SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zou ik t zijn? Tijdens een interval ofzoquote:hijgt ze erbij?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Oh ben jij datquote:Op woensdag 30 april 2014 15:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zou ik t zijn? Tijdens een interval ofzohijgt ze erbij?
Geen idee of ze hijgt haha. Zal de volgende keer eens luisteren..
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Als jij dat zegt klinkt het heel dubbelzinnig.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zou ik t zijn? Tijdens een interval ofzohijgt ze erbij?
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
quote:Op woensdag 30 april 2014 15:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Das wel knap. Lomp lopen en kneiterhard.
Nee hoor, Paula Radcliffe liep er het WR op de marathon mee.Doet echt pijn aan m'n ogen die stijl, maar voor haar werkte het d'r hele carriere, dus dan hoef je er ook weinig aan te veranderen.
Net terug van een rondje van 13 kilometer, ging wel lekker.
Jack does it in real time...![]()
Dat was ook lomp hard wat zij daar deedquote:Op woensdag 30 april 2014 15:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nee hoor, Paula Radcliffe liep er het WR op de marathon mee.Doet echt pijn aan m'n ogen die stijl, maar voor haar werkte het d'r hele carriere, dus dan hoef je er ook weinig aan te veranderen.
Net terug van een rondje van 13 kilometer, ging wel lekker.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ach, als de manier van lopen voor je werkt... prima toch? Zolang je jezelf maar niet blesseert
Wil zelf trouwens toch maar naar de 10K gaan heb ik voor mezelf besloten.
Voor de (couch to) 5k heb ik een schema van de RunDouble app op android gevolgd, dit was een 9 weken plan ongeveer. Nu had ik nog wel een basis waardoor ik deze in ~7 heb afgerond... (nu 2 keer de 5k gelopen, wil ik deze week nog 2 keer doen en dan verder opbouwen).
Ze hebben daar ook een 5k-10k die je in 5 weken van de 5k naar de 10k moet brengen met 3 keer per week lopen (rennen afgewisseld met wandelen tussendoor waarbij de renstukken elke week groter worden).
W1: 5x1280R, 160W (lees als 5 keer 1280 meter rennen met 160 meter wandelen tussendoor)
W2: 4x1920R, 160W
W3: 3x2900R, 160W
W4: 2x4300R, 480W
W5: 2x5000R, 480W
W6: 10K!
Klinkt dat realistisch? Voelt een beetje als een kort programma, slechts 5 weken (in de 6e week moet je dan de 10k kunnen lopen). Wil wel een doel voor mezelf stellen, op dit moment heb ik me voorgenomen voor 1 juli de 10k te lopen... maar het moet wel een beetje realistisch zijn.
Voor degenen die hier ervaring mee hebben... Is het in verhouding makkelijk of juist moeilijker om van 5k naar 10k te gaan vergeleken met 0 naar 5k?![]()
![]()
Mij werd net op FB verteld dat de 5 naar 10 makkelijker is dan de 0 naar 5. Maar of je schema wijsheid is weet ik niet want heb er verder geen verstand vanquote:Op woensdag 30 april 2014 16:40 schreef m0ridin het volgende:
Ach, als de manier van lopen voor je werkt... prima toch? Zolang je jezelf maar niet blesseert
Voor de (couch to) 5k heb ik een schema van de RunDouble app op android gevolgd, dit was een 9 weken plan ongeveer. Nu had ik nog wel een basis waardoor ik deze in ~7 heb afgerond... (nu 2 keer de 5k gelopen, wil ik deze week nog 2 keer doen en dan verder opbouwen).
Ze hebben daar ook een 5k-10k die je in 5 weken van de 5k naar de 10k moet brengen met 3 keer per week lopen (rennen afgewisseld met wandelen tussendoor waarbij de renstukken elke week groter worden).
W1: 5x1280R, 160W (lees als 5 keer 1280 meter rennen met 160 meter wandelen tussendoor)
Klinkt dat realistisch? Voelt een beetje als een kort programma, slechts 5 weken (in de 6e week moet je dan de 10k kunnen lopen). Wil wel een doel voor mezelf stellen, op dit moment heb ik me voorgenomen voor 1 juli de 10k te lopen... maar het moet wel een beetje realistisch zijn.
Voor degenen die hier ervaring mee hebben... Is het in verhouding makkelijk of juist moeilijker om van 5k naar 10k te gaan vergeleken met 0 naar 5k?Ik volg zelf naar tevredenheid Evy
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Whehe, ook geen idee... Op zich was het eerste schema van die app ook wel prima te doen dus wat dat betreft heb ik er wel vertrouwen in. Helemaal als 5 naar 10 makkelijker zou moeten zijn dan 0 naar 5... Zou wel tof zijnquote:Op woensdag 30 april 2014 16:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mij werd net op FB verteld dat de 5 naar 10 makkelijker is dan de 0 naar 5. Maar of je schema wijsheid is weet ik niet want heb er verder geen verstand vanIk volg zelf naar tevredenheid Evy
![]()
![]()
Wanneer heb je voor het eerst 5 gelopen?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:40 schreef m0ridin het volgende:
Voor degenen die hier ervaring mee hebben... Is het in verhouding makkelijk of juist moeilijker om van 5k naar 10k te gaan vergeleken met 0 naar 5k?
Het is denk ik niet heel verstandig om meteen door te stomen naar de 10. Beter om even op het niveau van de 5 te blijven, tot je die makkelijk loopt.
Maar als je het gevoel hebt dat je de 5km onder de knie hebt, dan lukt de 10 ook vrij makkelijk. 1 juli zou moeten kunnen, maar ga niets forceren om die datum per se te halen.![]()
Ik weet het nog goed, het was 26 april... heh. Ben de laatste week van februari begonnen met lopen (tussendoor wel 2 weken stilgelegen ivm griep en dergelijke). Nu heb ik altijd wel veel gesport (tennis, zaalvoetbal) dus in die zin is er wel een redelijke basis.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:50 schreef pijll het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het eerst 5 gelopen?
Het is denk ik niet heel verstandig om meteen door te stomen naar de 10. Beter om even op het niveau van de 5 te blijven, tot je die makkelijk loopt.
Maar als je het gevoel hebt dat je de 5km onder de knie hebt, dan lukt de 10 ook vrij makkelijk. 1 juli zou moeten kunnen, maar ga niets forceren om die datum per se te halen.
Moet alleen mijn knie in de gaten houden. Maar ik loop sowieso niet vaker dan 3 keer per week en ik moet inderdaad ook even kijken hoe de volgende 2 keer de 5km gaan... Heb nu een sporthorloge waarmee ik mijn temp wat beter in de gaten kan houden en bewuster kan lopen. Afgelopen keer liep ik te hard van stapel en rende mezelf in de eerste helft stuk, dat moet ik zeker voorkomen.
Forceren zal en wil ik sowieso niet, die fout heb ik in het verleden gemaakt en dat heeft me mijn lesje wel geleerd. Maar ik zie de 10km als de ideale afstand om regelmatig te lopen in de week... ik heb op dit moment verder geen ambities om echt veel verder te gaan (maar heb ook wel gemerkt dat dat zo aangepast kan worden..)![]()
Volgens mij heb jij een nieuwe lijfspreuk gevonden.quote:
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Pff in feb begonnen en dan in juni 10 lopen vind ik wel heel erg optimistischquote:Op woensdag 30 april 2014 16:59 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Ik weet het nog goed, het was 26 april... heh. Ben de laatste week van februari begonnen met lopen (tussendoor wel 2 weken stilgelegen ivm griep en dergelijke). Nu heb ik altijd wel veel gesport (tennis, zaalvoetbal) dus in die zin is er wel een redelijke basis.
Moet alleen mijn knie in de gaten houden. Maar ik loop sowieso niet vaker dan 3 keer per week en ik moet inderdaad ook even kijken hoe de volgende 2 keer de 5km gaan... Heb nu een sporthorloge waarmee ik mijn temp wat beter in de gaten kan houden en bewuster kan lopen. Afgelopen keer liep ik te hard van stapel en rende mezelf in de eerste helft stuk, dat moet ik zeker voorkomen.
Forceren zal en wil ik sowieso niet, die fout heb ik in het verleden gemaakt en dat heeft me mijn lesje wel geleerd. Maar ik zie de 10km als de ideale afstand om regelmatig te lopen in de week... ik heb op dit moment verder geen ambities om echt veel verder te gaan (maar heb ook wel gemerkt dat dat zo aangepast kan worden..)Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Hehe, dat sowiesoquote:
Maar heb wel meer lol (en discipline/motivatie) als ik naar een doel toewerk. Heb namelijk ook prima lol met een zak chips en een biertje. Maar ik merk gewoon wel dat ik het fijn vind weer aktief te zijn, wat te bewegen en sporten en buiten te lopen!Mjah, dat is het misschien ook wel hoor... Daarom had ik mijn twijfel ook bij dat schema, het voelde als een korte tijd om naar die 10 te gaan.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:11 schreef Ynske het volgende:
Pff in feb begonnen en dan in juni 10 lopen vind ik wel heel erg optimistisch
[ Bericht 28% gewijzigd door m0ridin op 30-04-2014 17:16:48 ]![]()
Loop je met je sacho hoofd van werk naar station na another day at work, komt er een grote man op je af die heel blij zegt: LEUKE VETERS!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:29 schreef Quoi het volgende:
Loop je met je sacho hoofd van werk naar station na another day at work, komt er een grote man op je af die heel blij zegt: LEUKE VETERS!
![]()
![]()
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zo. Tijd om langzaam aan mijn spullen te pakken en op naar de Grote Beek voor de Beekloop![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik had dubbele lolquote:Op woensdag 30 april 2014 17:43 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Hoeveel lol had jij na 38 km tijdens de marathon
F means you're fucked![]()
Checkquote:Twinky, jij loopt toch met de Forerunner 10? Wat gebruik jij daarnaast als hartslag registratie want die zit niet op de 10 toch?quote:
Enne, top gelopen weer! Een jaar geleden hing ik nog op de bank voor de TV, nu loop ik over 2,5 week mijn eerste 10km wedstrijd.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
ik heb forerunner 220!quote:Op woensdag 30 april 2014 17:53 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Check
[..]
Twinky, jij loopt toch met de Forerunner 10? Wat gebruik jij daarnaast als hartslag registratie want die zit niet op de 10 toch?
Enne, top gelopen weer! Een jaar geleden hing ik nog op de bank voor de TV, nu loop ik over 2,5 week mijn eerste 10km wedstrijd.![]()
Kan je in de 220 ook je training erin zetten net als in endo? Dus bijv intervallen van 3 min snel en dan 3 min langzaam en dat 6 keer ofzo? Of kan je er alleen intervallen adhv hartslag im zetten?
En in de 210?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
In vergelijking vond ik het allebei pittig eerlijk gezegd. Wat ik wel weet is dat wanneer je doorgaat voor de 10km, wordt de 5km makkelijker lopen. En wanneer je weer verder dan 10 gaat lopen wordt de 10km weer iets makkelijker.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:40 schreef m0ridin het volgende:
Voor degenen die hier ervaring mee hebben... Is het in verhouding makkelijk of juist moeilijker om van 5k naar 10k te gaan vergeleken met 0 naar 5k?
Maar waarom die gekke afstanden lopen, dat is toch niet lekker lopen?
W1: 5x1280R, 160W = 5x1200 150W
W2: 4x1920R, 160W = 4x2000 150W
W3: 3x2900R, 160W = 3x3000 150W
Etc.
Nog makkelijker is op minuten lopen, 4x5, 6x6 of pyramideloop, 1x rustig tempo 2 en 1x in de week LDL
Verder wat Yur zegt, als je er maar lol in hebt
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik wist nog dat je er één had met een hip kleurtje maar zie nu dat de 220 die idd ook heeft. Dan ga ik nog even verder zoeken.quote:"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
dcrainmaker heeft alle antwoorden Murmeli.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:01 schreef Murmeli het volgende:
Kan je in de 220 ook je training erin zetten net als in endo? Dus bijv intervallen van 3 min snel en dan 3 min langzaam en dat 6 keer ofzo? Of kan je er alleen intervallen adhv hartslag im zetten?
En in de 210?
Wasda?quote:Op woensdag 30 april 2014 18:11 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
dcrainmaker heeft alle antwoorden Murmeli.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zo ongeveer alle horloges die maar bestaan zijn hier wel gereviewed. En erg uitgebreid.quote:
http://www.dcrainmaker.com/NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Hallo,
Mag ik ook meeschrijven?
Ik heb al eerder hard gelopen. Vorig jaar zelfs met de CPC meegedaan. Maar door een blessure ben ik langdurig uitgeschakeld geweest.
Inmiddels ben ik weer van 0 af aan begonnen met het 5 km schema van Dutch Runners. Zo meteen staat les 10 op het programma.![]()
Heeejjj! Je hebt het gevondenquote:Op woensdag 30 april 2014 18:21 schreef te-brengla het volgende:
Hallo,
Mag ik ook meeschrijven?
Ik heb al eerder hard gelopen. Vorig jaar zelfs met de CPC meegedaan. Maar door een blessure ben ik langdurig uitgeschakeld geweest.
Inmiddels ben ik weer van 0 af aan begonnen met het 5 km schema van Dutch Runners. Zo meteen staat les 10 op het programma.
quote:Op woensdag 30 april 2014 18:31 schreef te-brengla het volgende:
Ja, ik ga zo lomp en hijgend lopen ;-)
Wil maar 1x per week lopen max?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:40 schreef m0ridin het volgende:
Ik vind het om meerdere reden een zeer beroerd schema voor 10km
1) Veel te lange intervallen en te weinig. Ik zou variëren van 8x400m tot 5-6x1000m met bij elke interval eenzelfde rusttijd als dat de interval duurt. Deze intervallen zijn dan ideaal om je snelheid te verbeteren.
2) Als je voor een 10 km traint zou ik elke week een training meepakken variërend van 6-8km.
Geen idee wat je wilt lopen, maar laten we zeggen 60 minuten, dan zou ik eerder iets doen als:
Week 1&2
-8x400 à 2:08 met 200 wandel
-6km ontspannen in 6:30-6:45/km
Week 3&4
-7x600 à 3:18 met 300 wandel
-7km ontspannen in 6:30-6:45/km
Week 5&6
-6x800 à 4:32 met 400 wandel
-8km ontspannen in 6:30-6:45/km
Week 7
-5x1000 à 5:50 met 400 wandel
-7km ontspannen in 6:30-6:45/km
Week 8
-6x400 in week 1 tempo met 200 rust
-10km wedstrijd![]()
ja dat kanquote:Op woensdag 30 april 2014 18:01 schreef Murmeli het volgende:
En in de 210?heb ik nog nooit gedaan maar moet zeker lukken. En hij trilt ook, en dat is heel fijn!
![]()
@De_Kluizenaar: Geen idee eigenlijk, denk iets met mijlen versus kilometers oid?
@Spiritusbus: Nee, die setjes dan dus 3 keer per week lopen (dus 3xW1, week erna 3xW2, etc).
Maar thanks voor de tips! Ik loop de 5km redelijk comfortabel op een 11 a 12km/u dus ging wel voor onder het uur op de 10 idd.
De couch to 5k had wel veel meer intervallen trouwens, de eerste weken daarvan lijkt eigenlijk verdomd veel op wat je zelf voorstelt qua eerste weken zo op het eerste gezicht![]()
![]()
Ik was niet van plan om vanavond te gaan lopen, maar wat in de brievenbus valt moet toch uitgeprobeerd worden![]()
![]()
Ik zou dan wel meer variatie inbrengen. Het is vrij gebruikelijk om 1x korte intervallen, 1x lange en 1 rustige duurloop te lopen.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:57 schreef m0ridin het volgende:
@De_Kluizenaar: Geen idee eigenlijk, denk iets met mijlen versus kilometers oid?
@Spiritusbus: Nee, die setjes dan dus 3 keer per week lopen (dus 3xW1, week erna 3xW2, etc).
Maar thanks voor de tips! Ik loop de 5km redelijk comfortabel op een 11 a 12km/u dus ging wel voor onder het uur op de 10 idd.
De couch to 5k had wel veel meer intervallen trouwens, de eerste weken daarvan lijkt eigenlijk verdomd veel op wat je zelf voorstelt qua eerste weken zo op het eerste gezicht![]()
Waarom zou je wandelen tussendoor? zachtjes joggen om op tempo te komen kan ookquote:Op woensdag 30 april 2014 18:57 schreef m0ridin het volgende:
De couch to 5k had wel veel meer intervallen trouwens, de eerste weken daarvan lijkt eigenlijk verdomd veel op wat je zelf voorstelt qua eerste weken zo op het eerste gezicht
ik zou eens per week een lange duurloop doen opbouwend van eerst 6 km tot aan de 10
een keer per week zo'n interval als spiritusbus zegt en dan nog een keer in de week gewoon een 5 km lopen op redelijk relaxed tempoSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Na vanmiddag zonder schoenen, vanavond de laatste 'testcase' gelopen met schoenen. Vanaf de eerste meters pijn in de knie. Dit zie ik ook niet goed gaan komen binnen enkele dagen. Na mijn duurloop van afgelopen zaterdag moet ik ook die van aankomende zaterdag laten schieten, dus de marathon op 18 mei word een DNS.![]()
Wiehoe, het schijnt dat je in de regen ook kunt lopen.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Lekker he? Injinji'squote:Op woensdag 30 april 2014 18:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik was niet van plan om vanavond te gaan lopen, maar wat in de brievenbus valt moet toch uitgeprobeerd worden
[ afbeelding ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hmm _MvN_ dat is klote. Maar om niet te starten lijkt me wel verstandig. Ik neem aan dat je de signalen van je lichaam wel goed aanvoelt.![]()
quote:Op woensdag 30 april 2014 19:27 schreef Nanook24 het volgende:
De damloop by night heeft zijn eigen glow in de dark medaille.![]()
[ link | afbeelding ]leuk idee!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
quote:Op woensdag 30 april 2014 19:03 schreef _MvN_ het volgende:
Na vanmiddag zonder schoenen, vanavond de laatste 'testcase' gelopen met schoenen. Vanaf de eerste meters pijn in de knie. Dit zie ik ook niet goed gaan komen binnen enkele dagen. Na mijn duurloop van afgelopen zaterdag moet ik ook die van aankomende zaterdag laten schieten, dus de marathon op 18 mei word een DNS.![]()
Wiehoe, het schijnt dat je in de regen ook kunt lopen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 april 2014 19:29 schreef Fa-tum het volgende:
![]()
![]()
![]()
5.03 !!!
ik zit er al 10 minuten naar te kijkenjeeejjjjj!!!!
en gave medaille nanook!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Eerst die van Hoorn binnen harken.
MvN kun je niet nog switchen naar een andere afstand zodat je toch van start kunt?"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Die ga jij heel vet binnenharkenquote:Op woensdag 30 april 2014 19:42 schreef Nanook24 het volgende:
[..]Eerst die van Hoorn binnen harken.
MvN kun je niet nog switchen naar een andere afstand zodat je toch van start kunt?
Ik djinx het nu vast maar ik ben aan de rol![]()
Vorige week tot 2x toe redelijk makkelijk de snelste 7 km gelopen, vandaag redelijk makkelijk de snelste 8km ooit, ook al de tweede keer in 2 weken. Afgelopen weekend de 15km LDL behaald natuurlijk.. ik weet niet waar het vandaan komt maar whoehoe!![]()
Volgens mij strak aan tempo houden, ook als je denkt meer te kunnen je niet laten verleiden zorgt dat je uiteindelijk makkelijk sneller kan... wazig lopen is wazig.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wat een leuke medaillequote:Op woensdag 30 april 2014 19:27 schreef Nanook24 het volgende:
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 april 2014 19:47 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik djinx het nu vast maar ik ben aan de rol![]()
Vorige week tot 2x toe redelijk makkelijk de snelste 7 km gelopen, vandaag redelijk makkelijk de snelste 8km ooit, ook al de tweede keer in 2 weken. Afgelopen weekend de 15km LDL behaald natuurlijk.. ik weet niet waar het vandaan komt maar whoehoe!![]()
Volgens mij strak aan tempo houden, ook als je denkt meer te kunnen je niet laten verleiden zorgt dat je uiteindelijk makkelijk sneller kan... wazig lopen is wazig.lekkerrrrr!
maar dat is wel de manier ja. niet meteen alles geven maar gewoon structureel door blijven hobbelen en daarna gaan versnellen als je over hebt en het nodig vindtSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Mocht het haalbaar zijn ga ik idd proberen de HM te doen. Nu eerst lekker rust. Niets forceren en dan zien we wel.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:42 schreef Nanook24 het volgende:
[..]Eerst die van Hoorn binnen harken.
MvN kun je niet nog switchen naar een andere afstand zodat je toch van start kunt?"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Feb: 61.4 km
Maart: 78.9 km
April: 94.4 kmIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Yep! Misschien als een snelle motor rijden, je weet dat je sneller kan maar je houdt je aan de snelheid en soms een beetje het gas open gooienquote:Op woensdag 30 april 2014 19:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]lekkerrrrr!
maar dat is wel de manier ja. niet meteen alles geven maar gewoon structureel door blijven hobbelen en daarna gaan versnellen als je over hebt en het nodig vindt
Toertochten ftw
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Oh dat is wel een gaaf idee!quote:Op woensdag 30 april 2014 19:27 schreef Nanook24 het volgende:
[ link | afbeelding ]Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Gaaf is 'ie hè! Ik baalde een beetje dat ik me niet in kon schrijven voor de "echte" Dam tot dam omdat ik het qua afstand niet aandurfde qua afstand maar de medaille maakt het helemaal goed.quote:Verstandig!quote:Op woensdag 30 april 2014 19:49 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Mocht het haalbaar zijn ga ik idd proberen de HM te doen. Nu eerst lekker rust. Niets forceren en dan zien we wel.
Wat een tegenvaller zeg. Nu dan maar even je rust pakken en kijken wat verstandig is om te doen.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:03 schreef _MvN_ het volgende:
Wiehoe, het schijnt dat je in de regen ook kunt lopen.![]()
Ik vind 3 rondjes binnen 5 minuten al een prestatie van formaat.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:01 schreef spiritusbus het volgende:
MvN, klote man
Overigens, James Nielsen is wel een baas. Voor het eerst sub 5 min op de beer mileZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vooral als je er ook nog bij moet zuipenquote:Op woensdag 30 april 2014 20:15 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik vind 3 rondjes binnen 5 minuten al een prestatie van formaat.![]()
![]()
Topperdquote:Op woensdag 30 april 2014 19:51 schreef De_kluizenaar het volgende:
Feb: 61.4 km
Maart: 78.9 km
April: 94.4 km
Update van Perrysport!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou er nog hoop zijn?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb nog een regulier startnummer over, dus je kunt altijd nog de 10EM gaan lopenquote:Op woensdag 30 april 2014 19:59 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Gaaf is 'ie hè! Ik baalde een beetje dat ik me niet in kon schrijven voor de "echte" Dam tot dam omdat ik het qua afstand niet aandurfde qua afstand maar de medaille maakt het helemaal goed.
[..].
![]()
Nou. Energiegels gekocht. Na de succesvolle introductie van sportdrank tijdens het lopen, kijken of we ook een ideaal middel gaan vinden voor andere energietoevoeging. De fruitrepen waren okee op zich. Nu benieuwd of Gu Gels het beter doen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Waar heb je ze besteld? Kost dat?quote:Op woensdag 30 april 2014 18:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik was niet van plan om vanavond te gaan lopen, maar wat in de brievenbus valt moet toch uitgeprobeerd worden
[ afbeelding ]![]()
Heb ze in Amerika gekocht voor 5 dollar. Ik zie ze hier voor 15 euro.![]()
Mvn. Balen man![]()
![]()
Klote joh!quote:Op woensdag 30 april 2014 19:03 schreef _MvN_ het volgende:
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Godsamme, had ik helemaal overheen gelezen. Balen manquote:Op woensdag 30 april 2014 19:03 schreef _MvN_ het volgende:
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ook al had ik er zin in, en zat ik ook nog met m'n maandtotaal in m'n achterhoofdben ik niet gaan lopen vandaag.
Gister sportschool, vandaag laat thuis uit werk en gevoelige schenen.
Morgen na werk dus lopen, is het plan. Met mosselweer, waarschijnlijk.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
cool moeten ze m wel voorgelicht hebben voor iedereenquote:Op woensdag 30 april 2014 19:27 schreef Nanook24 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:12 schreef Zwabberhark het volgende:
Morgen een LDL met pijll, het wordt geen mosselweer in het Haagse.
Waar gaan jullie dit keer lopen?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Vast een straatje en een paadje waar pijll nog niet gelopen heeftquote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mvn hoop dat t snel beter gaatToday is life -
Dale Carnegie![]()
Hell Yeah. Ik heb vandaag ipv de geplande 12km gewoon de 16km gelopen. De precieze tijd weet ik niet. Door mijn bezwete handen, ging het een beetje mis met mijn telefoon. Maar het is ongeveer 1 u 35 min..
Wow"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Balen MvN![]()
Hier is het noodweer. En Wolve moet nog thuiskomen van zijn wedstrijd die, naar ik op FB zag, wel door is gegaan. De hele snelweg was 'n grote rivier. Denk je dat Nederlands wegdek soms slecht is? Kom eens hier rijden in noodweerLevensgevaarlijk.
Voordeel: morgen een modderrun![]()
Ja doei.![]()
Modder![]()
MvN, wat balen![]()
Is dit wat voor jullie trouwens moblo en wolve:http://www.100milerun.com
Lijkt me hartstikke tof ooit zoiets te presteren. Vier dagen achter elkaar 25 mile, tijd doet er niet toe, het is de reis die telt![]()
![]()
Die heb ik al voorbij zien komen ja, en staat ook op mijn denkbeeldige bucketlistquote:Op woensdag 30 april 2014 21:43 schreef Nirak het volgende:
Modder![]()
MvN, wat balen![]()
Is dit wat voor jullie trouwens moblo en wolve:http://www.100milerun.com
Lijkt me hartstikke tof ooit zoiets te presteren. Vier dagen achter elkaar 25 mile, tijd doet er niet toe, het is de reis die telt
Ja doei.![]()
Jeeejjj!!! *Bos FTWquote:Op woensdag 30 april 2014 21:30 schreef Bos81 het volgende:
Hell Yeah. Ik heb vandaag ipv de geplande 12km gewoon de 16km gelopen. De precieze tijd weet ik niet. Door mijn bezwete handen, ging het een beetje mis met mijn telefoon. Maar het is ongeveer 1 u 35 min..
Wow![]()
Goed man!!!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Die is ook nieuwer.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:55 schreef Murmeli het volgende:
Heuj de 220 is duurder dan de 610
*Garminmanie hier*"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
das waarquote:
zat ik weer verkeerd te kijken zonder hartslagmeter enzo. scheelt nog weer 50 euromehhhh
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: