Vaagheid wel overigens. De enerlaatste aflevering leek op een season finale en de laatste gewoon weer een aflevering op zich. Volgens mij heeft Netflix daar iets verneuktquote:Op woensdag 30 april 2014 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben trotst op je
voor het weekend seizoen 2?
HAHAHAHHAHAHAHAquote:Op woensdag 30 april 2014 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn dag is weer gemaakt.
Sowieso wel makkelijk te beïnvloeden. Vandaar mijn lage score natuurlijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:59 schreef Typisch het volgende:
Toen ik jong was, vond ik het erg leuk om met andere kinderen spelletjes te spelen waarbij je moet doen alsof.
wat een kut vraag
same samequote:Op woensdag 30 april 2014 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frieslandflights, niet heerenveen
Ik steek nu mijn piemeltje in jouw gleufje en dan doen we net alsof het nooit is gebeurd!quote:Op woensdag 30 april 2014 13:59 schreef Typisch het volgende:
Toen ik jong was, vond ik het erg leuk om met andere kinderen spelletjes te spelen waarbij je moet doen alsof.
wat een kut vraag
Die hele test slaat nergens op.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:59 schreef Typisch het volgende:
wat een kut vraag
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:01 schreef Karina het volgende:
Jouw algemene score op de AQ is: 24.8.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 25
Jouw "aandacht schakelen" score is: 28
Jouw "aandacht voor detail" score is: 27
Jouw "Communicatie" score is: 26
Jouw "verbeelding" score is: 18
Rare vragen hoor.
Autist gespotquote:Op woensdag 30 april 2014 14:01 schreef Karina het volgende:
Jouw algemene score op de AQ is: 24.8.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 25
Jouw "aandacht schakelen" score is: 28
Jouw "aandacht voor detail" score is: 27
Jouw "Communicatie" score is: 26
Jouw "verbeelding" score is: 18
Rare vragen hoor.
quote:16. (13.2) Buitendam (Officieel geroyeerd)
oprottenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:01 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind het flauw dat deze test zo bekritiseerd wordt.
Nou klopt misschien wel een beetje. Vooral dat niet zo sociaal zijn en 'gezellige' gesprekjes voeren. IRL dan.quote:
Daar hebben ze social-scripts vooruitgevondenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou klopt misschien wel een beetje. Vooral dat niet zo sociaal zijn en 'gezellige' gesprekjes voeren. IRL dan.
Alsof je daar iemand zijn/haar autisme aan kan refereren. Best een vaag testjequote:Op woensdag 30 april 2014 14:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou klopt misschien wel een beetje. Vooral dat niet zo sociaal zijn en 'gezellige' gesprekjes voeren. IRL dan.
Ik wou nog wel spontaan op visite komen bij jequote:Op woensdag 30 april 2014 14:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie royeert mij?!quote:
Testje slaat ook nergens op natuurlijk. Ligt ook helemaal met wie je dat gesprek hebt en waar, etc. net als wat net al werd gezegd, een feestje, ja een verjaardagsfeestje is meestal kut bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof je daar iemand zijn/haar autisme aan kan refereren. Best een vaag testje
Moet ik eerst even schoonmaken hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 14:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik wou nog wel spontaan op visite komen bij je
Het stond gelijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wie royeert mij?!
Is het LR, want die heeft gewoon nog zuur achter de kiezen voor alle potjes Fifa waarbij ik zijn ass whoopte.
Zo wispelturig.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het stond gelijk.In mijn autisme wilde en kon ik het evenwicht hierin niet doorbreken en moest ik ineens naar bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:08 schreef Geo4kant het volgende:
Met welk standje maak je de lelijkste kinderen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:09 schreef RensAjacied het volgende:
WTF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe laat je je vrouw 2 keer hard gillen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je mist dan ook 7/8e van de originele grap.. gaat zo van 4 mannen zitten bij elkaar en scheppen op overh oe hard ze hun vrouw laten kreunen/gillen.. en als laatste zegt die man dus datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moppen met een baard? Wat is dat nou weer.. dat je de mop pas snapt tegen de tijd dat je een lange baard hebt?quote:
Oude moppen.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moppen met een baard? Wat is dat nou weer.. dat je de mop pas snapt tegen de tijd dat je een lange baard hebt?
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik haat moppen/grappen. Ik lach enkel om dingen waarbij je het je ook echt kunt inbeelden/erin verplaatsen.
Ken je die uitdrukking niet? Dat het oude moppen zijn. Ouwe mannen -> baard.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moppen met een baard? Wat is dat nou weer.. dat je de mop pas snapt tegen de tijd dat je een lange baard hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |