quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:57 schreef Erasmo het volgende:
Oh shit ik heb Netflix HD aan de praat gekregen zonder haperingen
Al. Toch buigt, scheurt het nu al.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog nooit kapot gegaan.
Is het een beetje vol te houden als oud-gediende?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Al. Toch buigt, scheurt het nu al.
We kregen trouwens ik 2-22 uitgereikt in het standaard pakket, ohja maar jongens die gaan we dus niet meer gebruiken
Wat was 2-22 ook alweer?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Al. Toch buigt, scheurt het nu al.
We kregen trouwens ik 2-22 uitgereikt in het standaard pakket, ohja maar jongens die gaan we dus niet meer gebruiken
Vond het ook af en toe een beetje te. Die gast die zo'n kampcode op z'n arm wilde tatoeėrenquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:48 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar vind t nu al een kutverhaal.
#slachtofferrol
Mijn opa en oma hadden het ook zwaar in de oorlog, maar wat een kontverhaal dat je er anno 2014 nog last van hebt.
Nou, kom maar op met die straf, antisemitisme enzo
En tijdens het tanken onderweg naar huisquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:46 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Ding is vet relaxed man, en ziet er beter uit dan menig pannenkoek wat ik op hoofden zie rondzweven. Ik wil er doordeweeks ook een beetje knap bijlopen als ik boodschappen ga doen natuurlijk
ZHKH zegt googlequote:Op dinsdag 29 april 2014 21:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat was 2-22 ook alweer?
jup. CLS bestaat ook niet meerquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
En dat is alweer verouderd dus?!
nu heb je care under fire en die wazige shitquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:35 schreef Awsom het volgende:
Sinds wanneer wordt 2-22 niet meer gebruikt dan?
Dat is gewoon 2-22quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:36 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
nu heb je care under fire en die wazige shit
Noorloos, wat een fucking homo pet is dat...quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:46 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Ding is vet relaxed man, en ziet er beter uit dan menig pannenkoek wat ik op hoofden zie rondzweven. Ik wil er doordeweeks ook een beetje knap bijlopen als ik boodschappen ga doen natuurlijk
Niet nodig, parate kennis.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:34 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
-tasje wat precies in de broekzak van broek gvt past. Zitten al m'n IKtjes, schrijfblok, pennen etc etc in
Zeg dat dan...quote:-boonie is junglepet. Zitten stukkn lekkerder dan veldpet, enkel voor in t veld
Oh...quote:-ubac is shirt met coolmax middendeel, en gewone gvt mouwen. Eigenlijk voor onder scherfvest, maar ook gewoon ideaal voor onder de parka
Ook gewoon verstrekt... Maar ben jij ook zo'n peppie baas die de stofbril vast op de helm heeft zitten?quote:-locust is de verstrekte stofbril, sawfly de verstrekte scherfbril.
Binnenslaper/ boordplaatser worden.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:10 schreef samthegreat5 het volgende:
Hey AchJa, ik kan niet tegen vrouwen. Ik krijg hartkloppingen van hun gestoord emotiewisselingen.
Wat moet ik doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |