')
Ik kende iemand die maar 4 uur per etmaal sliep. Wel handig want hij was altijd online dus kon altijd wel een praatje met hem maken :P
pi_139526865
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 18:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik kende iemand die maar 4 uur per etmaal sliep. Wel handig want hij was altijd online dus kon altijd wel een praatje met hem maken :P
Er zijn best wat hoogfunctionerende personen die ook dagelijks op 3-4 uur gaan. Van dj's tot politici.

Bij mij is het alleen wanneer ik moet werken tot laat en weer vroeg, of bij griep, stress, depressie of ludduvuddu. Stress en depressie gelukkig geen last meer van. :)
pi_139526928
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 18:55 schreef Gray het volgende:

[..]

Er zijn best wat hoogfunctionerende personen die ook dagelijks op 3-4 uur gaan. Van dj's tot politici.

Bij mij is het alleen wanneer ik moet werken tot laat en weer vroeg, of bij griep, stress, depressie of ludduvuddu. Stress en depressie gelukkig geen last meer van. :)
Er zijn mensen die van nature maar 6 of 4 uur slaap nodig hebben (daar is een gen voor), heeft op zich niks met je functioneren te maken verder :P het is genetisch bepaald hoeveel basisslaap je lichaam nodig heeft
pi_139527020
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 18:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Er zijn mensen die van nature maar 6 of 4 uur slaap nodig hebben (daar is een gen voor), heeft op zich niks met je functioneren te maken verder :P het is genetisch bepaald hoeveel basisslaap je lichaam nodig heeft
Zes uur kan ik prima op leven, deed ik jarenlang. Wel sliep ik dan eenmaal in de week flink uit. Slaap inhalen kan in principe niet, maar meer rusten voor energie kan wel. Of sporten, maar dat deed ik toen zelfs al jaren niet meer.

Ga het wel weer doen, sporten. Wil de energie weer hebben en goed voor m'n lichaam zorgen. Hopelijk helpt het ook het kwaaltje in m'n schouder tegen te gaan, al ga ik daarvoor eerst langs de dokter. Hopelijk is het geen reuma, wat in m'n familie zit. Heb er wel de vingers voor, dus de kans is goed aanwezig.
pi_139527162
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 19:00 schreef Gray het volgende:

[..]

Zes uur kan ik prima op leven, deed ik jarenlang. Wel sliep ik dan eenmaal in de week flink uit. Slaap inhalen kan in principe niet, maar meer rusten voor energie kan wel. Of sporten, maar dat deed ik toen zelfs al jaren niet meer.

Ga het wel weer doen, sporten. Wil de energie weer hebben en goed voor m'n lichaam zorgen. Hopelijk helpt het ook het kwaaltje in m'n schouder tegen te gaan, al ga ik daarvoor eerst langs de dokter. Hopelijk is het geen reuma, wat in m'n familie zit. Heb er wel de vingers voor, dus de kans is goed aanwezig.
Ik hoop het niet voor je ;(
Overigens zit er in mijn familie ook het 1 en ander aan mindere genen :') magoed, zit ook genoeg leuk spul tussen voor mij :P

En wat zijn jouw goeie genen? :P
pi_139527242
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik hoop het niet voor je ;(
Overigens zit er in mijn familie ook het 1 en ander aan mindere genen :') magoed, zit ook genoeg leuk spul tussen voor mij :P

En wat zijn jouw goeie genen? :P
Ben lang, aantrekkelijk, slim, charmant en volgens anderen een goede leider. Dus wat dat betreft heb ik niet te klagen. :s)

De genen voor rheuma, een droge huid en depressie neem ik op de koop toe. 8-)
  zaterdag 3 mei 2014 @ 19:07:53 #130
47102 Elvi
miemkwien
pi_139527311
Iemand noemde mij mooi vandaag :@ Een onbekende man, in de supermarkt :P
pi_139527331
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 19:07 schreef Elvi het volgende:
Iemand noemde mij mooi vandaag :@ Een onbekende man, in de supermarkt :P
:9

Speel al een tijdje met de gedachte om een meisje dat ik af en toe tegenkom in de supermarkt aan te spreken, want ze is een oogvanger. Tot nu toe mocht het niet, want verkering, maar dat is nu geen issue meer. :P

Wel eerst ff mezelf geheel bijeen rapen eer ik het een echte kans kan geven. O-)
pi_139527708
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 19:06 schreef Gray het volgende:

[..]

Ben lang, aantrekkelijk, slim, charmant en volgens anderen een goede leider. Dus wat dat betreft heb ik niet te klagen. :s)

De genen voor rheuma, een droge huid en depressie neem ik op de koop toe. 8-)
Klinkt goed :Y
Jammer dat ik je nooit in het echt heb ontmoet :P

Droge huid heb ik ook (maar daarentegen nooit last van puistjes gehad :P ). Een leider ben ik niet echt (wel geweest tegen wil en dank), ik ben meer de man die vlak achter de leider staat, zeg maar een goeie en handige rechterhand :P

Verder vind ik dat ik het genetisch ook niet slecht getroffen heb :P

Ik heb zat mindere eigenschappen (aanleg voor depressie komt bij mij van beide ouders en autisme helpt daar ook niet echt mee) maar mn intelligentie is een hele goeie compensatiefactor :7 :P

En ik heb de mooiste ogen die ik ooit gezien heb :P maar ik heb sowieso al een fascinatie met ogen :') :P
pi_139527752
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 19:07 schreef Elvi het volgende:
Iemand noemde mij mooi vandaag :@ Een onbekende man, in de supermarkt :P
Dat zijn die kleine dingetjes die je dag weer goedmaken :Y

Ik weet nog een paar jaar geleden (mn portomonnee heeft een gat in het muntgedeelte...je raadt het al :') ) viel al mn muntgeld op de grond en spontaan hielpen een paar omstanders met rapen.
Ik weet het nog zo goed omdat het 1 van de zeer zeldzame momenten is geweest waarop ik "dank jullie wel!" heb gezegd _O- :P
pi_139527907
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 19:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Klinkt goed :Y
Jammer dat ik je nooit in het echt heb ontmoet :P
Wie weet komt er nog es een meet waarop ik niet hoef te werken. ;)

quote:
Droge huid heb ik ook (maar daarentegen nooit last van puistjes gehad :P ). Een leider ben ik niet echt (wel geweest tegen wil en dank), ik ben meer de man die vlak achter de leider staat, zeg maar een goeie en handige rechterhand :P
Het liefst kies ik ook voor die positie, tenzij ik een echt goed team om me heen heb. Op het moment vind ik niet dat ik daarover te klagen heb. :)

quote:
Verder vind ik dat ik het genetisch ook niet slecht getroffen heb :P

Ik heb zat mindere eigenschappen (aanleg voor depressie komt bij mij van beide ouders en autisme helpt daar ook niet echt mee) maar mn intelligentie is een hele goeie compensatiefactor :7 :P

En ik heb de mooiste ogen die ik ooit gezien heb :P maar ik heb sowieso al een fascinatie met ogen :') :P
Nice. ^O^
pi_139528048
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 19:25 schreef Gray het volgende:

[..]

Wie weet komt er nog es een meet waarop ik niet hoef te werken. ;)

[..]

Het liefst kies ik ook voor die positie, tenzij ik een echt goed team om me heen heb. Op het moment vind ik niet dat ik daarover te klagen heb. :)

[..]

Nice. ^O^
Ik ben het type dat, op momenten dat ik het noodzakelijk vind, wel op de voorgrond treedt en even de leiding overneemt omdat er wat snels geregeld moet worden...om daarna vervolgens de leiding weer af te geven aan een ander :P

Geen idee wat ik daarmee moet _O- maar das hoe ik ben :P
pi_139528369
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 19:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ben het type dat, op momenten dat ik het noodzakelijk vind, wel op de voorgrond treedt en even de leiding overneemt omdat er wat snels geregeld moet worden...om daarna vervolgens de leiding weer af te geven aan een ander :P

Geen idee wat ik daarmee moet _O- maar das hoe ik ben :P
Vond ik ook nooit een probleem om te doen. Soms is dat gewoon even nodig.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 23:49:49 #137
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_139538933
Heb eindelijk me haar weer eens veranderd heb nu een mohawk. Krijg ontiegelijk veel leuke en goeie respons van de omgeving enzo. Kom ik thuis word direct totaal afgekraakt door unaniem iedereen in het gezien. Snap niet echt waarom ik hier mee zit maar zit er enorm mee. Het voelt echt heel vervelend.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  zondag 4 mei 2014 @ 00:20:15 #138
47102 Elvi
miemkwien
pi_139539819
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 23:49 schreef Raggingbull het volgende:
Heb eindelijk me haar weer eens veranderd heb nu een mohawk. Krijg ontiegelijk veel leuke en goeie respons van de omgeving enzo. Kom ik thuis word direct totaal afgekraakt door unaniem iedereen in het gezien. Snap niet echt waarom ik hier mee zit maar zit er enorm mee. Het voelt echt heel vervelend.
Pff dan kraken ze het maar af. Als jij het leuk vind dan moeten ze er maar mee dealen :')
Mijn moeder vond het ook vreselijk toen ik mn haar roze verfde. Ja eh... het is mijn haar, ik vind het leuk, en ik doe ermee wat ik wil :W Als je dat uitstraalt accepteren ze het heel makkelijk is mijn ervaring :) Ik merkte het ook buiten. Als ik zelfverzekerd liep dan zei niemand er wat over. Liep ik een beetje in elkaar gedoken dan bleven de opmerkingen maar komen.

Eigenlijk wil ik mn haar weer roze :P Misschien doe ik het wel binnenkort :P
  zondag 4 mei 2014 @ 00:41:09 #139
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139540373
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 19:08 schreef Gray het volgende:

[..]

:9

Speel al een tijdje met de gedachte om een meisje dat ik af en toe tegenkom in de supermarkt aan te spreken, want ze is een oogvanger. Tot nu toe mocht het niet, want verkering, maar dat is nu geen issue meer. :P

Wel eerst ff mezelf geheel bijeen rapen eer ik het een echte kans kan geven. O-)
Kop op gast :) Flirt er gewoon wat geinigs uit. Zolang je maar niks gaat forceren.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 4 mei 2014 @ 00:44:56 #140
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139540493
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 19:06 schreef Gray het volgende:

[..]

Ben lang, aantrekkelijk, slim, charmant en volgens anderen een goede leider. Dus wat dat betreft heb ik niet te klagen. :s)

De genen voor rheuma, een droge huid en depressie neem ik op de koop toe. 8-)
Hear hear! En ik heb Gray wel een aantal keer ontmoet dus kan het niet ontkennen :-)

Ik ben overigens totaal niet een goede leider, ik zou echt een schrikbewind voeren :') :D. Ben meer het type "vrije vogel" binnen een team.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 4 mei 2014 @ 00:48:51 #141
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139540585
Donderdag overigens interview. Lukt dat moet ik nog excel examen maken en dan kan ik verhuis plannen maken.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 4 mei 2014 @ 00:50:21 #142
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139540624
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 19:06 schreef Gray het volgende:
Ben lang, aantrekkelijk, slim, charmant
Daten? :D
  zondag 4 mei 2014 @ 01:53:10 #143
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_139541783
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 18:05 schreef sitting_elfling het volgende:
Leuk recruiters. Zit je de hele tijd te wachten voor een fucking interview belt er niemand :'). Voel je je dan ff op je pik getrapt.
Je moet je (gevoelens) niet laten besturen door andere mensen. Het is een feit dat ze niet gebeld hebben... en dan kijk je gewoon verder.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 4 mei 2014 @ 01:54:48 #144
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_139541811
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 18:07 schreef sitting_elfling het volgende:
Overigens iets heel anders, nu we het daar toch over hebben.

Wat vinden jullie belangrijker?

Een partner of vriend(en)? Ik ben in het verleden wel eens zo stupide geweest om vriendinlief te accepteren met het gegeven dat ik contact met anderen moest afkappen ( :') sukkel dat ik was) en maw wanneer de relatie weer eens uit was wouden die (terecht) natuurlijk niks met me te maken hebben :') :P
Ze zijn beide even belangrijk. Alle soorten relaties kunnen uiteindelijk uit gaan.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_139544071
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 00:41 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Kop op gast :) Flirt er gewoon wat geinigs uit. Zolang je maar niks gaat forceren.
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 00:41 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Kop op gast :) Flirt er gewoon wat geinigs uit. Zolang je maar niks gaat forceren.
Nou, het is meer dat ik niet gevoelens wil gaan mengen. Wellicht dat m'n ex dat zomaar kan, maar ik niet. Ik wil het niet iig. Eerst wil ik dit geheel achter me laten, en daarna wil ik me pas écht richten op een ander. Nu ben ik nog boos en gekwetst, omdat ik zo harteloos behandeld ben terwijl ik dat totaal niet verdiend heb. Zelfs m'n vorige vriendin was niet zo hard, en van haar had ik het nog kunnen begrijpen.

quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 00:44 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hear hear! En ik heb Gray wel een aantal keer ontmoet dus kan het niet ontkennen :-)
*)

quote:
Ik ben overigens totaal niet een goede leider, ik zou echt een schrikbewind voeren :') :D. Ben meer het type "vrije vogel" binnen een team.
Ik ben ook streng hoor, maar dat is met name nu ik net begonnen ben. Ik wil dat mijn team werkt, goed werkt, zonder dat ik op alles moet letten. Dat gaat nu al stukken beter, dus nu kan ik me bezig houden met andere aspecten van het werk. Nu kan ik ook doen wat ik al langer wilde doen, namelijk complimenten geven wanneer ze hun werk goed doen zonder dat ik het hoef voor te kauwen. :)

quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2014 00:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Daten? :D
No thanks, het ligt niet aan jou maar aan mij. ;( :*

quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 01:53 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je moet je (gevoelens) niet laten besturen door andere mensen. Het is een feit dat ze niet gebeld hebben... en dan kijk je gewoon verder.
Tja, gevoelens en gedachten worden vrijwel altijd door anderen ingeblazen. Dat is hoe we werken als mensen. Soms lastig, maar houdt het spannend. ;)

quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 01:54 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ze zijn beide even belangrijk. Alle soorten relaties kunnen uiteindelijk uit gaan.
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 01:54 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ze zijn beide even belangrijk. Alle soorten relaties kunnen uiteindelijk uit gaan.
Daar ben ik het mee eens. :Y
pi_139544575
quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2014 10:06 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik ben ook streng hoor, maar dat is met name nu ik net begonnen ben. Ik wil dat mijn team werkt, goed werkt, zonder dat ik op alles moet letten. Dat gaat nu al stukken beter, dus nu kan ik me bezig houden met andere aspecten van het werk. Nu kan ik ook doen wat ik al langer wilde doen, namelijk complimenten geven wanneer ze hun werk goed doen zonder dat ik het hoef voor te kauwen. :)
Ik probeer altijd de individuele capaciteiten in een groep te laten ontplooien en te zorgen dat mensen zich daarbij goed voelen zodat het uit hunzelf komt. Iedereen is wel ergens goed in en daar probeer ik dan gebruik van te maken.
Streng zijn werkt averechts, je moet niet straffen maar belonen :Y

Maar goed, lang ondewerp en ik ben net wakker _O- dus wel even genoeg gefilosofeerd hierover :P
quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2014 10:06 schreef Gray het volgende:
[..]

No thanks, het ligt niet aan jou maar aan mij. ;( :*
Met die smoes ben ik al eens een keer gedumpt _O- :')
  zondag 4 mei 2014 @ 10:51:42 #147
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_139544619
quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2014 10:06 schreef Gray het volgende:
Tja, gevoelens en gedachten worden vrijwel altijd door anderen ingeblazen. Dat is hoe we werken als mensen. Soms lastig, maar houdt het spannend. ;)
De menselijke natuur bestaat niet. Je refereert naar cultuur en dat kan veranderden.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 4 mei 2014 @ 10:52:57 #148
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139544631
quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2014 10:06 schreef Gray het volgende:
No thanks, het ligt niet aan jou maar aan mij. ;( :*
*kruipt weg in hoekje ;( *
pi_139544709
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 10:51 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

De menselijke natuur bestaat niet. Je refereert naar cultuur en dat kan veranderden.
Ja natuurlijk bestaat er wel een menselijke natuur ;)
pi_139545674
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 10:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik probeer altijd de individuele capaciteiten in een groep te laten ontplooien en te zorgen dat mensen zich daarbij goed voelen zodat het uit hunzelf komt. Iedereen is wel ergens goed in en daar probeer ik dan gebruik van te maken.
Streng zijn werkt averechts, je moet niet straffen maar belonen :Y
Ik ben bij voorkeur van de feedback-sandwich, maar anders vergezel ik een aanwijzing altijd met uitleg, zodat mensen snappen waarom het beter werkt. Daar krijg ik goede reacties op.

quote:
Met die smoes ben ik al eens een keer gedumpt _O- :')
:P

quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 10:51 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

De menselijke natuur bestaat niet. Je refereert naar cultuur en dat kan veranderden.
Mensen denken en voelen. Lijkt me niet te betwisten. Sla me en ik heb pijn. Vertel me wat en ik denk of voel erover.

Cultuur speelt een rol, maar om de mens en zijn natuur kunnen we niet heen. Al is de natuur zeker ook veranderlijk.

quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2014 10:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

*kruipt weg in hoekje ;( *
Aai, aai. ;( :*
  zondag 4 mei 2014 @ 12:01:04 #152
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_139545912
quote:
11s.gif Op zondag 4 mei 2014 10:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja natuurlijk bestaat er wel een menselijke natuur ;)
Dat zul je moeten aantonen.
quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2014 11:49 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik ben bij voorkeur van de feedback-sandwich, maar anders vergezel ik een aanwijzing altijd met uitleg, zodat mensen snappen waarom het beter werkt. Daar krijg ik goede reacties op.

[..]

:P

[..]

Mensen denken en voelen. Lijkt me niet te betwisten. Sla me en ik heb pijn. Vertel me wat en ik denk of voel erover.

Cultuur speelt een rol, maar om de mens en zijn natuur kunnen we niet heen. Al is de natuur zeker ook veranderlijk.

[..]

Aai, aai. ;( :*
Wat is denken?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 4 mei 2014 @ 12:02:29 #153
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139545943
Gister een kennis op bezoek gehad, kwam ter sprake wat ik nu precies leuk vind. Had er geen antwoord op, zijn niet veel dingen die ik leuk vind (zoals jullie al weten).
En eig besefte ik me toen dat ik een eventueel toekomstige date of partner helemaal niets te bieden heb.

Dus gray, neem je niets kwalijk :P
pi_139546187
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 12:01 schreef Comp_Lex het volgende:
Wat is denken?
Gevoelens gevormd tot bewuste bewoording. Dat wat voorafgaat aan een bewuste handeling.

Het lied van de psyche. De muziek van de hersenen, de klanken van neuronen.

quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 12:02 schreef Cue_ het volgende:
Gister een kennis op bezoek gehad, kwam ter sprake wat ik nu precies leuk vind. Had er geen antwoord op, zijn niet veel dingen die ik leuk vind (zoals jullie al weten).
En eig besefte ik me toen dat ik een eventueel toekomstige date of partner helemaal niets te bieden heb.

Dus gray, neem je niets kwalijk :P
Je hebt jezelf te bieden en dat is alles dat ieder ooit bieden kan. En dat is genoeg. :*
  zondag 4 mei 2014 @ 12:20:51 #155
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139546215
Natuurlijk kan je niet meer dan jezelf bieden, maar de vraag of dat genoeg is om een leuk iemand aan de haak te slaan... Dat is een tweede.
  zondag 4 mei 2014 @ 12:32:13 #156
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_139546410
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 12:20 schreef Cue_ het volgende:
Natuurlijk kan je niet meer dan jezelf bieden, maar de vraag of dat genoeg is om een leuk iemand aan de haak te slaan... Dat is een tweede.
Uhmm.... tuurlijk is dat genoeg als mensen je niet nemen zoals je bent dan zijn ze je niet waard!

Eventjes algemene vraag. In hoe verre speelt uiterlijk voor jullie een rol?

quote:
99s.gif Op zondag 4 mei 2014 11:52 schreef Gray het volgende:
-knip-
I know the feeling. Klinkt nogal bekend.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  zondag 4 mei 2014 @ 12:35:17 #157
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139546465
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 12:32 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Uhmm.... tuurlijk is dat genoeg als mensen je niet nemen zoals je bent dan zijn ze je niet waard!

Eventjes algemene vraag. In hoe verre speelt uiterlijk voor jullie een rol?


Natuurlijk moet iemand me nemen zoals ik ben, maar dan moet er wel iemand zijn die me wil nemen zoals ik ben.

In zoverre dat er aantrekkingskracht is. Iemandwordt mooier naar mate ik iemand leuker vind.
Ik val niet op de standaard mooiboys.

Als er geen aantrekkingskracht is houd t wel op.. je moet t er toch op kunnen doen he.
pi_139547048
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 12:20 schreef Cue_ het volgende:
Natuurlijk kan je niet meer dan jezelf bieden, maar de vraag of dat genoeg is om een leuk iemand aan de haak te slaan... Dat is een tweede.
Als diegene dat niet genoeg vind, dan is diegene zo leuk niet.

Aan het begin vond ik mijn ex ook niet leuk. Ik hield aanvankelijk de boot af met contact, maar zelfs toen we begonnen te daten en ik merkte dat ze seksueel niet bij me paste, gaf ik het toch een kans. Al snel begon ik om haar te geven, al vond ik het moeilijk dat te laten blijken. Dat laatste wilde ik aan werken, dus ging ik bij mezelf te rade van hoe en waarom ik dat deed. Ik herkende impulsen bij mezelf bij mijn vorige relatie, toen ik nog depressief was. Dit meisje wilde ik niet hetzelfde door laten maken als daarvoor, dus ik vond het een goede keuze van mezelf. De afstand die daarbij ontstond maakte echter dat zij een heel lullige keuze maakte.

Gezien haar eerdere relatie en haar promiscuïteit had ik erop kunnen rekenen, maar man, wat ben ik slecht in rekenen. :+

quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 12:32 schreef Raggingbull het volgende:
Eventjes algemene vraag. In hoe verre speelt uiterlijk voor jullie een rol?
Meer dan ik van mezelf had gedacht. Ik selecteer niet op uiterlijk, maar moet wel aangetrokken zijn tot iemand. Die aantrekking heeft niet eens zoveel met het uiterlijk te maken, maar het uiterlijk moet wel meewerken.
M'n kersverse ex was eigenlijk m'n type niet, wat beide betreft. Niet goed een gesprek mee te voeren, uitte weinig emotie, lichamelijk gezien weinig aantrekkelijk. Ze had mooie lippen, op d'r gezicht en ze had wel mooie ogen. Dat was toch wel het voornaamste. Verder was ze te lang, te plat, te dun, te lomp. En een megatattoo, wat ik echt een afzichtelijk ding vond. En wat andere dingen die ik niet online wil posten. O-)

[ Bericht 16% gewijzigd door Gray op 04-05-2014 13:18:47 ]
  zondag 4 mei 2014 @ 13:10:14 #159
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139547096
quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2014 13:07 schreef Gray het volgende:

[..]

Als diegene dat niet genoeg vind, dan is diegene zo leuk niet.
Klopt. Maar ik vraag me af of er uberhaupt een leuk persoon is die mij leuk gaat vinden
quote:
Aan het begin vond ik mijn ex ook niet leuk. Ik hield aanvankelijk de boot af met contact, maar zelfs toen we begonnen te daten en ik merkte dat ze seksueel niet bij me paste, gaf ik het toch een kans. Al snel begon ik om haar te geven, al vond ik het moeilijk dat te laten blijken. Dat laatste wilde ik aan werken, dus ging ik bij mezelf te rade van hoe en waarom ik dat deed. Ik herkende impulsen bij mezelf bij mijn vorige relatie, toen ik nog depressief was. Dit meisje wilde ik niet hetzelfde door laten maken als daarvoor, dus ik vond het een goede keuze van mezelf. De afstand die daarbij ontstond maakte echter dat zij een heel lullige keuze maakte.

Gezien haar eerdere relatie en haar promiscuïteit had ik erop kunnen rekenen, maar man, wat ben ik slecht in rekenen.
Je weet nooit hoe dingen lopen en meestal zijn ze ook niet al te leuk.

Wie weet heb je er iets van geleerd en kan je de volgende keer beter rekenen ;) En wie weet.. blijkt het uiteindelijk beter te zijn. Maar dat zie je vanzelf wel .. of niet. Time will tell
  zondag 4 mei 2014 @ 13:11:26 #160
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_139547124
quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2014 13:07 schreef Gray het volgende:

[..]

Als diegene dat niet genoeg vind, dan is diegene zo leuk niet.

Aan het begin vond ik mijn ex ook niet leuk. Ik hield aanvankelijk de boot af met contact, maar zelfs toen we begonnen te daten en ik merkte dat ze seksueel niet bij me paste, gaf ik het toch een kans. Al snel begon ik om haar te geven, al vond ik het moeilijk dat te laten blijken. Dat laatste wilde ik aan werken, dus ging ik bij mezelf te rade van hoe en waarom ik dat deed. Ik herkende impulsen bij mezelf bij mijn vorige relatie, toen ik nog depressief was. Dit meisje wilde ik niet hetzelfde door laten maken als daarvoor, dus ik vond het een goede keuze van mezelf. De afstand die daarbij ontstond maakte echter dat zij een heel lullige keuze maakte.

Gezien haar eerdere relatie en haar promiscuïteit had ik erop kunnen rekenen, maar man, wat ben ik slecht in rekenen.
Ey shit happens man. Maar morgen is het bevrijdings festival en ik weet niet hoe jullie er over denken maar ik was van plan om eens lekker feestje te vieren zijn er mensen die zin hebben om naar utrecht te komen voor bevrijdingsfestival?
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  zondag 4 mei 2014 @ 13:13:22 #161
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_139547159
quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2014 12:18 schreef Gray het volgende:

[..]

Gevoelens gevormd tot bewuste bewoording. Dat wat voorafgaat aan een bewuste handeling.

Het lied van de psyche. De muziek van de hersenen, de klanken van neuronen.

[..]

Je hebt jezelf te bieden en dat is alles dat ieder ooit bieden kan. En dat is genoeg. :*
Ik zie de relatie niet tussen gevoelens en gedachten. Is het niet gewoon je hersenen laten werken, een oplossing zoeken voor een probleem, vragen stellen, etc?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_139547212
quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2014 13:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klopt. Maar ik vraag me af of er uberhaupt een leuk persoon is die mij leuk gaat vinden

[..]

Je weet nooit hoe dingen lopen en meestal zijn ze ook niet al te leuk.

Wie weet heb je er iets van geleerd en kan je de volgende keer beter rekenen ;) En wie weet.. blijkt het uiteindelijk beter te zijn. Maar dat zie je vanzelf wel .. of niet. Time will tell
Oh, het is sowieso beter. Nu ik weet wat voor een persoon ze is, die zo omgaat met mensen die om haar geven, ben ik beter af alleen.

quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 13:11 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Ey shit happens man. Maar morgen is het bevrijdings festival en ik weet niet hoe jullie er over denken maar ik was van plan om eens lekker feestje te vieren zijn er mensen die zin hebben om naar utrecht te komen voor bevrijdingsfestival?
Dat lijkt me erg leuk! Ik moet wel ff kijken hoe het met m'n gezondheid staat morgen. M'n griep is stukken minder inmiddels, maar heb nog niets eens wat gegeten vandaag vanwege de misselijkheid. Een verzetje kan ik echter wel gebruiken. ;)

quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 13:13 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik zie de relatie niet tussen gevoelens en gedachten. Is het niet gewoon je hersenen laten werken, een oplossing zoeken voor een probleem, vragen stellen, etc?
Tja, als je die relatie niet ziet denk ik niet dat ik je kan helpen die wel te zien.
  zondag 4 mei 2014 @ 13:17:52 #163
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_139547229
quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2014 13:16 schreef Gray het volgende:

[..]

Oh, het is sowieso beter. Nu ik weet wat voor een persoon ze is, die zo omgaat met mensen die om haar geven, ben ik beter af alleen.

[..]

Dat lijkt me erg leuk! Ik moet wel ff kijken hoe het met m'n gezondheid staat morgen. M'n griep is stukken minder inmiddels, maar heb nog niets eens wat gegeten vandaag vanwege de misselijkheid. Een verzetje kan ik echter wel gebruiken. ;)
Persoonlijk zou ik dat heel erg tof vinden. Als je komt.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_139547257
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 13:17 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik dat heel erg tof vinden. Als je komt.
Vertel me via de dm ff wanneer, waar en wat. Dan kan ik er iig rekening mee houden.

Btw. Geen alcohol voor mij. Waarschijnlijk. :P
pi_139547460
pi_139549174
Uitgaan is toch maar niks voor mij.
Of het is omdat ik niet lekker in mijn vel zit of dat het echt niets voor me is weet ik niet.
Ik vind het wel leuk om af en toe gewoon eens los te gaan, maar dat lukt me dan niet.
Het voelt te geforceerd..
Ik voel me er buiten staan..
Zoveel mooie meiden te zien, maar ik durf toch niks :N En zoveel beter uitziende jongens dan ikzelf dat ik toch geen kans maak.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 4 mei 2014 @ 14:44:04 #167
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139549349
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:36 schreef Miniem het volgende:
Uitgaan is toch maar niks voor mij.
Of het is omdat ik niet lekker in mijn vel zit of dat het echt niets voor me is weet ik niet.
Ik vind het wel leuk om af en toe gewoon eens los te gaan, maar dat lukt me dan niet.
Het voelt te geforceerd..
Ik voel me er buiten staan..
Zoveel mooie meiden te zien, maar ik durf toch niks :N En zoveel beter uitziende jongens dan ikzelf dat ik toch geen kans maak.
Ken t wel.. uitgaan als je niet lekker in je vel zit kan best klote zijn. Of het wordt uiteindelijk toch best leuk, of je wordt er alleen maar meer depri van
pi_139549809
quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ken t wel.. uitgaan als je niet lekker in je vel zit kan best klote zijn. Of het wordt uiteindelijk toch best leuk, of je wordt er alleen maar meer depri van
Ik praat sowieso niet veel, maar als ik daar sta voel ik me alsof ik wat moet zeggen.
Dan ga ik me bedenken wat of tegen wie ik wat moet zeggen. Echt stom. :{
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 4 mei 2014 @ 15:04:24 #169
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_139549824
Mijn doel is morgen vooral een gezellige dag. Mensen ontmoeten en wat plezier maken.

@miniem ik ken het gevoel niks durven etc. ik ga gewoon op in de muziek als die me bevalt en dan zie ik het wel. En soms krijg ik hele leuke spontane gesprekken met mensen. En ieder gesprek zie ik als een kleine persoonlijke overwinning. Dat versieren enzo ja is wel leuk maar op het moment totaal niet voor mij weggelegd al zou ik het wel leuk vinden. Dat lukt mij persoonlijk gewoon niet. Dus doe ik het vooral ook maar niet en focus ik op de dingen die een feestje voor mij wel leuk maken.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_139549911
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:04 schreef Raggingbull het volgende:
Mijn doel is morgen vooral een gezellige dag. Mensen ontmoeten en wat plezier maken.

@miniem ik ken het gevoel niks durven etc. ik ga gewoon op in de muziek als die me bevalt en dan zie ik het wel. En soms krijg ik hele leuke spontane gesprekken met mensen. En ieder gesprek zie ik als een kleine persoonlijke overwinning. Dat versieren enzo ja is wel leuk maar op het moment totaal niet voor mij weggelegd al zou ik het wel leuk vinden. Dat lukt mij persoonlijk gewoon niet. Dus doe ik het vooral ook maar niet en focus ik op de dingen die een feestje voor mij wel leuk maken.
Ik kan sowieso al voor geen meter dansen :') Opgaan in muziek lukt me niet zo gauw.
En het is ook niet om het versieren maar gewoon om eens te durven en een leuk gesprek te hebben.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 4 mei 2014 @ 15:10:53 #171
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_139549976
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:08 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik kan sowieso al voor geen meter dansen :') Opgaan in muziek lukt me niet zo gauw.
En het is ook niet om het versieren maar gewoon om eens te durven en een leuk gesprek te hebben.
Ik bood op een geven moment mensen die helemaal uit hun dak gingen een biertje aan. Zo van jij bent baas zo uit je dak te gaan. Stantepede een gesprek. Hele avond met die mensen rond gehangen ga nu deze zomer met die gasten een festival bezoeken!
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  zondag 4 mei 2014 @ 15:11:29 #172
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139549997
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:03 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik praat sowieso niet veel, maar als ik daar sta voel ik me alsof ik wat moet zeggen.
Dan ga ik me bedenken wat of tegen wie ik wat moet zeggen. Echt stom. :{
hoe ga je uit dan.. want je danst niet en je praat niet veel. Wat vind je er dan uberhaupt leuk aan?
pi_139550058
quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

hoe ga je uit dan.. want je danst niet en je praat niet veel. Wat vind je er dan uberhaupt leuk aan?
Weinig dus :+ Ik ga bijna nooit uit. Soms heb ik er wel eens zin in en dan valt het hard tegen.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 4 mei 2014 @ 15:14:27 #174
399061 kuolema
vermaledijd
pi_139550106
Ik loop een beetje achter maarreh ..

Cherrylips, gefeliciteerd met je baan! :D

Gray, knuffel voor jou O+ en sterkte :*

Het ging over geldzaken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteravond had ik een feestje van een vriendin en moet zeggen dat ik best tevreden ben over hoe het ging (hoe ik me heb gedragen). Alleen tijdens het bowlen had ik last van hartkloppingen en kon niet tegen de drukte, plus dat ik boos werd op mezelf omdat ik het niet goed deed. Maar sociaal gezien ging het wel en daar ben ik wel blij om.

En binnenkort krijg ik tests omdat mijn diagnose nog niet vaststaat. Vind ik wel spannend.
Why are you wearing that stupid man suit?
  zondag 4 mei 2014 @ 15:17:04 #175
399061 kuolema
vermaledijd
pi_139550207
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:36 schreef Miniem het volgende:
Uitgaan is toch maar niks voor mij.
Of het is omdat ik niet lekker in mijn vel zit of dat het echt niets voor me is weet ik niet.
Ik vind het wel leuk om af en toe gewoon eens los te gaan, maar dat lukt me dan niet.
Het voelt te geforceerd..
Ik voel me er buiten staan..
Zoveel mooie meiden te zien, maar ik durf toch niks :N En zoveel beter uitziende jongens dan ikzelf dat ik toch geen kans maak.
Heel herkenbaar. Ik ga ook maar 1 keer per jaar uit of zo daarom. Heb er soms ook wel zin in maar weet dat het dan wsl tegen gaat vallen en durf ook niet dus dan doe ik het niet.
Why are you wearing that stupid man suit?
  zondag 4 mei 2014 @ 15:23:11 #176
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139550366
Kuootje, kan je niet per mail of brief met groningen contact opnemen? Of via de site? Ik vind hun digitale dienstverlening best goed :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_139550779
Thanks Kuo. :*

quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:23 schreef Murmeli het volgende:
Kuootje, kan je niet per mail of brief met groningen contact opnemen? Of via de site? Ik vind hun digitale dienstverlening best goed :)
Ja, typ het! ^O^
  zondag 4 mei 2014 @ 15:42:44 #178
399061 kuolema
vermaledijd
pi_139550850
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:23 schreef Murmeli het volgende:
Kuootje, kan je niet per mail of brief met groningen contact opnemen? Of via de site? Ik vind hun digitale dienstverlening best goed :)
Ik weet niet zo goed of ik dat minder eng vind ... en dan zit je weer met het probleem van het afwachten van een reactie. Maar ik zal kijken of dat handig is. Ergens volgende week :P
Why are you wearing that stupid man suit?
  zondag 4 mei 2014 @ 15:45:32 #179
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139550898
Je kunt altijd op de site kijkrn of het kan. Bedenk je daarna wel of je ook actie gaat ondernemen.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 4 mei 2014 @ 15:47:16 #180
399061 kuolema
vermaledijd
pi_139550946
Ik ben het echt al een jaar of zo aan het uitstellen en blijf smoesjes bedenken merk ik. Heb vorig jaar wel gebeld, na maanden uitstellen, maar toen kwam er niets uit omdat ik bepaalde gegevens van mijn moeder nodig had. Ik zat te shaken aan de telefoon en toen was het voor niks ... Die gegevens heb ik nu wel. Maar ik zie al tegen het voorbereiden op want daar word ik al zenuwachtig van.
Why are you wearing that stupid man suit?
  zondag 4 mei 2014 @ 15:52:06 #181
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139551072
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:47 schreef kuolema het volgende:
Ik ben het echt al een jaar of zo aan het uitstellen en blijf smoesjes bedenken merk ik. Heb vorig jaar wel gebeld, na maanden uitstellen, maar toen kwam er niets uit omdat ik bepaalde gegevens van mijn moeder nodig had. Ik zat te shaken aan de telefoon en toen was het voor niks ... Die gegevens heb ik nu wel. Maar ik zie al tegen het voorbereiden op want daar word ik al zenuwachtig van.
Ook hier geldt: voorbereiding los trekken van het bellen/mailen.
Eerst alles klaar leggen, dan de dag erna of de week erna, bellen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 4 mei 2014 @ 15:54:23 #182
399061 kuolema
vermaledijd
pi_139551124
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:52 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ook hier geldt: voorbereiding los trekken van het bellen/mailen.
Eerst alles klaar leggen, dan de dag erna of de week erna, bellen
Ja dat ik het ga voorbereiden verplicht me niet om te bellen. Ik heb op de site gekeken en je kunt mailen voor vragen over studiefinanciering maar dan krijg je zo'n vakje om in te typen en het gaat best wel een lang verhaal worden inclusief bedragen dus het lijkt me handiger om te bellen.

Dan ben ik er ook sneller van af. Want als ik ga mailen gaat dat wsl heel veel tijd kosten vanwege perfectionisme, blokkeren e.d.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_139551397
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:54 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ja dat ik het ga voorbereiden verplicht me niet om te bellen. Ik heb op de site gekeken en je kunt mailen voor vragen over studiefinanciering maar dan krijg je zo'n vakje om in te typen en het gaat best wel een lang verhaal worden inclusief bedragen dus het lijkt me handiger om te bellen.

Dan ben ik er ook sneller van af. Want als ik ga mailen gaat dat wsl heel veel tijd kosten vanwege perfectionisme, blokkeren e.d.
Het mailen kort en bondig houden, alleen de kern vermelden met de vraag waarom dat zo is.
'In het begin ontving ik zoveel, nu zoveel. Dit is een verschil van ... . Mijns inzien klopt dit niet (eventueel kort uitleggen waarom). Kunt u dit uitzoeken en terugkoppelen via mail.
MVG, kuo'
  zondag 4 mei 2014 @ 17:52:06 #184
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139554027
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:54 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ja dat ik het ga voorbereiden verplicht me niet om te bellen. Ik heb op de site gekeken en je kunt mailen voor vragen over studiefinanciering maar dan krijg je zo'n vakje om in te typen en het gaat best wel een lang verhaal worden inclusief bedragen dus het lijkt me handiger om te bellen.

Dan ben ik er ook sneller van af. Want als ik ga mailen gaat dat wsl heel veel tijd kosten vanwege perfectionisme, blokkeren e.d.
Dan toch maar bellen :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_139555435
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:36 schreef Miniem het volgende:
Uitgaan is toch maar niks voor mij.
Of het is omdat ik niet lekker in mijn vel zit of dat het echt niets voor me is weet ik niet.
Ik vind het wel leuk om af en toe gewoon eens los te gaan, maar dat lukt me dan niet.
Het voelt te geforceerd..
Ik voel me er buiten staan..
Zoveel mooie meiden te zien, maar ik durf toch niks :N En zoveel beter uitziende jongens dan ikzelf dat ik toch geen kans maak.
Heel herkenbaar.... Het lukt mij niet goed om los te gaan, mijn interne criticus is constant bezig mij met andere te vergelijken en mij neer te halen en ik krijg teveel prikkels door de drukte en de harde muziek. Het maakt het lastiger om vrouwen te ontmoeten. Helpt de alcohol bij jou nog om wat losser te worden of wel de moed op te brengen om vrouwen aan te spreken?
pi_139555716
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:41 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Heel herkenbaar.... Het lukt mij niet goed om los te gaan, mijn interne criticus is constant bezig mij met andere te vergelijken en mij neer te halen en ik krijg teveel prikkels door de drukte en de harde muziek. Het maakt het lastiger om vrouwen te ontmoeten. Helpt de alcohol bij jou nog om wat losser te worden of wel de moed op te brengen om vrouwen aan te spreken?
Nee, alcohol helpt daarin ook niet.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_139555764
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:50 schreef Miniem het volgende:

[..]

Nee, alcohol helpt daarin ook niet.
Hier ook niet. Bij anderen lijkt het wel een wondermiddel te zijn, vandaar dat ik mij dat afvroeg.
pi_139556035
Ach, die mensen gebruiken alcohol als excuus het wel te durven.
  zondag 4 mei 2014 @ 19:03:10 #189
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139556235
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:58 schreef Gray het volgende:
Ach, die mensen gebruiken alcohol als excuus het wel te durven.
Maar het werkt wel! :)
pi_139558103
quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2014 19:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar het werkt wel! :)
I know. :P

Soms. Voor sommigen.

Maar je doet niets dat je ook niet anders zou kunnen.
  zondag 4 mei 2014 @ 19:48:30 #191
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139558250
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 19:45 schreef Gray het volgende:

[..]

I know. :P

Soms. Voor sommigen.

Maar je doet niets dat je ook niet anders zou kunnen.
Klopt. Maar het scheelt toch wel als je eens de dingen doet die je graag zou willen doen maar niet durft bv.
  zondag 4 mei 2014 @ 19:55:00 #192
47102 Elvi
miemkwien
pi_139558614
Als je het uitgaan niet leuk vind dan ga je toch niet... Je kunt overal leuke vrouwen/mannen tegenkomen, niet alleen in de kroeg. Misschien loopt er wel wat leuks op fok rond :P
  zondag 4 mei 2014 @ 19:59:10 #193
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139558922
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 19:55 schreef Elvi het volgende:
Als je het uitgaan niet leuk vind dan ga je toch niet... Je kunt overal leuke vrouwen/mannen tegenkomen, niet alleen in de kroeg. Misschien loopt er wel wat leuks op fok rond :P
De meeste singles denken in het OV een toekomstige partner te vinden, zag ik laatst bij "jongens tegen de meisjes" :+ Vond ik niet echt een logische plek. Uitgaansgelegenheden stonden er niet eens utsse.n Maar dat is vaak ook meer voor gescharrel.
pi_139560698
quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2014 19:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klopt. Maar het scheelt toch wel als je eens de dingen doet die je graag zou willen doen maar niet durft bv.
Daarom noem ik het ook een excuus. ;)

quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2014 19:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

De meeste singles denken in het OV een toekomstige partner te vinden, zag ik laatst bij "jongens tegen de meisjes" :+ Vond ik niet echt een logische plek. Uitgaansgelegenheden stonden er niet eens utsse.n Maar dat is vaak ook meer voor gescharrel.
Voor mij zou het niets uitmaken waar ik een meisje ontmoet. Het meisje dat nu al een tijdje m'n blik vangt kom ik tegen in de supermarkt, of op weg daar naar toe. :)
  zondag 4 mei 2014 @ 20:29:09 #195
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139560870
quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:26 schreef Gray het volgende:
Daarom noem ik het ook een excuus. ;)

Snap ik.
Toch doet het wel meer dan enkel durf. M'n algehele stemming wordt er gewoon beter van. Maarja dat zegt weer genoeg over hoe ik in elkaar zit :')
quote:
Voor mij zou het niets uitmaken waar ik een meisje ontmoet. Het meisje dat nu al een tijdje m'n blik vangt kom ik tegen in de supermarkt, of op weg daar naar toe. :)
Gaat lekker zeg bij jou :P
pi_139560903
quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2014 19:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar het werkt wel! :)
Mannen vallen zo tegen als je ze eerst niet nuchter hebt ontmoet.
pi_139561338
quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Snap ik.
Toch doet het wel meer dan enkel durf. M'n algehele stemming wordt er gewoon beter van. Maarja dat zegt weer genoeg over hoe ik in elkaar zit :')
Het remt de remmende neuronen, voor zover ik weet. Plus dat het verdooft.

Mij doet het niet zoveel tegenwoordig. Wordt er alleen maar moe van en de volgende dag brak. En soms de dag erna.

quote:
Gaat lekker zeg bij jou :P
Kijken mag, aanraken niet. Iets dat slechts een van de twee in m'n verkering onthouden heeft helaas. :|W
  zondag 4 mei 2014 @ 20:42:11 #198
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139561737
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:29 schreef kvd het volgende:
Mannen vallen zo tegen als je ze eerst niet nuchter hebt ontmoet.
soms wel ja.. maar dat zullen ze van mij vast ook wel vinden :')
quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:36 schreef Gray het volgende:
Het remt de remmende neuronen, voor zover ik weet. Plus dat het verdooft.

Mij doet het niet zoveel tegenwoordig. Wordt er alleen maar moe van en de volgende dag brak. En soms de dag erna.

Serieus? :o Men.. bij mij werkt het echt wel en ook op positieve manier gelukkig. Nadeel is wel dat ik veel dingen gewoon niet leuk vind zonder drank :')
quote:
Kijken mag, aanraken niet. Iets dat slechts een van de twee in m'n verkering onthouden heeft helaas. :|W
Toch fijn dat je uberhaupt iets potentieels ziet rondlopen.

Aanraken mag nu toch ook.. tis niet voor niets je ex
pi_139562323
quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

soms wel ja.. maar dat zullen ze van mij vast ook wel vinden :')

[..]

Serieus? :o Men.. bij mij werkt het echt wel en ook op positieve manier gelukkig. Nadeel is wel dat ik veel dingen gewoon niet leuk vind zonder drank :')

[..]

Toch fijn dat je uberhaupt iets potentieels ziet rondlopen.

Aanraken mag nu toch ook.. tis niet voor niets je ex
Gaat ook 2 kanten op. Soms vallen ze tegen als zij zelf geen alcohol ophebben (en zijn ze ineens helemaal niet grappig ofzo), of als fe alcohol bij mij ontbreekt.
Kwam val niet verder dan 1 date na de eerste ontmoeting :')
pi_139563142
quote:
7s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:42 schreef Cue_ het volgende:
Serieus? :o Men.. bij mij werkt het echt wel en ook op positieve manier gelukkig. Nadeel is wel dat ik veel dingen gewoon niet leuk vind zonder drank :')
Ben van mezelf al wel positief en gelukkig. De laatste jaren dan. Daarvoor liep ik eerst in het duister, dat ik verhulde met overmatig plezier, om het maar netjes te noemen. :P Flink geproefd van het studentenleven iig. O-)

quote:
Toch fijn dat je uberhaupt iets potentieels ziet rondlopen.

Aanraken mag nu toch ook.. tis niet voor niets je ex
Rondkijken doe ik altijd, maar wel met andere redenen wanneer ik in een rela ben. Puur kost voor de ogen. :9

Aanraken mag nu weer ja, maar rustig aan. Alles op z'n tijd. Zal ze niet wegsturen, maar het opzoeken moet ik de zin nog wat meer voor opbouwen. Wat rustig aan alweer opkomt, merk ik. Zal de zomer wel zijn. :s)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')