Hope so, het is hier wel benauwd, thermostaat staat op 32quote:
Ik hoorde wat gedonder, maar meer ook niet eigenlijkquote:Op woensdag 30 april 2014 16:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Onweer?
Ik zit nog lekker in het zonnetje hoor
voor die grote mond van je!quote:Op woensdag 30 april 2014 16:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ducttape is een oplossing voor het probleem idd
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb aardappelschijfjes, komkommer, doperwten en wortels. Zou toch zweren dat ik ook vlees had gehaald :S
Dat komt hier vandaan. Ik probeer het al 20 minuten weg te blazen maar het werkt niet meequote:
Dat mag je vinden, ik hoor toch andere dingen. (En nee die ga ik hier niet neergooien)quote:Op woensdag 30 april 2014 16:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan kan je beter dat beters gaan doen, want je gooit totaal niet relevante opmerkingen naar binnen ..
Ik snap alleen niet waarom je dat in dit verhaal gooit? Want ik heb vandaag geen enkele moraalridder op zien staan. Alleen mensen die hun mening geven over het beeld dat jij momenteel vormt.
Nee, ik keek toevallig. Ik krijg nooit appjes van FOKkers.quote:
Hehehequote:Op woensdag 30 april 2014 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
voor die grote mond van je!
Maar dan krijg ik een ander probleem.....
De FOK!kers die mij appen zie ik niet meer als FOK!kersquote:Op woensdag 30 april 2014 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik keek toevallig. Ik krijg nooit appjes van FOKkers.
Hoe was het aan zee?quote:
Eerst me beledigen, dan met een ban dreigen en nu me uitlachen?quote:
Hou het lekker bij jequote:Op woensdag 30 april 2014 16:57 schreef yats het volgende:
[..]
Dat komt hier vandaan. Ik probeer het al 20 minuten weg te blazen maar het werkt niet mee
wel vervelend dat je altijd veel zegt, maar nooit iets.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, ik hoor toch andere dingen. (En nee die ga ik hier niet neergooien)
Ik ben er nog steeds.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe was het aan zee?
[..]
Eerst me beledigen, dan met een ban dreigen en nu me uitlachen?
Ach, heb slechtere mods meegemaakt.
Oke, ik zou niet eens meer weten wat hierop te antwoorden. Je bent te vaag aan het verwoorden..quote:Op woensdag 30 april 2014 16:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, ik hoor toch andere dingen. (En nee die ga ik hier niet neergooien)
Dat beeld is uiteraard correct, ik geef het toe.
Damnquote:Op woensdag 30 april 2014 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hope so, het is hier wel benauwd, thermostaat staat op 32
Ik ga niet zomaar weg.quote:
Ik deel het graag met anderen. Plus, ik moet dadelijk nog naar buiten en wil dan dat de regen weg isquote:
Je hebt de verkeerde voor je.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe was het aan zee?
[..]
Eerst me beledigen, dan met een ban dreigen en nu me uitlachen?
Ach, heb slechtere mods meegemaakt.
Je weet zelf hoe warm het hier kan worden hequote:
Blauw is blauwquote:
Met tong?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Geef Hep maar een kusje van me dan.
Er zijn ook van die speciale gag-tuigjes waarbij je wel je piemel naar binnen kan frotten hoorquote:
Jepquote:Op woensdag 30 april 2014 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet zelf hoe warm het hier kan worden he
Fijn die MI van dat frottenquote:Op woensdag 30 april 2014 17:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Er zijn ook van die speciale gag-tuigjes waarbij je wel je piemel naar binnen kan frotten hoor
Blijkbaar.quote:
blaas het dan lekker richting het noorden ofzoquote:Op woensdag 30 april 2014 17:00 schreef yats het volgende:
[..]
Ik deel het graag met anderen. Plus, ik moet dadelijk nog naar buiten en wil dan dat de regen weg is
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Er zijn ook van die speciale gag-tuigjes waarbij je wel je piemel naar binnen kan frotten hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZOiets toch?
Is het? Ik zie alleen maar blauw en dan komt er een rode waas voor mijn ogen.quote:
Ik kan alles zo romantisch verwoordenquote:
Dat sowieso jaquote:Op woensdag 30 april 2014 17:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan alles zo romantisch verwoorden
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]O.a. ... Je hebt ze zelfs met hele hoofdstellagesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZOiets toch?
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Hmm, zonder. Ik weet niet waar die tong allemaal geweest is, de afgelopen dagen.quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het? Ik zie alleen maar blauw en dan komt er een rode waas voor mijn ogen.
Topvrouw ikquote:
Lekker hoor.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zie alleen maar een strakblauwe lucht boven mijn hoofdEn een zonnetje
En vrolijk fluitende vogels
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:01 schreef rival het volgende:
[..]
Wat zal ik vanavond weer gerust slapen dan
Birdy birdy in the skyquote:Op woensdag 30 april 2014 17:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zie alleen maar een strakblauwe lucht boven mijn hoofdEn een zonnetje
En vrolijk fluitende vogels
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Birdy birdy in the sky
Dropped a poopie in my eye
I don't mind, I don't cry
I just thank god cows don't fly!
Je zal er niets van proeven hoor.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, zonder. Ik weet niet waar die tong allemaal geweest is, de afgelopen dagen.
Zal eens rondkijkenquote:Op woensdag 30 april 2014 17:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:
[..]
Birdy birdy in the sky
[..]dat voel je toch....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZOiets toch?![]()
Niet zonder mijquote:
[..]
Birdy birdy in the sky
Er zijn zeker mannen die hints niet snappenquote:Op woensdag 30 april 2014 17:06 schreef rival het volgende:
[..]
ja zeg maar dat wij mannen geen hints snappen
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZOiets toch?![]()
quote:
Zoveel varianten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Als ik zoiets zie dan denk ik aan hoe dat zal zijn als ik em erin stee frot....quote:
Maar wel met spikes he? Ik wil wel een stoere danquote:
Dat frotten doet het hem gewoonquote:Op woensdag 30 april 2014 17:08 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik zoiets zie dan denk ik aan hoe dat zal zijn als ik em erin stee frot....
dan ding gaat irriteren dan... gok ik.
Geen idee.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:08 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik zoiets zie dan denk ik aan hoe dat zal zijn als ik em erin stee frot....
dan ding gaat irriteren dan... gok ik.
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gaat hier ook altijd over seks he
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn zeker mannen die hints niet snappen
Spikes aan de binnenkantquote:Op woensdag 30 april 2014 17:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar wel met spikes he? Ik wil wel een stoere dan
Ik hoop altijd dat ik hints gemist heb en niet zo kansloos ben als dat het lijktquote:Op woensdag 30 april 2014 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn zeker mannen die hints niet snappen
Weerhaakjesquote:
en daarom mag jij niks uitzoekenquote:
vrouwen moeten gewoon stoppen met hints geven en duidelijk zijnquote:Op woensdag 30 april 2014 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat ik hints gemist heb en niet zo kansloos ben als dat het lijkt
Ik pas.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, ja. Dat is waar.
Snowball hem dan maar voor me.
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
vrouwen moeten gewoon stoppen met hints geven en duidelijk zijn
Soms kan dat niet want huilie manquote:Op woensdag 30 april 2014 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoek er zelf eentje dan.... een frotgat is geen vereistequote:Op woensdag 30 april 2014 17:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en daarom mag jij niks uitzoeken
Er is altijd wel een man die zelfs achter duidelijkheid nog van alles zietquote:Op woensdag 30 april 2014 17:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Soms kan dat niet want huilie man
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ben ik toch veel te lui voorquote:Op woensdag 30 april 2014 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
Zoek er zelf eentje dan.... een frotgat is geen vereiste
eerlijkheid/duidelijkheid altijdquote:Op woensdag 30 april 2014 17:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Soms kan dat niet want huilie man
Dat werkt ook niet altijdquote:
Volgende keer dat ze mij betast zal ik jou direct appenquote:
Huh?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Jezus wat onsmakelijk allemaal!!
Zelf je wond van een operatie een jaar lang open houden en volfrotten (heerlijk woord dat frotten) met je eigen stront zodat het gaat infecteren
Aan jou de eer.quote:
Niet als je bij een vrouw gaat betastenquote:
Eet smakelijkquote:Op woensdag 30 april 2014 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Jezus wat onsmakelijk allemaal!!
Zelf je wond van een operatie een jaar lang open houden en volfrotten (heerlijk woord dat frotten) met je eigen stront zodat het gaat infecteren
Dr. Phil. Vrouw met munchausenquote:
Mijn eerste vriendje kon dat echt niet handelen hoor.. Als ik niet klaarkwam moest ik wel faken, anders had ik een jankerd op het bedrand zittenquote:
Ik was toch al niet van plan om te gaan etenquote:
dat zeg je... het valt meequote:Op woensdag 30 april 2014 17:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar ben ik toch veel te lui voor
Oh, laat dan maar.quote:
Faken tijdens Oprah lijkt me ook verdomd moeilijkquote:Op woensdag 30 april 2014 17:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendje kon dat echt niet handelen hoor.. Als ik niet klaarkwam moest ik wel faken, anders had ik een jankerd op het bedrand zitten
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendje kon dat echt niet handelen hoor.. Als ik niet klaarkwam moest ik wel faken, anders had ik een jankerd op het bedrand zitten
Ik wilde gewoon een beetje piemelquote:Op woensdag 30 april 2014 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet als je bij een vrouw gaat betasten
Dat scheelt.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was toch al niet van plan om te gaan eten
Watquote:Op woensdag 30 april 2014 17:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik wel op de bank en mag Smurf naast jouquote:Op woensdag 30 april 2014 17:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon een beetje piemel
Ik was wel enorm blij dat JIJ naast me lag
waarom?quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik wel op de bank en mag Smurf naast jou
nou daar mag je lekker over liegen, hinten, fantaseren en verbergen.....quote:Op woensdag 30 april 2014 17:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh nee, dat ging prima.. Maar ik baalde wel dat we toen nog geen Family Guy ofzo haddenquote:Op woensdag 30 april 2014 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Faken tijdens Oprah lijkt me ook verdomd moeilijk
Snap ikquote:Op woensdag 30 april 2014 17:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh nee, dat ging prima.. Maar ik baalde wel dat we toen nog geen Family Guy ofzo hadden
Dan slaap ik op het balkonquote:Op woensdag 30 april 2014 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik wel op de bank en mag Smurf naast jou
En dan in de lach schieten zeker.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh nee, dat ging prima.. Maar ik baalde wel dat we toen nog geen Family Guy ofzo hadden
Hij wil vast wel even wachten. Jij bent het waard.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel wat extreem voor een eerste zoen.
Huh wat?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:16 schreef rival het volgende:
[..]
nou daar mag je lekker over liegen, hinten, fantaseren en verbergen.....
toch duidelijk genoeg![]()
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel wat extreem voor een eerste zoen.
Ik moest dat echt niet doen, dan was ik nog een uur langer aan het troostenquote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij wil vast wel even wachten. Jij bent het waard.
Hoi viespeukje van me.quote:
Ik zou op de galerij gaan liggen dan kan je nog vluchtenquote:
Weet je zeker dat het een man was?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik moest dat echt niet doen, dan was ik nog een uur langer aan het troosten
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik moest dat echt niet doen, dan was ik nog een uur langer aan het troosten
JAquote:Op woensdag 30 april 2014 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik hoef niet te vluchten voor smurf, die kan ik gewoon op een schroef van elk willekeurig kruis hangen als ie vervelend isquote:Op woensdag 30 april 2014 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou op de galerij gaan liggen dan kan je nog vluchten
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoef niet te vluchten voor smurf, die kan ik gewoon op een schroef van elk willekeurig kruis hangen als ie vervelend is
Hoelang ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoef niet te vluchten voor smurf, die kan ik gewoon op een schroef van elk willekeurig kruis hangen als ie vervelend is
Ja precies, was het niet kaneelstokje?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een man was?
Wanneer niet dan? Ik heb namelijk nog niks gedaan vandaag.. Zelfs geen ontbijt gemaaktquote:
Het stond wel op zn paspoortquote:Op woensdag 30 april 2014 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een man was?
quote:
Hahaha, mijn afro-amerikaan, alsjeblieft. Ik zou nooit met GvE seks hebben. En gelukkig is dat geheel wederzijds.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja precies, was het niet kaneelstokje?
Ach. op FOK! zitten er wel een aantal dames die erg duidelijk zijn. Best fijn.quote:
Die was na de operatie nog niet aangepast dusquote:
Zoals het hoort inderdaad.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:20 schreef rival het volgende:
[..]
Dat ik zelf wel zie of dat wel of niet gebeurd
1.72m .. Waarom?quote:
Wat? Het faken?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:20 schreef rival het volgende:
[..]
Dat ik zelf wel zie of dat wel of niet gebeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |