Echt heel fijn ja, wordt bij elke draaibeurt beter.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:08 schreef Moody het volgende:
De nieuwe Wolf in Loveland is weer een fijne plaat
Ook erg benieuwd!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 08:55 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik zag dat Jamie xx en Four Tet vannacht samen een show hebben gedaan in Trouw. Zijn er nog mensen hier naartoe geweest? Zo ja, hoe was 't?
Woop woop!quote:Over the course of two hours Jamie xx also played his and Nicolas Jaar's remix of his recent single "Girl" (which was mixed with Missy Elliott's "Work It"), as well as OneOhTrix Point Never's "I Only Have Eyes For You", Percussions (aka Four Tet's) "Ascii Bot" and "Khlhi", and "Seesaw", his collaboration with Four Tet.
Is dat album al gelekt dan? Dacht dat het midden juni ging uitkomen. Wel een fenomenaal mooi nummer weerquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:58 schreef Norrage het volgende:
Ik denk trouwens dat The Antlers, ondanks de "eentonigheid" van het album, toch het album van het jaar (tot nu toe) hebben gemaakt hoor. Dit nummer is gewoon té goed:
Kan je die ook ergens downloaden? Of alleen streamen via de site?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:43 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ook erg benieuwd!
Overigens, nieuwe 6 mix van jamie:
http://m.pitchfork.com/ne(...)idency-on-bbc-radio/
[..]
Woop woop!
Ik heb 'm voor de zekerheid ook maar vast gekochtquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:56 schreef methodmich het volgende:
Ja, heel goed album! Ligt op mij te wachten in de platenzaak, begin volgende week eens even ophalen.
Ik had het tijden geleden al gezien. Geen presale, alleen tickets aan de deur, best prijzig ook. Maar goed, zo exclusief heb je ze zelden in Amsterdam.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 08:55 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik zag dat Jamie xx en Four Tet vannacht samen een show hebben gedaan in Trouw. Zijn er nog mensen hier naartoe geweest? Zo ja, hoe was 't?
Ze doen nu wel weer tickets in de vvkquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had het tijden geleden al gezien. Geen presale, alleen tickets aan de deur, best prijzig ook. Maar goed, zo exclusief heb je ze zelden in Amsterdam.
Deezerquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:47 schreef Zocalo het volgende:
Op Deezer heb ik Soul en Funk geselecteerd als radio. Ik heb nu al Christina Aguilera met Genie in a bottle, Jennifer Lopez en Justin Bieber voorbij horen komen.
Ja, die had ik vandaag ontdekt, vind het erg lekker!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
DeezerAls je nog een goeie soulartiest wil horen, Curtis Harding. Staat ook op de Luisterpaal, erg fijn.
Ik zou haar in dit geval spotify aanradenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijne heeft een uitstekende smaak maar ze heeft wel een duwtje in de rug nodig. Nog meer omdat ze zichzelf heeft overtuigd dat ze geen muziek kan downloaden hoewel ze 24/7 aan een apparaat vastgeplakt zit.
Dat heeft ze al, maar niet alles wat ik wil dat ze luistert staat op spotify. En bovendien moeten er iPods gevuld worden voor sporten en zoquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou haar in dit geval spotify aanraden
Meesterwerk inderdaad. Niet te vergelijken met iets anders. Beetje categorie Teeth Like God's Shoeshine van Modest Mouse. Tijdloos en episch.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:00 schreef DO2 het volgende:
12 minuten. En nog lijkt ie niet lang genoeg te duren:
2e deel is idd prima maar begin is dramaquote:Op zondag 4 mei 2014 13:48 schreef ranja het volgende:
Lily Allen's album is wel gaaf hoorVolgens mij staan de beste nummers wel zo'n beetje op disc2 trouwens.
Matthew And The Atlas.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:00 schreef Felagund het volgende:
Nog goede albums uit gekomen de laatste weken die ik moet checken als ik morgen weer thuis ben?
Bis, Lily Allen, Pink Mountaintops,quote:Op zondag 4 mei 2014 23:00 schreef Felagund het volgende:
Nog goede albums uit gekomen de laatste weken die ik moet checken als ik morgen weer thuis ben?
Wat is dit? Het vorige album was prima, maar dit is toch geen muziek? Dit is gewoon het equivalent van een jamsessie maar dan met blazers. Hier zit amper melodie in, ga alsjeblieft muziek maken! Verschrikkelijk dit soort artiesten die zichzelf ineens zo serieus haan nemen, hebben helaas veel artiesten last van anno 2014, irriteert me mateloos.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:58 schreef Norrage het volgende:
Ik denk trouwens dat The Antlers, ondanks de "eentonigheid" van het album, toch het album van het jaar (tot nu toe) hebben gemaakt hoor. Dit nummer is gewoon té goed:
Tja, typische fm/rock zoals er veel was in de eind 70s en 80s.... maar ja als The War on Drugs populair kan worden waarom dan dit niet.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:20 schreef Moody het volgende:
Nog eentje, dan houd ik op....
Kom maar op met die stormloop aan reacties.....
Komt uit de jaren '80 inderdaad. En populair gaat het niet meer worden, die band bestaat al sinds 1991 niet meer. Trip Shakespeare is daarna Semisonic geworden. Bekend van o.a. dit nummertje:quote:Op maandag 5 mei 2014 10:32 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, typische fm/rock zoals er veel was in de eind 70s en 80s.... maar ja als The War on Drugs populair kan worden waarom dan dit niet.
Die ken ik vooral van songpopquote:Op maandag 5 mei 2014 15:44 schreef Moody het volgende:
Komt uit de jaren '80 inderdaad. En populair gaat het niet meer worden, die band bestaat al sinds 1991 niet meer. Trip Shakespeare is daarna Semisonic geworden. Bekend van o.a. dit nummertje:
Songpop, mooi spel is dat.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Die ken ik vooral van songpopgrunge-light
Ja had hem al een paar keer gezien, mis Pharoahe Monch ertussen, voor de rest zitten al mijn favoriete rappers wel helemaal aan de rechterkant.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:56 schreef DO2 het volgende:
Dit vind jij ms wel interessant, Kerft: http://rappers.mdaniels.com.s3-website-us-east-1.amazonaws.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |