Ik vond dit nogal makkelijk.quote:
Niet zo jelly doen héquote:Op woensdag 30 april 2014 19:28 schreef Karina het volgende:
Ja hoor ik zat er op te wachten, de Dionne fapjes
Heerlijk toch.quote:
Niet getreurd, Dionne in 1 hand jij in de andere hand.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan het ook niet helpen ik ben lelijk.
Nee, zo'n jochie en dan dat toontjequote:Op woensdag 30 april 2014 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerlijk toch.
Hij verwoordt wat alle mannen denken.
Dat zou VI niet durven, topprogramma.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:30 schreef marcodej het volgende:
Jaa tuurlijk, filmpjes nog eens herhalen.
Blatter...iemand?quote:Op woensdag 30 april 2014 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zou VI niet durven, topprogramma.
The Highlanderquote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 19:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ja hoor ik zat er op te wachten, de Aaron Paul fapjes
Adriaan is die ene topuser.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
ja Adrian is een anderIk bedoelde Aaron idd. Adrian Paul is Highlander.
quote:Op woensdag 30 april 2014 19:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Sopjes ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik zou hem niet doen.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Sharon Jones is echt goed Cnorquote:Op woensdag 30 april 2014 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist hetEn ik vind dit wel lekker hoor.
ik heb het geluid van de tv uitquote:Op woensdag 30 april 2014 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist hetEn ik vind dit wel lekker hoor.
Ach dit is wel van de beste kant hoorquote:
quote:
Neen.quote:
quote:
Schijnt dat die zijn schaamhaar en borsthaar heeft afgeschoren en op zijn hoofd heeft geplakt.quote:
Ze zijn beide niet grappig.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:39 schreef tong80 het volgende:
Anali is zo ontzettend niet leuk.
Jochem is wel cool.
quote:
Dusquote:Op woensdag 30 april 2014 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Najib probeert hard te schreeuwen om grappig te doen lijken.
Dit, na een show zit je echt te stuiteren.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:38 schreef Karina het volgende:
Ik vind Jochem leuk maar ik word altijd wel een beetje nerveus van hem, dat drukke gedoe.
Raymann vindt dit leuk.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:39 schreef Specularium het volgende:
HAHAHAHA lekker lachen met multiculturele rare typetjes.
Rust in Groningen en Leiden!quote:Op woensdag 30 april 2014 19:40 schreef tong80 het volgende:
Jochem gaat samen met Bert Visscher op vakantie.
The horror..
Je zal met beiden een week in een kamer opgesloten zitten.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:40 schreef tong80 het volgende:
Jochem gaat samen met Bert Visscher op vakantie.
The horror..
Bert Visscher de vieze sadistquote:Op woensdag 30 april 2014 19:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Je zal met beiden een week in een kamer opgesloten zitten.
Een uur in een lift en je hebt 10jr slachtofferhulp nodig.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Je zal met beiden een week in een kamer opgesloten zitten.
Heb hem al een paar keer gespot, met z'n toffe bakfiets.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Leiden hebben we niet zo last van hem.
Of hij heeft zijn schaamhaar laten transplanteren.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij heeft een toupet, zonnenbank en veel gegeten. Hij is bijna Sjek
quote:Op woensdag 30 april 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Najib is leuker dan Jochem.
Beiden niet super.
Jochem is leuk!quote:Op woensdag 30 april 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Najib is leuker dan Jochem.
Beiden niet super.
Pieter Derks en Jan Pannenkoek die elkaar ophemelen.quote:
Laatste show was wel grappig.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jochem is leuk!
Maar dan wel de hele show en in het theater.
Soms doet ie een Turk hoor.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:44 schreef hmmmz het volgende:
Najib doet steeds hetzelfde dingetje. Marokaanse stereotypen nadoen.
quote:Op woensdag 30 april 2014 19:45 schreef SuperFokker het volgende:
Ik ken nog een goeie grap!
Waarom speelt een boom nooit voetbal?
hij is geschorst WHAHAHHHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HAHAHA
Ik moest lachen ...genant hard ookquote:Op woensdag 30 april 2014 19:45 schreef SuperFokker het volgende:
Ik ken nog een goeie grap!
Waarom speelt een boom nooit voetbal?
hij is geschorst WHAHAHHHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HAHAHA
Je bent zelf een negativiteit.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:45 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Wauw, wat een negativiteit hier zeg.
Je ziet gierend van het lachen voor de tv?quote:Op woensdag 30 april 2014 19:45 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Volgens mij moeten zij ook de autisme test doen.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:45 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Dat is wat Jochem doet inderdaad.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt niet grappig, iemand die hard schreeuwt en debiel doet.
Ik moest hier meer om lachen dan om Najibquote:Op woensdag 30 april 2014 19:46 schreef Mani89 het volgende:
AHAFAHFHFAHAHahaHAFAIFHQAWFhahAHAFAFHQIQAHA
Nee, maar dat is wat andersquote:Op woensdag 30 april 2014 19:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je ziet gierend van het lachen voor de tv?
Juist niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wat Jochem doet inderdaad.
Je bent zelf Leids.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Het Leids cabaret festival is zelfs slechter dan dit.
Nou Lucky somsquote:
Dit boeit echt helemaal niemand.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
TV / Per Seconde Wijzer #4 FOK!kers hebben hier geen kind aan.
Ghehehe, ja, hij's leukquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:44 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet of deze ooit al eens was gepost, hoorde hem net op de radio
Ik kende hem nog niet leukquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:44 schreef Karina het volgende:
Meen je dat nou? Er was lang geleden zelfs sprake van dat dit in de OP zou komen, en bovendien heeft hier Kutlul zijn naam aan te danken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:44 schreef Karina het volgende:
Kun je nagaan hoe goed ik altijd opletquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:22 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Er was lang geleden zelfs sprake van dat dit in de OP zou komen, en is bovendien heeft hier Kutlul zijn naam aan te danken.
quote:Vanavond, donderdag 1 mei, in DWDD:
- Evi Hanssenmaakt haar debuut als tafeldame!
- Prem Radhakishun introduceert de beroemde Bollywood zangeres Asha Bhosle.
- We bespreken de vrijlating van Volkert van der G. met Jort Kelder, Frénk van der Linden en Prem Radhakishun.
- 'Amor met een Snor': journalist Stef Biemans maakt een tv-serie over de zoektocht naar de echte Latijns-Amerikaanse liefde.
- Mart Smeets portretteerde voor de NOS vier grote Nederlandse sterren in het Amerikaanse honkbal.
Muziek is er van Rick Stotijn met het Matangi Kwartet.
Dit boeit echt niemand.quote:Prem Radhakishun neemt vanavond de beroemde Bollywood zangeres Asha Bhosle mee! Deze zangeres heeft voor meer dan duizend Bollywood films de liedjes ingezongen. Asha Bhosle, ook wel bekend als de ‘Nightingale of Asia’, staat in het in het Guiness Book of Records als de meest opgenomen artiest ter de wereld. Aanstaand weekend geeft zij samen met het Metropole Orkest concerten: 3 mei in Carré en 4 mei in de Philipszaal in Den Haag.
Waar is je Mart plaatje?quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Vier onderwerpen, dat wordt een hondsdolle stuitershow.
mag ik dat zeggen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is een tijd van komen en er is een tijd van ..: Specularium. Zegt die naam u nog wat? Kind van de rekening. Dat wist u niet, en dat ligt niet aan u.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga nog een naam noemen: Ahmad1nejad. Kent u die, dames en heren? Verschrikkelijk dom. U wist dat niet, ik wel.
NEE.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bek houden teringhond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |