Ik ga het checken. Meteorites.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:44 schreef Moody het volgende:
Wellicht interessant om te melden is dat Echo & The Bunnyman een nieuw album hebben uitgebracht.
Chris Martin heeft tot vervelens toe geroepen dat ze een grote inspiratiebron zijn geweest, dus pak je winst en luister het album
Niet op het niveau van het geniale Ocean Rain, maar toch wel heel aardig...
Evergreen en What Are You Going To Do With Your Life zijn ook mooie platen van The Bunnymenquote:Op maandag 5 mei 2014 17:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Probeer dan meteen even hun oudere albums, die zijn een stuk beter
Daar hebben we de nieuwe Coldplay weer, deze kan lekker nr. 1 in de top 40 en non-stop op de radio...quote:
Die prijzen...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:11 schreef Pino112 het volgende:
Londen: http://www.gigsandtours.c(...)t-hall-london/785800
6 juni in verkoop.
verrek! Ik moest gewoon even naar beneden scrollen en daar staat gewoon Midnightquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:00 schreef richolio het volgende:
Wanneer komt Oceans nou eens uit op Spotify?De rest staat er al op..
Hier ook besteld. 16 mei komt ie waarschijnlijk alquote:Op zondag 11 mei 2014 13:35 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Ik ben echt benieuwd. Ik heb tot nu toe alleen nog (always in my head (live), magic, midnicht en a sky full of stars geluisterd. De rest heb ik nog gemeden. Ik wil straks echt een heerlijke eerste luisterbeurt.
Maar het ziet ernaar uit dat ie snel gaat lekkenIk ben erg benieuwd. (ik heb hem al ge-preordered hoor, dus ik mag naar de lek luisteren vind ik
)
Alle albums worden hier (in Duitsland en andere landen om ons heen) altijd op vrijdag gereleased. Terwijl de rest van de wereld meestal maandag heeft. Lucky usquote:Op zondag 11 mei 2014 14:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hier ook besteld. 16 mei komt ie waarschijnlijk aldat is 3 dagen vroeger dan de wereldwijde release?
Dat is zeker lucky! Wel tof, dat wist ik nietquote:Op zondag 11 mei 2014 15:01 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Alle albums worden hier (in Duitsland en andere landen om ons heen) altijd op vrijdag gereleased. Terwijl de rest van de wereld meestal maandag heeft. Lucky us
Djinquote:Op maandag 12 mei 2014 11:11 schreef DjinN het volgende:
Ik heb hem ook alvast gepre-ordered via bol.com![]()
![]()
En A sky full of stars, wat een heerlijk nummer![]()
Ik houd van de oude Coldplay stijl, maar ik kan dit zeker ook waarderen![]()
Hey Neoquote:
Welkom terug dan maarquote:Op maandag 12 mei 2014 11:34 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hey Neo![]()
Ja klopt, beetje over het topic heen gekeken denk ikMaar denk dat ik wel weer meer hier te vinden ben nu het nieuwe album uitkomt
Oceans is idd prachtigquote:Op maandag 12 mei 2014 13:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Welkom terug dan maar
Ik heb het album ook sinds gisteren gepre-ordered. Oceans vind ik echt veel belovend, hoop dat er meer nummers van dat niveau op staan.
Jaaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:33 schreef Apotheose het volgende:
[..]
verrek! Ik moest gewoon even naar beneden scrollen en daar staat gewoon Midnight![]()
Ik had precies hetzelfdequote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:33 schreef Apotheose het volgende:
[..]
verrek! Ik moest gewoon even naar beneden scrollen en daar staat gewoon Midnight![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |