Jawel, wegtyfen en nieuw brood kopen.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:25 schreef voederbietel het volgende:
Smaakt inderdaad beroerd. Soms ontkom je er gewoon niet aan
.
Als je 's ochtends brood smeert met je ogen half dicht en je komt er met de lunch achter dat je brood beschimmeld is vreet ik het wel op hoor.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, wegtyfen en nieuw brood kopen.
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:32 schreef Rezania het volgende:
Nog wat theeschimmel om je topic compleet te maken.
[ afbeelding ]
Beschimmeld brood eten.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je 's ochtends brood smeert met je ogen half dicht en je komt er met de lunch achter dat je brood beschimmeld is vreet ik het wel op hoor.
Voedsel weggooien is een doodszonde wat mij betreft.
Als je echt honger hebt eet je dat wel hoor. Maar ik kan me voorstellen dat je met de natuur manipuleren in een laboratorium niet echt honger kent.quote:
Ik kan deze wel waarderen.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze schimmel kan ik wel waarderen.
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je echt honger hebt eet je dat wel hoor. Maar ik kan me voorstellen dat je met de natuur manipuleren in een laboratorium niet echt honger kent.
Ook al maak je je geen zorgen om een voedselvergifiting, wat meestal (soms wel!) niet ernstig is maar wel erg vervelend is, dan nog zou je zeggen dat je dat niet eet wegens de vieze smaak. Ik kan me wel voorstellen dat je het beschimmelde stuk verwijdert en de rest opeet.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je 's ochtends brood smeert met je ogen half dicht en je komt er met de lunch achter dat je brood beschimmeld is vreet ik het wel op hoor.
Voedsel weggooien is een doodszonde wat mij betreft.
Heb ik niet in m'n trekker, sorry.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:37 schreef Rezania het volgende:
[..]Ooit van een kantine of winkel gehoord?
Nu moet ik zeker gaan raden welke schimmel dit is? Het zal vast iets met het maken van een alcoholische drank te maken hebben.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan deze wel waarderen.
[ afbeelding ]
Gewoon zaad slikken dan.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb ik niet in m'n trekker, sorry.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |