DAM gaarnequote:Op dinsdag 29 april 2014 21:32 schreef KingRoland het volgende:
Yi Long in dit topic, wat een feest alleen mis ik die PSV'er RubenSosa
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stijn loopt weer te blunderen
[ afbeelding ]
Stel je voor als Seedorf nog had meegedaan bij dit Real Madrid. Dan stond het echt al 0-8quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:32 schreef KingRoland het volgende:
Yi Long in dit topic, wat een feest alleen mis ik die PSV'er RubenSosa
welkequote:Op dinsdag 29 april 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom komen jullie niet in de andere room?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:34 schreef Ali_boo het volgende:
in de rust 3 verdedigers er uit halen en dan real echt helemaal zoek tikken
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:34 schreef OProg het volgende:
Guzubuluk moet zijn respect bandje moeten komen laten zien. Dat helpt.
bedankt peter boszquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:34 schreef Ali_boo het volgende:
in de rust 3 verdedigers er uit halen en dan real echt helemaal zoek tikken
epic felquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:34 schreef TLC het volgende:
PEC Zwolle heeft nog nooit van Real Madrid verloren, conclusie ; PEC Zwolle is beter dan Bayern Munchen
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:34 schreef TLC het volgende:
PEC Zwolle heeft nog nooit van Real Madrid verloren, conclusie ; PEC Zwolle is beter dan Bayern Munchen
Waarheid dezequote:Op dinsdag 29 april 2014 21:34 schreef TLC het volgende:
Ik vind het spel van Real ook vrij ruk. Real in de finale zou niet echt mijn droomfinale zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Atleti - Real was mijn droomfinale. Eigenlijk alleen van PSG vind ik het jammer dat ze werden uitgeschakeld.
Komt zsm een nieuwe room aanquote:
Jij hebt verstand van voetbal.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:34 schreef TLC het volgende:
Dat zou de saaiste finale in 450 jaar worden. Echt niet fantastisch.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Real chelsea in de finale. Lekker handballen met zijn allen.
Het eerste jaar dat er veranderingen te zien waren aldus Van Gaal.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Is het falen van Bayern ook op het conto van Louis van Gaal te schrijven?
Die maakt nu 5 salto,s achteruitquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Is het falen van Bayern ook op het conto van Louis van Gaal te schrijven?
ja met rugbyquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft Ronaldo eigenlijk ooit een vrije trap gescoord?
Ik kan dat op fifa vrij goed met Ronaldo, ja dusquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Op de counter en dan negentigste minuut 1-0 vrije trap Ronaldoquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik kan dat op fifa vrij goed met Ronaldo, ja dus
Lees jij mijn posts in de SC niet ofzoquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kende deze reclame nog niet. Wat leuk.
je loopt achterquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kende deze reclame nog niet. Wat leuk.
Ja heb mn naam nu ook even aangepastquote:
Eenmaal mijn vijand en ik ben vrij ridicuul. Gelukkig voor jou heeft GGMM je hatelijke plekje overgenomenquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lees jij mijn posts in de SC niet ofzo
Sjongejonge Mexicanoquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja heb mn naam nu ook even aangepastIk was kutjebef dus
Ja ik dacht de eerste keer dat we dit spel niet 50x gingen doen.quote:
Geen diepe ballen meer hé.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:40 schreef vluggejapie99 het volgende:
Pep heeft de machine van Jupp kapot gemaakt![]()
![]()
Ik snap nu wel waarom je geband werd met die naamquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik dacht de eerste keer dat we dit spel niet 50x gingen doen.Daarna mn naam nooit veranderd
Die gun ik het ook wel, Chelseaquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu nog even hopen op winst voor Atleti morgen./
Noem jezelf Sjaak Polak, dan vormen we een gouden duoquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik dacht de eerste keer dat we dit spel niet 50x gingen doen.Daarna mn naam nooit veranderd
Madrileense Derby zou genot zijnquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die gun ik het ook wel, Chelsea![]()
![]()
. Bij deze wedstrijd maakt het me niet veel uit.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:40 schreef vluggejapie99 het volgende:
Pep heeft de machine van Jupp Louis kapot gemaakt![]()
![]()
Met je bloedkopquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Noem jezelf Sjaak Polak, dan vormen we een gouden duo
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:42 schreef vluggejapie99 het volgende:
Terug naar de oude DEUTSCHE KAMPFGEIST VERDAMMT NOCH MAL!! Dit lijkt wel op de nederlandse mietjesmentaliteit...
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:42 schreef vluggejapie99 het volgende:
Terug naar de oude DEUTSCHE KAMPFGEIST VERDAMMT NOCH MAL!! Dit lijkt wel op de nederlandse mietjesmentaliteit...
Invloed van ene Cruijff.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:42 schreef vluggejapie99 het volgende:
Dit lijkt PEC Zwolle en Ajax welquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:42 schreef vluggejapie99 het volgende:
Inderdaad, Jupp had DE DEUTSCHE WINNAARSMENTALITEIT erin GERAMD! Die moet weer terug! VERDAMMT!quote:
Mario Basler, Jens Jeremies, Der Lothar,quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:42 schreef vluggejapie99 het volgende:
Ribery goede speler maar in dit Bayern hebben ze voetballers nodig met de richtige KAMPFGEIST. Wat rotzakken zijn ook nodig bij de Rekordmeister, spelers die af en toe een schop kunnen uitdelen en provoceren, zoals FC Hollywood vroeger maar al te goed kon. Met techniek komt je er niet, WINNAARSMENTALITEIT!!!quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:42 schreef vluggejapie99 het volgende:
Eerste wat ik dacht na de eerste helft. Het lijken wel Nederlanders.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:42 schreef vluggejapie99 het volgende:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ribery goede speler maar in dit Bayern hebben ze voetballers nodig met de richtige KAMPFGEIST. Wat rotzakken zijn ook nodig bij de Rekordmeister, spelers die af en toe een schop kunnen uitdelen en provoceren, zoals FC Hollywood vroeger maar al te goed kon. Met techniek komt je er niet, WINNAARSMENTALITEIT!!!
DEUTSCHLAND!
De hollandse of in dit geval de Pep-slapjanus mentaliteit. Het GRAS OPVRETEN! Dat is de mentaliteit!quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:46 schreef Robar het volgende:
[..]
Eerste wat ik dacht na de eerste helft. Het lijken wel Nederlanders.
ABFUHREN ALLEN!quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ribery goede speler maar in dit Bayern hebben ze voetballers nodig met de richtige KAMPFGEIST. Wat rotzakken zijn ook nodig bij de Rekordmeister, spelers die af en toe een schop kunnen uitdelen en provoceren, zoals FC Hollywood vroeger maar al te goed kon. Met techniek komt je er niet, WINNAARSMENTALITEIT!!!
DEUTSCHLAND!
misschien is verbeek wat voor bayernquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:47 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
De hollandse of in dit geval de Pep-slapjanus mentaliteit. Het GRAS OPVRETEN! Dat is de mentaliteit!
Hollandse mentaliteitquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:47 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
De hollandse of in dit geval de Pep-slapjanus mentaliteit. Het GRAS OPVRETEN! Dat is de mentaliteit!
Erna lekker verkracht worden in de Sovjetquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:49 schreef vluggejapie99 het volgende:
En Duitsland moet weer Poolse gebieden terugkrijgen NU! De beuk erin!
Tegenwoordig lijkt het meer op sommerabendfußball.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:47 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Keihard werken en GAAN en het gras OPVRETEN! Tot de ALLERlaatste seconde blijven vechten, alsof je bloed ruikt! Dat is DE mentaliteit VERDAMMT NOCH MAL!!!quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:49 schreef vluggejapie99 het volgende:
En Duitsland moet weer Poolse gebieden terugkrijgen NU! De beuk erin!
Gewoon oost, zuid en noord nederland bij Duitsland inlijven!quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hollandse mentaliteit
De Duitsegroter economie die weten hoe je moet werken
Goed plan. Dit doe ik vanaf de volgende keerquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Noem jezelf Sjaak Polak, dan vormen we een gouden duo
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:51 schreef Caland het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon de kanker krijgen met dat haxball. Ok bedankt.
Dat is de reden waarom Roda gaat degraderen. Niet DE mentaliteit VERDAMMT NOCH MAL!!!quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Keihard werken en GAAN en het gras OPVRETEN! Tot de ALLERlaatste seconde blijven vechten, alsof je bloed ruikt! Dat is DE mentaliteit VERDAMMT NOCH MAL!!!
Knuffelen doe je maar in tijde van vrede FUSSBALL ist krieg
ik zou ook verdedigen tegen dit madridquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:51 schreef Ali_boo het volgende:
Je moet er 5 soren en dan haal je je enige spits eruit
Fussball ist keihard. Het is Oorlog! Dat moet je ook uitstralen!quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Keihard werken en GAAN en het gras OPVRETEN! Tot de ALLERlaatste seconde blijven vechten, alsof je bloed ruikt! Dat is DE mentaliteit VERDAMMT NOCH MAL!!!
Knuffelen doe je maar in tijde van vrede FUSSBALL ist krieg
Arbeit macht frei! Zonde dat deze woorden zo'n vieze bijklank hebben gekregenquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:52 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Fussball ist keihard. Het is Oorlog! Dat moet je ook uitstralen!
De wedstrijd is nu wel gespeeld dus ze gaan nog wel ffkes door.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Al is Haxball nu wel weer ten einde. Rust is afgelopen.
Mooi. Mogen ze het in de SC met elkaar bespreken.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De wedstrijd is nu wel gespeeld dus ze gaan nog wel ffkes door.
Inderdaad, met die slappe tomasson. KAMPFGEIST! Dat is de leus!quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is de reden waarom Roda gaat degraderen. Niet DE mentaliteit VERDAMMT NOCH MAL!!!
Duitsland had gewoon WOI moeten winnen. Had je dat Israel gedoe ook niet gehad.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Al is Haxball nu wel weer ten einde. Rust is afgelopen.
[..]
Arbeit macht frei! Zonde dat deze woorden zo'n vieze bijklank hebben gekregen
Passie voor je club tonen, weten dat het de laatste kans is. DE MARK-JAN FLEDDERUS MENTALITEIT MOET WEER TERUG: D'RANquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:53 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Inderdaad, met die slappe tomasson. KAMPFGEIST! Dat is de leus!
Rustig Japie.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:54 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Duitsland had gewoon WOI moeten winnen.
Wilhelmquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:54 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Duitsland had gewoon WOI moeten winnen.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:54 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben in ieder geval blij voor GGMM dat hij een spel heeft gevonden waarvan hij denkt dat hij er goed in is
MrBanaan1 vindt dit leukquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Passie voor je club tonen, weten dat het de laatste kans is. DE MARK-JAN FLEDDERUS MENTALITEIT MOET WEER TERUG: D'RAN
[ afbeelding ]
JAAA! Dat is DE mentaliteit!quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Passie voor je club tonen, weten dat het de laatste kans is. DE MARK-JAN FLEDDERUS MENTALITEIT MOET WEER TERUG: D'RAN
[ afbeelding ]
Dan heb ik geen toetsenbord meer over.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt ook potjes van 90 minuten spelen bij haxball
Het Von Schlieffen-planquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:54 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Duitsland had gewoon WOI moeten winnen. Had je dat Israel gedoe ook niet gehad.
Ik wil Kalingrad terug.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een doodzonde dat het de dood van Pruisen definitief inluidde.
Je kan ook overdrijven.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zelf psv had een kans gehad tegen dit Bayern.
Die was wijs dat je als Duitsland zijnde geen 2 fronten oorlog moet voerenquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:56 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Heeft alles versaut voor Duitsland.
Bismarck
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan heb ik geen toetsenbord meer over.
Na het einde van de wedstrijd ff een potje Haxball met iedereen bij elkaar om de agressie eraf te spelen voor het slapen gaanquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt ook potjes van 90 minuten spelen bij haxball
Goed plan. 22 spelers, small roomquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:57 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Na het einde van de wedstrijd ff een potje Haxball met iedereen bij elkaar om de agressie eraf te spelen voor het slapen gaan
Nee dat is overdreven. Nec welquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zelf psv had een kans gehad tegen dit Bayern.
Otto als FuSSBALLTRAINER. Met een Von schlieffenplan richting de top!quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:56 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Heeft alles versaut voor Duitsland.
Bismarck
Een 10 jaar oud plan uitvoeren was niet zo heel slim nee, maar toen wat Otto allang weg.quote:
Juist! Herr Ottoquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die was wijs dat je als Duitsland zijnde geen 2 fronten oorlog moet voeren
Dat is echt fucking irritantquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed plan. 22 spelers, small room
De volgende keer als ik ga douchen zal ik het even melden.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik maakte me al zorgen.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:59 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
eindelijk! Al het zand eindelijk uit je vagina?
GGMM doet dat ook altijd.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
De volgende keer als ik ga douchen zal ik het even melden.
Liever met Von Moltke! Die won elke veldslag met de dappere en strijdlustige Pruisen!quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Otto als FuSSBALLTRAINER. Met een Von schlieffenplan richting de top!
[..]
Een 10 jaar oud plan uitvoeren was niet zo heel slim nee, maar toen wat Otto allang weg.
Die snor van later dan met zijn facking parkinsonquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:58 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Juist! Herr Ottomet zijn bazensnor
Ook goedemorgen Rens.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:59 schreef RensAjacied het volgende:
WAAAAAT
Staat het 0-3 voor Real? Jezus
Zijn er dalijk ultragevechten?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:59 schreef RensAjacied het volgende:
WAAAAAT
Staat het 0-3 voor Real? Jezus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Door Hitler zijn we Pruisen kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die snor van later dan met zijn facking parkinson
Door Hitler is heel Duitsland bijna vernietigdquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:00 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Door Hitler zijn we Pruisen kwijtgeraakt
Volgend jaar vervallen de rechten van Mein Kampf.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:00 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Gdanskquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:00 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Keizer Frederik II als voorzitterquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:59 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Liever met Von Moltke! Die won elke veldslag met de dappere en strijdlustige Pruisen!
Iedereen is inactief, zullen dus wel aan het haxvallen zijn jaquote:
En Bismarck had alles zo mooi opgebouwdquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Door Hitler is heel Duitsland bijna vernietigd
voetballende ploegen die opeens hoge ballen doen, altijd een mislukking.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De hele tijd die hoge ballen van bayern.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Tja wat Pan-Germanische blaadjes al niet met je kunnen doen..quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:02 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
En Bismarck had alles zo mooi opgebouwd
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gdanskquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GdanskMerkel zou Oost-Pruisen in ere moeten herstellen. Met geweld!
[..]
Keizer Frederik II als voorzitter
Niet slecht , zo op bezoek gaan bij DovoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
JeZusjequote:
Hopelijk kan Frankie het dan ook goed neerzettenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet slecht , zo op bezoek gaan bij Dovo
Duitsland was juist prima toen. Groot genoeg.. En met Pruisenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja wat Pan-Germanische blaadjes al niet met je kunnen doen..
Snoeks denkt dat Bayern er nog 5 gaat maken.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:04 schreef Caland het volgende:
Snoeks met zijn het tij keren. Het staat 0-3 idioot.
Het lijkt wel een Ajax-supporterquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Neuer speelt al de hele wedstrijd met vuur.
Welke wedstrijd was dat dan?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:05 schreef SuperFokker het volgende:
Het kan nog. Ik weet nog een wedstrijd dat Bayern er nog 2 inramde in blessuretijd. Dus nu nog 3 zetten in een half uur. Moet kunnen.
Klopt . Maarja zij hebben kolonies, dus wij moeten ze ook hebben . In dit geval de Sovjet. Hadden ze beter Engeland kunnen pakkenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:05 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Duitsland was juist prima toen. Groot genoeg.. En met Pruisen
Ja maar hij hoeft geen onzin te praten,quote:
En wat als ze er nou 4 maken voor de ingang van de blessuretijd?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:05 schreef SuperFokker het volgende:
Het kan nog. Ik weet nog een wedstrijd dat Bayern er nog 2 inramde in blessuretijd. Dus nu nog 3 zetten in een half uur. Moet kunnen.
Lukt nog wel jaquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:05 schreef SuperFokker het volgende:
Wat hebben ze aan drie goals?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:05 schreef SuperFokker het volgende:
Je moet ze op het veld maken, niet voor de ingang.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En wat als ze er nou 4 maken voor de ingang van de blessuretijd?
Beter hadden ze niks gedaan. Was prima..quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klopt . Maarja zij hebben kolonies, dus wij moeten ze ook hebben . In dit geval de Sovjet. Hadden ze beter Engeland kunnen pakken
Deze verwijzing naar de tweede wereldoorlog kan echt niet.quote:
Scoorde Bayern toen 2x in blessuretijd ja? Ik dacht dat Teddy Sheringham van Manu was..quote:
Mijn geestelijke toestand staat op Duits door Japie zijn propaganda. Mijn excuses.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet ze op het veld maken, niet voor de ingang.
Mwaah.. Neequote:Op dinsdag 29 april 2014 22:06 schreef Robar het volgende:
Begin medelijden te krijgen met Bayern. Zo kansloos
Nee die was toen voor Bayern ;Pquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Scoorde Bayern toen 2x in blessuretijd ja? Ik dacht dat Teddy Sheringham van Manu was..
Raar dat je daar boos om wordt. Ik zou hem gewoon naast schieten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij stond alleen voor een lege goal.
Wanneer?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoezo ging jij weg uit de haxball room
Mwa , beleid van die snor kon alleen maar oorlog tot gevolg hebben . Want eens ging alles oprakenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:07 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Beter hadden ze niks gedaan. Was prima..
Robben.quote:
Die hele snor had er gewoon nooit moeten komen. Had ik nu mooi in Pruisen gewoondquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa , beleid van die snor kon alleen maar oorlog tot gevolg hebben . Want eens ging alles opraken
link?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:11 schreef ReplaR het volgende:
Robben volgend seizoen naar Manchester United...
1 + 1 = 2, tenzij het 3 isquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als de een valt kan de ander niet meer vallen, dus er is geen eerst.
Frank de Boer volgend jaar naar Tottenham...quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:11 schreef ReplaR het volgende:
Robben volgend seizoen naar Manchester United...
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:11 schreef ReplaR het volgende:
Robben Strootgod volgend seizoen naar Manchester United
Eriksen naar Liverpool...quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frank de Boer volgend jaar naar Tottenham...
Dat is hip. Lekker ultra.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Met dat eentonige gezang de hele tijd al helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |