Ik heb straks ook zo'n kanarie!quote:Op woensdag 30 april 2014 18:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar Uccie d'r moeder heeft een kanarie.
Dat kan best, alleen moet je dat op andere subfora doen.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze was net aan het mopperen over NWS, daar heb ik ook wel eens een note voor gehad.
Meh, ik deed het in POL. En ik had het alleen over al die trollen, daar mag imho best wel eens over gesproken worden. Maar iemand was het daar blijkbaar niet mee eens, of wél.. dan is het een positieve note.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat kan best, alleen moet je dat op andere subfora doen.
Geen haan die er dan naar kraait.
Mijn mening over POL is weggehaald.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Meh, ik deed het in POL. En ik had het alleen over al die trollen, daar mag imho best wel eens over gesproken worden. Maar iemand was het daar blijkbaar niet mee eens, of wél.. dan is het een positieve note.
Meh, die 2 kampen lagen of liggen een beetje gevoelig.. moeten we het verder ook niet over hebben of oprakelen. Dat lijkt mij beterquote:Op woensdag 30 april 2014 18:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn mening over POL is weggehaald.![]()
NWS / [SC] Café De Wereld
Het ging mij niet zo over de klapmongolen, en of ze een ban krijgen of een note kan me ook weinig boeien. Zag alleen wat modacties waarvan ik dacht, best netjes en toch duidelijk. Dat complimenteerde ik. Zal wel door de pijnstillers komen...word ik altijd wat emotioneel labiel door.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Meh, ik deed het in POL. En ik had het alleen over al die trollen, daar mag imho best wel eens over gesproken worden. Maar iemand was het daar blijkbaar niet mee eens, of wél.. dan is het een positieve note.
Ja, ik haal jullie nog weleens door elkaar.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:29 schreef Specularium het volgende:
Tem en ik zijn anders 2 handen onder 1 hoedje.
Andere SC's zijn daar idd geschiikter voor. Hier worden dingen nog wel eens wat te serieus genomen.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Meh, die 2 kampen lagen of liggen een beetje gevoelig.. moeten we het verder ook niet over hebben of oprakelen. Dat lijkt mij beter
Daarbij stoort het de diepzinnige hoogintelligente discussies die we hier voeren misschien teveel.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Andere SC's zijn daar idd geschiikter voor. Hier worden dingen nog wel eens wat te serieus genomen.
Kanaries zijn veel interessanterquote:Op woensdag 30 april 2014 18:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarbij stoort het de diepzinnige hoogintelligente discussies die we hier voeren misschien teveel.
IQ van 121 had je toch?quote:Op woensdag 30 april 2014 18:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarbij stoort het de diepzinnige hoogintelligente discussies die we hier voeren misschien teveel.
126 zelfs......maar daar merkt niemand iets van hoor.quote:
Nou, pics van jouw kanarie dan!quote:Op woensdag 30 april 2014 18:46 schreef Uccie het volgende:
Alleen als ze van mijn moeder zijn, schijnt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |