Een gasbrander, omdat de kookplaat van de prtl niet in de toren aangesloten kon worden, alleen maar bij de chauffeur...quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:58 schreef Pumatje het volgende:
enige wat ik voor de baas heb gekocht is een sjaal en horlogesen 8 triljoen paar handschoenen.
whoehoequote:Op dinsdag 29 april 2014 18:23 schreef Kostertjuh het volgende:
Wij hadden een paar lui op de bak met naftabrandertjes. Lekker bamisoepjes happen
-tasje wat precies in de broekzak van broek gvt past. Zitten al m'n IKtjes, schrijfblok, pennen etc etc inquote:
Gewoon in de pot en wachten terwijl de warmhoudplaat z'n werk doet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:31 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Haha hoe je dat dan? Water in het reservoir en de worsten erbij?
jij ook nietquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, maar jij werkt ook niet voor de baas.
Waar heb je al die kutzooi voor nodig manquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:38 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Rugzak 60L (toen nog enkel pukkel verstrekt werd): 50e
Rugzak 120L (gebruik ik ook regelmatig buiten baas zn tijd) + Opsvest (toen nog harnas verstrekt werd): 100e
Nomexjes: 2x 10e
Bekende A5 tasje voor in broekzak: 10e
Noorloos baret: 15e
ID-pouch: 7.5e
Boonie: 5e
UBAC-shirt: 30e
Zaklamp: 20e
Locust (toen nog niet verstrekt): 15e
Sawfly: 25e
Petzl: 25e
Gasbrander: 25e
Conclusie: rond 300e in kleine 4 jaar dat ik bij de baas werk. Maar nu is het ook klaar en hoef ik er in principe niks meer bij te hebben. En zelf gekochte vest kan al weer de verkoop in.
Dr stoer uitzien terwijl je op wacht staat 😈😂quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Waar heb je al die kutzooi voor nodig man
quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:21 schreef Thaboel het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik dat a5 dingetje ook wil. Kut gezeik met al die ik's die in vage plastic zakjes die rond zwerven... En het gaat bij mij gewoon kapot (amo, veel outfits wisselen)
En mijn enigste eigen aanschaf is een Petzl hoofdlamp maar die heb ik ondertussen alweer 4 jaar.
Ding is vet relaxed man, en ziet er beter uit dan menig pannenkoek wat ik op hoofden zie rondzweven. Ik wil er doordeweeks ook een beetje knap bijlopen als ik boodschappen ga doen natuurlijkquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Die noorloos baret vind ik echt feespalm waardig trouwens![]()
Ik heb het niet gezien, maar vind t nu al een kutverhaal.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:33 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1413588
1. Kutquote:
Deze man weet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:46 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Ding is vet relaxed man, en ziet er beter uit dan menig pannenkoek wat ik op hoofden zie rondzweven. Ik wil er doordeweeks ook een beetje knap bijlopen als ik boodschappen ga doen natuurlijk
Vast wel,quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:48 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
1. Kut
2. Denk je dat iemand het hier wel gaat waarderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |