Gewoon ter verduidelijking dat je ook niet zegt : In het Balkanschiereilandquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja dat de Balkan een schiereiland is, dat snap ik dus, maar wist niet dat je daarom ook "op" zegt.
Ze maken het tegenwoordig teveel van tilapia, echt een smaakloze visquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stinho, we hebben vandaag kibbeling
Je zegt toch ook niet "op Japan".quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:39 schreef Dven het volgende:
Daarentegen is het natuurlijk wel weer 'In Bulgarije'. Wat dat betreft heeft Japan toch wel een streepje voor.
cameraman ben ik héquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je al wat pakkende vragen klaar liggen?
Als editor bepaal ik uiteindelijk welke vragen van de interviewer aan bod komen jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar iemand met jouw talenten heeft toch ook wel wat inbreng in het programma?
Er stond een TR open van iemand die je verhaal maar kut vond.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:30 schreef Ajacied422 het volgende:
ZEG DAN WAAROM ER KLACHTEN OVER MIJ ZIJN
Ik ben wel benieuwd wat een olfiant allemaal eet op een dag. Kan je deze vraag ook meenemen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als editor bepaal ik uiteindelijk welke vragen van de interviewer aan bod komen ja
ze hebben geen olifanten, wel paarden, pony's, eenden, papegaaien en een dwerg.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat een olfiant allemaal eet op een dag. Kan je deze vraag ook meenemen?
Ik heb nog een tijdje met een vriend video's ge-edit. Jaaaaaren geleden overigens. Altijd leuk om te doen. Wel veel werk. Een vriendin deed tot een paar jaar geleden de samenvattingen maken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als editor bepaal ik uiteindelijk welke vragen van de interviewer aan bod komen ja
Ben je zelf ook in beeld ja?quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
ze hebben geen olifanten, wel paarden, pony's, eenden, papegaaien en een dwerg.
Kan je vragen of de dwerg geboren is in een boomholletje?quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
ze hebben geen olifanten, wel paarden, pony's, eenden, papegaaien en een dwerg.
Ik twijfelde over het maken van een TR, het is misschien wel wat te makkelijkquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:49 schreef GGMM het volgende:
Nog één onzin-TR en jullie hebben echt een groot probleem met mij.
staat genoteerdquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je vragen of de dwerg geboren is in een boomholletje?
Ik ookquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik twijfelde over het maken van een TR, het is misschien wel wat te makkelijk
toch gedaan
dan jijquote:
Wat je niet minder dwerg hoeft te makenquote:
hahahah ggmm die spelfouten verbeterdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |