Opgraven en wat special effects erover.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Piet Römer is helaas al 2 jaar overleden.
Vledder en het wandelende lijkquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Opgraven en wat special effects erover.
Wij hadden een keer een meeting over het halen van koffie voor collega'squote:Op donderdag 1 mei 2014 10:36 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn collega die in een jaar tijd 20 keer koffie gehaald heeft ofzo is boos omdat ik geen koffie meer voor hem haal.
#kantooravontuur
Ik neem aan dat je met een middelvinger opgestoken hard wegliep.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij hadden een keer een meeting over het halen van koffie voor collega's
Royal sadness was dat.
Nee, trollen waardoor ze uiteindelijk de exacte prutteltijd van ieder bakkie wat uit de machine kwam gingen metenquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met een middelvinger opgestoken hard wegliep.
Op mijn vorige werk was er de koffieklok. En die was heilig. Mensen werden vanuit achteruit de fabriek geroepen/gebeld om koffie te halen als het koffietijd was.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Royal sadness was dat.
Dit valt gewoon niet serieus te nemenquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, trollen waardoor ze uiteindelijk de exacte prutteltijd van ieder bakkie wat uit de machine kwam gingen meten
Je wordt oud stinho, vanaf nu gaat t alleen maar sneller. Tijd om te gaan leven in de breedte.quote:
Ik ga voor lengte, zo snel mogelijkquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je wordt oud stinho, vanaf nu gaat t alleen maar sneller. Tijd om te gaan leven in de breedte.
Ik vergeet nooit meer dat er een nieuwe was die zijn naam op de koffieklok mocht bijschrijven. Hij deed zodat hij meteen koffie mocht halen. Met alle tekenaars/engineers stonden we te kijken en we riepen tegelijk: KOFFIE HALEN!quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Royal sadness was dat.
Voor herhaling vatbaarquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond het vannacht wel leuk op FOK!
togethertube.com
Winnend Real Madrid.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:43 schreef Buitendam het volgende:
Weinig dingen zo fijn als een verliezend chelsea
Maar die Bassie en Adriaan filmpjes waren ook gewoon kut. Daarom had ik ze vooruitgespoeld.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze jongens waren dus een beetje boos. (ikzelf niet)
[ afbeelding ]
Ik weet alleen niet precies wat ze willen zeggen, het zal wel codetaal zijn.
Nee, Real Madrid pakt La Decimaaaa RATATATATAAA JAAAquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als Atletico die ook nog pakt is het de beste CL ooit.
Het Nick van der Velden filmpje heb je skipt, en dat kan ik niet vergeven.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar die Bassie en Adriaan filmpjes waren ook gewoon kut. Daarom had ik ze vooruitgespoeld.
boterham met pindakaas en hagelslagquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:46 schreef Saind het volgende:
IK heb nog steeds niks gegeten, help eens met iets verzinnen jongens.
Dat ging per ongelukquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het Nick van der Velden filmpje heb je skipt, en dat kan ik niet vergeven.
Neenquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
boterham met pindakaas en hagelslag
Dat heb ik net op.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
boterham met pindakaas en hagelslag
quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze jongens waren dus een beetje boos. (ikzelf niet)
[ afbeelding ]
Ik weet alleen niet precies wat ze willen zeggen, het zal wel codetaal zijn.
Ik drukte per ongeluk op de vooruitspoelknop maar ik wist niet dat ik al rechten had.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja ja. Eigen schuld dat de gemoederen toen wat verhit raakten.
Als ik later kinderen heb ga ik nooit een video van Bassie en Adriaan uitzetten, want dit kunnen de gevolgen zijn.quote:
Manniequote:Op donderdag 1 mei 2014 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat vragen jullie voor je verjaardag?
Een hoer denk ik.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iets culinairs.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
koekoek. gol atleti?quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee, Real Madrid pakt La Decimaaaa RATATATATAAA JAAA
Dan zorg ik dat ik admin ben en skippen we die.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor om vanavond integraal de grote meneer kaktus show te kijken
quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat ik admin ben en skippen we die.
Ik denk dat dat behoorlijk goed gaat komen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Een hoer denk ik.
Of hebben ze die niet in Vietnam denk je
Of iets met Scarlett, Japan en Heino, liefst in 1 filmpje.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor om vanavond integraal de grote meneer kaktus show te kijken
Vorig jaar was ik in Slovenië en het jaar daarvoor tussen Servië en Montenegro op m'n verjaardag.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat dat behoorlijk goed gaat komen.
Gaat wel een lekker avondje worden sowieso![]()
Qua hoeren?quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik in Slovenië en het jaar daarvoor tussen Servië en Montenegro op m'n verjaardag.
Vietnam is wel een step upwards
*Op de Balkan.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja al die zigeuners in de Balkan, ik weet het niet man
Topseizoen voor Bulgarije, nummer 25quote:
Nederland doet het maar net beter kijkend naar dit seizoen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Topseizoen voor Bulgarije, nummer 25
Ja 0,300 beter 'slechts'.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nederland doet het maar net beter kijkend naar dit seizoen.
natuurlijk. Balkan komt van Balkanschiereiland. Net zoals men op Iberie zegt in plaats van op het Iberisch schiereiland. Enige afwijkende is Scandinavie, waarom weet ik eigenlijk niet. Misschien historisch zo gegroeid.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Is een schiereiland ook "op" ja? The more you know
wel gebakken of in de oven neem ik aanquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stinho, we hebben vandaag kibbeling
Gefrituurd lijkt me.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wel gebakken of in de oven neem ik aan
Ja dat de Balkan een schiereiland is, dat snap ik dus, maar wist niet dat je daarom ook "op" zegt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:17 schreef Dven het volgende:
[..]
natuurlijk. Balkan komt van Balkanschiereiland. Net zoals men op Iberie zegt in plaats van op het Iberisch schiereiland. Enige afwijkende is Scandinavie, waarom weet ik eigenlijk niet. Misschien historisch zo gegroeid.
Gewoon ter verduidelijking dat je ook niet zegt : In het Balkanschiereilandquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja dat de Balkan een schiereiland is, dat snap ik dus, maar wist niet dat je daarom ook "op" zegt.
Ze maken het tegenwoordig teveel van tilapia, echt een smaakloze visquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stinho, we hebben vandaag kibbeling
Je zegt toch ook niet "op Japan".quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:39 schreef Dven het volgende:
Daarentegen is het natuurlijk wel weer 'In Bulgarije'. Wat dat betreft heeft Japan toch wel een streepje voor.
cameraman ben ik héquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je al wat pakkende vragen klaar liggen?
Als editor bepaal ik uiteindelijk welke vragen van de interviewer aan bod komen jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar iemand met jouw talenten heeft toch ook wel wat inbreng in het programma?
Er stond een TR open van iemand die je verhaal maar kut vond.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:30 schreef Ajacied422 het volgende:
ZEG DAN WAAROM ER KLACHTEN OVER MIJ ZIJN
Ik ben wel benieuwd wat een olfiant allemaal eet op een dag. Kan je deze vraag ook meenemen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als editor bepaal ik uiteindelijk welke vragen van de interviewer aan bod komen ja
ze hebben geen olifanten, wel paarden, pony's, eenden, papegaaien en een dwerg.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat een olfiant allemaal eet op een dag. Kan je deze vraag ook meenemen?
Ik heb nog een tijdje met een vriend video's ge-edit. Jaaaaaren geleden overigens. Altijd leuk om te doen. Wel veel werk. Een vriendin deed tot een paar jaar geleden de samenvattingen maken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als editor bepaal ik uiteindelijk welke vragen van de interviewer aan bod komen ja
Ben je zelf ook in beeld ja?quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
ze hebben geen olifanten, wel paarden, pony's, eenden, papegaaien en een dwerg.
Kan je vragen of de dwerg geboren is in een boomholletje?quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
ze hebben geen olifanten, wel paarden, pony's, eenden, papegaaien en een dwerg.
Ik twijfelde over het maken van een TR, het is misschien wel wat te makkelijkquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:49 schreef GGMM het volgende:
Nog één onzin-TR en jullie hebben echt een groot probleem met mij.
staat genoteerdquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je vragen of de dwerg geboren is in een boomholletje?
Ik ookquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik twijfelde over het maken van een TR, het is misschien wel wat te makkelijk
toch gedaan
dan jijquote:
Wat je niet minder dwerg hoeft te makenquote:
hahahah ggmm die spelfouten verbeterdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |