SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Je hoeft t niet te lezen nee, maar moet je dan heel uitgebreid gaan selecteren welke posts je wel leest en welke niet?quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En mij interesseert dat dus weer helemaal niets en ik vind de achtergrond info vaak wel iets toevoegen. Zolang er niet iets uit de boeken wordt verteld wat nog moet worden uitgezonden, vind ik het allemaal prima. Maar het woord 'boek' is hier al direct een woord waar mensen hysterisch van gaan doen.
En zo vinden we allemaal iets andersIk denk dan het aloude 'je hoeft het niet te lezen', maar ook daar gaan dan weer mensen over gillen. Vermoeiend hoor. Maar, dat gezeur hoef ik op zich natuurlijk ook niet te lezen
quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:22 schreef DO2 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er werd een paar pagina's eerder en passage uit een boek gequote.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lees eens goed; er wordt niet gespoilerd, er wordt gespeculeerd.
Klootzakken!quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Er werd een paar pagina's eerder en passage uit een boek gequote.
Over iets dat al geweest is in de serie.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Er werd een paar pagina's eerder en passage uit een boek gequote.
Dat boeit niet zoveel, zet dat dan alsnof in een spoiler of wat dan ook. We hebben gewoon een regel in dit topic.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:38 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Over iets dat al geweest is in de serie.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En mij interesseert dat dus weer helemaal niets en ik vind de achtergrond info vaak wel iets toevoegen. Zolang er niet iets uit de boeken wordt verteld wat nog moet worden uitgezonden, vind ik het allemaal prima. Maar het woord 'boek' is hier al direct een woord waar mensen hysterisch van gaan doen.
En zo vinden we allemaal iets andersIk denk dan het aloude 'je hoeft het niet te lezen', maar ook daar gaan dan weer mensen over gillen. Vermoeiend hoor. Maar, dat gezeur hoef ik op zich natuurlijk ook niet te lezen
dat zou vet zijn oberyn tegen de mountainquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zoon die vermoord wordt op zijn trouwdag is 1st wereld sores?
in highgarden toch?quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:09 schreef Poesopstokje het volgende:
Ze is nu Queen Regent, zonder die titel is ze niets meer. Ja, mag ze huisvrouwtje gaan spelen in Casterly Rock.
Volgens mij bedoelt hij Cersei.quote:
Het "Je hoeft het niet te lezen" gaat alleen op als mensen duidelijke spoilertags gebruiken. Daarnaast is er gewoon een topic helemaal speciaal voor seriekijkers die de boeken hebben gelezen, dus vind ik het enigszins absurd dat er nu nog steeds posts over de boeken in dit topic belanden. Dan ben je toch gewoon opzettelijk de boel aan het fucken?quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Cersei is heir van Casterly Rock, aangezien Jaime daar geen aanspraak op mag maken. Dus ze zal met Loras daar heen moeten.quote:
Volgensmij mogen alleen in Dorne de vrouwen erven en zou het in dit geval dus Tyrion zijn die de heir is.quote:Op woensdag 30 april 2014 08:46 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Cersei is heir van Casterly Rock, aangezien Jaime daar geen aanspraak op mag maken. Dus ze zal met Loras daar heen moeten.
Niet alleen smallfolk hoor. De discussie tussen Tywwin en Olenna over wat een grotere zonde was stata me nog levendig bijquote:Op maandag 28 april 2014 23:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jaha, maar je hoort zowel smallfolk als bijvoorbeeld Stannis hun walging regelmatig uitspreken.
Tywin wil niet dat Tyrion de heer van Casterly Rock wordt. Dus dan zou Tommen de eerstvolgende zijn die Casterly Rock mag claimen. Ervan uitgaande dat hij Casterly Rock niet hoeft, als koning zijnde, zou het daarna naar de broer van Tywin gaan. Kevan Lannister dus.quote:Op woensdag 30 april 2014 09:10 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Volgensmij mogen alleen in Dorne de vrouwen erven en zou het in dit geval dus Tyrion zijn die de heir is.
Last Hearth toch?quote:Op woensdag 30 april 2014 10:12 schreef Ang3l het volgende:
Zeg.... ik weet dat de wegen van Hodor/Bran (en de broer/zus) en Osha/Rickon gesplitst zijn op een gegeven moment bij die molen, maar waar is dat laatste team nou eigenlijk heengegaan? Die zie je echt totaal niet meer.
En heb ik t goed als de Starkjes bijna allemaal op weg zijn naar elkaar?
Arya met de Hound richting the Eyrie, en Sansa met Littlefinger ook daarheen.
En ons Johnneke Snow richting Crasters Keep, waar Bran ook zit.
Mis ik dus alleen Rickon voor de reunie. Waar de fuck is dat kind?!
#TeamWinningquote:Op woensdag 30 april 2014 10:12 schreef Ang3l het volgende:
Zeg.... ik weet dat de wegen van Hodor/Bran (en de broer/zus) en Osha/Rickon gesplitst zijn op een gegeven moment bij die molen, maar waar is dat laatste team nou eigenlijk heengegaan? Die zie je echt totaal niet meer.
En heb ik t goed als de Starkjes bijna allemaal op weg zijn naar elkaar?
Arya met de Hound richting the Eyrie, en Sansa met Littlefinger ook daarheen.
En ons Johnneke Snow richting Crasters Keep, waar Bran ook zit.
Mis ik dus alleen Rickon voor de reunie. Waar de fuck is dat kind?!
Meer wat een gehaaide oma.quote:Op woensdag 30 april 2014 09:25 schreef Ang3l het volgende:
Zo, ik kan eindelijk weer meeposten en -lezen. Alles wat gespoilerd was is inmiddels voorbijgekomen en ik heb de nieuwste gezien
O o oooo die scene met Margaery en Tommen
Wat een gehaaid mens zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |