Maar die Bassie en Adriaan filmpjes waren ook gewoon kut. Daarom had ik ze vooruitgespoeld.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze jongens waren dus een beetje boos. (ikzelf niet)
[ afbeelding ]
Ik weet alleen niet precies wat ze willen zeggen, het zal wel codetaal zijn.
Nee, Real Madrid pakt La Decimaaaa RATATATATAAA JAAAquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als Atletico die ook nog pakt is het de beste CL ooit.
Het Nick van der Velden filmpje heb je skipt, en dat kan ik niet vergeven.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar die Bassie en Adriaan filmpjes waren ook gewoon kut. Daarom had ik ze vooruitgespoeld.
boterham met pindakaas en hagelslagquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:46 schreef Saind het volgende:
IK heb nog steeds niks gegeten, help eens met iets verzinnen jongens.
Dat ging per ongelukquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het Nick van der Velden filmpje heb je skipt, en dat kan ik niet vergeven.
Neenquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
boterham met pindakaas en hagelslag
Dat heb ik net op.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
boterham met pindakaas en hagelslag
quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze jongens waren dus een beetje boos. (ikzelf niet)
[ afbeelding ]
Ik weet alleen niet precies wat ze willen zeggen, het zal wel codetaal zijn.
Ik drukte per ongeluk op de vooruitspoelknop maar ik wist niet dat ik al rechten had.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja ja. Eigen schuld dat de gemoederen toen wat verhit raakten.
Als ik later kinderen heb ga ik nooit een video van Bassie en Adriaan uitzetten, want dit kunnen de gevolgen zijn.quote:
Manniequote:Op donderdag 1 mei 2014 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat vragen jullie voor je verjaardag?
Een hoer denk ik.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iets culinairs.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |