Hope so, het is hier wel benauwd, thermostaat staat op 32quote:
Ik hoorde wat gedonder, maar meer ook niet eigenlijkquote:Op woensdag 30 april 2014 16:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Onweer?
Ik zit nog lekker in het zonnetje hoor
voor die grote mond van je!quote:Op woensdag 30 april 2014 16:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ducttape is een oplossing voor het probleem idd
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb aardappelschijfjes, komkommer, doperwten en wortels. Zou toch zweren dat ik ook vlees had gehaald :S
Dat komt hier vandaan. Ik probeer het al 20 minuten weg te blazen maar het werkt niet meequote:
Dat mag je vinden, ik hoor toch andere dingen. (En nee die ga ik hier niet neergooien)quote:Op woensdag 30 april 2014 16:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan kan je beter dat beters gaan doen, want je gooit totaal niet relevante opmerkingen naar binnen ..
Ik snap alleen niet waarom je dat in dit verhaal gooit? Want ik heb vandaag geen enkele moraalridder op zien staan. Alleen mensen die hun mening geven over het beeld dat jij momenteel vormt.
Nee, ik keek toevallig. Ik krijg nooit appjes van FOKkers.quote:
Hehehequote:Op woensdag 30 april 2014 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
voor die grote mond van je!
Maar dan krijg ik een ander probleem.....
De FOK!kers die mij appen zie ik niet meer als FOK!kersquote:Op woensdag 30 april 2014 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik keek toevallig. Ik krijg nooit appjes van FOKkers.
Hoe was het aan zee?quote:
Eerst me beledigen, dan met een ban dreigen en nu me uitlachen?quote:
Hou het lekker bij jequote:Op woensdag 30 april 2014 16:57 schreef yats het volgende:
[..]
Dat komt hier vandaan. Ik probeer het al 20 minuten weg te blazen maar het werkt niet mee
wel vervelend dat je altijd veel zegt, maar nooit iets.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, ik hoor toch andere dingen. (En nee die ga ik hier niet neergooien)
Ik ben er nog steeds.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe was het aan zee?
[..]
Eerst me beledigen, dan met een ban dreigen en nu me uitlachen?
Ach, heb slechtere mods meegemaakt.
Oke, ik zou niet eens meer weten wat hierop te antwoorden. Je bent te vaag aan het verwoorden..quote:Op woensdag 30 april 2014 16:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, ik hoor toch andere dingen. (En nee die ga ik hier niet neergooien)
Dat beeld is uiteraard correct, ik geef het toe.
Damnquote:Op woensdag 30 april 2014 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hope so, het is hier wel benauwd, thermostaat staat op 32
Ik ga niet zomaar weg.quote:
Ik deel het graag met anderen. Plus, ik moet dadelijk nog naar buiten en wil dan dat de regen weg isquote:
Je hebt de verkeerde voor je.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe was het aan zee?
[..]
Eerst me beledigen, dan met een ban dreigen en nu me uitlachen?
Ach, heb slechtere mods meegemaakt.
Je weet zelf hoe warm het hier kan worden hequote:
Blauw is blauwquote:
Met tong?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Geef Hep maar een kusje van me dan.
Er zijn ook van die speciale gag-tuigjes waarbij je wel je piemel naar binnen kan frotten hoorquote:
Jepquote:Op woensdag 30 april 2014 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet zelf hoe warm het hier kan worden he
Fijn die MI van dat frottenquote:Op woensdag 30 april 2014 17:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Er zijn ook van die speciale gag-tuigjes waarbij je wel je piemel naar binnen kan frotten hoor
Blijkbaar.quote:
blaas het dan lekker richting het noorden ofzoquote:Op woensdag 30 april 2014 17:00 schreef yats het volgende:
[..]
Ik deel het graag met anderen. Plus, ik moet dadelijk nog naar buiten en wil dan dat de regen weg is
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Er zijn ook van die speciale gag-tuigjes waarbij je wel je piemel naar binnen kan frotten hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZOiets toch?
Is het? Ik zie alleen maar blauw en dan komt er een rode waas voor mijn ogen.quote:
Ik kan alles zo romantisch verwoordenquote:
Dat sowieso jaquote:Op woensdag 30 april 2014 17:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan alles zo romantisch verwoorden
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]O.a. ... Je hebt ze zelfs met hele hoofdstellagesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZOiets toch?
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Hmm, zonder. Ik weet niet waar die tong allemaal geweest is, de afgelopen dagen.quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het? Ik zie alleen maar blauw en dan komt er een rode waas voor mijn ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |