Moet wel als je iets wilt bereiken.. voeding is 70% van je ''training''. Ik sta elke avond om 23:00 eten te koken voor de volgende dag.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Damn, ik zou er echt de discipline niet voor hebben om zo op mijn voeding te letten.
jij was toch een ecto?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:48 schreef BlauweTijger het volgende:
Eet sowieso maar 3 boterhammen per dag.
De levensstijl van het hele jaar extreem sexy zijn?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso die hele levensstijl.
Ach ja, als mensen zich daar goed bij voelen moeten ze het vooral doen. Ik heb er zelf niks mee.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso die hele levensstijl.
quote:
Hou je moeder voor de gek, zo hard werken aan je uiterlijk is een teken van onzekerheid over je innerlijk en dat is totaal niet sexy.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
De levensstijl van het hele jaar extreem sexy zijn?
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hou je moeder voor de gek, zo hard werken aan je uiterlijk is een teken van onzekerheid over je innerlijk en dat is totaal niet sexy.
dat je 3 boterhammen eet...echte baas die bulkt pakt minimaal het 2 dubbelequote:
Nee, de peuken vallen niet onder het voedsel.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh wacht, ik reken er wel ook peuken enzo bij. Jij bedoelt alleen eten denk ik.
Sportief is iets anders dan niet functionele kweken in de sportschool mijn inziens. Maar wat deadprez zegt, je moet doen waar je je goed bij voelt.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]. Nee, ik ben altijd al sportief ventje geweest. Lichtelijke vorm van ADHD met een beetje zelfverzekerdheid kom je al een heel end
Is basisbehoefte jonge.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee, de peuken vallen niet onder het voedsel.
Boodschappen had hij het toch over.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee, de peuken vallen niet onder het voedsel.
Ja 3 boterhammen pindakaas met een bak magere kwark (500gr) en een shake is mijn ontbijt.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:00 schreef Thezappa het volgende:
[..]
dat je 3 boterhammen eet...echte baas die bulkt pakt minimaal het 2 dubbele
Helaas niet, ik zou het wel graag ooit nog eens gaan doen.quote:
en lukt het al een beetje?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja 3 boterhammen pindakaas met een bak magere kwark (500gr) en een shake is mijn ontbijt.
De rest 3 warme maaltijden met 100gr volk. pasta/rijst 80gr groente en 250gr vis/vleeskip.
De enige exacte maaltijd die ik eet is 300 gram chipsquote:Op woensdag 30 april 2014 23:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja 3 boterhammen pindakaas met een bak magere kwark (500gr) en een shake is mijn ontbijt.
De rest 3 warme maaltijden met 100gr volk. pasta/rijst 80gr groente en 250gr vis/vleeskip.
Leukste sport die er is, vroeger jarenlang iedere dag de hele dag in het skatepark gechilled.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Helaas niet, ik zou het wel graag ooit nog eens gaan doen.
Hou dit schema nu al 2 maanden vol ja.. gaat prima! Wel moeilijk moet ik zeggen, met boodschappen, koken, niet cheaten etc... Ben nu hier.quote:
Chipsquote:Op woensdag 30 april 2014 23:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De enige exacte maaltijd die ik eet is 300 gram chips.
drink je ook niet meer?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hou dit schema nu al 2 maanden vol ja.. gaat prima! Wel moeilijk moet ik zeggen, met boodschappen, koken, niet cheaten etc... Ben nu hier.
LIF / Transformaties (Before & After) #2
Sexy duckfacequote:Op woensdag 30 april 2014 23:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hou dit schema nu al 2 maanden vol ja.. gaat prima! Wel moeilijk moet ik zeggen, met boodschappen, koken, niet cheaten etc... Ben nu hier.
LIF / Transformaties (Before & After) #2
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |