Ja, heel goed album! Ligt op mij te wachten in de platenzaak, begin volgende week eens even ophalen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:25 schreef ranja het volgende:
Dit komt schijnbaar ook op BKS
Album nu op de luisterpaal
Ja.quote:
Ik geloof dat ik het je ergens heb horen zeggenquote:
Ze staan op vrijwel elk festival in Europa, dus zo underground zijn ze ook weer nietquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:12 schreef Norrage het volgende:
Toch wel bizar. Wat krijgt het voor elkaar dat het ene nummer wel door 3fm opgepakt wordt, en het andere niet? Altijd wel leuk om te zienVoor zover de intieme en kleine zaal-optredens van TWOD
Ik zeg ook niet dat ze underground zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Ze staan op vrijwel elk festival in Europa, dus zo underground zijn ze ook weer niet
TWOD is muziek die al 1 luisterbeurt goed in het gehoor ligt. Ik gok ook dat mensen die niets met indie-muziek hebben, deze band ook wel kunnen waarderen. Slecht voor de hipsters, goed voor de gemiddelde muzieksmaakquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:14 schreef Norrage het volgende:
Zeker. Ik ben ook niet iemand die ze ineens kut gaat vinden nu. Al begon ik het album langzaamaan al heel wat minder leuk te vinden.
Muziek die de Paradiso's en de Tivoli's niet haalt, dat is underground. TWOD was al een enorm bekende band in de indie/alternatieve scene. Ik zie ze zeker niet als underground; daarom staan ze ook op bijna alle festivals. Maar op alle festivals staan ook veel kleinere bandjes. Daar zijn het festivals voor.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Muziek die de grote zalen niet halen zijn toch underground?
Ok fair enoughquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Muziek die de Paradiso's en de Tivoli's niet haalt, dat is underground. TWOD was al een enorm bekende band in de indie/alternatieve scene. Ik zie ze zeker niet als underground; daarom staan ze ook op bijna alle festivals. Maar op alle festivals staan ook veel kleinere bandjes. Daar zijn het festivals voor.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:44 schreef Tchock het volgende:
Ik wacht op het telefoontje van mijn moeder dat The War On Drugs leuk is zodat ik kan zeggen dat is vast heel lief bedoeld mam maar ik zei in maart al dat je het leuk zou vinden.
Mijne heeft een uitstekende smaak maar ze heeft wel een duwtje in de rug nodig. Nog meer omdat ze zichzelf heeft overtuigd dat ze geen muziek kan downloaden hoewel ze 24/7 aan een apparaat vastgeplakt zit.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:54 schreef Norrage het volgende:
[..]die ken ik. Ook met mijn moeder ja. En die komt dan meestal een jaar na dato met een opmerking. "Ja mam, die heb ik je vorig al laten luisteren, weet je nog?".
Mijn moeder is daarentegen heel cool hoor, en heeft ook heel veel muziek voor mij ontdekt
Mooie tips. Ga ik even bekijken. En ja, die Ben Watt klinkt goed op het eerste gehoor. Is echt zo'n slowcore-gezapig-vervelend-Moody artiestjequote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:49 schreef kciR het volgende:
Zag ik op de luisterpaal staan, fraai plaatje. Doet mij een beetje denken aan The Black Keys (de blues achtige muziek en stem), maar wat minder rock.
(Kijk uit voor de clip, er zitten wat blote borsten in)
Verder zijn er toch best nog wat leuke plaatjes uitgekomen..
Deze is misschien wel wat voor Moody. (Maar ik kan het ook mis hebben)
Oscar And The Wolf (uit België)
Hollerado (Als je de clip kijkt, het nummer begint naar 4-5 minuten, denk je dat het een Nederlands bandje is. Maar ze komen dus uit Canada en dit nummer gaat over hun grootouders die Nederland bevrijdde in de WO2. Wel opgenomen in Nederland dus. Muziek is verder niet heel boeiend)
En deze nog een keer voor de liefhebbers van Burial, Tim Hecker, Jon Hopkins, Four Tet..
Je moeder heeft een pace maker?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijne heeft een uitstekende smaak maar ze heeft wel een duwtje in de rug nodig. Nog meer omdat ze zichzelf heeft overtuigd dat ze geen muziek kan downloaden hoewel ze 24/7 aan een apparaat vastgeplakt zit.
Werk achter een laptop, thuis iPad, tussendoor telefoon. En inderdaad, ook Spotify er bij.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:57 schreef Moody het volgende:
[..]
Je moeder heeft een pace maker?
De mijne heeft sinds 3 jaar een Mac en begint nu op Spotify te neuzen. Wel grappig om haar te horen zeggen dat ze nu ook muziek hebben die ze vroeger ook al haddenMaar goed, ze is bijna 60.
Ja mijn moeder klaagt ook altijd over dat ik series eerder kijk en zo...Ik heb haar al 500x uitgelegd hoe ze moet downloaden (en het is zo simpel...) maar ze vergeet het telkens weerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijne heeft een uitstekende smaak maar ze heeft wel een duwtje in de rug nodig. Nog meer omdat ze zichzelf heeft overtuigd dat ze geen muziek kan downloaden hoewel ze 24/7 aan een apparaat vastgeplakt zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |