SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
GVD flikker op met Ziyechgoede speler hoor maar past echt niet bij Ajax.
Dan nog liever Basacikoglu.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ik weet precies wat Litmanen hierop te zeggen heeftquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:36 schreef inslagenreuring het volgende:
Dan nog liever Basacikoglu.![]()
![]()
Met Maher leek er ook weinig risico te zijnquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:36 schreef Heeinz het volgende:
Ik zeg meteen die 5 miljoen neerleggen voor Ziyech. Nauwelijks risico, goeie speler.
Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Denk nog steeds dat Maher bij Ajax prima zou renderen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Met Maher leek er ook weinig risico te zijn![]()
Niet geheel overtuigd hoor. Zeker de laatste maanden is het stukken minder.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:36 schreef Heeinz het volgende:
Ik zeg meteen die 5 miljoen neerleggen voor Ziyech. Nauwelijks risico, goeie speler.
Hij zal ook gewoon eerst moeten wennen aan het niveau bij Ajax.Oh.![]()
Maher liet maar een paar wedstrijden wat zien bij AZ en was de rest van het seizoen bagger dat gaat niet op voor Ziyechquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Met Maher leek er ook weinig risico te zijn![]()
Hoezo dat?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:36 schreef inslagenreuring het volgende:
Dan nog liever Basacikoglu.![]()
Ik zal het waarschijnlijk gemist hebben, maar ik heb Maher niet bij ons zien spelenquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Met Maher leek er ook weinig risico te zijn
Trainen onder Cocu en met andere jonge sterren die zichzelf fantastisch vinden ipv onder Frankie is toch een heel verschil lijkt mij![]()
Ben ik met je eens, je moet altijd maar afwachten wat het wordt maar hij lijkt me wel een geschikte spelerquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet geheel overtuigd hoor. Zeker de laatste maanden is het stukken minder.
Hij zal ook gewoon eerst moeten wennen aan het niveau bij Ajax.![]()
Omdat een vleugelspeler welkomer is dan middenvelder nummer zoveel.quote:Charlie: How's it going in there?
Jij wilt met Serero door?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat een vleugelspeler welkomer is dan middenvelder nummer zoveel.![]()
![]()
Ziyech was de laatste maanden ook niet meer zo dwingend als voor de winter.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maher liet maar een paar wedstrijden wat zien bij AZ en was de rest van het seizoen bagger dat gaat niet op voor ZiyechCharlie: How's it going in there?
Ik denk dat het al een hoop zou schelen als zo'n jongen de hele voorbereiding meedraait. Duarte en Hoorn kwamen er bijvoorbeeld bij toen de voorbereiding al was begonnen, bij Duarte waren we zelfs al een paar speelrondes verder.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet geheel overtuigd hoor. Zeker de laatste maanden is het stukken minder.
Hij zal ook gewoon eerst moeten wennen aan het niveau bij Ajax.![]()
kwaliteit is altijd welkomquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat een vleugelspeler welkomer is dan middenvelder nummer zoveel.![]()
Waar zeg ik dat precies?quote:Charlie: How's it going in there?
Ik zou ook wel tevreden zijn met zijn aankoop, maar we moeten dan ook niet verwachten dat hij hier net zo gaat spelen als Eriksen in zijn laatste seizoen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, je moet altijd maar afwachten wat het wordt maar hij lijkt me wel een geschikte spelerOh.![]()
Klopt maar Maher speelde gewoon week in week uit matig op een leuke bekerfinale naquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ziyech was de laatste maanden ook niet meer zo dwingend als voor de winter.![]()
Sowieso is het natuurlijk het ideaalst als je je aankopen hebt gedaan voor de eerste training, maar in de praktijk lukt dat nooit.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk dat het al een hoop zou schelen als zo'n jongen de hele voorbereiding meedraait. Duarte en Hoorn kwamen er bijvoorbeeld bij toen de voorbereiding al was begonnen, bij Duarte waren we zelfs al een paar speelrondes verder.Oh.![]()
Dat lijkt me wel een prio'tje ten opzichte van een middenvelder ja.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Omdat je liever vleugelspelers hebt.Charlie: How's it going in there?
Maher heeft natuurlijk ook prima wedstrijden afgewerkt. Heel AZ was vorig seizoen matig, dat weet je toch nog wel?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt maar Maher speelde gewoon week in week uit matig op een leuke bekerfinale na
En wat heeft Ziyech voor significants gepresteerd dan? Leuke speler, dat voorop.Charlie: How's it going in there?
Ben benieuwd wanneer er duidelijk wordt wie Overmars bedoelde met zijn "misschien al gecontracteerde spelers" .Oh.![]()
Het ene doen en het andere niet laten lijkt me de beste optiequote:Op donderdag 1 mei 2014 15:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een prio'tje ten opzichte van een middenvelder ja.![]()
Je moet uiteindelijk altijd afwachten hoe ze bij Ajax presteren maar ik denk dat ook Maher het beter had gedaan bij Ajax dan bij PSV gewoon omdat het daar een zooitje ongeregeld is.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maher heeft natuurlijk ook prima wedstrijden afgewerkt. Heel AZ was vorig seizoen matig, dat weet je toch nog wel?
En wat heeft Ziyech voor significants gepresteerd dan? Leuke speler, dat voorop.![]()
Ziyech heeft laten zien fantastische passing te hebben, overzicht te hebben en hij kan nog eens een goaltje maken een ideale middenvelder voor Ajax dusquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maher heeft natuurlijk ook prima wedstrijden afgewerkt. Heel AZ was vorig seizoen matig, dat weet je toch nog wel?
En wat heeft Ziyech voor significants gepresteerd dan? Leuke speler, dat voorop.![]()
Vleugelspeler voor lrechtsbuiten (op links in principe Fischer en Kishna), spits en een versterking op de plek voor Serero.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het ene doen en het andere niet laten lijkt me de beste optie![]()
Dat weet ik wel zeker. Bij PSV is totaal geen systeem en voetballen ze allemaal voor zichzelf.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet uiteindelijk altijd afwachten hoe ze bij Ajax presteren maar ik denk dat ook Maher het beter had gedaan bij Ajax dan bij PSV gewoon omdat het daar een zooitje ongeregeld is.
Hij had dan echt wel meer rendement gehad dan Serero.Oh.![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ziyech heeft laten zien fantastische passing te hebben, overzicht te hebben en hij kan nog eens een goaltje maken, allemaal in de omschakeling. Afwachten hoe hij het evt doet bij Ajax dus een ideale middenvelder voor Ajax dusCharlie: How's it going in there?
Speculatief. Ergo we zullen er nooit achterkomen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Bij PSV is totaal geen systeem en voetballen ze allemaal voor zichzelf.
Hij had dan echt wel meer rendement gehad dan Serero.Charlie: How's it going in there?
Bij Heerenveen speelde hij natuurlijk wel met meer ruimte hè. Is afwachten wat hij doet bij ons als er geen vleugelspeler is om diep te sturen of een overvol centrum waar hij geen kans krijgt om te schieten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ziyech heeft laten zien fantastische passing te hebben, overzicht te hebben en hij kan nog eens een goaltje maken een ideale middenvelder voor Ajax dusOh.![]()
Ik zeg ook niet dat hij er meteen staat maar hij heeft alles in zich om een aanwinst te zijn voor Ajax.quote:![]()
Dat is het grote verschil inderdaadquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Heerenveen speelde hij natuurlijk wel met meer ruimte hè. Is afwachten wat hij doet bij ons als er geen vleugelspeler is om diep te sturen of een overvol centrum waar hij geen kans krijgt om te schieten.![]()
We hebben er wel meer die er niet meteen staan maar op termijn wel. 5 miljoen lekker in de zak houden of iemand halen die er wel meteen staat.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij er meteen staat maar hij heeft alles in zich om een aanwinst te zijn voor Ajax.Charlie: How's it going in there?
Hoe wil je iemand voor 5 miljoen halen die er meteen staat en net zo goed is als Ziyechquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
We hebben er wel meer die er niet meteen staan maar op termijn wel. 5 miljoen lekker in de zak houden of iemand halen die er wel meteen staat.![]()
![]()
dat wil ik ook wel wetenquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoe wil je iemand voor 5 miljoen halen die er meteen staat en net zo goed is als Ziyech![]()
Dat sowieso.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Heerenveen speelde hij natuurlijk wel met meer ruimte hè. Is afwachten wat hij doet bij ons als er geen vleugelspeler is om diep te sturen of een overvol centrum waar hij geen kans krijgt om te schieten.![]()
Een Tadic dus?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
We hebben er wel meer die er niet meteen staan maar op termijn wel. 5 miljoen lekker in de zak houden of iemand halen die er wel meteen staat.![]()
Dat is de taak van Ajax, niet van ons. Ik weet niet hoe het met jullie zit maar 5 miljoen voor een niet-zekerheidje is toch vrij veel geld. Vooral als je Duarte vorig seizoen nog gehaald hebt voor de basis eigenlijk, die verdient nog een kans.quote:
Verleg de aandacht liever naar posities die er toe doen. Een CVM, SP en buitenspeler. Met alle respect, maar Ziyech scouten kan iedereen.Charlie: How's it going in there?
SP staat voor?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is de taak van Ajax, niet van ons. Ik weet niet hoe het met jullie zit maar 5 miljoen voor een niet-zekerheidje is toch vrij veel geld. Vooral als je Duarte vorig seizoen nog gehaald hebt voor de basis eigenlijk, die verdient nog een kans.
Verleg de aandacht liever naar posities die er toe doen. Een CVM, SP en buitenspeler. Met alle respect, maar Ziyech scouten kan iedereen.![]()
Kostic.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is de taak van Ajax, niet van ons. Ik weet niet hoe het met jullie zit maar 5 miljoen voor een niet-zekerheidje is toch vrij veel geld. Vooral als je Duarte vorig seizoen nog gehaald hebt voor de basis eigenlijk, die verdient nog een kans.
Verleg de aandacht liever naar posities die er toe doen. Een CVM, SP en buitenspeler. Met alle respect, maar Ziyech scouten kan iedereen.
Zivkovic scouten kan ook iedereen en dat is toch ook een prima speler![]()
Is dat werkelijk waar nou zo'n hersenkraker?quote:
Is het werkelijk waar nou zo moeilijk om spits te typen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Is dat werkelijk waar nou zo'n hersenkraker?![]()
![]()
Zivkovic was nou zo'n voorbeeld van weghalen voor de echte doorbraak. Die speelt pas in de basis sinds Ajax hem al had overgenomen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kostic.
Zivkovic scouten kan ook iedereen en dat is toch ook een prima spelerCharlie: How's it going in there?
Jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is het werkelijk waar nou zo moeilijk om spits te typen.Charlie: How's it going in there?
Goed puntquote:Charlie: How's it going in there?
Verder wel eens hoor een goeie spits en een buitenspeler of 2 heeft meer prioriteit maar wat ik al eerder zei, kwaliteit heb je nooit teveel en dit lijkt me niet zo'n enorme risico investering.quote:![]()
Ik vind Kostic te lui. De Boer (mocht hij blijven) wil dat de aanvallers de eerste verdedigers zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kostic zou wel logisch zijn of ze komen weer met een gokjeWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
In Griekenland geven ze trouwens hoge straffen voor fakkels: http://nos.nl/artikel/642685-forse-straf-voor-paok-saloniki.html
50.000 euro boete, aftrek van 3 punten en 2 thuiswedstrijden zonder publiek![]()
OK Marcquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maximaal 3 miljoen voor Ziyech, graag of niet...![]()
Prima, trek maar 3 punten af van de bekerfinale dan.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:25 schreef Max23 het volgende:
In Griekenland geven ze trouwens hoge straffen voor fakkels: http://nos.nl/artikel/642685-forse-straf-voor-paok-saloniki.html
50.000 euro boete, aftrek van 3 punten en 2 thuiswedstrijden zonder publiekA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Zo niet , kunnen we altijd nog voor Hupperts gaanquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maximaal 3 miljoen voor Ziyech, graag of niet...RED ONS HENNIEGOD![]()
Waarom zou Ziyech komen eigenlijk?
Je hebt Duarte, Serero (en Andersen) voor die positie. Dan kan je nog beter een rechtshalf halen, want wie hebben we achter Klaassen? De Jong/Schone?
Aan 3 of meer spelers voor die positie heb je niets, dus dat betekent dat er iemand weg moet wat dan Serero zou worden. Nou ben ik geen groot fan van Serero, maar heb je de zekerheid met Ziyech dat hij die ¤5mln waard is en noemenswaardig beter presteert dan Serero? Lijkt me van niet. Duarte na een jaar dumpen zou slecht beleid zijn en dan heb je dus Andersen nog..
Ik ben voor volgend seizoen al lang blij als Boilesen fit blijft, Fischer sterk terugkomt, Siem weer helemaal fit is en Kishna zijn echte doorbraak heeft. Als een Bazoer/Andersen dan nog kunnen doorbreken ga je er behoorlijk op vooruit. Van eventuele aankopen verwacht ik gewoon niet zoveel.![]()
Paok had dit gedoe met de fakkels ook in de beker (halve finale). Puntenaftrek is echter wel voor de competitie. Alleen nog niet zeker of dat de competitie van dit jaar is of van volgend jaar.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima, trek maar 3 punten af van de bekerfinale dan.![]()
Dat maakt voor PAOK echt geen kut uit. Ze hebben 14 punten minder dan de nr 1quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Paok had dit gedoe met de fakkels ook in de beker (halve finale). Puntenaftrek is echter wel voor de competitie. Alleen nog niet zeker of dat de competitie van dit jaar is of van volgend jaar.![]()
Ajax zou geen grote bedragen meer neertellen toch? Heerenveen schijnt rond de 2 miljoen te vragen, past dat binnen hun beleid?![]()
5 miljoen vragen ze, volgens VI dacht ikquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:10 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ajax zou geen grote bedragen meer neertellen toch? Heerenveen schijnt rond de 2 miljoen te vragen, past dat binnen hun beleid?![]()
Zijn contract loopt nog maar een jaar, als ze 5 miljoen vragen is er de kans dat hij straks voor niets weggaat.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
5 miljoen vragen ze, volgens VI dacht ik![]()
Heerenveen zal wel redelijk hoog willen inzetten aangezien ze daar het geld goed kunnen gebruiken. Denk dat ze daar ook wel happy zijn met minder.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:11 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Zijn contract loopt nog maar een jaar, als ze 5 miljoen vragen is er de kans dat hij straks voor niets weggaat.![]()
Trouwens wilde Ajax nog 8mln betalen voor v. Ginkel, maar die moest naar Chelsea.![]()
Denk het niet, Twente en PSV wagen die gok wel voor 5 miljoen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:11 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Zijn contract loopt nog maar een jaar, als ze 5 miljoen vragen is er de kans dat hij straks voor niets weggaat.
Daarmee zeg ik niet dat Ajax dat ook zomaar even moet doen.![]()
Tja, dan lijkt ajax de grootste kanshebber. Ziyech zal twente denk ik afslaan en dan gaat 't tussen ajax en feyenoord. Ajax kan veel meer neertellen dan feyenoord. Is trouwens al bekend wat ziyech zn voorkeur is?quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:13 schreef CaasS het volgende:
[..]
Heerenveen zal wel redelijk hoog willen inzetten aangezien ze daar het geld goed kunnen gebruiken. Denk dat ze daar ook wel happy zijn met minder.![]()
Trouwens wilde Ajax nog 8mln betalen voor v. Ginkel, maar die moest naar Chelsea.![]()
Psv heeft meer dan genoeg aanvallers, denk dat ze andere prioriteiten hebben. Feyenoord zou 'm goed kunnen gebruiken ipv schaken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk het niet, Twente en PSV wagen die gok wel voor 5 miljoen.
Daarmee zeg ik niet dat Ajax dat ook zomaar even moet doen.![]()
Lukoki mag volgens Ajax Showtime verkocht wordenquote:quote:Ajax heeft Jody Lukoki donderdagavond laten weten dat hij verkocht mag worden. Dat vertelt de speler in gesprek met Ajax Showtime. 'Ik rekende er al een beetje op', aldus Lukoki. 'Het is fijn dat er nu duidelijkheid is. Het is wel jammer, maar dan ligt mijn geluk ergens anders.'![]()
We gaan de eredivisie toch niet vergelijken met zo'n bananenland?quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Paok had dit gedoe met de fakkels ook in de beker (halve finale). Puntenaftrek is echter wel voor de competitie. Alleen nog niet zeker of dat de competitie van dit jaar is of van volgend jaar.![]()
![]()
Hopelijk heeft josti voor het eerst in zijn leven gelijk..quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Blokkendoosjosti Valentijn Driessen denkt dat Pochettino het wordt bij de Spurs.RED ONS HENNIEGOD![]()
Waar staat dat?quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Blokkendoosjosti Valentijn Driessen denkt dat Pochettino het wordt bij de Spurs.![]()
Wat moeten we daar doen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:56 schreef kurk_droog het volgende:
Iemand foto's van de Arena van vandaag?![]()
Volgens Syntix mag hij ook verkocht wordenquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lukoki mag volgens Ajax Showtime verkocht worden
[..]![]()
Verkopen...gratis de deur uit..het maakt mij geen fuck uit. Weg met die prutser.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Volgens Syntix mag hij ook verkocht worden![]()
Weer zo overdreven dit.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Verkopen...gratis de deur uit..het maakt mij geen fuck uit. Weg met die prutser.![]()
![]()
http://www.bild.de/sport/(...)m-35783838.bild.htmlquote:Bild: Ajax huurt linksbuiten Milik (20) voor 2 jaar van Bayer Leverkusen
Volgens het Duitse Bild huurt Ajax het Poolse talent Arkadiusz Milik (20) voor twee seizoenen van Bayer Leverkusen. De Duitse club haalde het grote Poolse talent in 2013 over uit Polen voor 2,6 miljoen. In Duitsland wist hij echter niet te imponeren. In de winter werd hij verhuurd aan FC Augsburg waar hij ook geen indruk maakte. Ajax zal hem volgens het Duitse sportblad nu voor twee jaar op huurbasis overnemen.![]()
Tja hij is 20 en als het voor twee jaar is en redelijk goedkoop..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:46 schreef Burrito het volgende:
Een talent huren? Tenzij het met optie tot koop is snap ik er niks van![]()
![]()
Zo ziet de Marc het graagquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja hij is 20 en als het voor twee jaar is en redelijk goedkoop..RED ONS HENNIEGOD![]()
Persconferentie van de Boer is vandaag dus dan weten we het wel. Anders belt Simon iedereen nog even.![]()
Simon op Twitter: 'De Boer heel verbaasd, weet niks van interesse Spurs'quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Persconferentie van de Boer is vandaag dus dan weten we het wel. Anders belt Simon iedereen nog even.
Volgende dag, video op nos.nl: 'Ik ga zeker luisteren en praten met Spurs'![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:02 schreef j0rdiiii het volgende:
WOW![]()
Lijkt meer te kunnen dan Sigthorsson, halen die jongen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo'n filmpje kan je zelfs van Sikora maken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:02 schreef j0rdiiii het volgende:
WOW![]()
Lijkt meer te kunnen dan Sigthorsson, halen die jongen![]()
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Zal best een talent zijn maar als ie ook al bij Augsburg geen indruk heeft gemaakt en veelal op de bank zat dan zal ie niet echt een geweldenaar zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wel hoger niveau daar natuurlijk ik weet ook niet wie hem op de bank houdtquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:20 schreef Pedroso het volgende:
Zal best een talent zijn maar als ie ook al bij Augsburg geen indruk heeft gemaakt en veelal op de bank zat dan zal ie niet echt een geweldenaar zijn.![]()
Ziyech halen zou raar zijn, aangezien om bijna dezelfde redenen Maher (die n.b. al international was volgens mij) niet gehaald werd vorig jaar. Hoewel... werd Mike van der Hoorn niet voor zo'n soort bedrag weer wél gehaald?Maar ik denk eerst dat Ajax de selectie eens wat op moet gaan schonen voordat ze zulke spelers halen. Teveel Sana's, Bojans, Serero's en Duartes nu. De eigen jeugd wordt nu al teveel geblokkeerd in mijn ogen.
[ Bericht 4% gewijzigd door erik013 op 02-05-2014 02:44:18 ]![]()
wat heeft die gast een kansen gemist.quote:Ajax heeft Lukoki niet meer nodig
Toegevoegd: vrijdag 2 mei 2014, 08:34
Jody Lukoki heeft geen toekomst meer bij Ajax. De vleugelspits heeft van zijn werkgever te horen gekregen dat hij mag uitkijken naar een andere club.
De 21-jarige Lukoki komt dit seizoen op huurbasis uit voor SC Cambuur. Daar ontpopte hij zich in de eerste wedstrijden tot publiekslieveling, maar met twee doelpunten in 32 wedstrijden wist Lukoki ook daar niet te overtuigen.
Transfersom
Lukoki staat nog tot volgend jaar zomer onder contract in Amsterdam. Ajax wil hem nu kwijt, zodat de club nog een transfersom voor de aanvaller kan ontvangen.
http://nos.nl/artikel/642(...)niet-meer-nodig.html![]()
Lijkt me stug dat de jeugd geblokkeerd wordt, goed voorbeeld is v/d Hoorn, kansloos tov Veltman, er wordt hier te snel gedacht dat spelers er klaar voor zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:35 schreef erik013 het volgende:
Ziyech halen zou raar zijn, aangezien om bijna dezelfde redenen Maher (die n.b. al international was volgens mij) niet gehaald werd vorig jaar. Hoewel... werd Mike van der Hoorn niet voor zo'n soort bedrag weer wél gehaald?Maar ik denk eerst dat Ajax de selectie eens wat op moet gaan schonen voordat ze zulke spelers halen. Teveel Sana's, Bojans, Serero's en Duartes nu. De eigen jeugd wordt nu al teveel geblokkeerd in mijn ogen.
![]()
Maaaaar, Ziyech is wel veel beter dan Maher.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:35 schreef erik013 het volgende:
![]()
Ik vond Maher bij AZ een geweldenaar. Viel me echt tegen hoe hij dit seizoen bij psv presteerde. Ziyech is inderdaad een hele goede speler, maar ik vraag me af of hij ons niveau aan kan. Een ruil met Duarte zie ik wel zittenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maaaaar, Ziyech is wel veel beter dan Maher.![]()
![]()
Ik bedoel eigenlijk meer dat Veltman eigenlijk alweer concurrentie zou moeten krijgen van weer een volgende jeugdspeler. Nu heb je 3.5 miljoen ofzo uitgegeven aan een speler op de bank, terwijl er wat er in de jeugd loopt het bijna niet slechter dan v.d. Hoorn kan doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat de jeugd geblokkeerd wordt, goed voorbeeld is v/d Hoorn, kansloos tov Veltman, er wordt hier te snel gedacht dat spelers er klaar voor zijn.
Extern spelers halen is alleen verstandig als ze b.v. met hun ervaring of exceptionele talent een directe aanwinst zijn, of als ze echt de concurrentie aangaan voor een basisplek en op dat moment echt geen enigszins gelijkwaardige jonge speler voor die positie in de jeugd hebt. In het geval van Schone kon ik goed begrijpen dat ze hem haalden als ervaren speler waarvan je wist dat het in elk geval voor de breedte direct een aanwinst was die de concurrentie aan kon gaan, met potentie tot nog meer. Maar ik kan niet geloven eigenlijk dat op De Toekomst niemand rondloopt die niet ongeveer even goed als v.d. Hoorn, Duarte of Sana is. Met als verschil dat je dan niet in totaal bijna 6 miljoen plus bijbehorend volwassenen-salaris (i.p.v. opgewaardeerd eerste jeugdcontract) weggooit aan transfersommen als ze het niveau niet aan blijken te kunnen en je bovendien jongens hebt die in elk geval de club kennen, en andersom.
[ Bericht 1% gewijzigd door erik013 op 02-05-2014 09:31:27 ]![]()
Sana was een gokje van een paar ton. Die slijt je nog wel voor hetzelfde bedrag als dat hij heeft gekost. Tevens zie ik hem nog wel slagen, vermoed dat hij naar een club van formaat Heerenveen/Groningen gaat en daar best kan uitblinken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:17 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk meer dat Veltman eigenlijk alweer concurrentie zou moeten krijgen van weer een volgende jeugdspeler. Nu heb je 3.5 miljoen ofzo uitgegeven aan een speler op de bank, terwijl er in de jeugd toch
Extern spelers halen is alleen verstandig als ze b.v. met hun ervaring of exceptionele talent een directe aanwinst zijn, of als ze echt de concurrentie aangaan voor een basisplek en op dat moment echt geen enigszins gelijkwaardige jonge speler voor die positie in de jeugd hebt. In het geval van Schone kon ik goed begrijpen dat ze hem haalden als ervaren speler waarvan je wist dat het in elk geval voor de breedte direct een aanwinst was die de concurrentie aan kon gaan, met potentie tot nog meer. Maar ik kan niet geloven eigenlijk dat op De Toekomst niemand rondloopt die niet ongeveer even goed als v.d. Hoorn, Duarte of Sana is. Met als verschil dat je dan niet in totaal bijna 6 miljoen plus bijbehorend volwassenen-salaris (i.p.v. opgewaardeerd eerste jeugdcontract) weggooit aan transfersommen als ze het niveau niet aan blijken te kunnen en je bovendien jongens hebt die in elk geval de club kennen, en andersom."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
gvd..Milik?!?!?
Drmic!!!Charlie: How's it going in there?
IIk moet hem eerst eens langer dan 1 seizoen in actie zien (evt. op een iets hoger niveau zoals bij bijvoorbeeld Ajax of Feyenoord, dan kun je al wel zien of ie echt zo goed is dat ie zich snel aan kan passen). Of volgde je hem al voor dit jaar?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maaaaar, Ziyech is wel veel beter dan Maher.![]()
Vorig jaar heeft hij een paar potjes bij Heereveen mee gebald. Daarvoor speelde hij in de jeugd. Dus hij heeft nog nooit op een hoger niveau geacteerd dus dat valt niet te zeggen. Maar Ajax kan best een risicootje nemen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:21 schreef erik013 het volgende:
I
[..]
Ik moet hem eerst eens langer dan 1 seizoen in actie zien (evt. op een iets hoger niveau zoals bij bijvoorbeeld Ajax of Feyenoord, dan kun je al wel zien of ie echt zo goed is dat ie zich snel aan kan passen). Of volgde je hem al voor dit jaar?![]()
En dat terwijl ik hem nog zo verstandig vond door nog even in NL te blijven door voor Ajax of PSV te willen kiezen, in plaats van te vroeg de eredivisie te verlaten en ergens op de bank in het buitenland te gaan cashen om na 2 jaar weer terug te keren met een lastig in te halen achterstand en zonder plezier in het voetbal meer. Wat dat betreft is het jammer dat ie tot nu toe nog niet geslaagd is, ik had zo'n keuze graag 'beloond' gezien eigenlijk. Vind het bijvoorbeeld ook goed dat bij Ajax de spelers niet elke transferperiode met hun zaakwaarnemer achter zich staan te verkondigen dat ze perse nu weg willen en dat Ajax ze niet genoeg 'uitdaging' kan bieden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:09 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ik vond Maher bij AZ een geweldenaar. Viel me echt tegen hoe hij dit seizoen bij psv presteerde. Ziyech is inderdaad een hele goede speler, maar ik vraag me af of hij ons niveau aan kan. Een ruil met Duarte zie ik wel zitten
Komt wellicht ook omdat de eredivisie momenteel niet zo in trek is bij de Europese topclubs.![]()
Zelfs spelers die zich nog maar net een klein beetje bewezen hebben worden al weggekochtquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:40 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)er-Joel-Veltman.html.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Zijn te bang dat ze later weer door elkaar worden afgetroefd. Beetje het Overmarsverhaal om Hoorny binnen te halen: straks betalen we er weer 9 miljoen voor en zeiken ze dat we te laat geboden hebben.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfs spelers die zich nog maar net een klein beetje bewezen hebben worden al weggekocht.
![]()
Ja, dat snap ik, ze hebben toch geld zat en beter zo'n jongen te vroeg binnenhalen dan helemaal niet. Maar Ajax (en de rest in NL) kan zo toch echt niets meer klaarspelen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn te bang dat ze later weer door elkaar worden afgetroefd. Beetje het Overmarsverhaal om Hoorny binnen te halen: straks betalen we er weer 9 miljoen voor en zeiken ze dat we te laat geboden hebben.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
In die andere landen mogen ze toch van hun bond alles financieel uithalen. De KNVB houdt een strikt beleid vast waardoor de Nederlandse clubs, tsja, sneller worden afgetroefd.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, ze hebben toch geld zat en beter zo'n jongen te vroeg binnenhalen dan helemaal niet. Maar Ajax (en de rest in NL) kan zo toch echt niets meer klaarspelen?![]()
Mag toch hopen dat hij zelf in ziet dat hij eerst eens lekker een seizoennetje constant basis moet staan en zich echt moet bewijzen. Heeft ook genoeg zaadpotten gespeeld en maakt vaak nog per wedstrijd een enorme fout. En ziet hij dat niet in, strik erom enquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfs spelers die zich nog maar net een klein beetje bewezen hebben worden al weggekocht.
![]()
![]()
Ja, maar zo hebben we al meer spelers te snel afgeserveerdquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat hij zelf in ziet dat hij eerst eens lekker een seizoennetje constant basis moet staan en zich echt moet bewijzen. Heeft ook genoeg zaadpotten gespeeld en maakt vaak nog per wedstrijd een enorme fout. En ziet hij dat niet in, strik erom en.
Get woke, go broke!![]()
Niet zo raar. Die jongen is puur goud als hij zijn kleine foutjes eruit haalt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:40 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)er-Joel-Veltman.html
Waarom hebben we trouwens ook alweer Duarte gehaald terwijl Ziyech veel meer een speler voor ons is![]()
![]()
Ziyech debuteerde pas begin dit seizoen en begin dit seizoen haalden we Duarte...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet zo raar. Die jongen is puur goud als hij zijn kleine foutjes eruit haalt.
Waarom hebben we trouwens ook alweer Duarte gehaald terwijl Ziyech veel meer een speler voor ons is![]()
quote:Christian Poulsen stopt bij Ajax
Christian Poulsen heeft aan de clubleiding van Ajax kenbaar gemaakt niet in te gaan op de aanbieding om zijn contract te verlengen. De Deen weet op dit moment nog niet hoe het verdere verloop van zijn carrière er uitziet.
Poulsen (34) kwam in de zomer van 2012 transfervrij naar Ajax, nadat zijn contract bij het Franse Thonon Gaillard FC was afgelopen. Daarvoor was de voormalig Deens international actief voor Liverpool FC, Juventus FC, Sevilla FC, FC Schalke 04 en FC Kopenhagen. Hij werd geboren op 28 februari 1980 in Asnæs, Denemarken. Hij won in Amsterdam tweemaal de landstitel en eenmaal de Johan Cruijff Schaal. Poulsen kan aanstaande zaterdag tegen NEC zijn 80e officiële duel voor Ajax spelen.
Directeur voetbalzaken Marc Overmars: ,,Christian is beide seizoenen die hij hier heeft gespeeld van grote toegevoegde waarde geweest. Dat drukt hij niet uit in doelpunten of assists maar op een andere manier. Bijvoorbeeld door zijn winnaarsmentaliteit. Hij is altijd topfit, leeft als een absolute topsporter en brengt ontzettend veel internationale ervaring mee. Als Ajax hem nodig had dan stond hij er. Ik kan uit zijn eerste jaar diverse wedstrijden, zoals belangrijke duels tegen FC Twente en PSV, opnoemen die hij voor ons gewonnen heeft. Hetzelfde geldt voor afgelopen seizoen. Hij deed afgelopen seizoen in 42 wedstrijden mee, dat zegt veel over hoe belangrijk hij is. We boden hem daarom aan om nog een jaar bij Ajax te blijven spelen. Daar heeft hij over nagedacht. Gisteren heeft hij ons verteld dat hij niet op die aanbieding ingaat, helaas.”
Christian Poulsen: ,,Het was een erg moeilijke beslissing. Want ik heb het bij Ajax erg naar mijn zin. Mijn familie ook. We vinden het een fijne club met geweldige mensen. Die wil ik allemaal bedanken voor de mooie tijd. We hebben er een paar weken over gedaan omdat we er goed over wilden nadenken. Mijn beslissing is met mijn hersenen genomen, in plaats van met mijn hart. Als ik dat laatste had gedaan dan had ik bijgetekend. Maar ik wil op een mooie manier afscheid nemen en dat doe ik nu, als een fitte speler met wederom een kampioenschap. Ik weet nog niet wat ik ga doen. Mijn gevoel stuurt ons naar Denemarken, maar dat zou betekenen dat ik helemaal zou stoppen met voetballen. Daar ben ik nog niet over uit. Als er een club komt uit een andere competitie, dan gaan we daar zeker over nadenken.”
Ajax neemt zaterdagavond na de wedstrijd tegen NEC in de ArenA afscheid van Poulsen.
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)n-stopt-bij-Ajax.htm![]()
Maar dan wel eerst de selectie wat opschonen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:29 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft hij een paar potjes bij Heereveen mee gebald. Daarvoor speelde hij in de jeugd. Dus hij heeft nog nooit op een hoger niveau geacteerd dus dat valt niet te zeggen. Maar Ajax kan best een risicootje nemen.![]()
Ja even wachten tot Ziyech al bijna bij een andere club heeft getekend en hem dan pas benaderen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:45 schreef erik013 het volgende:
[..]
Maar dan wel eerst de selectie wat opschonen.![]()
Wat moeten jullie met Ziyech? Jullie hebben toch Klaassen en Schöne voor die plek?
En De Jong speelt er ook al. En kan Serero er niet ook spelen?Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Ziyech moet op de plek van Sererootjequote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:51 schreef H.FR het volgende:
Wat moeten jullie met Ziyech? Jullie hebben toch Klaassen en Schöne voor die plek?
En De Jong speelt er ook al. En kan Serero er niet ook spelen?![]()
Ziyech debuteerde begin vorig seizoen al. Alleen was het toen nog lastig te zien wat voor speler het zou worden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ziyech debuteerde pas begin dit seizoen en begin dit seizoen haalden we Duarte...![]()
Begin 12/13 speelde hij toen voornamelijk maar daarna tot 13/14 niet meer.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ziyech debuteerde begin vorig seizoen al. Alleen was het toen nog lastig te zien wat voor speler het zou worden.![]()
Dan nog maar een mogelijke bankzitter van 4 miljoen met direct een topsalaris erbij wou je zeggen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja even wachten tot Ziyech al bijna bij een andere club heeft getekend en hem dan pas benaderen.Hoewel het wel weer scheelt dat Bojan vertrekt, das 1.
Maar ik snap je wel. Echter denk dat als Ziyech echt naar Ajax wil en je laat hem sowieso weten dat ie gehaald wordt zodra je de selectie wat opgeschoond hebt, hij echt wel dat geduld even heeft tot na het WK. Hoewel die Martin Van Geel ook wel een mooi verhaaltje heeft altijd om spelers te overtuigen. Als z'n maatje Van La Parra ook meekomt wordt het nog overtuigender.![]()
Dat lijkt mij idd nu het belangrijkste. Met Poulsen is in ieder geval het startsein gegeven daarvoor.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:45 schreef erik013 het volgende:
[..]
Maar dan wel eerst de selectie wat opschonen.![]()
Die had van mij niet echt weg gehoeven, bruikbare routinierquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:01 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat lijkt mij idd nu het belangrijkste. Met Poulsen is in ieder geval het startsein gegeven daarvoor.![]()
Idd, geen geweldige voetballer an sich, maar wel nuttig en zeker goed om erbij te hebben zo'n ervaren speler.
Maar goed, misschien hebben ze wel weer een vervanger op het oog.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik mag toch hopen dat ze een vervanger van vergelijkbaar niveau halen. Geen geweldige voetballer ofzo, maar bracht wel altijd strijd en inzet, en het nodige evenwicht in het team. Hoe cliché dat soort kreten ook zijn, je hebt wel zo iemand nodig. Met een hele selectie van <24 + Siem ga je er niet komen.![]()
Jmmr dat poulsen weggaat. Meer dan genoeg voetbalintellegentoe alleen te weinig techniek om er iets mee te doen. Als ajax zat te lanterfanten en hij kwam erin, begonnen ze altijd gelijk beter hem best te doen.
Mokotjo maar halen als back up"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Zou geweldig zijn als Fernando Gago kwam
Poulsen had wel een hele goede lange pass door de lucht. Helaas mocht hij daar van Frank uiteraard geen gebruik van maken omdat alles over de grond moet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:18 schreef gniffie het volgende:
Jmmr dat poulsen weggaat. Meer dan genoeg voetbalintellegentoe alleen te weinig techniek om er iets mee te doen. Als ajax zat te lanterfanten en hij kwam erin, begonnen ze altijd gelijk beter hem best te doen.
Mokotjo maar halen als back up![]()
magneetje in de bal en onder het veldquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Poulsen had wel een hele goede lange pass door de lucht. Helaas mocht hij daar van Frank uiteraard geen gebruik van maken omdat alles over de grond moet.![]()
Die kan er helemaal niks vanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:19 schreef inslagenreuring het volgende:
Zou geweldig zijn als Fernando Gago kwam![]()
Was ook gewoon geweldig hoe hij destijds Strootman en Van Bommel aanpakte, ze wisten niet wat hun overkwam. De rest zijn natuurlijk best wel slappe lulletjes en iemand met vechtlust heb je soms gewoon nodig.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze een vervanger van vergelijkbaar niveau halen. Geen geweldige voetballer ofzo, maar bracht wel altijd strijd en inzet, en het nodige evenwicht in het team. Hoe cliché dat soort kreten ook zijn, je hebt wel zo iemand nodig. Met een hele selectie van <24 + Siem ga je er niet komen.![]()
quote:
Heb je Poulsen wel eens zien spelen bij Liverpool, Juventus, Schalke?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je hem nog zien spelen bij Boca?
Gago heeft gewoon respectabel niveau gehaald bij Madrid en Roma.Charlie: How's it going in there?
Zeker voor de Eredivisie een prima speler.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heb je Poulsen wel eens zien spelen bij Liverpool, Juventus, Schalke?
Gago heeft gewoon respectabel niveau gehaald bij Madrid en Roma.![]()
De internetscout is weer aan het werk hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heb je Poulsen wel eens zien spelen bij Liverpool, Juventus, Schalke?
Gago heeft gewoon respectabel niveau gehaald bij Madrid en Roma.![]()
De laatste goede wedstrijd van Gago moet al een jaar of 3 geleden zijn geweest![]()
![]()
Tjah ik bedoel maar. Hij zal echter wel niet terugkomen naar Europa nou hij weer in Argentinië zit. Dusja het was maar een gedachtequote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zeker voor de Eredivisie een prima speler.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De internetscout is weer aan het werk hoor![]()
Wat maakt dat jou? Een teletekstscout?
Ik geef geen mening over spelers die ik niet regelmatig heb zien spelenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]Wat maakt dat jou? Een teletekstscout?
Jij komt met Gago terwijl die er geen klote van kan en dat had je geweten als je hem de laatste jaren hebt zien spelen. Laatst nog Boca - River gekeken en daar was hij met afstand de slechtste man op het veld.
![]()
Dus jij bepaalt of ik een speler regelmatig heb zien spelen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik geef geen mening over spelers die ik niet regelmatig heb zien spelenJij komt met Gago terwijl die er geen klote van kan en dat had je geweten als je hem de laatste jaren hebt zien spelen. Laatst nog Boca - River gekeken en daar was hij met afstand de slechtste man op het veld.
Heb hem nog geen 2 jaar terug haast alle wedstrijden zien spelen bij AS Roma. Wij mogen dromen van zo'n verdedigende middenvelder. Maar jij baseert het op 1 wedstrijd, beetje tegenstrijdig.Charlie: How's it going in there?
Prima dat Poulsen weggaat ... heeft zeker zijn waarde gehad de afgelopen jaren, goeie gozer, maar ik ga hem niet missen. De laatste weken toevallig wat goede wedstrijden gespeeld, maar eerder in het seizoen was het nog dramatisch.![]()
Aangezien je Leo Gago als aanwinst noemt voor Ajax kan ik al aannemen dat je hem al jaren niet meer hebt zien spelen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dus jij bepaalt of ik een speler regelmatig heb zien spelen?
Heb hem nog geen 2 jaar terug haast alle wedstrijden zien spelen bij AS Roma. Wij mogen dromen van zo'n verdedigende middenvelder. Maar jij baseert het op 1 wedstrijd, beetje tegenstrijdig.
Ga weg joh bij Roma was het al niet best en dat niveau is nog veel verder gezakt. Waar zeg ik dat ik het baseer op 1 wedstrijd?![]()
Ik heb het gvd over Fernando Gago ventquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aangezien je Leo Gago als aanwinst noemt voor Ajax kan ik al aannemen dat je hem al jaren niet meer hebt zien spelen.
Ga weg joh bij Roma was het al niet best en dat niveau is nog veel verder gezakt. Waar zeg ik dat ik het baseer op 1 wedstrijd?
Hij heeft net zoals heel Ajax een paar slechte potjes gespeeld. Maar de meeste partijen die hij speelde waren erg solide hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Prima dat Poulsen weggaat ... heeft zeker zijn waarde gehad de afgelopen jaren, goeie gozer, maar ik ga hem niet missen. De laatste weken toevallig wat goede wedstrijden gespeeld, maar eerder in het seizoen was het nog dramatisch.![]()
![]()
Ik ook. Weet ook niet hoe ik bij Leo kwam dat is die Braziliaanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik heb het gvd over Fernando Gago vent![]()
Ik vind niet dat je Poulsen op voetballende kwaliteiten moet beoordelen. In de groep en verdedigend was het een zeer belangrijke speler die nooit bleef zeuren of klagen, altijd zijn werk netjes doet. Zoals Frank het graag ziet. Dat hij voetballend een mindere bijdrage heeft, het is soms storend maar niet elke voetballer is technisch superieur.![]()
Niks mis mee zo'n speler ga je hard missenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind niet dat je Poulsen op voetballende kwaliteiten moet beoordelen. In de groep en verdedigend was het een zeer belangrijke speler die nooit bleef zeuren of klagen, altijd zijn werk netjes doet. Zoals Frank het graag ziet. Dat hij voetballend een mindere bijdrage heeft, het is soms storend maar niet elke voetballer is technisch superieur.![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 11:46:40#Ajax wil Arkadiusz Milik een seizoen huren met een optie tot koop en is daarover in gesprek met Leverkusen. Zie Telesport.nl reageer retweet
![]()
Fernando Gago komt toch niet, in geen 1000 jaar. Maar dat zou een geweldige speler zijn voor Ajax. En dat vind ik op basis van het Roma seizoen en een aantal seizoenen madrid waar ik hem zag spelen zo nu en dan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ook. Weet ook niet hoe ik bij Leo kwam dat is die Braziliaan
Lijkt me stug dat hij er ineens 'niks meer van kan'. Maar een topkenner als jij, die Sterling geen goede voetballer vindt! valt niet mee te strijden.
Ben nooit zo'n fan van talent huren eigenlijk moet een huurling er meteen staanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:47 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 11:46:40#Ajax wil Arkadiusz Milik een seizoen huren met een optie tot koop en is daarover in gesprek met Leverkusen. Zie Telesport.nl reageer retweet
![]()
Met een optie tot koop zie ik het probleem niet zo. Verder ken ik deze speler niet, maar wat ik van hem las was niet zo heel positief. Afwachten dusquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben nooit zo'n fan van talent huren eigenlijk moet een huurling er meteen staan![]()
![]()
Nou dan raad ik je aan om een paar wedstrijden van Boca te kijken dan kom je daar vanzelf op terugquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Fernando Gago komt toch niet, in geen 1000 jaar. Maar dat zou een geweldige speler zijn voor Ajax. En dat vind ik op basis van het Roma seizoen en een aantal seizoenen madrid waar ik hem zag spelen zo nu en dan.
Lijkt me stug dat hij er ineens 'niks meer van kan'. Maar een topkenner als jij, die Sterling geen goede voetballer vindt! valt niet mee te strijden.
![]()
Nee ik heb niet gezegd dat ik Sterling geen goede voetballer vind, ik heb gezegd dat ik wel eens wil zien waar hij over een paar jaar staat omdat het geen gemakkelijke jonge is. Dat is heel wat anders lieve Inslagenreuring![]()
Beelden zijn wel positief.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:50 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Met een optie tot koop zie ik het probleem niet zo. Verder ken ik deze speler niet, maar wat ik van hem las was niet zo heel positief. Afwachten dus![]()
Sowieso is dat niveau niet geweldig in Argentinië. Maar de beleving bij de supporters daar maakt natuurlijk alles goedquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou dan raad ik je aan om een paar wedstrijden van Boca te kijken dan kom je daar vanzelf op terug![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:52 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Van mij kunnen ze ook zo'n filmpje maken denk ik. Die youtubefilmpjes zeggen me niet zoveel.![]()
Scorebordjournalistiek zegt me ook niet zoveel. Allemaal derderangsspitsen die falen in buitenland maar opbloeien in Nederland. Zijn basistechniek lijkt goed in orde te zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:52 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Van mij kunnen ze ook zo'n filmpje maken denk ik. Die youtubefilmpjes zeggen me niet zoveel.![]()
We zullen het wel zien inderdaadquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:50 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Met een optie tot koop zie ik het probleem niet zo. Verder ken ik deze speler niet, maar wat ik van hem las was niet zo heel positief. Afwachten dus![]()
Ja je kan het ook omdraaien, als het de nieuwe Messi is (bij wijze van...) dan zou Leverkusen natuurlijk nooit een optie tot koop laten opnemen. Wellicht dat je hem dan een jaartje kan huren als hij jong is en nog wat vlieguren moet maken. Maar de optie tot koop doet bij mij al vermoeden dat ze bij Leverkusen niet helemaal weten of hij bij hun een vaste kracht wordt, en dat is dan al de subtop van Europa. Dus ja, dat zal ook geen speler zijn die het verschil gaat maken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:50 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Wij zitten helaas nog een flink aantal plekken onder subtop van Europa dus hij zal het wel goed doen bij onsquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja je kan het ook omdraaien, als het de nieuwe Messi is (bij wijze van...) dan zou Leverkusen natuurlijk nooit een optie tot koop laten opnemen. Wellicht dat je hem dan een jaartje kan huren als hij jong is en nog wat vlieguren moet maken. Maar de optie tot koop doet bij mij al vermoeden dat ze bij Leverkusen niet helemaal weten of hij bij hun een vaste kracht wordt, en dat is dan al de subtop van Europa. Dus ja, dat zal ook geen speler zijn die het verschil gaat maken.![]()
![]()
Oké. Laat maar, jij bent blijkbaar van mening dat Gago ten opzichte van Poulsen geen versterking/evenwaardige vervanger zou zijn. Maar dit is een hele non-discussie omdat het niet aan de orde is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou dan raad ik je aan om een paar wedstrijden van Boca te kijken dan kom je daar vanzelf op terug![]()
Nee ik heb niet gezegd dat ik Sterling geen goede voetballer vind, ik heb gezegd dat ik wel eens wil zien waar hij over een paar jaar staat omdat het geen gemakkelijke jonge is. Dat is heel wat anders lieve Inslagenreuring
En Sterling zei je over dat iedere topclub in de BPL wel eenzelfde soort speler had. Dat is niet waar natuurlijk maar goed laten we het over Ajax hebben. Veel interessanter.Charlie: How's it going in there?
Ik denk dat je er op achteruit gaat ja misschien niet heel veel op voetballend niveau maar dat is niet het enige wat Poulsen toevoegt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oké. Laat maar, jij bent blijkbaar van mening dat Gago ten opzichte van Poulsen geen versterking/evenwaardige vervanger zou zijn. Maar dit is een hele non-discussie omdat het niet aan de orde is.
En Sterling zei je over dat iedere topclub in de BPL wel eenzelfde soort speler had. Dat is niet waar natuurlijk maar goed laten we het over Ajax hebben. Veel interessanter.
Een groot talent ja dat klopt![]()
![]()
Leuk voor hem, afscheidswedstrijd waarschijnlijkquote:![]()
quote:
Cillessen en Vermeer mee naar het WK![]()
Ik hoop echt voor hem dat ie het goed doet danquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Leuk voor hem, afscheidswedstrijd waarschijnlijk.
Get woke, go broke!![]()
YES.. toch nog iets van sensatie morgen bij Ajax...clown Vermeer gaat het weer laten zien aan ons!quote:![]()
![]()
Verstandig, Cillessen kon het toch nooit goed doen. Schöne speelt ook niet lijkt me, dus prima. Gewoon er over heen knallen. Ik kan me 2010 nog goed herinneren dat ze zo'n schik hadden dat Twente kampioen werd en wij niet. Mooi om ze morgen dus helemaal kapot te spelen.![]()
CILGODquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
De Cil is de gillette speler van het jaar![]()
![]()
Veel kop doelpunten uit voorzetten. Hij gaat het niet redden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:02 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/k4HVWuF7gE1rkz6P7Rl
Filmpjon van zijn zaakwaarnemer.![]()
Roda wint toch nooit van zn leven dus NEC hoeft zich weinig zorgen te maken.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Het is Roda. Die zijn al vaker onmogelijk maar toch ontsnapt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:20 schreef Seam het volgende:
Roda wint toch nooit van zn leven dus NEC hoeft zich weinig zorgen te maken.![]()
Ik weiger te geloven dat die kutclub deze keer ook ontsnapt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is Roda. Die zijn al vaker onmogelijk maar toch ontsnapt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik hoop het ontzettend, maar toch vrees ik in een hoekje.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat die kutclub deze keer ook ontsnapt.![]()
Moisander er weer niet bij morgen. Denswil dus weer in de basis.
Duarte is er ook niet ,last van zijn nek
En ook Schöne niet![]()
Lijkt me geen lompe hork dus ben benieuwdquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:02 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/k4HVWuF7gE1rkz6P7Rl
Filmpjon van zijn zaakwaarnemer.![]()
90% kans van slagen dusquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me geen lompe hork dus ben benieuwd![]()
![]()
Hoe vind Polletje hem?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me geen lompe hork dus ben benieuwd![]()
![]()
Waarom zou hij het niet goed doen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop echt voor hem dat ie het goed doet dan.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
YES.. toch nog iets van sensatie morgen bij Ajax...clown Vermeer gaat het weer laten zien aan ons!!
![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Gravenberch morgen in de basis bij NEC.
![]()
![]()
Ajacieden zijn de BESTEquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
De Cil is de gillette speler van het jaar![]()
![]()
Van der Vaart.quote:Frank de Boer ging vrijdag tijdens de persconferentie in aanloop naar NEC-thuis in op het naderende vertrek van Christian Poulsen. 'Ik respecteer de beslissing van Poulsen, maar ik had hem graag nog een jaar gehouden', sprak de oefenmeester.
'Ik heb Poulsen twee keer gezegd dat wij hem als grote toegevoegde waarde zien. Maar gisteren heeft hij de knoop doorgehakt', aldus De Boer, die niet uitsluit dat Ajax de transfermarkt opgaat voor een vervanger. 'Ik denk dat het wel belangrijk is voor deze groep dat er een ervaren speler bij komt. Dat moet dan wel echt een toegevoegde waarde zijn. We gaan niet een oudje halen die alleen maar op de bank zit en in de kleedkamer aanwezig zal zijn.'![]()
![]()
De Koning is er! Hij gaat natuurlijk zeggen dat Xavi en Iniesta komen.twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 13:48:29Ondertussen meldt Johan Cruijff zich op De Toekomst. Hij nuttigt een kopje soep met Marc Overmars. Bent u ook weer op de hoogte. #ajax reageer retweet
![]()
Ik geloof er niet direct zo in, maar het zou kunnen. Je ziet vaak genoeg dat dit soort gehoopte rentrees niet helemaal uitpakken zoals mensen verwachten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
Niet echt van toepassing op VdV, toch?
Ook al speelt hij misschien geen 30 wedstrijden meer.
Plus zit er echt een aanzienlijk verschil tussen wat hij bij HSV verdient, en bij Ajax maximaal kan verdienen. Ik denk dat de clubliefde dan snel over is en hij voor Turkije, Rusland of de woestijn kiest.
Als het mag van Sabia dan.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2014 14:17:45 ]![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:16 schreef Syntix het volgende:
De Koning is er! Hij gaat natuurlijk zeggen dat Xavi en Iniesta komen.twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 13:48:29Ondertussen meldt Johan Cruijff zich op De Toekomst. Hij nuttigt een kopje soep met Marc Overmars. Bent u ook weer op de hoogte. #ajax reageer retweet
Even voetballes geven en de laatste Barca spelertjes bij Ajax aansmeren. Of toch Rijkaard
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Wat komt Rijkaard doen dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:18 schreef gniffie het volgende:
[..]Even voetballes geven en de laatste Barca spelertjes bij Ajax aansmeren. Of toch Rijkaard
Frankie blijft.![]()
Denk dat we ook niet moeten verwachten dat hij (mocht het zover komen) als grote vedette eigenhandig Ajax naar de 5e titel op rij loodst met vele doelpunten en assists. Het is niet meer de voetballer die hij tegen het einde van zijn 1e HSV-periode was.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik geloof er niet direct zo in, maar het zou kunnen. Je ziet vaak genoeg dat dit soort gehoopte rentrees niet helemaal uitpakken zoals mensen verwachten.
Plus zit er echt een aanzienlijk verschil tussen wat hij bij HSV verdient, en bij Ajax maximaal kan verdienen. Ik denk dat de clubliefde dan snel over is en hij voor Turkije, Rusland of de woestijn kiest.
Als het mag van Sabia dan.
Desondanks een hele bruikbare speler met ervaring op hoog niveau en specifieke kwaliteiten die je nu niet in de selectie hebt. Wie weet bloeit hij in Amsterdam weer enigszins op, weg van de Duitse boulevardpers en vele criticasters.
Al acht ik de kans dat hij daadwerkelijk komt ook behoorlijk klein.![]()
Samen met Pantelic het nieuwe THquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat komt Rijkaard doen dan?
Frankie blijft."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ben ik met je eens, maarja, we (of in ieder geval; de media en hoop supporters) verwachten dat wél. Die verwachten dat Raffie schittert, ons de 5e titel en overwintering in de CL bezorgd. Kijk naar Bommel, die werd regelmatig ook helemaal afgemaakt als hij eens een wedstrijd niet helemaal domineerde. Zo zijn we gewoon in Nederland. We verwachten dat zo'n speler nog op z'n top is, en het allemaal wel ff doet. En als het íets minder is dan is de rentree gefaald.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:25 schreef 16meter het volgende:
[..]
Denk dat we ook niet moeten verwachten dat hij (mocht het zover komen) als grote vedette eigenhandig Ajax naar de 5e titel op rij loodst met vele doelpunten en assists. Het is niet meer de voetballer die hij tegen het einde van zijn 1e HSV-periode was.
Desondanks een hele bruikbare speler met ervaring op hoog niveau en specifieke kwaliteiten die je nu niet in de selectie hebt. Wie weet bloeit hij in Amsterdam weer enigszins op, weg van de Duitse boulevardpers en vele criticasters.
Al acht ik de kans dat hij daadwerkelijk komt ook behoorlijk klein.![]()
Lekker sabia meenemen, heerlijk[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Verschilt heel erg per speler. Bij Cocu en Van Bronckhorst pakte het zeker wel goed uit (en Van Bommel had de pech dat ie in het grootste kutteam terecht kwam dat PSV in de afgelopen eeuw hadquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik geloof er niet direct zo in, maar het zou kunnen. Je ziet vaak genoeg dat dit soort gehoopte rentrees niet helemaal uitpakken zoals mensen verwachten.maar anders was dat beter uitgepakt) maar dat waren denk ik andere types dan v.d. Vaart. En ook fitter bovendien
Misschien kan ie beter gewoon als assistent-trainer ofzo z'n terugkeer maken, dan kan het ook nauwelijks tegenvallen.Die alimentatie aan Sylvie moet ook nog betaald worden hé? Anders kan ze dit weekend niet eens naar Bali. Volgens mij is die redelijk kaalgeplukt door dat mens.quote:Plus zit er echt een aanzienlijk verschil tussen wat hij bij HSV verdient, en bij Ajax maximaal kan verdienen. Ik denk dat de clubliefde dan snel over is en hij voor Turkije, Rusland of de woestijn kiest.
Als het mag van Sabia dan.![]()
![]()
Kenneth Vermeer
Ricardo van Rhijn
Mike van der Hoorn
Christian Poulsen
Kolbeinn Sigthórsson
Siem de Jong
Bojan
Joël Veltman
Nicolai Boilesen
Lucas Andersen
Daley Blind
Davy Klaassen
Tobias Sana
Jasper Cillessen
Thulani Serero
Stefano Denswil
Ruben Ligeon
Ricardo Kishna![]()
Wat zijn die spelers van Celtic goed in de afronding zegquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:34 schreef Class het volgende:
Zit even die Future Cup B1 wedstrijden te kijken, wtf die Nouri![]()
Spelen die gassies al 90 min?Charlie: How's it going in there?
Knappe overwinning van Ajax! Verdient ook!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:34 schreef Class het volgende:
Zit even die Future Cup B1 wedstrijden te kijken, wtf die Nouri![]()
Die goal had wel wat weg van matchfixing.![]()
dit toernooi 2x 30, maar in de B competities van de knvb wordt 2x 40 minuten gespeeld.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat zijn die spelers van Celtic goed in de afronding zeg
Spelen die gassies al 90 min?![]()
Bronquote:De Amsterdamse voetbalclub Ajax blijkt sinds augustus vorig jaar stelselmatig te zijn bedreigd door rivaliserende clubs. In sommige gevallen kwam het zelfs tot rechtstreekse confrontaties met groeperingen uit Eindhoven, Rotterdam en Enschede.
In de kleed- en bestuurskamer van Ajax heerst naar verluidt een angstcultuur. Een anonieme Ajax-directeur: “Onze spelers durven amper nog naar het stadion te komen, uit angst dat ze in het weekend aangevallen worden door andere clubs. Hopelijk kappen ze gauw met die shit.”
Ajax wil voorlopig geen aangifte doen: “Dan wordt het alleen maar erger. Staan we straks wéér oog in oog met een groep Zwollenaren. Dat hoop ik nooit meer mee te maken.”![]()
Hahaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:19 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
ik nam dit serieus, tot ik de bron zagIk moest er om lachen. Vooral de anonieme directeur die vindt dat ze moeten 'stoppen met deze shit'.
![]()
Blauw-wit, door heel het land gevreesdquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
HahaIk moest er om lachen. Vooral de anonieme directeur die vindt dat ze moeten 'stoppen met deze shit'.
![]()
![]()
Zaterdag kan een G hier zaterdag naast me zitten op Vak 407. Daten bij de Arena.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Ik verwacht morgen de spelers in de etalage zoals Sana"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Geen idee maar mijn keus zou Kishna zijnquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zal Schöne vervangen morgen? Kishna? Sana? Andersen?![]()
Niks mis mee man. Sana - Sigthórsson - De Sa, hopsakee 10-0quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:36 schreef Stiggie het volgende:
Ik verwacht morgen de spelers in de etalage zoals Sana![]()
Lesley zit niet in de selectie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niks mis mee man. Sana - Sigthórsson - De Sa, hopsakee 10-0![]()
gaan ze gewoon weer doenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is Roda. Die zijn al vaker onmogelijk maar toch ontsnapt.![]()
![]()
was ook wel van bommel zelf die dat wilde, die liep zich opeens weer een ongeluk terwijl hij 4 jaar stil op het veld heeft gestaan en deed waar hij goed in was. bij van der vaart moet je je team wat aan hem aanpassen, zodat hij niet 90 minuten lang hoeft te buffelen en dat is prima mogelijk met de jonge lopers die we hebben. alleen is dat een afweging die je moet makenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maarja, we (of in ieder geval; de media en hoop supporters) verwachten dat wél. Die verwachten dat Raffie schittert, ons de 5e titel en overwintering in de CL bezorgd. Kijk naar Bommel, die werd regelmatig ook helemaal afgemaakt als hij eens een wedstrijd niet helemaal domineerde. Zo zijn we gewoon in Nederland. We verwachten dat zo'n speler nog op z'n top is, en het allemaal wel ff doet. En als het íets minder is dan is de rentree gefaald.![]()
MIjn hemel ik zou bijna mijn ogen uit mn oogkassen rukken als ik dat moest aanschouwen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niks mis mee man. Sana - Sigthórsson - De Sa, hopsakee 10-0I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Vd vaart... Ik weet het niet hoor. Voor je het weet zitten die kilo's er weer aan en hij is toch ook best blessuregevoelig lijkt het de laatste tijd. Ook bij HSV werd hij snel steeds minder bepalend en lang niet meer de grote held die regelmatig beslissend is (nou zal hij er dit weekend wel 2 in de kruising rammen).
Met al onze cl miljoenen zou het zo langzamerhand toch mogelijk moeten zijn om 2-3 spelers te halen die je echt niet uit eigen jeugd kunt opleiden, maar die er wel voor zorgen dan we de stap nou echt gaan zetten en weer (een beetje) meedoen in europa.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Dat is niet alleen een kwestie van het aankoopbedrag, salaris speelt een rol en dan heb je ook nog eens de sportieve uitdaging voor die betreffende spelers. Ze richten zich niet voor niets op de talenten want alleen de gevestigde middelmaat of over the hill spelers willen naar NL komen, of kneusjes zoals Ruiz en Pellè, bij die laatste is het dan wel goed uitgepakt maar dat was wel een gok.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:44 schreef manny het volgende:
Vd vaart... Ik weet het niet hoor. Voor je het weet zitten die kilo's er weer aan en hij is toch ook best blessuregevoelig lijkt het de laatste tijd. Ook bij HSV werd hij snel steeds minder bepalend en lang niet meer de grote held die regelmatig beslissend is (nou zal hij er dit weekend wel 2 in de kruising rammen).
Met al onze cl miljoenen zou het zo langzamerhand toch mogelijk moeten zijn om 2-3 spelers te halen die je echt niet uit eigen jeugd kunt opleiden, maar die er wel voor zorgen dan we de stap nou echt gaan zetten en weer (een beetje) meedoen in europa.![]()
Fischer - Pelle - Kishna
Zyiech - Blind - Klaassen
Boilessen - Moisander - Veltman - Van Rhijn
Cillessen
ja tog![]()
shaalquote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:31 schreef Tyron het volgende:
vanavond na de wedstrijd meteen afscheid van poulsen
[ afbeelding ]![]()
![]()
Van der Graaf naar Ajax
Ajax heeft vanochtend bevestigd Volkert van der Graaf te hebben aangetrokken. Technisch directeur Overmars toont zich verheugd: ,,Met het vertrek van Poulsen en mogelijk De Jong waren wij op zoek naar iemand met een killersmentaliteit. Iemand die goed kan schieten, een echte afmaker dus. Ook is Van der Graaf zeer bekwaam bij dode spelmomenten. De laatste jaren heeft hij in de kleine ruimte gespeeld en we verwachten hem vooral te gaan inzetten vanaf de linkerflank" Hoeveel Ajax aan de nieuwe speler heeft uitgegeven is niet bekend. ,,Maar het heeft ons in ieder geval geen fortuin gekost," aldus Overmars.
hardcoholic![]()
XDquote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:43 schreef Ferdii het volgende:
Van der Graaf naar Ajax
Ajax heeft vanochtend bevestigd Volkert van der Graaf te hebben aangetrokken. Technisch directeur Overmars toont zich verheugd: ,,Met het vertrek van Poulsen en mogelijk De Jong waren wij op zoek naar iemand met een killersmentaliteit. Iemand die goed kan schieten, een echte afmaker dus. Ook is Van der Graaf zeer bekwaam bij dode spelmomenten. De laatste jaren heeft hij in de kleine ruimte gespeeld en we verwachten hem vooral te gaan inzetten vanaf de linkerflank" Hoeveel Ajax aan de nieuwe speler heeft uitgegeven is niet bekend. ,,Maar het heeft ons in ieder geval geen fortuin gekost," aldus Overmars.![]()
Waarom doen ze dat niet voor de wedstrijd?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:31 schreef Tyron het volgende:
vanavond na de wedstrijd meteen afscheid van poulsen
[ afbeelding ]![]()
zal frank even appenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat niet voor de wedstrijd?
momentje aub![]()
Omdat hij pas na de wedstrijd stopt bij Ajaxquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat niet voor de wedstrijd?
Gourmetten of steengrillen?![]()
Staat genoteerdquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij zegt zich eerst op de wedstrijd te willen focussen![]()
Kishna - Bojan - Sana
Serero - Poulsen - Klaassen
Boilesen - Denswil - Van der Hoorn - Ligeon
Vermeer
Omdat het kan![]()
quote:Voor Daley Blind staat er vanavond bij Ajax - NEC nog het nodige op het spel. De middenvelder van Ajax gaat samen met Lex Immers (Feyenoord, Ramon Leeuwin en Martijn van der Laan (beiden SC Cambuur) aan kop van het klassement om de Gouden Schoen voor de beste Voetballer van het Jaar 2013. De verkiezing wordt georganiseerd door onder andere D telegraaf, de KNVB en VVCS. Het viertal heeft exact evenveel punten. Slechts een half punt achter het viertal volgen Roy Beerens (AZ) en Leonard Nienhuis (SC Cambuur)._____ die namen jezus wat een trieste bedoeling
Snelle Egel![]()
Haha Lex Immers beste voetballers van het jaarEn dan nog KNJB durven te zeggen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Kan die Higdon alvast wennen aan een verdedigingskoppel met Jupilerniveauquote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kishna - Bojan - Sana
Serero - Poulsen - Klaassen
Boilesen - Denswil - Van der Hoorn - Ligeon
Vermeer
Omdat het kanRED ONS HENNIEGOD![]()
Maher zag je al van mijlenver aankomen. Naar mannetje met een attitude van hier tot Casablanca.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Met Maher leek er ook weinig risico te zijnBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Tsja... Het is een vreselijke speler om naar te kijken idd (zowel qua voetbal als qua uiterlijk) maar qua rendement schijnt ie dus een van de nuttigste spelers van de eredivisie te zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:46 schreef Seam het volgende:
Haha Lex Immers beste voetballers van het jaarEn dan nog KNJB durven te zeggen.
![]()
https://decorrespondent.n(...)14773029480-ef69b081 (erg grappig stuk.. eerst denk je door de titel dat het satire is, maar het is nog best sterk beargumenteerd ook.
In alle klassementen ontbreken de Ajax-spelers dit jaar, opvallend. Maar goed: beter 'hét elftal' van het jaar zijn dan spelers in het elftal van het jaar hebbenBij Ajax blonk er dit seizoen niemand echt uit, maar misschien is dat juist tegelijkertijd de kracht: het collectief. Zelden iemand met een 8, maar ook zelden iemand met een 5. De Boer maakt ook niemand belangrijker dan de ander. Hoewel ik wel vind dat Ajax zelfs dan wel altijd met minstens 2 spelers in zulke elftallen van het jaar e.d. vertegenwoordigd moet zijn. Ik hoop dat er komend seizoen wel weer zo'n smaakmaker op staat (Kishna, Zivkovic?)
![]()
Misschien is het vloeken in de kerk, maar De Boer hanteert de Van Gaal methode..quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:07 schreef erik013 het volgende:
[..]
Tsja... Het is een vreselijke speler om naar te kijken idd (zowel qua voetbal als qua uiterlijk) maar qua rendement schijnt ie dus een van de nuttigste spelers van de eredivisie te zijn![]()
https://decorrespondent.n(...)14773029480-ef69b081 (erg grappig stuk.. eerst denk je door de titel dat het satire is, maar het is nog best sterk beargumenteerd ook.
In alle klassementen ontbreken de Ajax-spelers dit jaar, opvallend. Maar goed: beter 'hét elftal' van het jaar zijn dan spelers in het elftal van het jaar hebbenBij Ajax blonk er dit seizoen niemand echt uit, maar misschien is dat juist tegelijkertijd de kracht: het collectief. Zelden iemand met een 8, maar ook zelden iemand met een 5. De Boer maakt ook niemand belangrijker dan de ander. Hoewel ik wel vind dat Ajax zelfs dan wel altijd met minstens 2 spelers in zulke elftallen van het jaar e.d. vertegenwoordigd moet zijn. Ik hoop dat er komend seizoen wel weer zo'n smaakmaker op staat (Kishna, Zivkovic?)
RED ONS HENNIEGOD![]()
Het werkt welquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien is het vloeken in de kerk, maar De Boer hanteert de Van Gaal methode..Zo zou je dat best kunnen zien ja. Cruijff houdt zich opvallend stil...
![]()
Het doel is toch wel dat er een groep staat die altijd minstens een zesje haalt met twee a drie spelers die richting de acht en negen gaan. Dan win je de wedstrijden eenvoudig. Maar die achten en negen heeft Ajax nu nog niet. Maar dat komt hopelijk nog met Kishna, Nouri, Dekker, enz enz![]()
Precies. Maar dat heeft De Boer ook goed ingezien, om daarom maar (voor dit jaar in elk geval) veel meer van de kracht van 'het collectief' uit te gaan. Cruijff zal dat gesnapt hebben, maar wel op 'voorwaarde' dat er voor komend seizoen meer van dat soort spelers in het elftal..quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het doel is toch wel dat er een groep staat die altijd minstens een zesje haalt met twee a drie spelers die richting de acht en negen gaan. Dan win je de wedstrijden eenvoudig. Maar die achten en negen heeft Ajax nu nog niet. Maar dat komt hopelijk nog met Kishna, Nouri, Dekker, enz enz
Degelijke elftallen met 2 of 3 echte smaakmakers zijn de beste soort elftallen. Een elftal dat van zichzelf goed genoeg is om te winnen, en die 2 of 3 brengen dan dat 'extraatje' (voor het publiek vooral)..![]()
Moeten ze wel niet in een strak keurslijf gestopt worden . Het is opvallend dat er tegenwoordig aardig wat vleugelspelers niet renderenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:21 schreef erik013 het volgende:
[..]
Precies. Maar dat heeft De Boer ook goed ingezien, om daarom maar (voor dit jaar in elk geval) veel meer van de kracht van 'het collectief' uit te gaan. Cruijff zal dat gesnapt hebben, maar wel op 'voorwaarde' dat er voor komend seizoen meer van dat soort spelers in het elftal..
Degelijke elftallen met 2 of 3 echte smaakmakers zijn de beste soort elftallen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Klopt idd. Opvallend dat juist de Ajax-jeugdopleiding zo weinig van dat soort spelers kan opleiden.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moeten ze wel niet in een strak keurslijf gestopt worden . Het is opvallend dat er tegenwoordig aardig wat vleugelspelers niet renderen![]()
Een spits sinds Kluivert zou ook eens fijn zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:28 schreef erik013 het volgende:
[..]
Klopt idd. Opvallend dat juist de Ajax-jeugdopleiding zo weinig van dat soort spelers kan opleiden.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat is een algemeen Nederlands probleem gewordenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een spits sinds Kluivert zou ook eens fijn zijn![]()
De beste Nederlandse spits in de eredivisie is Castaignos![]()
Wil niemand in de jeugd tegenwoordig meer spits worden ofzo?![]()
oh dat wel . Alleen verwachten ze hier heel veel van een spitsquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:32 schreef erik013 het volgende:
[..]
Dat is een algemeen Nederlands probleem geworden![]()
De beste Nederlandse spits in de eredivisie is Castaignos
Wil niemand in de jeugd tegenwoordig meer spits worden ofzo?RED ONS HENNIEGOD![]()
Toine v Peperstraten @toinevp 1 u
Ajax met Poulsen & Van der Hoorn (geen Veltman & Denswill); NEC zonder Higdon.. #AjaNEC
de horror![]()
Ajax:
Vermeer,
Van Rhijn, Van der Hoorn, Blind, Boilesen;
Klaassen, Poulsen, Serero;
Bojan, Sigthórsson, Kishna![]()
Beter toch, gaat Roda er sowieso uit.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Toine v Peperstraten @toinevp 1 u
Ajax met Poulsen & Van der Hoorn (geen Veltman & Denswill); NEC zonder Higdon.. #AjaNEC
de horrorSnelle Egel![]()
Ze verwachten ook veel van een nummer 10, en van de rechtsback etc. dus dat moet niet uitmaken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
oh dat wel . Alleen verwachten ze hier heel veel van een spits
Na Van Persie (2004 ofzo) is er zelfs eigenlijk geen enkele Nederlandse topspits meer doorgebroken, best ernstig eigenlijk. En dat in het land van Van Basten, Gullit, Bergkamp, Kluivert, Van Nistelrooy...![]()
Tja als ze allemaal de Van Gaal methode qua opleiden volgen..quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:37 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ze verwachten ook veel van een nummer 10, en van de rechtsback etc. dus dat
Na Van Persie (2004 ofzo) is er zelfs eigenlijk geen enkele Nederlandse topspits meer doorgebroken, best ernstig eigenlijk. En dat in het land van Van Basten, Gullit, Bergkamp, Kluivert, Van Nistelrooy...RED ONS HENNIEGOD![]()
Kun je me eens uitleggen: wat is nou eigenlijk het grote verschil tussen die methode's?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja als ze allemaal de Van Gaal methode qua opleiden volgen..
Van Gaal is de trainer die bij Ajax het meest succesvol ooit was met een jong eltal met vrijwel alleen eigen jeugd.en aanvallend voetbal. Eigenlijk dus precies alles wat Cruijff wil.![]()
Beleid van Cruijff zie je terug in het jeugd, individu staat centraal. Bij eerste elftal staat het collectief (Van Gaal) voorlopig centraal omdat de individuen nog niet op het juiste niveau zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:42 schreef erik013 het volgende:
[..]
Kun je me eens uitleggen: wat is nou eigenlijk het grote verschil tussen die methode's?
Van Gaal is de trainer die bij Ajax het meest succesvol ooit was met een jong eltal met vrijwel alleen eigen jeugd.en aanvallend voetbal. Eigenlijk dus precies alles wat Cruijff wil.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: