Ik zal even een updateje halenquote:Op maandag 16 juni 2014 10:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
inderaad ranja, wil je wel het blokkenschema van ná het afzeggen van Factory Floor gebruiken
Kutkeuze. Wel blij mee, want hopelijk haalt het iets van de drug bij chvrches weg. Die hype is over terwijl Pangea op dit moment booming is.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:38 schreef yomthorke het volgende:
CHRVCHES of together PANGEA? Wat moet ik kiezen
Ja, zeg, nu staat September Girls ineens deels overlapt met PINSquote:Op maandag 16 juni 2014 10:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
inderaad ranja, wil je wel het blokkenschema van ná het afzeggen van Factory Floor gebruiken
Ik sta bij CHRVCHES iigquote:Op maandag 16 juni 2014 09:38 schreef yomthorke het volgende:
CHRVCHES of together PANGEA? Wat moet ik kiezen
Er komt een samenwerking tussen Pional en Interpol?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Hier vooral zin in Internal, Slowdive en The Notwist
Het is nog vroeg, Interpol iddquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:14 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Er komt een samenwerking tussen Pional en Interpol?
Nu alleen nog 0.1mm op vrijdag.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
0,9 mm is niet echt plenzen in totaal natuurlijk. Zie het liever naar 0,3-0,5 gaan, dat kan wel lekker zijn als het een beetje warm is
Niets mis mee.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:08 schreef Tourniquet het volgende:
De weersverwachting van weeronline:
[ afbeelding ]
Ik vond Eaux wel interessant toen ik van 't weekend wat onbekende bands ging luisteren.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vind dit prima festivalweer, stukken beter dan continu bakken in de zon imo. Heeft er iemand nog aanraders voor de vrijdag btw?
Verwacht geen drukte, maar probeer er zelf wel een kwartiertje van tevoren te zijn. Bij Swans stond ik toen ook pal vooraan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Slowdive als een mongool niemand aankijken inderdaad, genot.
En proberen toch ergens voorin te staan. Zijn ze populair? Zou het druk zijn als ik eerst een stuk Miles Kane meepak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |