quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:40 schreef Pino112 het volgende:
Heb me net pas ingeschreven voor de mailing list op de site, iemand enig idee of er al wat bekend is over de ticketverkoop van het concert in Londen?
"I think One Direction is the biggest band in the world." Gewoon met een stalen stem zeggen.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:12 schreef Ame_thyst het volgende:
Mooi interview, wat een down to earth kerel is dat toch. Niets geen nep zoals bij zoveel andere artiesten.
A Sky Full Of Stars gaat live denk redelijk gekkehuis zijn, nu niet een nummer waar ik heel warm van wordt maar ach. Zal zijn plaats hebben op het album en heeft 3FM een optie voor een nieuwe noodband.
Dus volledig nep?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:12 schreef Ame_thyst het volgende:
Mooi interview, wat een down to earth kerel is dat toch. Niets geen nep zoals bij zoveel andere artiesten.
Thnx! Dan wachten we nog even af.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:11 schreef Joszwa het volgende:
[..]
Nee, alleen informatie over NY is nog gemaild. Over de rest is nog niks bekend.
Ik ben het ook zat dat mensen keer op keer zeggen, bij elke single en ook al bij Mylo Xyloto, dat dit Coldplay niet meer is. Ik vind het vet dat ze constant aan het 'toetsen' zijn met hun muziek. Het is elke keer wat anders, divers en interessant om naar te luisteren. Dat is ondertussen wel wat Coldplay is. Die andere mensen gaan Parachutes maar aflatend luisterenquote:Op woensdag 30 april 2014 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
Nog even de link naar de nieuwe single herhalen, omdat dit net een nieuw topic is:
Fijn nummer. Ik vind het persoonlijk gaaf dat Coldplay schijt durft te hebben aan de bestaande wetten en aan de verwachtingen die worden gesteld door 'muzikale fijnproevers' van het kaliber 'alles zonder gitaar deugt niet', 'elektronische muziek deugt niet'.
Coldplay is als band zo groot dat ze net kunnen doen wat ze willen. Heerlijke positie is dat.
eens!!quote:Op woensdag 30 april 2014 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
Nog even de link naar de nieuwe single herhalen, omdat dit net een nieuw topic is:
Fijn nummer. Ik vind het persoonlijk gaaf dat Coldplay schijt durft te hebben aan de bestaande wetten en aan de verwachtingen die worden gesteld door 'muzikale fijnproevers' van het kaliber 'alles zonder gitaar deugt niet', 'elektronische muziek deugt niet'.
Coldplay is als band zo groot dat ze net kunnen doen wat ze willen. Heerlijke positie is dat.
quote:Leuke actie van Coldplay. De mannen hebben een soort speurtocht uitgezet in het kader van hun zesde studioalbum Ghost Stories, dat 19 mei uitkomt. In negen verschillende landen zijn songteksten verstopt. Deze handgeschreven lyrics van frontman Chris Martin zijn in bibliotheken verborgen. En het mooie is: in één van die enveloppen zit ook een Golden Ticket. Met dit kaartje reis je naar Londen voor een show in de beroemde Royal Albert Hall op 1 juli.
Zoek eens wat andere muziek op, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
Ik bedoel niet dat de nieuwe single muzikaal gezien een uniek, baanbrekend nummer is. Ik bedoel dat Coldplay genre-overstijgend durft te werken. Coldplay is van oudsher een rockband, maar durft steeds nadrukkelijker de elektronica toe te laten in hun muziek.quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:30 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Zoek eens wat andere muziek op, zou ik zeggen.
de samenwerking met Rhiana en nu Avici is toch gewoon een poging om een nog breder publiek aan te spreken en nog groter te worden. Dan ben ik maar een snob of een purist maar ik ben blij dat mijn helden nooit hun ziel verkochten aan de commerciele kant van de popmuziekquote:Op woensdag 30 april 2014 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
Dat is wat andersquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat de nieuwe single muzikaal gezien een uniek, baanbrekend nummer is. Ik bedoel dat Coldplay genre-overstijgend durft te werken. Coldplay is van oudsher een rockband, maar durft steeds nadrukkelijker de elektronica toe te laten in hun muziek.
Ja hoi, dat laatste werd hier al jaren geleden geroepen,dus het antwoord heb je al.quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:37 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
de samenwerking met Rhiana en nu Avici is toch gewoon een poging om een nog breder publiek aan te spreken en nog groter te worden. Dan ben ik maar een snob of een purist maar ik ben blij dat mijn helden nooit hun ziel verkochten aan de commerciele kant van de popmuziek
de doorsnee sky radio coldplay fans slikken alles zo lijkt het, maar ik benieuwd hoeveel fans van het eerste uur dit gaan trekken
Waarom is een commerciële popplaat maken hetzelfde als "je ziel verkopen", leg dat eens uit als je wil? Misschien is dit wel gewoon wat Chris Martin het liefst doet. Je kunt het ook zien als experimenteren. Ik heb overigens niks tegen commerciële popmuziek, zo lang de nummers maar goed zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:37 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
de samenwerking met Rhiana en nu Avici is toch gewoon een poging om een nog breder publiek aan te spreken en nog groter te worden. Dan ben ik maar een snob of een purist maar ik ben blij dat mijn helden nooit hun ziel verkochten aan de commerciele kant van de popmuziek
de doorsnee sky radio coldplay fans slikken alles zo lijkt het, maar ik benieuwd hoeveel fans van het eerste uur dit gaan trekken
Ben zelf fan van het eerste uur; althans... redelijk vanaf het begin, dus sinds Yellow. Ik trek de huidige sound van Coldplay heel goed. Misschien komt dat omdat ik sowieso een nogal pop/dance-georiënteerd mannetje ben die zelf ook op toetsen ramt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja hoi, dat laatste werd hier al jaren geleden geroepen,dus het antwoord heb je al.
ik heb ook niks tegen commerciele popmuziek, maar ik heb het idee dat Chris Martin samen wil werken met mensen als Rhianna en Avicii om de commerciele positie van zn band te verbeteren. Of denk je dat hij het uit liefde voor muziek doet? Ik niet, en dan vind ik dat je als band je ziel verkoopt aan de commerciequote:Op donderdag 1 mei 2014 09:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom is een commerciële popplaat maken hetzelfde als "je ziel verkopen", leg dat eens uit als je wil? Misschien is dit wel gewoon wat Chris Martin het liefst doet. Je kunt het ook zien als experimenteren. Ik heb overigens niks tegen commerciële popmuziek, zo lang de nummers maar goed zijn.
En de nieuwe single is duidelijk dance-georiënteerd, maar ook niet heel extreem. Er blijft ook een subtiele gitaarsound hoorbaar.
Liefde voor muziek en het (willen) maken van een fijne pop-/dance-single kan best samengaan. Ik las laatst een interview met de Pet Shop Boys, uitgerekend in die hoek actief (en dat al 30 jaar). Twee mannen van bijna 55 en bijna 60 die financieel allang, allang binnen zijn. Ze hoeven het dus niet meer te doen, maar ze kunnen niet ophouden met wat ze doen; (nieuwe) muziek maken, omdat ze dat gewoon geweldig leuk vinden. Naast mainstream popmuziek ook allerlei artistieke zij-projecten, uit het licht van de commercie.quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:49 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
ik heb ook niks tegen commerciele popmuziek, maar ik heb het idee dat Chris Martin samen wil werken met mensen als Rhianna en Avicii om de commerciele positie van zn band te verbeteren. Of denk je dat hij het uit liefde voor muziek doet? Ik niet, en dan vind ik dat je als band je ziel verkoopt aan de commercie
kan iemand mij trouwens iets vertellen over de dynamiek binnen die band, ik heb sterk de idruk dat Chris Martin de leider is en de rest braaf volgt
klopt, liefde voor muziek is niet gebonden aan bepaalde genres, maar waarom juist samenwerken met twee van de meest populaire figuren in de hedendaagse popmuziek?? Dat doe je toch voor commerciele doeleinden...en als het resultaat geweldig zou zijn geweest, maar dat is natuurlijk niet zo. Vooral dat liedje met Rhianna is tenenkrommendquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Liefde voor muziek en het (willen) maken van een fijne pop-/dance-single kan best samengaan. Ik las laatst een interview met de Pet Shop Boys, uitgerekend in die hoek actief (en dat al 30 jaar). Twee mannen van bijna 55 en bijna 60 die financieel allang, allang binnen zijn. Ze hoeven het dus niet meer te doen, maar ze kunnen niet ophouden met wat ze doen; (nieuwe) muziek maken, omdat ze dat gewoon geweldig leuk vinden. Naast mainstream popmuziek ook allerlei artistieke zij-projecten, uit het licht van de commercie.
Het is dus niet zo dat liefde voor muziek alleen maar tot uitdrukking komt door zo serieus en akoestisch mogelijk op een gitaar of piano te rammen. Je kunt die liefde net zo goed uiten door een geraffineerde pop-/dance-productie.
misschien is het toeval, maar dat zijn dan wel weer sterke liedjesquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:41 schreef Twest1 het volgende:
Samenwerking met Jon Hopkins is dan wel weer minder commercieel. Waar de nummers life in technicolor en midnight vandaan komen
Ik ga het checken. Meteorites.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:44 schreef Moody het volgende:
Wellicht interessant om te melden is dat Echo & The Bunnyman een nieuw album hebben uitgebracht.
Chris Martin heeft tot vervelens toe geroepen dat ze een grote inspiratiebron zijn geweest, dus pak je winst en luister het album
Niet op het niveau van het geniale Ocean Rain, maar toch wel heel aardig...
Evergreen en What Are You Going To Do With Your Life zijn ook mooie platen van The Bunnymenquote:Op maandag 5 mei 2014 17:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Probeer dan meteen even hun oudere albums, die zijn een stuk beter
Daar hebben we de nieuwe Coldplay weer, deze kan lekker nr. 1 in de top 40 en non-stop op de radio...quote:
Die prijzen...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:11 schreef Pino112 het volgende:
Londen: http://www.gigsandtours.c(...)t-hall-london/785800
6 juni in verkoop.
verrek! Ik moest gewoon even naar beneden scrollen en daar staat gewoon Midnightquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:00 schreef richolio het volgende:
Wanneer komt Oceans nou eens uit op Spotify?De rest staat er al op..
Hier ook besteld. 16 mei komt ie waarschijnlijk alquote:Op zondag 11 mei 2014 13:35 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Ik ben echt benieuwd. Ik heb tot nu toe alleen nog (always in my head (live), magic, midnicht en a sky full of stars geluisterd. De rest heb ik nog gemeden. Ik wil straks echt een heerlijke eerste luisterbeurt.
Maar het ziet ernaar uit dat ie snel gaat lekkenIk ben erg benieuwd. (ik heb hem al ge-preordered hoor, dus ik mag naar de lek luisteren vind ik
)
Alle albums worden hier (in Duitsland en andere landen om ons heen) altijd op vrijdag gereleased. Terwijl de rest van de wereld meestal maandag heeft. Lucky usquote:Op zondag 11 mei 2014 14:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hier ook besteld. 16 mei komt ie waarschijnlijk aldat is 3 dagen vroeger dan de wereldwijde release?
Dat is zeker lucky! Wel tof, dat wist ik nietquote:Op zondag 11 mei 2014 15:01 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Alle albums worden hier (in Duitsland en andere landen om ons heen) altijd op vrijdag gereleased. Terwijl de rest van de wereld meestal maandag heeft. Lucky us
Djinquote:Op maandag 12 mei 2014 11:11 schreef DjinN het volgende:
Ik heb hem ook alvast gepre-ordered via bol.com![]()
![]()
En A sky full of stars, wat een heerlijk nummer![]()
Ik houd van de oude Coldplay stijl, maar ik kan dit zeker ook waarderen![]()
Hey Neoquote:
Welkom terug dan maarquote:Op maandag 12 mei 2014 11:34 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hey Neo![]()
Ja klopt, beetje over het topic heen gekeken denk ikMaar denk dat ik wel weer meer hier te vinden ben nu het nieuwe album uitkomt
Oceans is idd prachtigquote:Op maandag 12 mei 2014 13:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Welkom terug dan maar
Ik heb het album ook sinds gisteren gepre-ordered. Oceans vind ik echt veel belovend, hoop dat er meer nummers van dat niveau op staan.
Jaaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:33 schreef Apotheose het volgende:
[..]
verrek! Ik moest gewoon even naar beneden scrollen en daar staat gewoon Midnight![]()
Ik had precies hetzelfdequote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:33 schreef Apotheose het volgende:
[..]
verrek! Ik moest gewoon even naar beneden scrollen en daar staat gewoon Midnight![]()
Nog even getwijfeld, maar die prijzen worden me toch echt te gortig.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:11 schreef Pino112 het volgende:
Londen: http://www.gigsandtours.c(...)t-hall-london/785800
6 juni in verkoop.
Hoor je bij Oceans weer helemaal terugquote:Op maandag 12 mei 2014 16:47 schreef MiszSpace het volgende:
A sky full of stars is zeker een mooi nummer! Alleen ik mis de ''oude'' Coldplay style ( zoals het album Parachutes en A Rush Of Blood To The Head
Mjah, maar eerste keer dat ik/we Coldplay live zien en een paar dagen Londen is ook wel tof natuurlijk..quote:Op maandag 12 mei 2014 17:31 schreef Operc het volgende:
[..]
Nog even getwijfeld, maar die prijzen worden me toch echt te gortig.
60pond is een normale prijs voor een concert. Ja, die duurdere kaartjes zijn voor exclusieve plaatsen, logisch dat je daar veel voor betaaltquote:Op maandag 12 mei 2014 17:31 schreef Operc het volgende:
[..]
Nog even getwijfeld, maar die prijzen worden me toch echt te gortig.
60 pond had ik er nog wel voor over gehad. Maar rond die prijsklasse is het OF helemaal achteraan staan achter de pilaren (50 pond, ter vergelijking, alsof je bij Ahoy naar de tribunes loopt maar dan dus achter de zitplaatsen staat) of ergens in de zaal zitten met restricted view (pilaren voor je neus dus) voor 70 pond. De eerste 'normale' plaatsen kosten dan al 82,50 pond en dat heb ik er niet voor over.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
60pond is een normale prijs voor een concert. Ja, die duurdere kaartjes zijn voor exclusieve plaatsen, logisch dat je daar veel voor betaalt
Another's Arms klinkt echt stukken minder op het album dan live met de piano erbij.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:44 schreef RvS-Coldplay het volgende:
ALways in my head studio versie is perfectie! Wat een prachtig nummer.
Mensen op naar itunes! HELEMAAL TE LUISTEREN!
Pm?quote:Op maandag 12 mei 2014 22:23 schreef CoExist het volgende:
Zojuist een download link gevonden. Duurt nog 35 min. helaas.
Wel echt vet traag zegquote:Op maandag 12 mei 2014 22:23 schreef CoExist het volgende:
Zojuist een download link gevonden. Duurt nog 35 min. helaas.
Op het album past hij op de een of andere manier een heel stuk beter. Na 7 wat "sombere"tracks ben ik dan ook echt even toe aan iets positievers. En hij stoomt je helemaal klaar voor het emotionele einde.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:53 schreef remco1993 het volgende:
Wauw. Heel erg fijn album. Begin zelfs A Sky Full of Stars langzaamaan toffer te vinden... Erg prettige stap in de juiste richting na MX
Je bent bijna bij Oquote:Op maandag 12 mei 2014 22:55 schreef CoExist het volgende:
Mooie overgang van "Oceans" naar "A Sky Full Of Stars". Inderdaad niet echt ergerlijk ofzo.
In het album valt 'ie inderdaad een stuk beter op z'n plek. Mooie aanloop er naartoe ook zo vanuit Oceansquote:Op maandag 12 mei 2014 22:55 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Op het album past hij op de een of andere manier een heel stuk beter. Na 7 wat "sombere"tracks ben ik dan ook echt even toe aan iets positievers. En hij stoomt je helemaal klaar voor het emotionele einde.
Ja die vond ik live echt supervet.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:47 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Another's Arms klinkt echt stukken minder op het album dan live met de piano erbij.
Ik ookquote:
Ik heb hem al gekocht en betaaldquote:Op maandag 12 mei 2014 23:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Coldplay albums mag ik van mezelf gewoon NIET downloaden voordat ik het album daadwerkelijk heb gekocht
Goed bezigquote:Op maandag 12 mei 2014 23:36 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Ik heb hem al gekocht en betaaldDus dat voldoet voor mij. Plus die officiële stream met de artwork op de achtergrond doet je 1e luisterbeurt echt goed.
Ik heb de fysieke kopie ook nog niet hoorquote:Op maandag 12 mei 2014 23:36 schreef DjinN het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Ik moet nog even tot de 16e wachten
Ja same herequote:Op maandag 12 mei 2014 23:38 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Ik heb de fysieke kopie ook nog niet hoorMara hij is wel al betaald en besteld. Dus dat voldoet voor mij
Hou op zeg! Ik kan nu al niet meer wachtenquote:Op maandag 12 mei 2014 23:53 schreef alwaysonhold het volgende:
Wat een verdomd lekker album, na het vorige album had ik dit niet meer verwacht. Coldplay, wauw![]()
Hele album is gewoon geen enkel slecht nummer te bekennen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:08 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hou op zeg! Ik kan nu al niet meer wachten![]()
Nog altijd minder land dan de wereldwijde release, als ik mijn mailtje moet gelovenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Inderdaadwij moeten nog 3 dagen wachten.
quote:Hello again. We're pleased to report that Coldplay's new album, Ghost Stories, is available to stream for free via iTunes now! Head to iTunes.com/Coldplay to listen to the album in full, a week before its worldwide release on 19 May. Just click on the Featured Video to stream the whole album accompanied by a stunning, full-length animation of Mila Fürstová’s Ghost Stories artwork.
ik heb al wel midnight en atlas gedownload. Maarrrr! Ik koop het album ook. Niet legaal)/ betaald downloaden, nee gewoon een mooi rond schijfje in een hoesjequote:Op maandag 12 mei 2014 23:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Coldplay albums mag ik van mezelf gewoon NIET downloaden voordat ik het album daadwerkelijk heb gekocht
Ik wil ook gewoon perse die mooie ronde schijfjes hebbenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:30 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik heb al wel midnight en atlas gedownload. Maarrrr! Ik koop het album ook. Niet legaal)/ betaald downloaden, nee gewoon een mooi rond schijfje in een hoesje
3FMquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:20 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik wilde de nummers pas luisteren als het album er was (FLAC met headphones voor de eckte kwaliteit), was er op kantoor een radio met brakke speaker aan en 3FM gooit natuurlijk alle Coldplay-nummers er meteen door![]()
je opmerking zegt meer wat over jezelf.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
3FMde grootste overhypete kutzender die er is.
"wauw wat zijn wij lekker alturnatief heur!"
Another's Armsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:40 schreef kreuk050 het volgende:
Op 23 min op de itunes, hoe heet dat nummer? dat gaat zo'n wereldhit worden joh.
Deze zin snap ik niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:42 schreef Mand�ra het volgende:
Daarna kakt het naar mijn idee een beetje in, True Love & Midnight weten mij niet echt te bekoren
Mijn positieve gevoel na de eerste 3 tracks op het nieuwe album zakte bij mij bij nummer 4 een beetje weg.quote:
Nou vertel, wat zegt dat dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:31 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
je opmerking zegt meer wat over jezelf.
Weet je of die ook op de cd komen te staan? Op bol.com staat gewoon de standaard cd, zonder extra nummers.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:02 schreef BobW het volgende:
Deluxe version is op het internet verschenen, met drie extra nummers: All Your Friends, Ghost Story en O part 2. Als je linkje wil moet je maar een DM sturen.
Ik ben benieuwd, wel mooi dat er wat extra nummers zijn want anders was het maar kort geweest.
Volgens mij verkoopt alleen de Amerikaanse warenhuisketen Target de deluxe uitvoering.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Weet je of die ook op de cd komen te staan? Op bol.com staat gewoon de standaard cd, zonder extra nummers.
Idd, bonus nummers zijn voorlopig target only. Maar Chris Martin heeft bevestigd dat ze later gereleased worden overal. Ik vermoed spotify en itunes. Fysiek denk ik niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:47 schreef CoExist het volgende:
[..]
Volgens mij verkoopt alleen de Amerikaanse warenhuisketen Target de deluxe uitvoering.
True, 3FM is de grootste kutzender met alleen top 40-schijt en soms nummers binnen een paar uur opnieuw.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
3FMde grootste overhypete kutzender die er is.
"wauw wat zijn wij lekker alturnatief heur!"
Iemand al enig idee wat de prijzen zijn van de Compact Disc?quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:06 schreef Apotheose het volgende:
oooeeee can't wait(ik mag van mezelf 't album niet eerder luisteren dan als ik het schijfje in mn handen heb
)
http://www.wowhd.nl/CD/co(...)dp/37191807/64488055quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:15 schreef CoExist het volgende:
[..]
Iemand al enig idee wat de prijzen zijn van de Compact Disc?
Mijn vriendin attendeerde mij erop dat Blokker'm in de folder had staan.
Nu is dat niet een winkel waar ik kom... dus ik ben op zoek naar andere opties.
Haha thnx! Niet duur inderdaad.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:16 schreef Moody het volgende:
[..]
http://www.wowhd.nl/CD/co(...)dp/37191807/64488055
Houd wel rekening met lange bezorgtijden bij wowHD he! Verder wel de goedkoopste site m.b.t. muziekquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:27 schreef CoExist het volgende:
[..]
Haha thnx! Niet duur inderdaad.
Nu ben ik geen Fok! zolderkamerautist dus ik bezoek toch 't liefst een fysieke winkel.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:16 schreef Moody het volgende:
[..]
http://www.wowhd.nl/CD/co(...)dp/37191807/64488055
Sounds about right...quote:Ghost Stories offers a different musical journey in the follow up to the grand pop piece Mylo Xyloto,
Coldplay heeft alleen maar popplaten gemaakt. Niets mis mee, maar om Ghost Stories geen "grand pop piece" te noemen slaat de plank wel een beetje mis toch?quote:
Yeah! Ik heb daar in oktober 2007 een DVD van Daft Punk's "Electroma" besteld welke ik in februari 2008 mocht ontvangen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:31 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Houd wel rekening met lange bezorgtijden bij wowHD he! Verder wel de goedkoopste site m.b.t. muziek
Gangbare prijzen zijn ¤17,99 tot ¤21,99 zie ik. Je moet het er maar voor over hebben.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:49 schreef CoExist het volgende:
[..]
Yeah! Ik heb daar in oktober 2007 een DVD van Daft Punk's "Electroma" besteld welke ik in februari 2008 mocht ontvangen.
Ik ga wel vrijdag wel ff wat platenzaken in mijn woonplaats af.
ik ben ook fan van de lyrics van coldplay en het mag inderdaad misschien wel es wat uitgebreider en meer... Maar goed. Ik heb niet zoiets van: "ow wat verlang ik naar het album parachutes en die sound" wat veel over coldplay zeggen these days.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:43 schreef Ame_thyst het volgende:
Vind het een beetje een singer songwriter cd geworden. Muzikaal gebeurt er bij aardig wat nummers vrij weinig en ook de lyrics zijn van bijvoorbeeld Ink vrij matig. Als in, sommige nummers hadden ook van Taylor Swift kunnen komen. Sorry maar als je 10 lagen productie nodig hebt om er nog wat van te maken is het nummer misschien niet CD waardig.
Dat zijn lyrics, opbouw, heerlijke sound.
Hier nog zo eentjequote:Op donderdag 15 mei 2014 15:44 schreef Seam het volgende:
Ik ben bijna nooit fan van teksten, mij gaat het om de melodien en zanglijnen. Ik vind Viva La Vida nog altijd hun beste, de eerste twee albums vond ik te kaal qua instrumentatie.
./Care.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:05 schreef CoExist het volgende:
Zojuist de CD opgepikt bij de Media-Markt voor ¤14,99
Ik was even in de veronderstelling dat het een fraaie digipack was maar het is slechts een kartonnen sleeve om de jewelcase.
Ook het boekje is minimaal voorzien van artwork.
Beetje een deceptie voor de CD koper.
twitter:coldplay twitterde op vrijdag 16-05-2014 om 13:19:52We're pleased to announce that support at the @RoyalAlbertHall show on 1 July will come from @AlunaGeorge. A reageer retweet
Onzin.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:16 schreef DjinN het volgende:
[..]
./Care.
Het gaat om de muziek, niet om het cd-hoesje.
En jij bent ?quote:
Ik ben rustigquote:
Dat kan je jammer vinden, natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:41 schreef BoerBert het volgende:
Maar als je een mooi hoesje verwacht en je krijgt een hoopje stront in hadden, dan kan hij dat toch jammer vinden? Ik hou ook van mooie verpakkingen. Prima dat jij het hoesje niet boeiend vindt, maar ik ben het daar niet mee eens.
Daarnaast vind ik 'en wie ben jij dan' altijd een irritante uitspraak.
Zeker niet, maar dan vind ik het wel een tegenvallerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat kan je jammer vinden, natuurlijk.
Maar ik vind de muziek uiteindelijk het belangrijkste. Als mijn favoriete band een supergoed album uitbrengt met een hoesje dat ruk is, laat ik het echt niet niet meteen liggen hoor.
Of doe jij dat wel ?
Okay, duidelijkquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:49 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Zeker niet, maar dan vind ik het wel een tegenvaller.
Jij bestempelt een mening als onzin, maar klaagt wel als iemand vervolgend vraagt wie jij bentquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:41 schreef BoerBert het volgende:
Maar als je een mooi hoesje verwacht en je krijgt een hoopje stront in hadden, dan kan hij dat toch jammer vinden? Ik hou ook van mooie verpakkingen. Prima dat jij het hoesje niet boeiend vindt, maar ik ben het daar niet mee eens.
Daarnaast vind ik 'en wie ben jij dan' altijd een irritante uitspraak.
Nee, iemand die een mening brengt als een feit.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jij bestempelt een mening als onzin, maar klaagt wel als iemand vervolgend vraagt wie jij bent
kun je net zo goed downloaden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:39 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik ben rustig![]()
Maar onzin? Omdat ?
Als ik de muziek niks vind koop ik een album echt niet hoor. Hoe mooi dat hoesje dan ook mag zijn
Oh nou boehoe hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:36 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Nee, iemand die een mening brengt als een feit.
Sterk!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Oh nou boehoe hoor
Ot: bijna klaar met werken, zometeen lekker luisteren
Ja, want met jou in discussie gaan heeft zinquote:
Ging gelukkig prima totdat jij aan kwam zetten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, want met jou in discussie gaan heeft zin
De vorige albums die ik hier heb liggen zijn allemaal stuk voor stuk kariger dan deze, want deze heeft nog dat kartonnetje eromheen. Ik snap het niet goed. Je koopt voor 15,- een cd en vervolgens wordt er een compleet theater omheen verwacht.
De reden waarom ik het koop is om het fysiek in bezit te hebben, want nu download ik het album om te beluisteren op mijn laptop. Ik gun het Chris en z'n clubje om de cd toch aan te schaffen. En of er nou een boekwerk bij zit of niet vind ik totaal niet relevant en zou je voor 15,- ook totaal niet mogen verwachten.
Period.
Ik was eerst aangenaam verrast door de slipcase. Dat heb ik al lang niet meer gezien bij een nieuwe cd. Normaal zijn het inderdaad die (irritante) digipacks. Dus dat was al een pluspunt. Maar het boekje is verder erg magertjes. Zelfs het artwork op de paginas is gewoon een uitvergrote versie van een stukje van de voorkant. Jammer.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:05 schreef CoExist het volgende:
Zojuist de CD opgepikt bij de Media-Markt voor ¤14,99
Ik was even in de veronderstelling dat het een fraaie digipack was maar het is slechts een kartonnen sleeve om de jewelcase.
Ook het boekje is minimaal voorzien van artwork.
Beetje een deceptie voor de CD koper.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sterk album, juist die rust die je door het album heen hoort spreekt me enorm aan. Je kunt er echt heerlijk in wegdromen. Ik ben liefhebber
Dat is het enige minpunt idd, op de deluxe version staat nog; ghost story, all your friends en O (part 2).quote:Op maandag 19 mei 2014 22:12 schreef DjinN het volgende:
Het enige minpunt aan het album wat ik heb ontdekt is dat ie KORT is![]()
En O. heeft een hidden track (kwamen we toenstraks in de auto achter).
En vriendlief wil de cd niet meer afgeven
Ah nice. Ja ik had de cd al besteld toen ik me realiseerde dat er vast ook wel een deluxe version zou zijn.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:13 schreef Twest1 het volgende:
[..]
Dat is het enige minpunt idd, op de deluxe version staat nog; ghost story, all your friends en O (part 2).
ik heb dat met Oquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Serieus, Another's Arms![]()
Ik ga echt helemaal op in dat nummer, damn
eens!!quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:57 schreef Moody het volgende:
O is inderdaad een goed nummer. Hun beste nummers sinds jaaaaren.
En het enige nummer van het album dat de moeite waard is imo.
mooi tochquote:Op maandag 26 mei 2014 20:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat een negativiteit over het album?
Kan best hoor, ieder z'n mening. Ik kan er gelukkig erg van genieten
twitter:coldplay twitterde op woensdag 28-05-2014 om 21:09:24The band are on stage in Paris right now - listen live at http://t.co/xmvSOlyAiy. A http://t.co/UrRpiW7EVu reageer retweet
Deze dame weetquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
MidnightIk raak erdoor echt in een soort trance.
Another's arms ook erg goed.
Oh kijk, dat lijkt er al meer op. Waarom die ene site dan 700 aangeeft...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.gigsandtours.c(...)t-hall-london/797319
Gewoon zelfde prijzen als 1 juli
twitter:coldplay twitterde op donderdag 19-06-2014 om 11:32:22Just ONE HOUR until you can stream today's Sydney show live worldwide at http://t.co/ECW05OpoFR. A #coldplaysydney reageer retweet
Komt ie niet? Balen...quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:57 schreef BoerBert het volgende:
Komt niet toch? En denk dat het juist de albumverkoop stimuleert. Zoveel vang je niet met Spotify.
Dacht ik hoor, zou best kunnen dat 'ie er over twee maanden ineens op staatquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:26 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Komt ie niet? Balen...
Heb de cd al fysiek maar die heb ik in de auto wil m thuis ook...
Zie een paar posts boven jequote:
http://www.theguardian.co(...)black-keys-turn-bluequote:Op donderdag 19 juni 2014 14:46 schreef kreuk050 het volgende:
Waarom staat 't album nog niet op spotify? Komt dat door de band? Ze lopen toch veel inkomsten mis zo?
AH fuck! Net wakker uit de nachtdienst dus nog niet helemaal wakker...quote:
Maakt niet uit. Kan voor mij niet vaak genoeg gedeeld wordenquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:38 schreef CoExist het volgende:
[..]
AH fuck! Net wakker uit de nachtdienst dus nog niet helemaal wakker...
Dankjewel. Duidelijk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
http://www.theguardian.co(...)black-keys-turn-blue
Dit vroeg ik me ook al af, iemand enig idee?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:56 schreef Tommeke het volgende:
Iemand al enig idee wanneer ze weer naar NL komen?
Het liefst zo snel mogelijkquote:Op zondag 29 juni 2014 11:39 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Dit vroeg ik me ook al af, iemand enig idee?
Niks officieel bekend, maar gokje: volgend jaar, met een zevende album/nieuwe EP op zak, een grote zomertour.quote:Op zondag 29 juni 2014 11:39 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Dit vroeg ik me ook al af, iemand enig idee?
Niet misschien al een tour door Europa in november/december?quote:Op zondag 29 juni 2014 12:00 schreef Joszwa het volgende:
[..]
Niks officieel bekend, maar gokje: volgend jaar, met een zevende album/nieuwe EP op zak, een grote zomertour.
quote:Op zondag 29 juni 2014 11:45 schreef Young_David het volgende:
De maxi-single van A Sky full of Stars staat inmiddels wel op spotify, met de bonustracks die wel op bepaalde extended editions van het album stonden:
- All your friends
- Ghost Story
- O (reprise)
A Sky Full Of Stars, an album by Coldplay on Spotify
Dus misschien de laatste, maar misschien ook niet. Chris is altijd lekker vaag dus we zien het welquote:Coldplay is at work on their seventh studio album, frontman Chris Martin revealed Thursday, and it will likely be their last.
The set is tentatively called A Head Full of Dreams, Martin said on BBC Radio 1's Zane Lowe, celebrating the band's Ghost Stories track "Magic" being named the "hottest record of the year."
"It's our seventh thing, and the way we look at it, it's like the last Harry Potter book or something like that," Martin said. "Not to say that there might not be another thing one day, but this is the completion of something."
He added, "I have to think of it as the final thing we're doing. Otherwise we wouldn't put everything into it."
Martin also said the band will tour after the album's release, something they did not do for Ghost Stories.
Was "Viva La Vida" ook niet hun "laatste" album? Artiesten zeggen dit soort dingen wel vaker om zichzelf moed in te praten. Om de lat hoog te leggen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:30 schreef BobW het volgende:
LP 7: A Head Full of Dreams
[..]
Dus misschien de laatste, maar misschien ook niet. Chris is altijd lekker vaag dus we zien het wel
Hopelijk wordt het weer ouderwets goed.
Guy Berryman was in de Eftelingtwitter:coldplay twitterde op maandag 15-12-2014 om 18:34:47Big thanks to the @Efteling theme park in Holland where I've just spent another wonderful day. GB reageer retweet
Heb hem op spotify geluisterd, moet zeggen dat ik niet zo gecharmeerd was van de gillende vrouwelijke fans die je iets te duidelijk hoort.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:27 schreef CoExist het volgende:
Van m'n vrinden Coldplay - Ghost Stories Live 2014 gekregen voor mijn verjaardag.
Ga er nu ff voor zitten en hoop dat 'ie beter is dan Live 2012.
Ik kijk de blu-ray disc.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:54 schreef Young_David het volgende:
[..]
Heb hem op spotify geluisterd, moet zeggen dat ik niet zo gecharmeerd was van de gillende vrouwelijke fans die je iets te duidelijk hoort.
Chris Martin gaat in ieder geval "iets" doen op Glastonbury. Beetje rare formulering aangezien Chris alleen Coldplay doet volgens mij, en geen andere projecten heeft of iets dergelijks.quote:Op maandag 27 april 2015 20:23 schreef CoExist het volgende:
Waar zijn de heren nu eigenlijk mee bezig?
Bijna een jaar na de release van Ghost Stories en ik heb nog geen tour gezien!?
Ze zijn bezig met LP 7: A Head Full Of Dreams. Daarna volgt er een tour zeer waarschijnlijk.quote:Op maandag 27 april 2015 20:23 schreef CoExist het volgende:
Waar zijn de heren nu eigenlijk mee bezig?
Bijna een jaar na de release van Ghost Stories en ik heb nog geen tour gezien!?
Aha... Dit word vast hun allerbeste en laatste album ooit.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:12 schreef BobW het volgende:
[..]
Ze zijn bezig met LP 7: A Head Full Of Dreams. Daarna volgt er een tour zeer waarschijnlijk.
Release date nog niet bekend, maar het wordt ergens in 2016 verwacht.
Waarom denk je de laatste?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:48 schreef CoExist het volgende:
[..]
Aha... Dit word vast hun allerbeste en laatste album ooit.
Sorry, ik was de /sarcasme mode vergeten aan te zetten.quote:
Haha truequote:Op woensdag 13 mei 2015 23:42 schreef CoExist het volgende:
[..]
Sorry, ik was de /sarcasme mode vergeten aan te zetten.
Maar dit roepen ze toch altijd bij elk nieuw album?
Hmm.. Ook niet echt echt overtuigend voor mij tot nu toe.quote:Op maandag 28 september 2015 17:55 schreef poiuytr het volgende:
http://www.radio2.nl/nieuws/id-7422-nieuw-nummer-coldplay.html
Weet nog niet echt wat ik ervan moet denken, kwaliteit is ook ruk.
twitter:leethommo twitterde op vrijdag 30-10-2015 om 00:17:40Anyone else spotted this mystery London Underground poster tonight? Yep, it's the new Coldplay album. December 4th. https://t.co/Jk0ArzMhJu
reageer retweet
Erg vrolijk.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:04 schreef remco1993 het volgende:
Nieuwe single!
Album volgt 4 december
Allemaal?quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:29 schreef Apotheose het volgende:
Vind het wel afwisselend allemaal. Vorig album was weer heel anders en rustig. Nu weer catchy. Ben benieuwd
ja alle albums zijn wel verschillend van elkaar. Ghost Stories is wel mn favoriet. Intiem. Klein.quote:
Ik ook! Geen speciaal nummer verder, maar ligt wel lekker in het gehoor.quote:Op zondag 8 november 2015 17:22 schreef richolio het volgende:
Hoe vaker ik 'm hoor hoe leuker ik 'm vind! Best een leuk nummertje nu, ik dig 'm wel
4 Juni Etihad stadion, meerdere data in Wembley.twitter:Bart_Heemskerk twitterde op donderdag 19-11-2015 om 16:54:56Ondertussen is Coldplay d.m.v. posters wereldwijd hun tour bekend aan het maken. Wembley & Etihad stadion bevestigd. https://t.co/URy3AjNUKg reageer retweet
Prijs ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:14 schreef richolio het volgende:
Jammer van de Arena, maar ik ben er hoe dan ook wel bijWeet iemand wat het kost?
Vanaf ¤ 55,00 staat erquote:Op vrijdag 20 november 2015 14:14 schreef richolio het volgende:
Jammer van de Arena, maar ik ben er hoe dan ook wel bijWeet iemand wat het kost?
Ja! Lekker meeblerenquote:Op vrijdag 20 november 2015 14:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Hoop wel op wat oude nummertjes hoor
Wow dit gaat zo slecht wordenquote:Coldplay’s A Head Full Of Dreams will be upon us in about two weeks, and Chris Martin gave some interviews about it recently. To Rolling Stone, he explained that after recording 2014’s self-consciously minor Ghost Stories in an “unhealthy” state during the end of his marriage to Gwyneth Paltrow, he discovered the works of Viktor Frankl and Rumi and learned to embrace the bad things that happen to him, which in turn inspired this next album’s themes: “It’s about love and acceptance and embracing what happens to you. It’s quite a hippie album. All of our records were a journey to get to this one.”
A Head Full Of Dreams also sounds like it will be musically omnivorous to an eyebrow-raising extent. “X Marks The Spot,” for instance, features Martin rapping through a vocoder. And there’s this choice quote from Martin: “We wanted to marry all the music that we love, from Drake to Oasis.” Martin gave some similar intel to The Wall Street Journal, including this priceless tidbit about how Beyoncé collab “Hymn For The Weekend” came to be:
The original kernel was that I was listening to Flo Rida or something, and I thought, it’s such a shame that Coldplay could never have one of those late-night club songs, like “Turn Down For What.” What would we call it if we had one? I thought I’d like to have a song called “Drinks On Me” where you sit on the side of a club and buy everyone drinks because you’re so fucking cool. I was chuckling about that, when this melody came — “drinks on me, drinks on me” — then the rest of the song came out. I presented it to the rest of the band and they said, “We love this song, but there’s no way you can sing ‘drinks on me.'” So that changed into “drink from me” and the idea of having an angelic person in your life. Then that turned into asking Beyoncé to sing on it.
OK, then! Who’s ready to hear Coldplay’s best DJ Snake & Lil Jon impression?
Ik had zoiets al gelezen, ze vinden zichzelf ook geen rock bandquote:
Op Ticketmaster staat dit:quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:14 schreef richolio het volgende:
Dat is nog zachtjes uitgedrukt.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:28 schreef BobW het volgende:
[..]
Op Ticketmaster staat dit:
[ afbeelding ]
http://www.ticketmaster.n(...)t-act-tickets/156251
Vrij duur.
Jaquote:Op vrijdag 20 november 2015 14:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Hoop wel op wat oude nummertjes hoor
Jezusquote:Op vrijdag 20 november 2015 14:28 schreef BobW het volgende:
[..]
Op Ticketmaster staat dit:
[ afbeelding ]
http://www.ticketmaster.n(...)t-act-tickets/156251
Vrij duur.
Op Ghost Stories stonden ook prima nummers, maar toch niet de classic van X&Y, A Rush Of Blood To The Head en Parachutes . Vreemd dat ze dat nooit meer echt opgepakt hebben met een tour.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:29 schreef richolio het volgende:
[..]
JaEn eigenlijk vind ik alles tot en met Mylo Xyloto wel tof, ook dingen als Charlie Brown live enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |