Ben je je aanleunwoning uitgekropen om een keertje met bus 161 naar de grote stad te gaan?quote:
Bus 171 is het tegenwoordig he wel op blijven letten aubquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben je je aanleunwoning uitgekropen om een keertje met bus 161 naar de grote stad te gaan?
'Nog de hele maand kutweer'quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Prop er een paarsgepunte lans, spermaspeer en neukbroeder in en je hebt een mooi FP artikel
Mijn leven kan niet meer stukquote:
171 ging toch alleen door OBL?quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Bus 171 is het tegenwoordig he wel op blijven letten aub.
Nee ben in R'dam even geld verdienen met een tuinierklus if you know what that means..
OT deze planten hebben geen regen nodig dus laat het maar droog blijven.
Geen idee man ben met de auto.quote:
quote:
Geen gezeur, vest aan. Lemans heeft gesproken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:28 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik ben zwaar astmatisch en heb een lage weerstand. Bij een beetje kutweer krijg ik al een longontsteking, dus kleed me liefst warm aan
Heinenoord is dorpje toch? En Goidschalxoord ofzoquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen idee man ben met de auto.
Maar volgens mij bestaat bus 161 via die dorpjes niet meer je hebt wel een aantal snellijnen die niet via het busstation gaan.
[..]
quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:57 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Geen gezeur, vest aan. Lemans heeft gesproken.
Amenquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:57 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Gracias, koelkastjequote:Op woensdag 7 mei 2014 13:57 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Gaymayquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:25 schreef dick_laurent het volgende:
Mei voor het tweede jaar op rij te koud, te nat en te somber.
Gay.
Is de maand al voorbij dan? Niets is zo onvoorspelbaar als het weer.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:25 schreef dick_laurent het volgende:
Mei voor het tweede jaar op rij te koud, te nat en te somber.
Gay.
Weerfictie geldt alleen in de winter, vanaf de lente is alles al een maand van te voren te voorspellen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:36 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Is de maand al voorbij dan? Niets is zo onvoorspelbaar als het weer.
Al is het te voorspellen, het blijft een voorspelling, oftewel er bestaat altijd een reële kans dat het weer zich niet aan de voorspelling houdt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:45 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Weerfictie geldt alleen in de winter, vanaf de lente is alles al een maand van te voren te voorspellen.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:20 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Al is het te voorspellen, het blijft een voorspelling, oftewel er bestaat altijd een reële kans dat het weer zich niet aan de voorspelling houdt.
Naja in alle eerlijkheid, de zomer was afgelopen jaar best goed toch?quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:12 schreef trabant het volgende:
Dus dit jaar weer een Lerfst, waarbij de lente naadloos in de herfst overgaat.
Maar het jaar daarvoor niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Naja in alle eerlijkheid, de zomer was afgelopen jaar best goed toch?
De lente begon goed maar is nu bagger. Welk verband kan je dan trekken?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:26 schreef Lemans24 het volgende:
2003, 2006 en 2013 waren zomers. Jaren zonder warme lentes dus. De zomers van 2007 en 2011 waren, na fenomenale lentes, vrij beroerd. We gaan het wel zien, dit jaar.
Tweederde van de lente was goed, het gemiddelde van de hele lente gaat daarmee ook ruim bovengemiddeld worden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De lente begon goed maar is nu bagger. Welk verband kan je dan trekken?
Aka, we zien wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |