haha je zit foutquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
Luka Modric was ooit de gedoodverfde vervanger voor Wesley Sneijder. De destijds nog speler van Dynamo Zagreb wilde erg graag naar Ajax gaan maar de vergoeding was niet mals, 20 miljoen euro werd er voor de Cruijff van de Balkan verlangt. Ajax besloot om Perez terug te kopen en Tottenham nam een gok met Luka.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het 0-2 wordt ga ik haxballen
okquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
okquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
haha, sukkelquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
wauwquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedankt voor deze haarscherpe analyse.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:07 schreef Tyron het volgende:
ik denk dat het water was en geen tranen
maar ok
Ik at net een granny smith appel tyronquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:07 schreef Tyron het volgende:
ik denk dat het water was en geen tranen
maar ok
ik ook denk ikquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het 0-2 wordt ga ik haxballen
oh, ik heb die laatst opgegeten, nu alleen maar elstar liggenquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik at net een granny smith appel tyron
Haha, faal.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mofjesquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:09 schreef Caland het volgende:
Mofjes vanaf minuut 1 al gefrustreerd. They mad.
ditquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:09 schreef danos het volgende:
Kijk Pep dit krijg je als je vroeg kampioen bent en de teugels laat vieren.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:09 schreef OmniRocket het volgende:
nu kunnen ze bij Real expres geel gaan pakken...
beetje jammer jaquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:09 schreef OProg het volgende:
De spannende verwachte voetbalwedstrijd is dus klaar. Nog niet eens kwart over negen.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:09 schreef Anonymousz het volgende:
CRY ME A RIVER CRY ME A RIVER
CRYYYY ME CRY MEEEEEE
Ik vond het titanic liedje ook leukquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:09 schreef Anonymousz het volgende:
CRY ME A RIVER CRY ME A RIVER
CRYYYY ME CRY MEEEEEE
waarom?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, jij bent behoorlijk mad
Met je Robben![]()
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Bayern is te vroeg kampioen geworden.. zijn daarna hun scherpte totaal kwijt. Jammer.. CL-finale laat ik aan mij voorbij gaan. Stukje wandelen in het park is ook leuk.
Every night in my dreamsquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik vond het titanic liedje ook leuk
Blijft mooi om ze te zien verliezen. Sommige dingen vervelen nooit.quote:
Twee keer gescoord uit standaardsituatiesquote:
quote:
Hoiquote:
Tearjerkerquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:10 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Every night in my dreams
I see you, I feel you,
That is how I know you go on
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijft mooi om ze te zien verliezen. Sommige dingen vervelen nooit.
Wat de commentator net zei viel me idd ook op; bijna nooit blessures ed.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:11 schreef Mani89 het volgende:
CR7 is met afstand de beste voetballer van de wereld.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:11 schreef Mani89 het volgende:
Verzorgt zijn lichaam tot in de puntjes.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wat de commentator net zei viel me idd ook op; bijna nooit blessures ed.
Nee hoor. M10 is beter. R7 vindt zichzelf beter. En B9 kan er ook wat vanquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:11 schreef Mani89 het volgende:
Je bent zelf bijzonder.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bayern is zelf ook overrated. Die verdediging is heul nie bijzonder.
Far across the distancequote:
Vraag me dan af hoe ze toch met zo veel overmacht kampioen zijn geworen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Centraal wel ja. Alaba en Lahm zijn gewoon zeer sterk. Ik snap ook niet warom ze Lahm op t middenveld zetten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Totdat ze kampioen werden waren ze wel erg goed dit jaar.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en dan B100 niet noemenquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. M10 is beter. R7 vindt zichzelf beter. En B9 kan er ook wat van
Wat vind je er zo erg aan dan? Ik luister maar half dus krijg niet veel meequote:Op dinsdag 29 april 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Als ik Frank Snoeks kon inwisselen voor een kamerlamp dan zou ik zeker weten een extra lamp in mijn kamer plaatsen.
pure poeziequote:Op dinsdag 29 april 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Als ik Frank Snoeks kon inwisselen voor een kamerlamp dan zou ik zeker weten een extra lamp in mijn kamer plaatsen.
Near, farquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:12 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Far across the distance
And spaces between us
You have come to show you go on
Haten op Snoeksquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat er weinig mensen zijn die Snoeks voor hun kamerlamp willen wisselen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Arsenal had ze ook al makkelijk kunnen pakken hadden ze wat scherpte gehad in de eerste fase. Dat is wel veelzeggend. In de Bundesliga hebben ze gewoon geen tegenstand en anders kopen ze die wel weg.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Totdat ze kampioen werden waren ze wel erg goed dit jaar.
Vice Cityquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Willekeurige opdracht:
In welke game zit dit nummer:
Winnaar moet nieuw lied inbrengen.
4quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:14 schreef WEST het volgende:
Bayern moet toch 5 doelpunten maken nu ? Omdat de uit doelpunten dubbel tellen
wherever you arequote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:14 schreef WEST het volgende:
Not. this shit sgain.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:14 schreef WEST het volgende:
Mee eensquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haten op Snoeks
Na Sierd de beste commentator die je je kan wensen.
Hé, jij CTRL-C't het.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:14 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on
ja uitgols tellen dubbelquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:14 schreef WEST het volgende:
Met Real als winnaar.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hopen op Atleti en dan Madrileense finale
Stel je eens voor hoe mooi morgen zou zijn als PSG Zatan daar gestaan hadquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:14 schreef TLC het volgende:
Het zal niet gebeuren maar een Madrileense stadsderby als CL finale zou wel erg mooi zijn
Chelsea
portugal speelt?quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:15 schreef Intellectueel het volgende:
Madrid heeft volgens mij goed naar PEC Zwolle gekeken tijdens de bekerfinale.
Hij denkt dat zijn mening er op tactisch gebied toedoet terwijl hij er enkel zit om verslag te doen van wat hij ziet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haten op Snoeks
Na Sierd de beste commentator die je je kan wensen.
Zeker ja.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:15 schreef Intellectueel het volgende:
Madrid heeft volgens mij goed naar PEC Zwolle gekeken tijdens de bekerfinale.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij denkt dat zijn mening er op tactisch gebied toedoet terwijl hij er enkel zit om verslag te doen van wat hij ziet.
Sierd is een ander verhaal. Die laat het voetbal gewoon volledig links liggen dan is persoonlijk gelul niet boeiend.
makaaygodquote:
Spelen enigszins met dezelfde spelopvatting. Goed druk zetten van de middenvelders, dodelijk effectief, etc.quote:
Het WKquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:16 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ja man, Portugal wint de champions league, en het WK![]()
[ afbeelding ]
geen grap daar zie ik ze nog voor aan ook (wel Helder Postiga lozen)quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:16 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ja man, Portugal wint de champions league, en het WK![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet qua lengtequote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:17 schreef Vasion het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:17 schreef Vasion het volgende:
Ban voor altijd aub.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pepe, Ronaldo en Coentrao. Komt best in de buurt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doen alsof Real Portugees isKneusje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:18 schreef S0nic het volgende:
Real - Chelsea in de finaleMourinho gaat het weer flikken
al die haters
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:18 schreef Donnie-Brasco het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Portugal > Nederlandquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso lacht de hele wereld om Portugal, die winnen nog m inder dan Nederland
Ajax is Deens?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pepe, Ronaldo en Coentrao. Komt best in de buurt.
eensquote:
In de prijzenkast nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |