SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkjes
Beginnersleesstof - http://www.purgegamers.com/welcome-to-dota-you-suck
Hero highlights met wat elke spel voor elke hero doet - http://www.youtube.com/playlist?list=PL86E04995E07F6BA8
Tips en tricks per hero - http://www.dotafire.com/
Statistieken van spelers - https://www.dotabuff.com/
FOK!kers die Dota 2 spelen
ClapClapYourHands
Salamando
Frag_adder
DhrIns
Holy_Goat (Chickensareawesome, the prophet)
Quotidien (Crackerz)
hehehe (Sai)
Wruijff ( Dev(astate) )
Scheringa (scheringa, Oogie Boogie Man)
Silverdigger (Silverdigger)
DjUntzUntz (DjUntzUntz)
Harlon (Agravaine)
Chipz (GotThatYOLOSwag)
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
quote:And then we have a dude with a gun and a porcupine who shoots snot at people.
Ik ken de situatie niet, maar, waarom ben je dan niet bij je team?quote:Op maandag 28 april 2014 22:00 schreef maho_91 het volgende:
hahaha Quotidien leuke titel![]()
Btw net een game met dramatische teammates. We lekeneen comeback lijken te maken en doordat ik begon te carryen. 20-5 Encha, besluit mijn team opeens 5v4 te vechten zonder mij --> GG
GAME OF THROOOWSSS!!
Ik was de T4 towers aan het defenden en mijn team stond t3 top. Mid en bot waren al weg. Ik zei nog expliciet dat ze niet moesten initiaten. Maar nee hoor, iemand moest per se uit de base gaan. Voordat ik daar was waren ze al dood.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:41 schreef Chipz het volgende:
[..]
Ik ken de situatie niet, maar, waarom ben je dan niet bij je team?
Ik had gisteren hetzelfde, we gingen om te janken in het begin, hadden een comeback, wonnen 3 keer de teamfight. Ging bij ons toen zij onze base in pushte onze carry weg TP'en om een paar creeps te farmen. We liepen terug om op hem te wachten maar hij kwam niet dus ja alles dood. Echt zo een WTF waarom zou je dat uberhaupt doen geval....quote:Op maandag 28 april 2014 22:00 schreef maho_91 het volgende:
hahaha Quotidien leuke titel![]()
Btw net een game met dramatische teammates. We leken een comeback te maken doordat ik begon te carryen. 20-5 Encha, besluit mijn team opeens 5v4 te vechten zonder mij --> GG
GAME OF THROOOWSSS!!
Ligt eraan wat t isquote:Op dinsdag 29 april 2014 09:45 schreef DKBeats het volgende:
MMR zegt niet zo heel veel.
Zit nu op 3.8K of zo, maar zit eigenlijk rond de 5K.
Resultaat van alleen maar stoned en dronken spelen...
Als iemand een keer een potje wilt spelen hoor ik het graag.
Jullie gebruiken wel animation cancelling neem ik aan?!
zeus ulti is veel leuker... die doet tenminste pijn aan andermans orenquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:42 schreef DKBeats het volgende:
Care much, kan de game nu lekker easy carryen.
Of ik ga pudge mid ook easy nu...
Spell cancellen Bv: magnus shockwave cancellen, pudge hook cancellen etc. etc.
Wat ik ook wel eens doe is KOTL picken en dagger rushen en dan team mates op hills zetten met zn ult xD
Of met een maat BS en Bane picken en allies constant denyen
Inderdaad, hoe houd je deze muziek volquote:
Ah, het is een FOK!er!quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:08 schreef DKBeats het volgende:
En tryhards zoals jullie nog steeds met mn ogen dicht vernederen...
Zo triest inderdaad.
Zucht...quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:40 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe houd je deze muziek vol
[..]
Ah, het is een FOK!er!
Oh er is geen nut hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:42 schreef DKBeats het volgende:
[..]
Zegt de gast die uit het niets begint te provoken, het nut hiervan is?
stomps tellen nietquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:45 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Oh er is geen nut hoor.
Maar wat is het nut van het verzieken van mensen hun games door ze te trollen?
wejoquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:42 schreef DKBeats het volgende:
Spell cancellen Bv: magnus shockwave cancellen, pudge hook cancellen etc. etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:48 schreef Quotidien het volgende:
[..]
wejo
hoe doe je dit???sommige spells geven wel de soundeffects! zoals zeus/magnus ulti.... ga maar testen in testclient, en je team hun oren zullen je voor altijd dankbaar zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:48 schreef Quotidien het volgende:
[..]
wejo
hoe doe je dit???Of gewoon op de grond drukken met een move command.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
Gast, je komt hier een partij dikbekken niet normaal meer. Ga dan gewoon weg ofzoquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:08 schreef DKBeats het volgende:
En tryhards zoals jullie nog steeds met mn ogen dicht vernederen...
Zo triest inderdaad.
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:20 schreef Harlon het volgende:
[..]
Gast, je komt hier een partij dikbekken niet normaal meer. Ga dan gewoon weg ofzo
Toch valt t me ook op dat er best veel goede spelers zijn op 2400.quote:Op donderdag 1 mei 2014 03:59 schreef Quotidien het volgende:
4 potjes gespeeld na 300 rating te verliezen vorige week.. 4 keer feeders en 4 keer zitten ze in mijn team.één keer nog kunnen omdraaien met slark, de anderen keren was het gewoon te veel.
Je merkt ook dat niet alleen het mmr maar ook het intellect van de spelers nogal wal daalt. Als een mongool spelen en het dan op de "overheated laptop" gooien, met 150 hp onder een tower staan en dan doodgaan en dan is het gelijk huilen in allchat: "lol ur trash u think ur good? stfu noob". Gaat echt nergens meer over zo dom als deze mensen zijn.
Ja de patch is er al, met de nodige bugs...quote:Op donderdag 1 mei 2014 07:49 schreef Frag_adder het volgende:
Is de patch er nou wel al of niet, ik hoor iedereen erover (had gisteren geen tijd om te spelen) maar toen ik ff steam opstartte kwam er geen update of zo binnen.
ik meen dat je gewoon control moest inhouden en dan duwde je hem autoamtisch in een hero en als je dat niet doet kan je hem niet sharen met een heroquote:Op donderdag 1 mei 2014 07:59 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Ja de patch is er al, met de nodige bugs...
Zo kun je bijvoorbeeld geen wards meer sharen, als je dat probeert worden ze gelijk geplaatst. (Behalve in de fountain dan, want dat hebben ze onmogelijk gemaakt)
control en dan de hotkey,quote:Op donderdag 1 mei 2014 07:59 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Zo kun je bijvoorbeeld geen wards meer sharen, als je dat probeert worden ze gelijk geplaatst. (Behalve in de fountain dan, want dat hebben ze onmogelijk gemaakt)
Zijn er ook, allen zijn er ook veel mensen naar die 2400 gecarried door die 1e persoon die echt weet wat ie doet in het team te hebben als carry, en dan er dom achteraan te hobbelen. persoonlijk kan ik meekomen tot 3k, maar ik ga al tijden als een jojo tussen 2k en 3 k op en neer omdat je soms een losingstreak krijgt omdat je continu echt complete randmongolen in je team krijgt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 07:47 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Toch valt t me ook op dat er best veel goede spelers zijn op 2400.
Kan wel, je moet nu control clickenquote:Op donderdag 1 mei 2014 07:59 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Oja, ik heb Steam 4x opnieuw opgestart en Dota opnieuw geinstalleerd.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:17 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Godver, telkens als ik wil spelen zegt hij dat mijn client verouderd is...
Hoe fix je dat?
Verify je files.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:38 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Oja, ik heb Steam 4x opnieuw opgestart en Dota opnieuw geinstalleerd.
Ik speel op een macbook.
Koop een Windows pcquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:38 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Oja, ik heb Steam 4x opnieuw opgestart en Dota opnieuw geinstalleerd.
Ik speel op een macbook.
Waarschijnlijk gewoon een coach die +1quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:43 schreef Silverdigger2 het volgende:
[ afbeelding ]
jammer 6on5 was leuk geweest
Bee kay bee.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:39 schreef Quotidien het volgende:
die game waar je letterlijk 5 ultis op je dak krijgt elke fucking fight
asd
hmm dat zal het inderdaad wel geweest zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een coach die +1
Tja tegen bloodseeker... bullshit hero en hij word nog gebuffed ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:47 schreef Quotidien het volgende:
Ik ga bijna nooit bkb op slark maar hier was het wel nodig ja, helaas gaan rupture en duel alsnog door bkb
Bloodcyka. Stun en gg seekerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:34 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Tja tegen bloodseeker... bullshit hero en hij word nog gebuffed ook.
vaak ben ik de enige die slim genoeg is om een stunner te nemen. Zie tegenwoordig vooral veel PA, Venge, Pudge (ugh, echt bijna guaranteed loss met een Pudge in je team, volgens mij trekt die hero gasten met een chromosoompje minder aan.) .quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:35 schreef Harlon het volgende:
[..]
Bloodcyka. Stun en gg seekerScrub hero.
express abandonen heb je alleen jezelf mee. Ga dan hun items van de courier af jatten en in de basis van de tegenstander droppen ofzoquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:45 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
vaak ben ik de enige die slim genoeg is om een stunner te nemen. Zie tegenwoordig vooral veel PA, Venge, Pudge (ugh, echt bijna guaranteed loss met een Pudge in je team, volgens mij trekt die hero gasten met een chromosoompje minder aan.) .
Gevolg: rupture,silence, bs activeert bkb en ik kan nada doen terwijl die me dood focussed. Het helpt ook niet dat ik het liefste support speel.
Gister had ik zo'n pot, ik speel lina mid ( enige ranged) met succes. ik gank bot 2x, beide keren bs, en 1 x top. vervolgens gaat weaver in top ff fijn 0-4, en chaos knight 0-5 in bot nadat ze me hebben uitgescholden waarom ik in godsnaam al op level 4 gank ook al is het met succes. Alle keren pakt bs de kill in bot, en Legion in top. Daarna was het dus kansloos. Omdat het enemy team ook doorhad dat ik de enige was die ze nog een beetje pijn kon doen, iedere fight 3-4 ult's op mijn dak en was ik fijn de focus van zowel bs als legion.Team de hele tijd me verrot schelden terwijl ik de enige ben met een positieve k/d.
Dat is de 2 pot in mijn hele dota leven die ik expres abandonned heb. Gasten waren vanaf het begin al strontvervelend aan het doen.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:56 schreef Harlon het volgende:
[..]
express abandonen heb je alleen jezelf mee. Ga dan hun items van de courier af jatten en in de basis van de tegenstander droppen ofzo
Wacht, hoe heb jij The King in je friendslist?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:43 schreef Silverdigger2 het volgende:
[ afbeelding ]
? welke kingquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:07 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wacht, hoe heb jij The King in je friendslist?
Xyclopz natuurlijk, noemt zichzelf toch The King?quote:
ik zat al te zoeken naar crimson king hahaquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:37 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Xyclopz natuurlijk, noemt zichzelf toch The King?Cast wel eens games en speelt altijd met bulldog samen op stream enzo, vrij bekend persoon.
Qua commentaar of qua speelstijl?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:37 schreef znarch het volgende:
Heb Dendi nu een paar x zien streamen. Is hij nou altijd zon irritant mannetje als hij pubs speelt?
Dat hij als hij verliest eigenlijk altijd (of steeds als ik toevallig kijk, ik kijk niet zoveel streams) zijn teammates enorm gaat flamen.quote:
Ik zag dat hij op het laatst met Noobcyka in de bosjes bij bot ging verstoppen omdat hij zijn KD ratio niet naar beneden wilde brengen ofzo, in plaats van de basis verdedigen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:37 schreef znarch het volgende:
Heb Dendi nu een paar x zien streamen. Is hij nou altijd zon irritant mannetje als hij pubs speelt?
Omdat het kan. Het is niet alsof Valve tekort komt qua geldquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:33 schreef hehehe het volgende:
Rare stretch goals... 5 miljoen voor nieuwe match making. Waarom hebben ze daar geld voor nodig?
Komt goed, is een 1v1 matchmaking.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:45 schreef Quotidien het volgende:
hopelijk zorgt die nieuwe matchmaking ervoor dat ik geen storms in team krijg die letterlijk met full hp en mana afk in de secret shop staan te wachten terwijl er een ursa in de rosh pit staat.
of mensen die niet in staat zijn op een creep te klikken als deze low hp is
Lagg.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:19 schreef Chipz het volgende:
Kan men eindelijk het team niet meer blamen..
Tip: Maak een butterfly in plaats van de 2e Mjolnirquote:Op maandag 12 mei 2014 03:26 schreef BasOne het volgende:
Ik ben een hardcore DOTA2 speler, ik heb maar liefst 50 games op m'n naam staan en ik ben fucking level 8
Zonder gekheid.
Ben een week geleden oid met DOTA2 te spelen.. en verslaafd...
Gelijk..
Fav karakter, Sniper.
Zonder twijfel, geen discussie mogelijk.
Geef me een sniper met Power Threads, Desolater, 3 Mjolnirs en een Bloodstone en ik ben fucking Blain... If it bleeds i can kill it
Dan is het ook geen sniper meer maar een minigunner![]()
[ afbeelding ]
Tally Ho motherfuckers.
skadi + mkb is helemaal humorquote:Op maandag 12 mei 2014 08:23 schreef Polacco het volgende:
En bloodstone op sniper heeft ook niet zoveel nut. Kan je beter een damage item nemen, zoals een daedalus of een MKB.
Ik heb nogal de neiging om midden in een gevecht te staan dan is extra HP en mana wel handigquote:Op maandag 12 mei 2014 08:23 schreef Polacco het volgende:
En bloodstone op sniper heeft ook niet zoveel nut. Kan je beter een damage item nemen, zoals een daedalus of een MKB.
Butterfly hell no..quote:Op maandag 12 mei 2014 07:56 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Tip: Maak een butterfly in plaats van de 2e Mjolnir
butterfly is 60 damage, 60% attackspeed, 30% evasion (oftewel 30% meer hp vs physical damage vs alles wat geen mkb heeft). Mjolnir heeft 24 damage (36 minder), 20% attackspeed meer en 25% kans op 150 magic damage, wordt 33% gereduced, wat neer komt op ongeveer 50 damage. Echter als je al een Mjolnir hebt wordt die kans echt geen 75%, vanwege dat rare kansberekening systeem dat de kans lager is maar groter wordt als je hem niet krijgt en daarna reset. Oftewel 1 Mjolnir is prima, ga daarna wat anders!quote:Op maandag 12 mei 2014 08:31 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik heb nogal de neiging om midden in een gevecht te staan dan is extra HP en mana wel handig
[..]
Butterfly hell no..
Meer damage, meer firepower
Alles om RoF omhoog te halen, dus monky sticks of Mjolnirs, en Mjolnirs hebben leuke lichteffectjes
Is coach....quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:43 schreef Silverdigger2 het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens, dat moet je als sniper dus juist niet doen! Je hebt nog maar weinig games dus dat leer je wel, maar als je bij een sniper in het midden staat heb je al een fout gemaaktquote:Op maandag 12 mei 2014 08:31 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik heb nogal de neiging om midden in een gevecht te staan dan is extra HP en mana wel handig
3 mjolners en een bloodstone? Neequote:Op maandag 12 mei 2014 03:26 schreef BasOne het volgende:
Ik ben een hardcore DOTA2 speler, ik heb maar liefst 50 games op m'n naam staan en ik ben fucking level 8
Zonder gekheid.
Ben een week geleden oid met DOTA2 te spelen.. en verslaafd...
Gelijk..
Fav karakter, Sniper.
Zonder twijfel, geen discussie mogelijk.
Geef me een sniper met Power Threads, Desolater, 3 Mjolnirs en een Bloodstone en ik ben fucking Blain... If it bleeds i can kill it
Dan is het ook geen sniper meer maar een minigunner![]()
[ afbeelding ]
Tally Ho motherfuckers.
Ehm Mjolnir heeft +80 attack speed.....quote:Op maandag 12 mei 2014 08:54 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
butterfly is 60 damage, 60% attackspeed, 30% evasion (oftewel 30% meer hp vs physical damage vs alles wat geen mkb heeft). Mjolnir heeft 24 damage (36 minder), 20% attackspeed meer en 25% kans op 150 magic damage, wordt 33% gereduced, wat neer komt op ongeveer 50 damage. Echter als je al een Mjolnir hebt wordt die kans echt geen 75%, vanwege dat rare kansberekening systeem dat de kans lager is maar groter wordt als je hem niet krijgt en daarna reset. Oftewel 1 Mjolnir is prima, ga daarna wat anders!
Tevens op je Mjolnir proc, gaat je armor reduction niet af van je desolator, dus bij te veel procs loop je juist damage miss omdat hij armor heeft.
Normaal in zo een game springt het hele enemy team als eerste op de sniper, zeker als je geen escape items hebt.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:18 schreef BasOne het volgende:
Oh nu moet ik toegeven dat een spelletje zelden langer duurt dan 30-40 minuten, Desolator en 1 Mjolnir en dan zijn we dood of we hebben gewonnen
Pas 3 spellen gehad die langer dan een uur duurden, mega ownage.
Gewoon niets doen en auto fire en 20 kills maken![]()
(op 1 death)
kan natuurlijk zijn dat die anderen nog meer zogen dan ik
Yup, sniper is een gewild doelwit, i love it, come and get mequote:Op maandag 12 mei 2014 10:27 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Normaal in zo een game springt het hele enemy team als eerste op de sniper, zeker als je geen escape items hebt.
Je betaalt voor de active en passive, die stacken niet. Dan ben je nogal inefficient met je gold bezig enzo. Bloodstone is ook meer voor mana regen, voor survivability is een satanic/heart/ac/bkb veel beter.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:06 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ehm Mjolnir heeft +80 attack speed.....
En die stacked.. 3 Mjolnirs = + 240 attack speed + 30 AS van Power Treads = chain lighntining minigun....
+60 Dam Desolator, +72 Dam Moljinrs + 10 dam bloodstone.
=
One Bad Motherfucker...
[ afbeelding ]
Ursa en Huskar zijn de nieuwe pubstompersquote:Op maandag 12 mei 2014 12:36 schreef yoloswaggings het volgende:
Sniper + mom + lothar...
pubstomper to the max
Wat is jouw rating eigenlijk?quote:Op maandag 12 mei 2014 12:41 schreef Quotidien het volgende:
Tot 2000 misschien, daarna word je gewoon gereport omdat je feedt.
Ik zit net zo goed trench tier hoor. Momenteel rond de 3400 na een drop van 400 een paar weken geleden toen ik 3800 zat.quote:
Hahaha als je met je hersens speelt kan je hier zelfs met 4.3k+ rating mee winnen (empirisch vastgesteld)quote:Op maandag 12 mei 2014 12:41 schreef Quotidien het volgende:
Tot 2000 misschien, daarna word je gewoon gereport omdat je feedt.
Sheever is speciaal ingevlogen, we hebben d'r allemaal zin an.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Qualifiers beginnen vandaag toch? Lekker genieten
Ik zet het commentaar liever op Russisch dan dat ik naar dat kut wijf luister.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:37 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Sheever is speciaal ingevlogen, we hebben d'r allemaal zin an.
quote:Op maandag 12 mei 2014 16:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik zet het commentaar liever op Russisch dan dat ik naar dat kut wijf luister.
LYSANDERquote:Op maandag 12 mei 2014 17:59 schreef Silverdigger2 het volgende:
qualifiers
geen idee, maar er zijn 4 streams om te kijken, dus geen last van niet nader te noemen stemmen. als er maar een lysander solo cast 24/7 is
ti4 kan je gewoon gratis kijken, heb je geen compendium voor nodigquote:Op maandag 12 mei 2014 19:32 schreef maho_91 het volgende:
Als je een compendium koopt, is dat dan ook gelijk je ticket voor Ti4?
Alleen de Qualifiers zijn toch gratis?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
ti4 kan je gewoon gratis kijken, heb je geen compendium voor nodig
Heel veel keken gewoon hoor.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:43 schreef Quotidien het volgende:
Alles is gratis mang
Vorig jaar was er niemand die de grand finals live keek hier
SingSing, neerlands gametrotsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:21 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Team: Na'Vi
Speler: SingSing (tja je bent toch altijd een beetje voor je eigen land he)
Nee, dan heb je de verkeerde carry genomen. Een doom bijvoorbeeld kan veel auw doen en wilt juist alle klappen opvangen. Een slardar ook. Zorg sowieso dat er een fatsoenlijke initiator in je lineup zit, vaak gaat het daar fout. Doe jij het prima als carry maar omdat jullie geen initiatief kunnen nemen en zij wel ben je constant de sjaak.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:33 schreef Quotidien het volgende:
pub logica:
carry picken, als enige farm hebben en damage doen -> enemy beseft dit en focust je elke fight met 3-4 ults -> defensieve items maken (bkb, ac, etc) -> solo mid die na 55 minuten nog steeds met 1 item rondloopt flamet je omdat je geen "fighting" items hebt en niet genoeg damage doet
Ik noem dit het "spons-effect". Alles tanken zodat je team vrij spel heeft. Hiervoor moet je een core hero picken en farmen. Als je team bestaat uit een combinatie van melee en ranged creeps, heb je waarschijnlijk verloren.
Qua wat je er voor krijgt ga je niet snel meer waard voor je geld krijgen denk ik.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:57 schreef maho_91 het volgende:
Hoezo heb ik loading screen gekregen? Die zijn toch alleen voor compendium ownersHeb Naga, ogre en treant. Vind die van Lycan, Visage en IO wel mooi.
Btw, is een compendium het waard om te kopen? Koop nooit iets in de shop maar twijfel wel of ik er 1 moet halen..
Is wel prijzig, maar je krijgt wel toffe rewards en dikke pointboosters. Daarnaast vind ik het wel leuk om een keer wat geld uit te geven aan een spel wat ik zovaak speel en helemaal gratis is.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:57 schreef maho_91 het volgende:
Hoezo heb ik loading screen gekregen? Die zijn toch alleen voor compendium ownersHeb Naga, ogre en treant. Vind die van Lycan, Visage en IO wel mooi.
Btw, is een compendium het waard om te kopen? Koop nooit iets in de shop maar twijfel wel of ik er 1 moet halen..
hier word wat uitgelegd, maar t begint pas vanaf de 19e en ben zelf te lui om t te lezen hahaquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:01 schreef Scheringa het volgende:
Ik voel mezelf een beetje dom, maar ik snap geen reet van die Fantasy league...
En die komt er ook wel de komende maanden, nog veel potjes gehad waar 1 of 2 van de 10 maar een compendium hadden. Ze hadden hoger kunnen inzettenquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Prizepool is inmiddels 5 miljoen
Nog 1 miljoen voor customize a building in base.
Denk je? Ik verwacht er nog maar 1 bij die ze dan op zo een onhaalbaar bedrag zetten (10 miljoen of zo) gewoon om te kijken of het ze lukt.quote:
Bij de vorige TI ook gedaan, op een gegeven moment waren de oorspronkelijke stretch goals gehaald, dus dan zetten we er gewoon nieuwe bijquote:Op vrijdag 16 mei 2014 08:02 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Denk je? Ik verwacht er nog maar 1 bij die ze dan op zo een onhaalbaar bedrag zetten (10 miljoen of zo) gewoon om te kijken of het ze lukt.
Midden in de nacht wanneer iedereen stoned/dronken is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:56 schreef Seam het volgende:
Wat is dan het fijnste tijdstip om te spelen?
Ik denk meestal rond 22:00.
http://www.purgegamers.com/welcome-to-dota-you-suckquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:03 schreef lesleyyb het volgende:
ik ben een league player maar heb nu ook dota gedownload. iemand tips hoe wegwijs te worden uit al die hero's?
Speel die minicampaign, speel wat bot games en speel die "limited heroes" dingen om eventjes alles te leren kennenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:03 schreef lesleyyb het volgende:
ik ben een league player maar heb nu ook dota gedownload. iemand tips hoe wegwijs te worden uit al die hero's?
noooooooooooooooooooooquote:
Kopen. Meeste punten pak je later met predictions juist hebben, maar in de tussentijd kun je de hero challenge doen en iedere week items offeren.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:36 schreef Quotidien het volgende:
Ook compendium gehaald.. Hoe krijg je zo'n hoog level?
Ik had ranked gewonnen met een tidehunter en die werd niet eens afgevinkt, ik begon me daarna af te vragen of ranked uberhaupt wel telt voor je compendium.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:03 schreef maho_91 het volgende:
Krijg je een idioot in je team die Wisp pickt, omdat hij ermee moet winnen voor z'n compendium. Thank you for the feed and the -25
Doe het tenminste in unranked!
Ranked telt wel. Heb er een aantal via ranked afgevinkt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:18 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik had ranked gewonnen met een tidehunter en die werd niet eens afgevinkt, ik begon me daarna af te vragen of ranked uberhaupt wel telt voor je compendium.
wat raar dat mijn tidehunter niet is afgevinked dan, vast een of andere bug danquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:31 schreef maho_91 het volgende:
quote: Op dinsdag 20 mei 2014 08:18 schreef Frag_adder het volgende:[..]Ik had ranked gewonnen met een tidehunter en die werd niet eens afgevinkt, ik begon me daarna af te vragen of ranked uberhaupt wel telt voor je compendium.Ranked telt wel. Heb er een aantal via ranked afgevinkt.
Stomps vind ik van beide kanten geen heel erg leuke gamesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:56 schreef Harlon het volgende:
Na ongeveer een week van tards, mongols en andere vormen van russisch tuig heeft de tegenstander ze nu weer in hun team zitten. Lading stomps achter de rug die echt nergens meer over gingen.
9 van de 10 keer geen reet aan. Wij draften een jugger, een mag, een bat, een sandking en een dazzle. Wat zetten zij er tegenover? Een jungle WK, axe farming safe met lion support een puck mid en een imbasaw offlane. na 7m was de WK lvl 2, want wk jungle zuigt. Axe rushed vanguard dus behalve puck nog steeds geen initiation.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:39 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
wat raar dat mijn tidehunter niet is afgevinked dan, vast een of andere bug danEr was toen inderdaad een server overload maar kreeg de melding dat items en zo later ingevuld zouden worden. Stats zijn wel opgemerkt hero is niet afgevinked.
[..]
Stomps vind ik van beide kanten geen heel erg leuke gamesals je zo dik wint is er ook geen kunst meer aan. Als je kansloos verliest is het ook zonde.,
leukste is wel als het hele team gaat trollen en dan verliestquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:52 schreef Harlon het volgende:
[..]
9 van de 10 keer geen reet aan. Wij draften een jugger, een mag, een bat, een sandking en een dazzle. Wat zetten zij er tegenover? Een jungle WK, axe farming safe met lion support een puck mid en een imbasaw offlane. na 7m was de WK lvl 2, want wk jungle zuigt. Axe rushed vanguard dus behalve puck nog steeds geen initiation.
't werd zelfs zo erg dat ik lekker kon gaan trollen met items en shit. http://dotabuff.com/matches/669197066
oftewel tijdje geen ranked spelen als dat erin komt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:21 schreef maho_91 het volgende:
http://www.dota2.com/international/compendium/
Die nieuwe strecht goals zuigen....... "Daily Hero Challenge" gaat ranked verpesten!
Swap?quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:25 schreef Frag_adder het volgende:
In de categorie feest, gisteren een ally bij random draft die randomde. Krijgt ie invoker, wat tevens zijn 1e invoker game was.arme ons
[..]
oftewel tijdje geen ranked spelen als dat erin komt.
hij kon niet chatten of hij chatte niet.quote:
Ah een rus. Dan heb je bij voorbaat al verloren. Godvergeten kut volk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:44 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
hij kon niet chatten of hij chatte niet.
Mwa sommige gaan hele frustrerende potjes opleveren omdat iemand indeens een leastplayed hero moet doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:05 schreef Seam het volgende:
Nieuwe stretchgoals zijn erg tof eigenlijk, had ik niet verwacht.
Mwah tegen een Lich/LC zou ik hem ook niet alleen laten omdat dat gewoon vragen om problemen is. die 2 kunnen hem ook zonder problemen diven, duel/frostblast en weg is de lesh.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:17 schreef Quotidien het volgende:
Lekker potje zojuist weer..
Ik speelde meepo met een leshrac tegen een lich en lc. First blood binnen gehaald, onze pudge komt ganken, mist 3x zijn hook. Als lich en lc level 6 zijn wordt het te gevaarlijk en ga ik mid ganken/junglen, en natuurlijk gaat leshrac feeden. Word vervolgens helemaal boos omdat ik hem alleen laat en niet farmIk was een "kid" en moest allemaal nare ziektes krijgen omdat meneer als een leshrac statisch in de lane blijft zitten en doodgaat.
Je wordt er echt moe van, mensen die basics niet begrijpen en dan helemaal boos worden als je buiten hun handboekje treedt. Vaak is de enige manier om dat gezeik niet op je te krijgen gewoon mee te feeden.
Je hebt volledig gelijk hoor, maar als je nog in de 3k zit kom je zelden mensen die dat inzicht hebben tegen. Kan je 'm beter helpen. Niet dat je lich met EB+Poof af kan maken want da's gewoon insta chainfrost en dooie meepo.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:35 schreef Quotidien het volgende:
punt is dat hij zelf niet tot de conclusie kan komen "ik kan hier niks en overal zijn free kills als ik ga roamen" en dan dood blijft gaan en boos wordt. En als je dan uitlegt dat je in zo'n situatie niet moet feeden maar iets anders gaan doen wordt ie nog bozer.
Als je irl een paal aan ziet komen ga je toch ook een stap opzij, moet je niet gaan flamen als degene naast je wel aan de kant gaat en niet met je tegen die paal loopt.
En daarna gewoon casually abandonenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:39 schreef Quotidien het volgende:
http://www.twitch.tv/arteezy/b/531508051?t=114m10s
Die ogre jukes bij de rosh pit
Als je bij je tower staat staan die 3 mensen voor lul en maakt het niet uit of de rest van je team pushed of jungled.quote:Op maandag 26 mei 2014 03:17 schreef Quotidien het volgende:
30 minuten brood spelen en continue minimaal 3 mensen die in je lane campen om te proberen je te killen en splitpush tegen te gaan.. En team farmt jungle en doet niks met alle space.
Wel als het enemy team 5 carries heeft. Ze hoeven echt letterlijk maar naar een tower te lopen en die te pushen, free towers en als enemy team gaat verdedigen pak ik rax. Maarnee, wachten tot iedreen 6 slotted is en game verliezen.quote:Op maandag 26 mei 2014 03:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je bij je tower staat staan die 3 mensen voor lul en maakt het niet uit of de rest van je team pushed of jungled.
is dan ook de highest winrae hero zo een beetje op het moment. Vooral je buyback disable en langere respawntijd is cruciaal lategame.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
11 potjes met necro
9 gewonnen
ez hero
Ik ga gewoon boots, mek, dagon.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:06 schreef Frag_adder het volgende:
is dan ook de highest winrae hero zo een beetje op het moment. Vooral je buyback disable en langere respawntijd is cruciaal lategame.
Dagon vind ik op die een erg leuke trollbuildquote:Op maandag 26 mei 2014 10:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ga gewoon boots, mek, dagon.
Eerst 1 level heart stopper, daarna 1 level q, daarna nog een keer heat stopper daarna e, daarna q, ulti en q verder maxen.
Vooral die heart stopper aura doet early game redelijk veel schade en mid game kan je zo'n beetje op de tegenstander inrennen die je q onderschatten, beetje kills pakken met je ulti. Zodra je dagon hebt kan je helemaal losgaan. q, dagon, ulti gg
Als je heel snel veel kills krijgt moet je gewoon continu doorpushen. Je heal + extra heal met mek geeft je gigantisch veel survivability. Late game ga je op den duur niks meer doen met je nukesquote:Op maandag 26 mei 2014 10:33 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dagon vind ik op die een erg leuke trollbuildmaar je jat er vaak te veel farm van je carries mee af. En je bent nooit een volledige carry met die hero, wel een itemdependant nuker. Ik ga altijd mekanism op die en dan meestal gewoon wat tanky magic items
je aura blijft heerlijk ook lategame.
Ook een heel leuk trollitem als pubstomp is radiance
Klopt maar het nadeel wat ik zelf vind aan de necro is: waar lane je?quote:Op maandag 26 mei 2014 10:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je heel snel veel kills krijgt moet je gewoon continu doorpushen. Je heal + extra heal met mek geeft je gigantisch veel survivability
Ik ga vaak met de hard carry mee. hard carry kan rustig farmen, aura doet goede dmg tegen tegenstander en je kan op den duur heel makkelijk kills pakken. Vooral de supports zijn de pineut. Helemaal met een WK. Stun er op, Q er op, aura allesquote:Op maandag 26 mei 2014 10:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Klopt maar het nadeel wat ik zelf vind aan de necro is: waar lane je?
Ik vind hem lekker sustainable op een offlane met een andere nuker, maar als support op de easylane ben je net wat te level / item dependant om echt los te komen. In het midden zijn er betere heroes en als endgamecarry ben je helemaal kansloos.
Voordeel blijft wel van deze hero dat zowel je aura als je ulti heerlijk meescalen lategame omdat het procentueel werkt. Vooral je ulti is ziek. Geen buyback + langere respawn tijd is echt heel ziek in een endgame teamfight.
En dan springt een facelessvoid in je? of een phantomlancer, welke moet je dan hebben met je ulti?quote:Op maandag 26 mei 2014 11:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ga vaak met de hard carry mee. hard carry kan rustig farmen, aura doet goede dmg tegen tegenstander en je kan op den duur heel makkelijk kills pakken. Vooral de supports zijn de pineut. Helemaal met een WK. Stun er op, Q er op, aura alles
early game kan je 2vs2 makkelijk aan en je 3e skill is late game erg belangrijk, je kan zo 100hp/sec heal halenquote:Op maandag 26 mei 2014 11:02 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
En dan springt een facelessvoid in je? of een phantomlancer, welke moet je dan hebben met je ulti?
Ik vind het een prima semicarry, maar het zal nooit een hardcarry worden. Of een morphling oneshot je, of of of....![]()
Je bent zo squishy en damageoutput heb je nooit. Als deze hero de farm pakt en ze overleven het nog na 35 minuten kan je kappen
krijgt een alchemist helemal gratisquote:Op maandag 26 mei 2014 11:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
early game kan je 2vs2 makkelijk aan en je 3e skill is late game erg belangrijk, je kan zo 100hp/sec heal halen
Heartstopper kan een grappige constant harass zijn in de laningphase als ze geen heal hebben.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:48 schreef maho_91 het volgende:
Heartstopper is niet echt sterk earlygame. Earlygame damage bij lvl 1 en 2 is negeerbaar. Ik kies sadist ook boven heartstopper. Level 6 ben ik meestal 3-0-2-1.Gewoon mid gaan en radi rushen. Door sadis heb je altijd mana en hp, als je kan lasthitten natuurlijk. Radi+Hot is unkillable.
Wisselt. Soms very high, soms normal, soms high. Merk het verschil trouwens maar weinig, ook op VH nog een overdosis aan tards.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:03 schreef Frag_adder het volgende:
Trouwens, op dotabuff staat er bij mij tegenwoordig bij wat je skillbracket was (bij sommige potjes) op welk niveau zitten jullie?Hier is alles very high
of heeft iedereen dat
[..]
Heartstopper kan een grappige constant harass zijn in de laningphase als ze geen heal hebben.
dat valt mij ook op, is VH gewoon puur gebaseerd op aantal matches of zo>?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:16 schreef Harlon het volgende:
[..]
Wisselt. Soms very high, soms normal, soms high. Merk het verschil trouwens maar weinig, ook op VH nog een overdosis aan tards.
Nope. Speel met iemand samen die vrijwel alles in VH zit en heeft iets van 600 games erop zitten. Heb ook iemand op m'n lijst staan (waar ik overigens bijna niet mee speel, voor obvious reasons) die iets meer dan 4k potjes erop heeft zitten en alles, maar dan ook echt alles in normal heeft. Heeft ook een 46.1% winrate.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:57 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dat valt mij ook op, is VH gewoon puur gebaseerd op aantal matches of zo>?
Heartstopper is early game juist wel sterk. Heroes hebben geen hp regen meer waardoor ze continu hun items moeten gebruiken. Tango helpt geen reet, regen blijft hangen rond de 0,1-0,5 soms zelfs alsnog negatief. Dan kan je continu de tegenstander harassen en de carry waar je mee loopt kan farmen. Na een paar minuten is de tegenstander laag genoeg en kan je QQQQQ klikkenquote:Op maandag 26 mei 2014 11:48 schreef maho_91 het volgende:
Heartstopper is niet echt sterk earlygame. Earlygame damage bij lvl 1 en 2 is negeerbaar. Ik kies sadist ook boven heartstopper. Level 6 ben ik meestal 3-0-2-1.Gewoon mid gaan en radi rushen. Door sadis heb je altijd mana en hp, als je kan lasthitten natuurlijk. Radi+Hot is unkillable.
Grappig dat heb ik nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:14 schreef Quotidien het volgende:
wat zijn die "nadota" gastjes toch irritant zeg, met dat eMO Getyp IPv GEWOon normAal te typPEN.
En dan steeds dat dg dit lb dat brown zus yellow zo oj dat ditOf je noemt een speler gewoon bij de hero die die speelt ipv steeds alles bij kleur te noemen.
Ik zeg ook niet dat je heartstopper moet maxenquote:Op maandag 26 mei 2014 20:02 schreef Quotidien het volgende:
Heartstopper eerst maxen zorgt ervoor dat je de hele early game compleet nutteloos bent en je team 4vs5 speelt. Je kunt zo ook niet snowballen, en dus ben je de hele game nutteloos. 5 sec cd aoe nuke én heal is veel beter dan 1.5% decay.
Ik wou eens zien op wat voor mmr ik uit zou komen voor de grap, maar zo gaat dat ook wel lastig natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op hetzelfde waar je nu zit grofweg. Nogal logisch lijkt me.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:51 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik wou eens zien op wat voor mmr ik uit zou komen voor de grap, maar zo gaat dat ook wel lastig natuurlijk.
Waarom wel?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:09 schreef Silverdigger2 het volgende:
haha hoezo heb je de settings niet in het engels staan?
Yup. Wanneer iemand tijdens de loadscreen al mid callt, weet ik dat het een fail mid wordt en dat we hoogst waarschijnlijk verloren hebben,quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:53 schreef Quotidien het volgende:
"ME MID" --> altijd instant fail, no exceptions. Je weet iig wel waar je aan toe bent dan.
Misschien zegt dat meer over jou dan over al die andere mensen...quote:Op woensdag 28 mei 2014 03:33 schreef Quotidien het volgende:
2 ragequits op rij en je bedenkt het niet, UITERAARD allebei in mijn team
Edit: NOG EEN, WEER MIJN TEAM
EZ MMR
edit2: nog eendit keer in.. wederom mijn team
4 ragequits in 6 games en allemaal mijn team.
Volgens mij heb ik de afgelopen maanden een stuk of 10 van zo'n games gehad met misschien één in mijn voordeel.
Wat heel veel scheelt, en ook nog eens zorg dat je niet verliest. Is om zelf rustig te blijven en vooral niet te keer gaan tegen mensen die een fout maken. Zeg hoogstens dat ze aan hun positioning moeten denken. Hoe meer jij jezelf opfokt en hoe meer je boos wordt op hun hoe slechter de sfeer en hoe groter de kans op een loss.quote:Op woensdag 28 mei 2014 03:33 schreef Quotidien het volgende:
2 ragequits op rij en je bedenkt het niet, UITERAARD allebei in mijn team
Edit: NOG EEN, WEER MIJN TEAM
EZ MMR
edit2: nog eendit keer in.. wederom mijn team
4 ragequits in 6 games en allemaal mijn team.
Volgens mij heb ik de afgelopen maanden een stuk of 10 van zo'n games gehad met misschien één in mijn voordeel.
Enige mensen die ik zie ragen zijn russen als ik ze op cliffs forcestaff of op een andere manier aan 't verneuken ben. Maar tegen die tijd is de boel al lang verlorenquote:Op woensdag 28 mei 2014 07:43 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wat heel veel scheelt, en ook nog eens zorg dat je niet verliest. Is om zelf rustig te blijven en vooral niet te keer gaan tegen mensen die een fout maken. Zeg hoogstens dat ze aan hun positioning moeten denken. Hoe meer jij jezelf opfokt en hoe meer je boos wordt op hun hoe slechter de sfeer en hoe groter de kans op een loss.
Ik weet het, ik rage zelf ook nog wel eens, maar het scheelt echt!
Nope ook niet veel. Soms wat kut russen die dc'en en dan 20 minuten later weer een keer terug komen maar that's itquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:12 schreef Frag_adder het volgende:
Trouwens ik denk dat ik nu toch al zeker 100 games op rij geen leaver heb gehad (wel drops van mensen maar kwamen altijd terug), misschien omdat ik nu meer ranked speel maar ik heb er echt weinig last van. Hoe zit dat bij jullie dan, komt het wel vaak voor op ranked dan?
nou toen ik las blabla wil je in het partijtje toevoegen heb ik hem maar in het engels gezetquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Waarom wel?Zolang de namen van voorwerpen etc maar in het Engels zijn heb ik er geen problemen mee.
Ik vind het wel grappig,quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:45 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
nou toen ik las blabla wil je in het partijtje toevoegen heb ik hem maar in het engels gezet
ik vind het al erg dat ik standaard naar Helden refereer ipv heroesquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig,
Pudge heeft Bloodseeker onthoofd voor 365 goud!
Het bezorgt me een glimlach op mijn gezicht.
Een smurf? tha fuq?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:46 schreef Silverdigger2 het volgende:
ps. je zit vaker bij leavers wanneer je op een smurf gaat spelen, je speelt dan tegen mensen speelt die niet voor niets weinig games hebben // ook een smurf spelen. hun boeit t namelijk toch geen fuck want ze hebben nog 5 andere accounts om 'dingen op te testen // games te zieken'
een smurf account, zodat je niet gemessaged wordt // of zodat je je nieuwe mmr kan krijgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tis van de game lol, waar lvl 30 het hoogste isquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:01 schreef Seam het volgende:
is lv 30 hoog dan ja? ik zit nu bijna op 150, die tip van koreaanse taal is trouwens echt hilarisch.
Ja maar als het nou 50/50 was.. maar nee hoor allemaal mijn teamquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:46 schreef Silverdigger2 het volgende:
ps. je zit vaker bij leavers wanneer je op een smurf gaat spelen, je speelt dan tegen mensen speelt die niet voor niets weinig games hebben // ook een smurf spelen. hun boeit t namelijk toch geen fuck want ze hebben nog 5 andere accounts om 'dingen op te testen // games te zieken'
hoezo drop je 500 punten? ik snap et nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:20 schreef Quotidien het volgende:
Het was idd op een smurf. Zeker in het begin heb je nog hoge uncertainty en dan drop je met 4 abandoners gewoon 500 punten ofzo.
zoiets. bij hoge uncertainty drop maakt een match veel meer verschil in punten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:11 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
hoezo drop je 500 punten? ik snap et niet
Is ook schromelijk overdreven volgens mij.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:11 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
hoezo drop je 500 punten? ik snap et niet
Waar dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:05 schreef Quotidien het volgende:
Niet overdreven, er zijn zat experimenten geweest waar mensen zo aan die nummers kwamen. Soms wel 500 rating per match.
Ja, waar op reddit?. Lijkt mij vrij onwaarschijnlijk namelijk. Ik heb ze ook niet gevonden.quote:
Dan zoek je hem even? Zoeken op relevantie is zo gebeurt, ik zag ze niet iig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:34 schreef Quotidien het volgende:
er wordt om de minuut een nieuwe post gemaakt, het is echt niet dat ik ze allemaal onthoud of alle goeie bookmark.
Er is dus 1 iemand die beweert dat zijn MMR 1x 400 afnam na 1 game.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:56 schreef Quotidien het volgende:
kom je met die link, reageren ze niet meer
Deze game was op de exacte dag waarop MMR gereleased was dus kan net zo goed 1 bug zijn. Het is maar 1 iemand die dit beweert.quote:I played ranked party* (edited) matchmaking the day RMM was released. I used the 'developer 1' to check my MMR, and funny enough I would lose 400-500 MMR after winning a game. My teammates who played mid and carry? They gained mmr. This confused me, and actually made me quite annoyed, because I feel I contributed massively to these wins. Here's a game I lost 400 MMR for, during calibration (yes, I remember perfectly): http://dotabuff.com/matches/428485775[4]
quote:Why the "Elo/MMR hell experiments" should stop.
They don't really do anything.
Simply put, no ones opinion on "elo/mmr hell" really ever changes after watching someone go from 1k to 6k or whatever is done. Think about it for a minute. Do you REALLY expect anyone who blames their low MMR on an elo hell to change their mind? Do you honestly think that 2k player who always blames his teammates and complains about mmr hell is going to watch someone get from 2k to 6k and go, "Wow, I guess it really doesn't exist. I can see now that my low mmr is a direct impact of my poor dota skills and I belong at my mmr, and if I truly wish to raise my mmr, I should focus on improving." Come on, get real. You know the Dota community better than that.
Verder is dit niet zomaar een persoon maar vrij betrouwbaar. Ook lees je in de comments dat vrijwel iedereen het ermee eens is omdat ze dezelfde ervaringen hebben en dit een goede verklaring is.quote:I used the 'developer 1' to check my MMR, and funny enough I would lose 400-500 MMR after winning a game. My teammates who played mid and carry? They gained mmr. This confused me, and actually made me quite annoyed, because I feel I contributed massively to these wins.
Tuurlijk, zon thread trekt mensen die in low elo zitten en dat niet willen accepteren.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:11 schreef Quotidien het volgende:
Waarom kom je nou met die experimenten aanzetten? Dat gaat over 4k spelers die op een 5k account spelen, heeft hier helemaal niks mee te maken.
Je maakt er zelf ook maar wat van, hij zegt heel duidelijk dat het over meerdere games gaat:
[..]
Verder is dit niet zomaar een persoon maar vrij betrouwbaar. Ook lees je in de comments dat vrijwel iedereen het ermee eens is omdat ze dezelfde ervaringen hebben en dit een goede verklaring is.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:13 schreef znarch het volgende:
[..]
En nee, en nobody die 1 dag na de release een claim maakt op basis van 1 game zonder bewijs is niet betrouwbaar.
Hij bewijst toch ook niets? Geen screenshots niks, alleen zijn claim.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:15 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Discussie afgelopen en eerst leren lezen.
Je enige argument is "ik geloof dit niet ondanks dat het bewezen is"
Ik ben slecht in dota (minder dan 500 games), speel niet eens ranked om het moment. Maar mij boeit het niet. Speel het voor de lol en de ene keer verlies je de andere keer niet. Boeiend.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:19 schreef Quotidien het volgende:
Maar wat is nu je eigen mmr eigenlijk? Gewoon nieuwsgierig
Ik heb geen ranked MMR. Unranked geen id. Maar op welke manier is dat relevant dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |