Jawel, wegtyfen en nieuw brood kopen.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:25 schreef voederbietel het volgende:
Smaakt inderdaad beroerd. Soms ontkom je er gewoon niet aan
.
Als je 's ochtends brood smeert met je ogen half dicht en je komt er met de lunch achter dat je brood beschimmeld is vreet ik het wel op hoor.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, wegtyfen en nieuw brood kopen.
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:32 schreef Rezania het volgende:
Nog wat theeschimmel om je topic compleet te maken.
[ afbeelding ]
Beschimmeld brood eten.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je 's ochtends brood smeert met je ogen half dicht en je komt er met de lunch achter dat je brood beschimmeld is vreet ik het wel op hoor.
Voedsel weggooien is een doodszonde wat mij betreft.
Als je echt honger hebt eet je dat wel hoor. Maar ik kan me voorstellen dat je met de natuur manipuleren in een laboratorium niet echt honger kent.quote:
Ik kan deze wel waarderen.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze schimmel kan ik wel waarderen.
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je echt honger hebt eet je dat wel hoor. Maar ik kan me voorstellen dat je met de natuur manipuleren in een laboratorium niet echt honger kent.
Ook al maak je je geen zorgen om een voedselvergifiting, wat meestal (soms wel!) niet ernstig is maar wel erg vervelend is, dan nog zou je zeggen dat je dat niet eet wegens de vieze smaak. Ik kan me wel voorstellen dat je het beschimmelde stuk verwijdert en de rest opeet.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je 's ochtends brood smeert met je ogen half dicht en je komt er met de lunch achter dat je brood beschimmeld is vreet ik het wel op hoor.
Voedsel weggooien is een doodszonde wat mij betreft.
Heb ik niet in m'n trekker, sorry.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:37 schreef Rezania het volgende:
[..]Ooit van een kantine of winkel gehoord?
Nu moet ik zeker gaan raden welke schimmel dit is? Het zal vast iets met het maken van een alcoholische drank te maken hebben.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan deze wel waarderen.
[ afbeelding ]
Gewoon zaad slikken dan.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb ik niet in m'n trekker, sorry.
Ja, doe eens een gok.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nu moet ik zeker gaan raden welke schimmel dit is?
Brood met een beetje schimmels is echt niet levensbedreigend hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 22:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ook al maak je je geen zorgen om een voedselvergifiting, wat meestal (soms wel!) niet ernstig is maar wel erg vervelend is, dan nog zou je zeggen dat je dat niet eet wegens de vieze smaak. Ik kan me wel voorstellen dat je het beschimmelde stuk verwijdert en de rest opeet.
Iets wat betrokken is bij een vergistingsproces van suiker naar ethanol.quote:
Ligt er geheel aan wat voor schimmel.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Brood met een beetje schimmels is echt niet levensbedreigend hoor. Het smaakt wat naar eendenkroos heb ik me laten vertellen maar gevaarlijk is het niet.
Je moet niet denken dat ik het met plezier op eet, maar soms moet je wat.
Yep.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Iets wat betrokken is bij een vergistingsproces van suiker naar ethanol.
Zolang er geen rhizoctonia op zit ben ik een tevreden mens.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ligt er geheel aan wat voor schimmel.
Tenzij je net allergisch bent voor die schimmel of je slecht reageert op een toxine die de bacteriën produceren die dit een fijne voedingsbodem vinden. Ja, dat is net zo zeldzaam als zeldzame voedselallergieën maar het kan dus wel een probleem zijn. Ook een gewone voedselvergifiting kan vervelende gevolgen hebben, ik spreek uit ervaring. En nee, ik heb het nu niet over hoe vervelend het is om heel je maaginhoud leeg te kotsen en 25 keer in een week de toiletpot vol te schijten met diarree.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Brood met een beetje schimmels is echt niet levensbedreigend hoor
Ben je impotent geworden door het eten van beschimmeld brood dan?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Tenzij je net allergisch bent voor die schimmel of de bacteriën die dit een fijne voedingsbodem vinden. Ja, dat is net zo zeldzaam als zeldzame voedselallergieën maar het kan dus wel een probleem zijn. Ook een gewone voedselvergifiting kan vervelende gevolgen hebben, ik spreek uit ervaring. En nee, ik heb het nu niet over hoe vervelend het is om heel je maaginhoud leeg te kotsen en 25 keer in een week de toiletpot vol te schijten met diarree.
Je neemt wel een gok met iedere beschimmelde hap.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zolang er geen rhizoctonia op zit ben ik een tevreden mens.
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Niks mis mee. Expres beschimmelde kaas is ook gewoon te koop.
Zo ernstig is het nog net niet maar geloof me dat je het niet wil meemaken.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben je impotent geworden door het eten van beschimmeld brood dan?
Living on the edge, je weet hoe ik ben.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je neemt wel een gok met iedere beschimmelde hap.
Precies. De kans is 99% of iets dergelijks dat ik hier verder niets van zal gaan merken maar ja, je zal maar net de pech hebben met die schimmel of bacterieën die daar op zitten. Ik neem het risico niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je neemt wel een gok met iedere beschimmelde hap.
Er kan ook een schimmel of bacterie op zitten die je verteringsstelsel kunnen overleven en vervolgens je darmcultuur in onbalans kunnen brengen. Dan heb je ook eem probleem.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Tenzij je net allergisch bent voor die schimmel of je slecht reageert op een toxine die de bacteriën produceren die dit een fijne voedingsbodem vinden. Ja, dat is net zo zeldzaam als zeldzame voedselallergieën maar het kan dus wel een probleem zijn. Ook een gewone voedselvergifiting kan vervelende gevolgen hebben, ik spreek uit ervaring. En nee, ik heb het nu niet over hoe vervelend het is om heel je maaginhoud leeg te kotsen en 25 keer in een week de toiletpot vol te schijten met diarree.
Echt iets voor een fokker om het toch te eten.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Living on the edge, je weet hoe ik ben.
Ik eet geen brood waar meer schimmel op zit dan geen schimmel, maar als er een klein beetje schimmel op zit vertrouw ik wel op m'n immuunsysteem, maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die dat niet doen of kunnen.
Nee, eigenlijk weet ik totaal niet hoe je bent.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik eet geen brood waar meer schimmel op zit dan geen schimmel, maar als er een klein beetje schimmel op zit vertrouw ik wel op m'n immuunsysteem, maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die dat niet doen of kunnen.
Dat kan je ook doen door te gaan skaten op een halfpipe, kitesurfen, kajakken in wild water of iets dergelijks. Dat is misschien een wat zinvollere manier van on the edge leven.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar kan ik mij bij jou nou helemaal niks bij voorstellen.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Dit zeg ik als iemand die zelf de nodige risico's heeft genomen met bepaalde activiteiten.
Ooh boo fucking hoo. Als mensen gewoon eens stoppen met dat klinische gedoe worden we met z'n alle weer wat sterke en gooien we bovendien minder voedsel weg.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:45 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Echt iets voor een fokker om het toch te eten.
Ik weet het. Daarover gesproken, het is jammer dat er nog steeds huisartsen antibiotica geven voor iets onbenulligs.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er kan ook een schimmel of bacterie op zitten die je verteringsstelsel kunnen overleven en vervolgens je darmcultuur in onbalans kunnen brengen. Dan heb je ook eem probleem.
Gadverdamme, dat brood stinkt dan toch ook hartstikke mufquote:Op woensdag 30 april 2014 22:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ook al maak je je geen zorgen om een voedselvergifiting, wat meestal (soms wel!) niet ernstig is maar wel erg vervelend is, dan nog zou je zeggen dat je dat niet eet wegens de vieze smaak. Ik kan me wel voorstellen dat je het beschimmelde stuk verwijdert en de rest opeet.
Kitesurfen is levensgevaarlijk. Een vriend van me deed dat een keer en werd toen geraakt door een vliegtuig van Malaysia airlines, morsdood die vent. Laat mij maar beschimmeld brood eten.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat kan je ook doen door te gaan skaten op een halfpipe, kitesurfen, kajakken in wild water of iets dergelijks. Dat is misschien een wat zinvollere manier van on the edge leven.
Dit zeg ik als iemand die zelf de nodige risico's heeft genomen met bepaalde activiteiten.
Never judge a book by its cover.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar kan ik mij bij jou nou helemaal niks bij voorstellen.
Wat voor activiteiten waren dat dan?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Never judge a book by its cover.
Wat een geldverspilling.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:49 schreef .sfinx het volgende:
haha wat een ontzettende pauper moet jij wel niet zijn dat je niet eens dagelijks vers brood in huis hebt
gewoon alles op de pof kopenquote:
quote:
Jij weet niet wat je mist. Ik doe dagelijks wat zaad (lijnzaad) in mijn kwark, het is lekker en gezond.quote:
Geen mannenzaad van Rezania in je kwark doen.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij weet niet wat je mist. Ik eet dagelijks wat zaad in mijn kwark, het is lekker en gezond.
Verstandige ninja-edit.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij weet niet wat je mist. Ik eet dagelijks wat zaad (lijnzaad) in mijn kwark, het is lekker en gezond.
Valt toch wel mee?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ben 30/40 euro per week kwijt aan alleen al mijn boodschappen
Oh wacht, ik reken er wel ook peuken enzo bij. Jij bedoelt alleen eten denk ik.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Voor 1 persoon is dat best veel.
Ik van dat niet heel veel eigenlijk. In je eentje eten is naar verhouding heel erg duur.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Voor 1 persoon is dat best veel.
Jup. Alleen eten. Geen drinken, want water. En exclusief proteïne shit.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh wacht, ik reken er wel ook peuken enzo bij. Jij bedoelt alleen eten denk ik.
Zo hoog kom je helaas/gelukkig zelfs met een kitesurfplank niet maar man, wat is dat vet!quote:Op woensdag 30 april 2014 22:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kitesurfen is levensgevaarlijk. Een vriend van me deed dat een keer en werd toen geraakt door een vliegtuig van Malaysia airlines, morsdood die vent. Laat mij maar beschimmeld brood eten.
We zijn hier met zijn 4ren thuis en mijn ma haalt gewoon voor 4 mensen eten en drinken.. ik haal er voor 30/40 euro aan kwark/vlees/vis/kip/groenten zelf bij omdat het soms niet aan te slepen is..quote:Op woensdag 30 april 2014 22:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik van dat niet heel veel eigenlijk. In je eentje eten is naar verhouding heel erg duur.
Wat een kerel ben je tochquote:Op woensdag 30 april 2014 22:55 schreef BlauweTijger het volgende:
We zijn hier met zijn 4ren thuis en mijn ma haalt gewoon voor 4 mensen eten en drinken.. ik haal er voor 30/40 euro aan kwark/vlees/vis/kip/groenten zelf bij omdat het soms niet aan te slepen is..
Damn, ik zou er echt de discipline niet voor hebben om zo op mijn voeding te letten.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
We zijn hier met zijn 4ren thuis en mijn ma haalt gewoon voor 4 mensen eten en drinken.. ik haal er voor 30/40 euro aan kwark/vlees/vis/kip/groenten zelf bij omdat het soms niet aan te slepen is..
Skateboard je ook?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zo hoog kom je helaas/gelukkig zelfs met een kitesurfplank niet maar man, wat is dat vet!
Als je het iets meer op safe wil spelen dan kan je kiezen voor flyboarde, een soort van jetpack met water boven water. Sowieso eers les volgen alvorens je gaat kitesurfen.
Sowieso die hele levensstijlquote:Op woensdag 30 april 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Damn, ik zou er echt de discipline niet voor hebben om zo op mijn voeding te letten.
Moet wel als je iets wilt bereiken.. voeding is 70% van je ''training''. Ik sta elke avond om 23:00 eten te koken voor de volgende dag.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Damn, ik zou er echt de discipline niet voor hebben om zo op mijn voeding te letten.
jij was toch een ecto?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:48 schreef BlauweTijger het volgende:
Eet sowieso maar 3 boterhammen per dag.
De levensstijl van het hele jaar extreem sexy zijn?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso die hele levensstijl.
Ach ja, als mensen zich daar goed bij voelen moeten ze het vooral doen. Ik heb er zelf niks mee.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso die hele levensstijl.
quote:
Hou je moeder voor de gek, zo hard werken aan je uiterlijk is een teken van onzekerheid over je innerlijk en dat is totaal niet sexy.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
De levensstijl van het hele jaar extreem sexy zijn?
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hou je moeder voor de gek, zo hard werken aan je uiterlijk is een teken van onzekerheid over je innerlijk en dat is totaal niet sexy.
dat je 3 boterhammen eet...echte baas die bulkt pakt minimaal het 2 dubbelequote:
Nee, de peuken vallen niet onder het voedsel.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh wacht, ik reken er wel ook peuken enzo bij. Jij bedoelt alleen eten denk ik.
Sportief is iets anders dan niet functionele kweken in de sportschool mijn inziens. Maar wat deadprez zegt, je moet doen waar je je goed bij voelt.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]. Nee, ik ben altijd al sportief ventje geweest. Lichtelijke vorm van ADHD met een beetje zelfverzekerdheid kom je al een heel end
Is basisbehoefte jonge.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee, de peuken vallen niet onder het voedsel.
Boodschappen had hij het toch over.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee, de peuken vallen niet onder het voedsel.
Ja 3 boterhammen pindakaas met een bak magere kwark (500gr) en een shake is mijn ontbijt.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:00 schreef Thezappa het volgende:
[..]
dat je 3 boterhammen eet...echte baas die bulkt pakt minimaal het 2 dubbele
Helaas niet, ik zou het wel graag ooit nog eens gaan doen.quote:
en lukt het al een beetje?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja 3 boterhammen pindakaas met een bak magere kwark (500gr) en een shake is mijn ontbijt.
De rest 3 warme maaltijden met 100gr volk. pasta/rijst 80gr groente en 250gr vis/vleeskip.
De enige exacte maaltijd die ik eet is 300 gram chipsquote:Op woensdag 30 april 2014 23:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja 3 boterhammen pindakaas met een bak magere kwark (500gr) en een shake is mijn ontbijt.
De rest 3 warme maaltijden met 100gr volk. pasta/rijst 80gr groente en 250gr vis/vleeskip.
Leukste sport die er is, vroeger jarenlang iedere dag de hele dag in het skatepark gechilled.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Helaas niet, ik zou het wel graag ooit nog eens gaan doen.
Hou dit schema nu al 2 maanden vol ja.. gaat prima! Wel moeilijk moet ik zeggen, met boodschappen, koken, niet cheaten etc... Ben nu hier.quote:
Chipsquote:Op woensdag 30 april 2014 23:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De enige exacte maaltijd die ik eet is 300 gram chips.
drink je ook niet meer?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hou dit schema nu al 2 maanden vol ja.. gaat prima! Wel moeilijk moet ik zeggen, met boodschappen, koken, niet cheaten etc... Ben nu hier.
LIF / Transformaties (Before & After) #2
Sexy duckfacequote:Op woensdag 30 april 2014 23:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hou dit schema nu al 2 maanden vol ja.. gaat prima! Wel moeilijk moet ik zeggen, met boodschappen, koken, niet cheaten etc... Ben nu hier.
LIF / Transformaties (Before & After) #2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |