Dan waren we nu een soort sovjetstaatjequote:Op dinsdag 29 april 2014 22:11 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Die hele snor had er gewoon nooit moeten komen. Had ik nu mooi in Pruisen gewoond
0,5 x 0,5?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is gewoon altijd 2x de helft
USSNLquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan waren we nu een soort sovjetstaatje
Welk woord=quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom komt Lewandowski er niet in? Die weet wat het is om 4x tegen Real te scoren.
Een kwart dus.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is gewoon altijd 2x de helft
Net als barbara barend zekerquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Chelsea v Atleti zal ook wel zo'n kutpot worden
Niet op Fok!quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, dat is de helft keer de helft.
Sterfquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, dat is de helft keer de helft.
Als jij een kutfinale wil zien; veel plezier.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uli heeft nog niet bekend dat ook Bayern op fraude is gebouwdquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinds Uli veroordeeld is, gaat 't niet goed meer.
Dat Bayern Riedewald niet heeft gekochtquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:15 schreef Robar het volgende:
5 doelpunten in 20 minuten, ik heb gekker meegemaakt.
Meeste rooms werken bij mij wel gewoonquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
[spoiler]Stiekem vind ik Haxball alleen kut, omdat dat spel het bij mij alleen doet als ik zelf een game aanmaak
Goede spoilerquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
[spoiler]Stiekem vind ik Haxball alleen kut, omdat dat spel het bij mij alleen doet als ik zelf een game aanmaak
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:15 schreef Max23 het volgende:
[..]Bedankt voor de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bejaardentehuis of in het graf.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:18 schreef vluggejapie99 het volgende:
Waar zijn de oude Duitse klootzakken toch gebleven
Degelijkheidquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:18 schreef vluggejapie99 het volgende:
Suarez.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:19 schreef SuperFokker het volgende:
Die Benzema is toch echt zeer matig. Wordt echt tijd voor een andere spits daar in Madrid.
Ditquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:20 schreef Anoonumos het volgende:
Commentator snapt niet dat Ramos op scherp staat.![]()
Idioot.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:20 schreef Anoonumos het volgende:
Commentator snapt niet dat Ramos op scherp staat.![]()
Alleen Karinaquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:21 schreef Mansjester het volgende:
BELANGRIJK BERICHT
RIJDENDE RECHTER BEGINT BIJNA
Dit boeit best veel mensen
ja.quote:
quote:
Hmmm, dilemma. Ruzie om een tuinhek of nog 15 minuten gestuntel van Bayern.....quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:21 schreef Mansjester het volgende:
BELANGRIJK BERICHT
RIJDENDE RECHTER BEGINT BIJNA
Dit boeit best veel mensen
Afgestorven in alle schaamte en burgerlijkheid.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:18 schreef vluggejapie99 het volgende:
Geen dankquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedankt Mansjester, ik was het vergeten
En Mexicano, Robar en Stinho in ieder geval ookquote:
Gewoon één van de beste spelers van de wereld op het moment joh, zo niet beste spits.quote:
Tenzij de Kampfgeist weer terug komt!quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Duitse Elftal in de kwartfinale eruit op WK
Misschien daarom?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:22 schreef Vermecelli het volgende:
Hoe kun je nou voor Real Madrid zijnSmerige koopclub met honderden miljoenen schuld. Ze hebben alleen een bazen ploeg
De laatste regel gaat over Suarez zie ik.quote:
En Bayern koopt nooit spelersquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:22 schreef Vermecelli het volgende:
Hoe kun je nou voor Real Madrid zijnSmerige koopclub met honderden miljoenen schuld. Ze hebben alleen een bazen ploeg
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:22 schreef Vermecelli het volgende:
Hoe kun je nou voor Real Madrid zijnSmerige koopclub met honderden miljoenen schuld.
quote:
Ook de irritantstequote:Op dinsdag 29 april 2014 22:23 schreef S0nic het volgende:
[..]
Gewoon één van de beste spelers van de wereld op het moment joh, zo niet beste spits.
Misschien omdat mijn familie in Madrid woont.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:22 schreef Vermecelli het volgende:
Nou zeg dat welquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:23 schreef Shreyas het volgende:
Wat is het verschil tussen de Primera Division en Bundesliga groot zeg. Dat was vorige seizoen nog anders. Zo zie je maar hoe snel dingen kunnen veranderen.
Schandalig!quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Afgestorven in alle schaamte en burgerlijkheid.
Maar dan kan je ook voor Atleti zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien omdat mijn familie in Madrid woont.
Dat Bayern rond de eeuwwisseling was perfect .quote:
Zou 'm graag bij PSV zien hoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:19 schreef SuperFokker het volgende:
Die Benzema is toch echt zeer matig. Wordt echt tijd voor een andere spits daar in Madrid.
Veel schuld, maar nog steeds cijfers en winsten en dus jaarbalansen waar veel bedrijven jaloers op zijn. Wat is er mis met leningen zolang je de aflossingen keurig verricht?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:22 schreef Vermecelli het volgende:
die jongetjes en Low hebben dat niet manquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:23 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Tenzij de Kampfgeist weer terug komt!
Want het hebben van schuld mag niet?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:24 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Bayern heeft geen schuld, tenminste dat dachten we voor Uli de bak in ging
Zij zijn ook voor Atletiquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:24 schreef superniger het volgende:
[..]
Maar dan kan je ook voor Atleti zijn.
Ja jullie zijn al blij met Sjaak Polak in de spits.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zou 'm graag bij PSV zien hoor
Die gaat echt niet op de bank zitten hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:24 schreef Anoonumos het volgende:
Bayern is net zo goed een smerige koopclub.
Gotze van je concurrent kopen en hem op de bank zetten.![]()
Idem Lewandowski straks.
Loca-dia is veel beter joh.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zou 'm graag bij PSV zien hoor
Helemaal waar!quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat Bayern rond de eeuwwisseling was perfect .
Degelijkheid met Linke , Jeremies , Kahn met de klasse van Elber erbij
Alleen Schweinsteiger en Muller een beetjequote:Op dinsdag 29 april 2014 22:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
die jongetjes en Low hebben dat niet man
Bayern heeft ook miljoenen aan schuld uitstaan. (Voor het stadion)quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:24 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Bayern heeft geen schuld, tenminste dat dachten we voor Uli de bak in ging
Vond ik echt een afbraakelftal eigenlijk. Met ubermensch Effenberg en Der Lothar natuurlijk ookquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat Bayern rond de eeuwwisseling was perfect .
Degelijkheid met Linke , Jeremies , Kahn met de klasse van Elber erbij
Je ziet vanavond , die gaan er ook aan onderdoor.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:25 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Alleen Schweinsteiger en Muller een beetje
Denk het ook niet, maar ze hebben hem ook niet nodig.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die gaat echt niet op de bank zitten hoor.
Effenberg was nog wel baas .quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vond ik echt een afbraakelftal eigenlijk. Met ubermensch Effenberg en Der Lothar natuurlijk ook
Ajax speelt?quote:
Ze moeten eens naar Atletico kijken.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je ziet vanavond , die gaan er ook aan onderdoor.
Carsten Jancker en Salihamidzic, en de rest vond ik maar niets.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Effenberg was nog wel baas .
Mario Basler en Scholl waren koningen
twitter:theawayfans twitterde op dinsdag 29-04-2014 om 22:06:08Andy Townsend. "The Germans need to step on the gas."Clive Tyldesley. "Woah Andy, let's not encourage them!" reageer retweet
Die hebben ook een halve gek als trainer.. Maarja Pep moet weer mooi voetballenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:26 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Ze moeten eens naar Atletico kijken.
Alors is het daarmee eens.quote:
Het Bayern van Joep.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kwardiola heeft het Bayern van van Gaal helemaal kapot gemaakt.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kwardiola heeft het Bayern van van Gaal helemaal kapot gemaakt.
Janckers omhaal in de 99 finalequote:Op dinsdag 29 april 2014 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Carsten Jancker en Salihamidzic, en de rest vond ik maar niets.
In Eindje ook fucking vaakquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bij ons gebeurt het ongeacht de tussenstand. Dat is dan weer een verschil
Maar vooral:quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Effenberg was nog wel baas .
Mario Basler en Scholl waren koningen
Uh, okéquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:27 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Ach...wat is triester....
Ze winnen een keertje van Ajax
Is toch lekker joh, na zoveel jaren een keer kunnen juichen, laat gaan joh.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:27 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Ach...wat is triester....
Ze winnen een keertje van Ajax
Eckte ecktequote:Op dinsdag 29 april 2014 22:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
alleen feyenoord echte supporters!!!!1
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:28 schreef Vermecelli het volgende:
Toch deze altijd even bewaren voor als dit weer ter sprake komt:
[ afbeelding ]
Kan me ook die tweede bekerfinale herinneren maar daar mag je niet over pratenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:28 schreef Vermecelli het volgende:
[ afbeelding ]
Als het elftal wat pit nodig had viel hij hoogstpersoonlijk een tegenstander aan om het goede voorbeeld te stellen.quote:
Dat is minder triest dan die Ajax supporters die wegliepen, terwijl ze voorstonden, maar op die dag nog geen kampioen werden.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:28 schreef Vermecelli het volgende:
[ afbeelding ]
Haha gaat die screenshots bewaren.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:28 schreef Vermecelli het volgende:
[ afbeelding ]
Weet nog PSV - HSV in Eindhoven, zat een Duitser voor ons, die ging in de rust wegquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Overal wel.
Ik ging vorig seizoen naar Twente-NAC, na 70 minuten ofzo gingen er al twee weg
Het gaat niet om mooi voetbal. Het gaat om de SIEG!quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die hebben ook een halve gek als trainer.. Maarja Pep moet weer mooi voetballen
Tuurlijkquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:28 schreef S0nic het volgende:
[..]
Is toch lekker joh, na zoveel jaren een keer kunnen juichen, laat gaan joh.
Maar over één wedstrijd hadden ze gewonnenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan me ook die tweede bekerfinale herinneren maar daar mag je niet over praten
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet nog PSV - HSV in Eindhoven, zat een Duitser voor ons, die ging in de rust weg
Klopt . Echt over lijken gaan ze niet meerquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:29 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Het gaat niet om mooi voetbal. Het gaat om de SIEG!
Terecht gewonnen door Zwolle. Zullen alle Ajacieden je vertellen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan me ook die tweede bekerfinale herinneren maar daar mag je niet over praten
Successupportersquote:
Hij greep ze verdomme bij het nekvel! Kahnquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het elftal wat pit nodig had viel hij hoogstpersoonlijk een tegenstander aan om het goede voorbeeld te stellen.
KNZB bij die finale!!!quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:29 schreef S0nic het volgende:
[..]
Maar over één wedstrijd hadden ze gewonnen![]()
KNJB![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*Bayernquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
BAAAYEEERN!!! BAAAYEEERN!!! BAAAYEEERN!!! BAAAYEEERN!!! BAAAYEEERN!!! BAAAYEEERN!!! BAAAYEEERN!!! BAAAYEEERN!!!
Bij Ajax - Manchester City besloot een kerel voor ons na de 0-1 om in de stad bier te gaan drinkenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet nog PSV - HSV in Eindhoven, zat een Duitser voor ons, die ging in de rust weg
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bij Ajax - Manchester City besloot een kerel voor ons na de 0-1 om in de stad bier te gaan drinkenOf die dat echt heeft gedaan weet ik niet, maar hij kwam iig niet terug
Je zou eens naar de JC-schaal moeten gaan (wel eerst een prijs winnen xd xd xd), daar zaten we begin dit seizoen dichtbij twee mensen die duidelijk helemaal niks met voetbal hadden. Toen er na 90 minuten gefloten werd, begrepen ze niet dat er verlengd ging worden en gingen ze naar huis
Chelseaquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:31 schreef S0nic het volgende:
Moeilijk voor te stellen dat de wedstrijd van morgen nog kutter gaat worden
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bij Ajax - Manchester City besloot een kerel voor ons na de 0-1 om in de stad bier te gaan drinkenOf die dat echt heeft gedaan weet ik niet, maar hij kwam iig niet terug
Je zou eens naar de JC-schaal moeten gaan (wel eerst een prijs winnen xd xd xd), daar zaten we begin dit seizoen dichtbij twee mensen die duidelijk helemaal niks met voetbal hadden. Toen er na 90 minuten gefloten werd, begrepen ze niet dat er verlengd ging worden en gingen ze naar huis
Ik had het over de tweede bekerfinale tussen Ajax en Feyenoordquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:30 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Terecht gewonnen door Zwolle. Zullen alle Ajacieden je vertellen.
Wat maakt dat verder uit. Het is de wereldbeker niet.
Jij zag Real?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:32 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat iemand mij advies vroeg op welk team ze geld moest zetten, ging om 100 euro.
Ik zag natuurlijk Real.
Begint ze te twijfelen en doet ze het toch niet![]()
![]()
Ik zou dit jaar eigenlijk ook naar de JC mogen omdat we kampioen waren, maar die kutmongool die dat moet regelen had dat weer eens niet gedaanquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat is daarmee?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik had het over de tweede bekerfinale tussen Ajax en Feyenoord
Ik zag Real ook.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:32 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat iemand mij advies vroeg op welk team ze geld moest zetten, ging om 100 euro.
Ik zag natuurlijk Real.
![]()
Achteraf is het makkelijk ja.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:32 schreef GGMM het volgende:
Ik zag natuurlijk Real.
![]()
Helemaal niet. Dit is nl. een topwedstrijd kwa resultaat, dus morgen kan hoe dan ook alleen tegenvallen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:31 schreef S0nic het volgende:
Moeilijk voor te stellen dat de wedstrijd van morgen nog kutter gaat worden
Ik zal het nog even herhalen.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:32 schreef GGMM het volgende:
Ik zag natuurlijk Real.
![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:32 schreef GGMM het volgende:
Ik zag natuurlijk Real.
![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
HAHAHAHAHAHHAAAAA GGMM VERSPREEKT ZICH
quote:
ALLEMAAL LACHEN. HET BEGINT NOGAL...quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een waarzagger in ons middenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:32 schreef GGMM het volgende:
Ik zag natuurlijk Real.
![]()
Tenzij je tussen je eigen supporters zit zou ik het niet eens doen. Al die mensen in de neutrale vakken hebben niks met voetbal, erger je je alleen maar aanquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zou dit jaar eigenlijk ook naar de JC mogen omdat we kampioen waren, maar die kutmongool die dat moet regelen had dat weer eens niet gedaan
Ik denk dat we dan tussen andere teams zaten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tenzij je tussen je eigen supporters zit zou ik het niet eens doen. Al die mensen in de neutrale vakken hebben niks met voetbal, erger je je alleen maar aan
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft Ronaldo eigenlijk ooit een vrije trap gescoord?
Neeh, het doet me niet zo veel eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En of je je nu kut voelt.
Lambiek had het voorspeldquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:35 schreef AFCNiels het volgende:
Tot vanavond vonden alle analisten het zo knap dat Pep het elftal toch nog beter had gemaakt dan vorig seizoen, eens kijken wat ze nu vinden.
Waarom ?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, die Marcelo van Real Madrid is wel een vieze kwal.
Dat zou ik ook zeggen ja, nadat ik echt flink in mijn hemd gezet ben.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:35 schreef S0nic het volgende:
[..]
Neeh, het doet me niet zo veel eigenlijk.
Beste generaals kwamen er vandaanquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:36 schreef vluggejapie99 het volgende:
Bayern maakt Duitsland belachelijk. We hebben het altijd al van Pruisen moeten hebben.
Haha wauw dat is echt klunzig nu neemt niemand hem meer serieus xdquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schijnt juist een hele aardige gast te zijn . Was ook aanvoerder onder Ancelottiquote:
40-45 xquote:
Lijkt Ajax wel tegen Salzburg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bayern is sowieso een infantiele deelstaat met hun debiele taaltjequote:Op dinsdag 29 april 2014 22:36 schreef vluggejapie99 het volgende:
Bayern maakt Duitsland belachelijk. We hebben het altijd al van Pruisen moeten hebben.
Je bent zelf een infantiele deelstaat met een debiel taaltje.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bayern is sowieso een infantiele deelstaat met hun debiele taaltje
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Lijkt Ajax wel tegen Salzburg.Jij faalt echt hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Lijkt Ajax wel tegen Salzburg.goed gifjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
[..]
Lijkt Ajax wel tegen Salzburg.GrutteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, we zien het.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:38 schreef Shreyas het volgende:
Bayern München krijgt thuis een ongekend pak slaag
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf een infantiele deelstaat met een debiel taaltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |