Ik wou eens zien op wat voor mmr ik uit zou komen voor de grap, maar zo gaat dat ook wel lastig natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op hetzelfde waar je nu zit grofweg. Nogal logisch lijkt me.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:51 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik wou eens zien op wat voor mmr ik uit zou komen voor de grap, maar zo gaat dat ook wel lastig natuurlijk.
Waarom wel?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:09 schreef Silverdigger2 het volgende:
haha hoezo heb je de settings niet in het engels staan?
Yup. Wanneer iemand tijdens de loadscreen al mid callt, weet ik dat het een fail mid wordt en dat we hoogst waarschijnlijk verloren hebben,quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:53 schreef Quotidien het volgende:
"ME MID" --> altijd instant fail, no exceptions. Je weet iig wel waar je aan toe bent dan.
Misschien zegt dat meer over jou dan over al die andere mensen...quote:Op woensdag 28 mei 2014 03:33 schreef Quotidien het volgende:
2 ragequits op rij en je bedenkt het niet, UITERAARD allebei in mijn team
Edit: NOG EEN, WEER MIJN TEAM
EZ MMR
edit2: nog eendit keer in.. wederom mijn team
4 ragequits in 6 games en allemaal mijn team.
Volgens mij heb ik de afgelopen maanden een stuk of 10 van zo'n games gehad met misschien één in mijn voordeel.
Wat heel veel scheelt, en ook nog eens zorg dat je niet verliest. Is om zelf rustig te blijven en vooral niet te keer gaan tegen mensen die een fout maken. Zeg hoogstens dat ze aan hun positioning moeten denken. Hoe meer jij jezelf opfokt en hoe meer je boos wordt op hun hoe slechter de sfeer en hoe groter de kans op een loss.quote:Op woensdag 28 mei 2014 03:33 schreef Quotidien het volgende:
2 ragequits op rij en je bedenkt het niet, UITERAARD allebei in mijn team
Edit: NOG EEN, WEER MIJN TEAM
EZ MMR
edit2: nog eendit keer in.. wederom mijn team
4 ragequits in 6 games en allemaal mijn team.
Volgens mij heb ik de afgelopen maanden een stuk of 10 van zo'n games gehad met misschien één in mijn voordeel.
Enige mensen die ik zie ragen zijn russen als ik ze op cliffs forcestaff of op een andere manier aan 't verneuken ben. Maar tegen die tijd is de boel al lang verlorenquote:Op woensdag 28 mei 2014 07:43 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wat heel veel scheelt, en ook nog eens zorg dat je niet verliest. Is om zelf rustig te blijven en vooral niet te keer gaan tegen mensen die een fout maken. Zeg hoogstens dat ze aan hun positioning moeten denken. Hoe meer jij jezelf opfokt en hoe meer je boos wordt op hun hoe slechter de sfeer en hoe groter de kans op een loss.
Ik weet het, ik rage zelf ook nog wel eens, maar het scheelt echt!
Nope ook niet veel. Soms wat kut russen die dc'en en dan 20 minuten later weer een keer terug komen maar that's itquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:12 schreef Frag_adder het volgende:
Trouwens ik denk dat ik nu toch al zeker 100 games op rij geen leaver heb gehad (wel drops van mensen maar kwamen altijd terug), misschien omdat ik nu meer ranked speel maar ik heb er echt weinig last van. Hoe zit dat bij jullie dan, komt het wel vaak voor op ranked dan?
nou toen ik las blabla wil je in het partijtje toevoegen heb ik hem maar in het engels gezetquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Waarom wel?Zolang de namen van voorwerpen etc maar in het Engels zijn heb ik er geen problemen mee.
Ik vind het wel grappig,quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:45 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
nou toen ik las blabla wil je in het partijtje toevoegen heb ik hem maar in het engels gezet
ik vind het al erg dat ik standaard naar Helden refereer ipv heroesquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig,
Pudge heeft Bloodseeker onthoofd voor 365 goud!
Het bezorgt me een glimlach op mijn gezicht.
Een smurf? tha fuq?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:46 schreef Silverdigger2 het volgende:
ps. je zit vaker bij leavers wanneer je op een smurf gaat spelen, je speelt dan tegen mensen speelt die niet voor niets weinig games hebben // ook een smurf spelen. hun boeit t namelijk toch geen fuck want ze hebben nog 5 andere accounts om 'dingen op te testen // games te zieken'
een smurf account, zodat je niet gemessaged wordt // of zodat je je nieuwe mmr kan krijgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tis van de game lol, waar lvl 30 het hoogste isquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:01 schreef Seam het volgende:
is lv 30 hoog dan ja? ik zit nu bijna op 150, die tip van koreaanse taal is trouwens echt hilarisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |